Komt eraan.. het water staat op. Ik doe nog ouderwets koken in zo'n ketel geval. Extra lekker jwz.quote:
en dan moet je de thee in laten trekken. DUs niet gelijk als een mongool der in roppen en eruit. Dan is hij pas lekkerquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:24 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Komt eraan.. het water staat op. Ik doe nog ouderwets koken in zo'n ketel geval. Extra lekker jwz.
Serviesquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:27 schreef Mc.Chicken het volgende:
En een kopje Earl Grey in grootmoeders service voor Huppelmuts:
[ afbeelding ]
MET 2 klontjes suiker
Ik hoef helemaal geen gezondheids drankquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:25 schreef Mc.Chicken het volgende:
Eén rooibosthee voor Lamabal:
[ afbeelding ]
Ingetrokken en wel.
En hoe ziet jouw dag eruit vandaagquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Servies![]()
Yeah
* Huppelmuts giet de thee over in een mok waar ze wel uit kan drinken
Graag gedaan....quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Servies![]()
Yeah
* Huppelmuts giet de thee over in een mok waar ze wel uit kan drinken
Oef, gelukkig ben ik niet echt een thee butler. Wat een zwaar leven zou die hebben met zeurpieten zoals julliequote:Op donderdag 5 mei 2011 09:28 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal geen gezondheids drank
Zeurpieten nog wel. Ik zeur alleen, nu haal je HuppelMuts ook neer. Dat is niet lief !quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:30 schreef Mc.Chicken het volgende:
Oef, gelukkig ben ik niet echt een thee butler. Wat een zwaar leven zou die hebben met zeurpieten zoals jullie
haha.. oke oke.quote:
Rooibos vind ik niet zo lekker om eerlijk te zijn. Zelf hou ik meer van Aarbei en kersquote:
Er was niks anders hierquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:28 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Rooibos vind ik niet zo lekker om eerlijk te zijn. Zelf hou ik meer van Aarbei en kers
Bij gebreck aan beter.quote:
Normaal pak ik ook wel een bak koffie. Maar geen zin in vandaagquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:38 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Bij gebreck aan beter.
Hier hebben ze ook geen aardbei of kers dus ik zit aan de koffie..
Die heeft haar thee overgeschonken van het mooiste kopje van de wereld in een andere mok.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:40 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Zeurpieten nog wel. Ik zeur alleen, nu haal je HuppelMuts ook neer. Dat is niet lief !
Thee is ook wel iets gezonder maar moet er zo vaak van piessuh.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:46 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Normaal pak ik ook wel een bak koffie. Maar geen zin in vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |