abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96388507
Gelukkig zijn ze zo zeldzaam als de gespikkelde hamster in het Vondelpark :P
pi_96390307
quote:
10s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:48 schreef WammesWaggel het volgende:
Gelukkig zijn ze zo zeldzaam als de gespikkelde hamster in het Vondelpark :P
Papegaaien hebben we dan weer genoeg in het vondelpark :(
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_96390433
Ze eten uit je hand op een bruggetje als je rustig aan doet, en wat zijn ze mooi he? O+
Beetje luid dat wel :P
  donderdag 5 mei 2011 @ 18:44:53 #29
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_96397981
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 13:45 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

En dan de hele bouwsector met vorstverlet?
Jij haalde de goudprijs toch bij elk topic? Heb je nog een reactie op het klappen van de bubbel daarvan...?
censuur :O
pi_96398805
Speculeer hier wanneer de fundateller het 8 uur journaal haalt :D
Er komen steeds meer FOK! onderwerpen op het nieuws lijkt het wel.
Deze kan niet uitblijven.
Escaping from a liquidity trap may be impossible, much like light trapped in a black hole.
Op zaterdag 19 november 2011 13:27 schreef Perrin het volgende: En net als van voetbal, heeft iedereen verstand van macro-economie
  donderdag 5 mei 2011 @ 19:19:59 #31
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_96399194
nou was net op het 6 uur journaal al dat de ING van mening is dat de huizenprijzen dit jaar, EN volgend jaar blijven dalen, dat heb ik nog nooit een bank horen zeggen. :N
Ik neem aan dat ze hun risicoprofiel daarop aanpassen :@

Als nu die 235.000 verkopers door dezelfde deur naar buiten willen, dan zal 't dringen zijn
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_96399267
Dat had ik ook gezien idd, een kwestie van tijd tot ze de (onze) teller erbij halen? :)
Escaping from a liquidity trap may be impossible, much like light trapped in a black hole.
Op zaterdag 19 november 2011 13:27 schreef Perrin het volgende: En net als van voetbal, heeft iedereen verstand van macro-economie
pi_96399808
Toch ben ik benieuwd of we net als vorig jaar vanaf eind juni weer een relatief vlakke lijn krijgen (maar nu rond de 240.000) :)
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_96399920
Mja als de banken er op het journaal een schepje op doen worden er toch een hoop mensen zenuwachtig. Misschien is 250K nog wel laag geschat.
  donderdag 5 mei 2011 @ 20:50:54 #35
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_96403830
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 19:19 schreef michaelmoore het volgende:
nou was net op het 6 uur journaal al dat de ING van mening is dat de huizenprijzen dit jaar, EN volgend jaar blijven dalen, dat heb ik nog nooit een bank horen zeggen. :N
De makelaars kwamen pas met soortgelijke berichten. Ze zitten uiteraard allemaal alleen voor zichzelf, en op dit moment hebben ze er belang bij dat kopers sneller hun prijs laten zakken, om het huisje maar kwijt te raken.
censuur :O
pi_96404080
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 20:50 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

De makelaars kwamen pas met soortgelijke berichten. Ze zitten uiteraard allemaal alleen voor zichzelf, en op dit moment hebben ze er belang bij dat verkopers sneller hun prijs laten zakken, om het huisje maar kwijt te raken.
Precies. Maar die verkopers zijn ook niet gek. De makelaars praten alleen maar in de richting van datgene wat hun omzet kan verhogen.
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_96406594
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 20:54 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

Precies. Maar die verkopers zijn ook niet gek. De makelaars praten alleen maar in de richting van datgene wat hun omzet kan verhogen.
Voor een makelaar zijn klanten die niet willen verkopen vanwege de hoge prijs helemaal niet meer interessant. Daar gaan ze dus ook niet meer voor rennen (alsof ze dat ooit gedaan hebben :') ).
Het zal er op neer komen dat makelaars gewoon huizen gaan weigeren als de wannabe verkoper een onrealistische vraagprijs heeft. Vrij logisch ook..... waarom moeite doen voor mensen die toch niet willen verkopen? Dat is water naar de zee dragen w/
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_96407081
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 21:29 schreef xenobinol het volgende:
waarom moeite doen voor mensen die toch niet willen verkopen?
Waarom moeite doen voor kopers die toch niet kunnen kopen? ;)
pi_96408107
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 21:36 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Waarom moeite doen voor kopers die toch niet kunnen kopen? ;)
Omdat de verkopende partij van zijn shit af wil :P
I'll sing you a lullaby.
pi_96408468
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 21:50 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Omdat de verkopende partij van zijn shit af wil :P
Niet perse he... Mijn auto is ook te koop. Maar niet voor minder dan dat ik ervoor wil hebben, want dan hou ik hem gewoon. Dan blijf jij maar gewoon een auto huren. :D
pi_96413137
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 21:29 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Voor een makelaar zijn klanten die niet willen verkopen vanwege de hoge prijs helemaal niet meer interessant. Daar gaan ze dus ook niet meer voor rennen (alsof ze dat ooit gedaan hebben :') ).
Het zal er op neer komen dat makelaars gewoon huizen gaan weigeren als de wannabe verkoper een onrealistische vraagprijs heeft. Vrij logisch ook..... waarom moeite doen voor mensen die toch niet willen verkopen? Dat is water naar de zee dragen w/
Dat verwacht ik ook. Ik heb dus mijn huidige huis een jaar geleden gekocht en toen al kon je van makelaars wel horen hoe ze dachten over de eigenaar van het huis. Ze konden hun ergernis niet meer verbergen, zeker als ik zelf begon over de staat van het huis of de prijs. Ik heb zeventien huizen bezocht en in de huidige markt kun je als koper gewoon makkelijk twintig huizen bezoeken voordat je echt gaat beslissen.

Maar inderdaad .. geen medelijden mee.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 00:14:59 #42
323876 michaelmoore
pi_96416581
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 20:54 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

makelaars wachten niet op de laatste 10.000 * 1,5% omzet
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  vrijdag 6 mei 2011 @ 09:29:17 #43
323876 michaelmoore
pi_96421890
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 08:49 schreef antfukker het volgende:
235.775 huizen te koop

We stijgen lekker door :)
236.141 huizen te koop

wanneer breekt er lichte paniek uit onder de verkopers?
Ik zou nu toch even een praatje met de makelaar gaan houden, voordat er echt 20% af moet
pi_96422721
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 09:29 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

236.141 huizen te koop

Ik zou nu toch even een praatje met de makelaar gaan houden, voordat er echt 20% af moet
Wanneer de capitulatiefase nog niet is geweest blijft de huizenmarkt naar beneden gaan. Gewoon bellen met de verkopers, dat er zowiezo 10% van de vraagprijs af moet wil je uberhaupt komen kijken, lijkt me een gezonde insteek in een kopersmarkt.
pi_96422785
quote:

[..]

236.141 huizen te koop

Nou.... die mensen krijgen allemaal zin om te verkopen... zal vast aan het mooie weer liggen.
Die arme makelaars.... dagelijks moeten ze veel huisjes toevoegen op Funda maar geld verdienen ho maar :{w
Misschien kunnen enkele ICT'ers even helpen door een mooie scriptje te schrijven om de boel te automatiseren :P
I'll sing you a lullaby.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 10:09:50 #46
323876 michaelmoore
pi_96422935
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 10:02 schreef KneeDeep het volgende:

[..]

Wanneer de capitulatiefase nog niet is geweest blijft de huizenmarkt naar beneden gaan. Gewoon bellen met de verkopers, dat er zowiezo 10% van de vraagprijs af moet wil je uberhaupt komen kijken, lijkt me een gezonde insteek in een kopersmarkt.
want als je er geen 20% afkrijgt, ben jij straks degene die de restschuld mag gaan ophoesten
pi_96423660
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 10:05 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Nou.... die mensen krijgen allemaal zin om te verkopen... zal vast aan het mooie weer liggen.
Die arme makelaars.... dagelijks moeten ze veel huisjes toevoegen op Funda maar geld verdienen ho maar :{w
Misschien kunnen enkele ICT'ers even helpen door een mooie scriptje te schrijven om de boel te automatiseren :P
:s) :s) :s)
Geloof me, de fundadesk (beheer tool makelaars) is 1 van de meest geavanceerde en gebruiksvriendelijke tools die er is :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_96425826
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 10:32 schreef raptorix het volgende:

[..]

:s) :s) :s)
Geloof me, de fundadesk (beheer tool makelaars) is 1 van de meest geavanceerde en gebruiksvriendelijke tools die er is :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Systeem wel gesized op de enorme toename van huizen? :P
pi_96426871
quote:

[..]

236.141 huizen te koop

dus, op naar de 300.000 !

Even een hart onder de riem voor woningbezitters:

eigen haard, goede locatie, goede kwaliteit wint altijd.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 12:32:55 #50
323876 michaelmoore
pi_96428639
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 11:50 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

dus, op naar de 300.000 !

Even een hart onder de riem voor woningbezitters:

eigen haard, goede locatie, goede kwaliteit wint altijd.
het nieuwe criterium is energiezuinig, een collega van me heeft voor 15 euro per maand aan energiekosten in zijn appartement

Geen ketel, maar vloerverwarming.
Geen gas, alleen electra, en de ramen op het zuiden

sommigen hebben per maand 250 euro aan voorschot en volgend jaar met de extra tax voor de windmolens zal dat minstens 30% hoger zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')