Komt eraan.. het water staat op. Ik doe nog ouderwets koken in zo'n ketel geval. Extra lekker jwz.quote:
en dan moet je de thee in laten trekken. DUs niet gelijk als een mongool der in roppen en eruit. Dan is hij pas lekkerquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:24 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Komt eraan.. het water staat op. Ik doe nog ouderwets koken in zo'n ketel geval. Extra lekker jwz.
Serviesquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:27 schreef Mc.Chicken het volgende:
En een kopje Earl Grey in grootmoeders service voor Huppelmuts:
[ afbeelding ]
MET 2 klontjes suiker
Ik hoef helemaal geen gezondheids drankquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:25 schreef Mc.Chicken het volgende:
Eén rooibosthee voor Lamabal:
[ afbeelding ]
Ingetrokken en wel.
En hoe ziet jouw dag eruit vandaagquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Servies![]()
Yeah
* Huppelmuts giet de thee over in een mok waar ze wel uit kan drinken
Graag gedaan....quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Servies![]()
Yeah
* Huppelmuts giet de thee over in een mok waar ze wel uit kan drinken
Oef, gelukkig ben ik niet echt een thee butler. Wat een zwaar leven zou die hebben met zeurpieten zoals julliequote:Op donderdag 5 mei 2011 09:28 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal geen gezondheids drank
Zeurpieten nog wel. Ik zeur alleen, nu haal je HuppelMuts ook neer. Dat is niet lief !quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:30 schreef Mc.Chicken het volgende:
Oef, gelukkig ben ik niet echt een thee butler. Wat een zwaar leven zou die hebben met zeurpieten zoals jullie
haha.. oke oke.quote:
Rooibos vind ik niet zo lekker om eerlijk te zijn. Zelf hou ik meer van Aarbei en kersquote:
Er was niks anders hierquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:28 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Rooibos vind ik niet zo lekker om eerlijk te zijn. Zelf hou ik meer van Aarbei en kers
Bij gebreck aan beter.quote:
Normaal pak ik ook wel een bak koffie. Maar geen zin in vandaagquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:38 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Bij gebreck aan beter.
Hier hebben ze ook geen aardbei of kers dus ik zit aan de koffie..
Die heeft haar thee overgeschonken van het mooiste kopje van de wereld in een andere mok.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:40 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Zeurpieten nog wel. Ik zeur alleen, nu haal je HuppelMuts ook neer. Dat is niet lief !
Thee is ook wel iets gezonder maar moet er zo vaak van piessuh.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:46 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Normaal pak ik ook wel een bak koffie. Maar geen zin in vandaag
quote:
O watfquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij bent echt lang weggeweest he![]()
CC heeft ban tot aan de kerst ofzo
En nu?quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:08 schreef Teal het volgende:
en ik sluit net mijn tablat waar ik op aan het googlen was
Potverdriequote:
Ik kan het voor je doen?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typefouten, ik maak ze met trots.
Kanovinnie red me welquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:15 schreef Mc.Chicken het volgende:
Moet je wel heel erg spammen wil je een ban krijgen niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typefouten, ik maak ze met trots.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:17 schreef Teal het volgende:
[..]
Kanovinnie red me welNo idea.. ik ben nog een GRTD groentjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
Lekken uit crew forumquote:
Ik zal me ff voorstellenquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:18 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
No idea.. ik ben nog een GRTD groentje
quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:20 schreef Teal het volgende:
[..]
Ik zal me ff voorstellen
Ik ben Teal
En was hier vet vaak, maar door examens op school geen tijd en al dik 3 maanden hier niet meer geweest.
Mocht je het boeiend vinden: ik heb de GRTD img gemaakt![]()
<--- Ook nieuw. HAI!. Hoe gingen je examens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:20 schreef Teal het volgende:
[..]
Ik zal me ff voorstellen
Ik ben Teal
En was hier vet vaak, maar door examens op school geen tijd en al dik 3 maanden hier niet meer geweest.
Mocht je het boeiend vinden: ik heb de GRTD img gemaakt![]()
Haha tof! Ziet er goed uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben Mc.Chicken.. hoef denk ik niet veel toe te voegen
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
Oh ja.. goed gescoord op je examens?quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:21 schreef Lamabal het volgende:
[..]
<--- Ook nieuw. HAI!. Hoe gingen je examens?
Weet niet, ben er nog druk mee bezig, duurt een half jaarquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:21 schreef Lamabal het volgende:
[..]
<--- Ook nieuw. HAI!. Hoe gingen je examens?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:21 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Haha tof! Ziet er goed uit.
Ik ben Mc.Chicken.. hoef denk ik niet veel toe te voegen
quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:22 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Oh ja.. goed gescoord op je examens?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:22 schreef Teal het volgende:
[..]
Weet niet, ben er nog druk mee bezig, duurt een half jaar![]()
Maar had gister een brandende vraag die ik even moest stellen, en toen viel ik weer in oude gewoontes om even hier langs te komen
[..]
Mag gewoon niet. Lekken is ban.quote:
Hahah damn.. dat duurt dus nog wel ff. Iig heel veel succes.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:22 schreef Teal het volgende:
[..]
Weet niet, ben er nog druk mee bezig, duurt een half jaar![]()
Maar had gister een brandende vraag die ik even moest stellen, en toen viel ik weer in oude gewoontes om even hier langs te komen
[..]
Hahah okquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag gewoon niet. Lekken is ban.
Zij had iemand op haar account gelaten ofzo geen idee over de details. Don't care ook
Tuurlijk wel, FOK! op je cv zetten heeft een groot voordeel.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:26 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Hahah damn.. dat duurt dus nog wel ff. Iig heel veel succes.
Niet teveel tijd spenderen op FOK dan.
Telaat...quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:26 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Hahah damn.. dat duurt dus nog wel ff. Iig heel veel succes.
Niet teveel tijd spenderen op FOK dan.
LOL.. ik zal het proberen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:27 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, FOK! op je cv zetten heeft een groot voordeel.
Daar gaan je exemans.. daar gaat je toekomst.quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:29 schreef Teal het volgende:
Ik doe webdesign, dus fok kan mijn toekomst zijn ja
ICTquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:30 schreef Lamabal het volgende:
[..]
![]()
Als ik het kon, zou ik het ook willen. Zit nu nog maar in 2de jaar van ICT. Maar ik zou wel graag die kant op willen
Ik ook, maar dan van webdesignquote:
Dat zijn ook mijn plannen arrr.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:32 schreef Teal het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan van webdesign![]()
Hierna nog een hbo'tje doen, en dan vind ik het wel best met school
Nee, Den Haagquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:34 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Dat zijn ook mijn plannen arrr.
Hbo groningen?
Ik wil ook HBO gaan doen maar totaal iets andersquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:32 schreef Teal het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan van webdesign![]()
Hierna nog een hbo'tje doen, en dan vind ik het wel best met school
Ik ookquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:38 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ik wil ook HBO gaan doen maar totaal iets andersBye bye IT.
Wat ga je doen?quote:
Niceeee...! Goeie..quote:
Dat klinkt wel tof.. waarom die keuze?quote:
Omdat ICT me niet zo ligt...quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:44 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Dat klinkt wel tof.. waarom die keuze?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:47 schreef Teal het volgende:
[..]
Omdat ICT me niet zo ligt...En toch ben je het aan het afmaken? Nice. Sam here.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog even doorzetten..vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik doe multimedia geen ICT.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:48 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
En toch ben je het aan het afmaken? Nice. Sam here.
Nog even doorzetten..
Tenzij je 21 bent geloof ik..quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:50 schreef Teal het volgende:
[..]
Ik doe multimedia geen ICT.
maar je kan geen HBO doen zonder MBO diploma of VWO oid
Ik ga eerst lunchen. Dan breng ik je koffie.quote:
Sorry kerel, geen idee... Wil je dit voor hardlopen gebruiken? Ik gebruik altijd Runkeeper, ik loop dan gewoon een stuk en zie achteraf wel hoeveel het is geworden... Plannen werkt voor mij niet echt, aangezien de paden in de duinen toch niet staan aangegeven op de kaartquote:
Oh my god....quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:02 schreef Teal het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)slotermeerplein.html damn wat erg dit
Ik heb er één..quote:
Nope.. ik gebruik dat niet. Gewoon ff op je iPhone klooien.quote:
Waarom heb je een iphone als je dat niet gebruiktquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:30 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Nope.. ik gebruik dat niet. Gewoon ff op je iPhone klooien.
Ik heb TomTom eropquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:31 schreef Teal het volgende:
[..]
Waarom heb je een iphone als je dat niet gebruiktjij bent een van die mensen die maar 10% van de smartphone gebruikt ?
Als je er een van je werkt krijgt, waarom zou je hem dan niet gebruiken?quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:31 schreef Teal het volgende:
[..]
Waarom heb je een iphone als je dat niet gebruiktjij bent een van die mensen die maar 10% van de smartphone gebruikt ?
heb ik al, ik heb bladwijzers ervan, maar moet met route beschrijving meerder locaties invoerenquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:31 schreef Mc.Chicken het volgende:
Je kan plaats speld doen.. weet niet of je dat bedoeld..
Als je er een van je werk krijgt, wat doe je dan op fok, dan moet je wel een goeie baan hebbenquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als je er een van je werkt krijgt, waarom zou je hem dan niet gebruiken?
Soms even wat afleiding tussen de drukke werkdag door, moet kunnen tochquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:33 schreef Teal het volgende:
[..]
Als je er een van je werk krijgt, wat doe je dan op fok, dan moet je wel een goeie baan hebben
Jij trekt wel snel je conclusies..quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:33 schreef Teal het volgende:
[..]
Als je er een van je werk krijgt, wat doe je dan op fok, dan moet je wel een goeie baan hebben
Better keep upquote:
Waarom zet je ze er niet allemala in en navigeer je eerst naar je eerste bestemming dan vanuit daar naar je tweede enzovoorts..?quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:32 schreef Teal het volgende:
[..]
heb ik al, ik heb bladwijzers ervan, maar moet met route beschrijving meerder locaties invoeren
Mwha marktkennisquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:35 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Jij trekt wel snel je conclusies..
zelfs smokez is nog eens hier..quote:
Misschien is het wel een iPhone 2Gquote:
Je hebt nog geen keuze gemaakt..quote:
Yo yo Tripackster!quote:
drukker.. en bij jou?quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:51 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Wat voor soep?
[..]
nee nu is het te laat. Krijg al soep
Ouch. Dat is zeker een faal.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:58 schreef tripack het volgende:
jah aan het werk
op een plek waar ik wel kan fokken twitteren en hyves, maar niet mijn email kan checken
faal!
dat is juist niet bereikbaar...quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:59 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ouch. Dat is zeker een faal.
Geen webmaiL?
Ik heb net nog me mail gechecktquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:00 schreef tripack het volgende:
[..]
dat is juist niet bereikbaar...hotmail/gmail/mailserver van mijn werkgever
LATERSSSquote:
Blokkeert de firewall het?quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:00 schreef tripack het volgende:
[..]
dat is juist niet bereikbaar...hotmail/gmail/mailserver van mijn werkgever
jaquote:
heb ik dan weer geen zin om uit te zoekenquote:
proxysmurf?quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:17 schreef tripack het volgende:
[..]
heb ik dan weer geen zin om uit te zoeken![]()
Milf weer?quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:13 schreef Lamabal het volgende:
Damn weetje hoe saai het hier is.
En dan is het vandaag ook nog is milf weer
Warm weer, lopen altijd even buiten een rondje in de buurt. Komen we vlakbij een basisschool met milfsquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:20 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
proxysmurf?
[..]
Milf weer?
Do explain yourself hahaa.
alsof ze dat niet zouden afschermenquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:20 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
proxysmurf?
[..]
Milf weer?
Do explain yourself hahaa.
Waar zit je dan in godsnaam?quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:25 schreef tripack het volgende:
[..]
alsof ze dat niet zouden afschermen
zow dom zijn ze niet
ja klopt helemaalquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:32 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Waar zit je dan in godsnaam?
Bij een klant die alles heeft dichtgetimmerd?
damn that sux.quote:
HaxorZ!quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:42 schreef tripack het volgende:
ik heb al een workarround gevonden
men nemen igoogle waar je dan inlogt. daarna voegt men dan de gmail gadget toe:D
en voilla men heeft toegang tot de email
Teh Skillz i haz them
Lame. zit liever in de tuin of ergens anders. Niet op bed gaan liggen met dit weer gekquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:44 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
HaxorZ!
Even iets heeeeel anders...
Kheb eigenlijk niet zoveel zin meer vandaag. Het gaat langzaam, het is saai en wil eigenlijk lekker op m'n bedje liggen en ff een paar uurtjes mijn ogen dicht doen
Oh nou, het is hier een beetje bewolkt. Lijkt me niet zo lekker aangezien het nog wel best fris is.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:45 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Lame. zit liever in de tuin of ergens anders. Niet op bed gaan liggen met dit weer gek
Ik heb het gevoel dat het hier ieder moment kan gaan onweren.. zo hangt het er hier een beetje bij.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:26 schreef tripack het volgende:
hier zonnig en een windje... denk dat het te koud is om zonder jas naar buiten te gaan
Hey feestbeest!quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:26 schreef tripack het volgende:
hier zonnig en een windje... denk dat het te koud is om zonder jas naar buiten te gaan
Ah das mooi dat de postduif zijn werk heeft gedaanquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hey feestbeest!
Ik kreeg nog wat post laatst, gezellig man
Oja, ik weet niet of het de bedoeling was, maar die postduif smaakte overigens primaquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:37 schreef tripack het volgende:
[..]
Ah das mooi dat de postduif zijn werk heeft gedaan
Nu heb ik zin in gegrilde kip..quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oja, ik weet niet of het de bedoeling was, maar die postduif smaakte overigens prima
ach die duif kon toch al moeilijk zijn weg terug vindenquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oja, ik weet niet of het de bedoeling was, maar die postduif smaakte overigens prima
quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:53 schreef tripack het volgende:
[..]
ach die duif kon toch al moeilijk zijn weg terug vinden
HAHA, shit joh. Daar had ik nog niet eens bij stil gestaan.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mc. Chicken die zin heeft in gegrilde kip..
jah volgens mij welquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nog even tussendoor... is eventuele aanhang ook welkom? Ze weet nog niet of ze vrij is die dag, maar dat zal binnenkort wel bekend worden
ik ga vandaag vanalles missen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 07:43 schreef tripack het volgende:
morguuh iedereen![]()
blij om te weten dat ik niet veel heb gemist
dat is wel balen man. succes vandaagquote:Op vrijdag 6 mei 2011 07:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga vandaag vanalles missen.
ik heb mn telefoon thuis laten liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |