Had nog geen zin om te slapen.quote:
Ik zeg geen hoidoei, alleen iedereen welterusten wensenquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:42 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Jij gaat ook slapen, of je komt even hoidoei zeggen?
Vind je het heel erg?quote:
verschrikkelijk, je profiteert gewoon van ons.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:44 schreef 92Merel het volgende:
hoi
[..]
Had nog geen zin om te slapen.
[..]
Ik zeg geen hoidoei, alleen iedereen welterusten wensenEn even iedereen laten weten dat ik ging slapen enzo, omdat iedereen dat zo interessant vind *kuch*
[..]
Vind je het heel erg?![]()
doei
Sowiesoquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:44 schreef FreezePop het volgende:
[..]
verschrikkelijk, je profiteert gewoon van ons.
Succes.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga nu ook weer proberen te slapen.
Ja, en ik heb niet eens wat te doen vandaagquote:
bevrijdingsfestival ergens?quote:Op donderdag 5 mei 2011 07:46 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja, en ik heb niet eens wat te doen vandaag
Daar heb ik nog niet eens over nagedacht.quote:
best gezellig altijd. maar ja, geen vrije dag op mn werk..quote:Op donderdag 5 mei 2011 07:53 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Daar heb ik nog niet eens over nagedacht.
ja tochquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg Jannnnn, net wakker alles hihi.
Ja lekker uitgerustquote:
Hihi, zelfs een PI ingesteld.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja lekker uitgerustklaar voor de introductiedag en er komt net een sms binnen van een leuke jongedame
nee eerst even rustig de ochtend beginnen met een gigantische mok theequote:Op donderdag 5 mei 2011 09:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hihi, zelfs een PI ingesteld.![]()
oefff.
Heb je ook al gedoucht enz?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:27 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
nee eerst even rustig de ochtend beginnen met een gigantische mok thee
Maarja hoef pas over een uur en een kwartier op de fiets te stappen gelukkig dus niks geen haastenWaar ga je dan naartoe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:27 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
nee eerst even rustig de ochtend beginnen met een gigantische mok thee
Maarja hoef pas over een uur en een kwartier op de fiets te stappen gelukkig dus niks geen haastenOhja, ugh thee. Volgens mij ben ik getraumatiseerd voor het leven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hihi lief plaatje wel.
Oh en hoi trollscienceeee
Hoi Klinkquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohja, ugh thee. Volgens mij ben ik getraumatiseerd voor het leven.
Hihi lief plaatje wel.
Oh en hoi trollscienceeee
Ahaquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:30 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Van 11 tot 1 introductiebijeenkomst nieuwe baanbeetje kennismaken enzo blabla
![]()
Hahaha hoe je dat vertelt met die smileys ookquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:30 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Van 11 tot 1 introductiebijeenkomst nieuwe baanbeetje kennismaken enzo blabla
![]()
Ja inderdaadquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahaha hoe je dat vertelt met die smileys ook
Ik heb er zin annnn dat is wel te zien hequote:Op donderdag 5 mei 2011 09:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahaha hoe je dat vertelt met die smileys ook
quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik heb er zin annnn dat is wel te zien he![]()
![]()
Waarom wou je dan niet opendoen?quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:34 schreef sharr het volgende:
Hoi KB
Hihi de bel ging dus ik ging echt met geweldige moves (over de vloer rollen) naar de wc om niet open hoeven te doen
Hey, dat doen alleen ninja's op die manier, neppiraatquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:34 schreef sharr het volgende:
Hoi KB
Hihi de bel ging dus ik ging echt met geweldige moves (over de vloer rollen) naar de wc om niet open hoeven te doen
Ik zit in mijn pyjama en ik ben chagrijnig.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Waarom wou je dan niet opendoen?
Oepsquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hey, dat doen alleen ninja's op die manier, neppiraat
Had heel hard arrr! geroepen en de beller van een duikplank geduwdquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hey, dat doen alleen ninja's op die manier, neppiraat
quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je zei dat je er wel in zat en je zou heel enthousiast doen![]()
Ja ik ga heus wel nepenthousiast doen daar maar ik heb nooit gezegd dat ik zin had in die introductiedag hoor want dan kan ik nog niet werken of betaald krijgen enzoquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je zei dat je er wel in zat en je zou heel enthousiast doen![]()
quote:
nou enquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja ik ga heus wel nepenthousiast doen daar maar ik heb nooit gezegd dat ik zin had in die introductiedag hoor want dan kan ik nog niet werken of betaald krijgen enzo
Ik heb medelijdenquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja ik ga heus wel nepenthousiast doen daar maar ik heb nooit gezegd dat ik zin had in die introductiedag hoor want dan kan ik nog niet werken of betaald krijgen enzo
Ja, het bevalt toch wel die nieuwe baan van je ?quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:43 schreef sharr het volgende:
Hihi ik mag zo weer bejaarde mensen gaan voeren
Neh zwanger enzo. Gisteren begon de misselijkheid.quote:
Fijn, dat je nog niet gek geworden bent zegquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
aawwwwwik heb nog wel heel veel liefde voor jou hoor
![]()
Ja sowieso! Ben alleen een beetje in de war, gezien de mensen waarmee ik werk dus allemaal vrijwilligers zijn, en ik wel betaald wil krijgen maar nog geen contract getekend heb oidquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja, het bevalt toch wel die nieuwe baan van je ?
natuurlijk niet johquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neh zwanger enzo. Gisteren begon de misselijkheid.
[..]
Fijn, dat je nog niet gek geworden bent zeg![]()
![]()
haha oepsquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:45 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja sowieso! Ben alleen een beetje in de war, gezien de mensen waarmee ik werk dus allemaal vrijwilligers zijn, en ik wel betaald wil krijgen maar nog geen contract getekend heb oid
oeiii verdachtquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:45 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja sowieso! Ben alleen een beetje in de war, gezien de mensen waarmee ik werk dus allemaal vrijwilligers zijn, en ik wel betaald wil krijgen maar nog geen contract getekend heb oid
vermeld wel even dat jij die vingers hebt, straks denkt men dat ik worstenvingers hebquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
natuurlijk niet johen een baby in het vooruitzicht met worstenvingertjes
![]()
Dat zou ik nooit denken hoorquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
vermeld wel even dat jij die vingers hebt, straks denkt men dat ik worstenvingers heb![]()
SPOILER: hihihiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even douchen enzo![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:53 schreef sharr het volgende:
SPOILER: hihihiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:54 schreef JanPiraat het volgende:
Doei JanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even douchen enzo![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:01 schreef sharr het volgende:
M'n pa zeurt over dat ik nooit contact zoek, mail ik een keer een heel verhaal naar 'm, reageert ie na twee dagen met 'oh oke leuk xxx'
Ik ga douchen enzulks.
Klinkt best zwaarquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:19 schreef sharr het volgende:
Ik voel me negentigduizend kilo, ik denk dat ik aangekomen ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
pfffoe dan hebben ze het allemaal heel bewust meegemaakt ookquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:23 schreef sharr het volgende:
Weet je wat best vreemd is, het is natuurlijk vandaag bevrijdingsdag en ik las dinsdag de lijst met geboortedata van de bejaarden daar, de jongste was uit 1931. Ze hebben dus allemaal de oorlog meegemaakt, eigenlijk raar om je dat te realiseren.
Die zijn vandaag dus allemaal aan het feestenquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:23 schreef sharr het volgende:
Weet je wat best vreemd is, het is natuurlijk vandaag bevrijdingsdag en ik las dinsdag de lijst met geboortedata van de bejaarden daar, de jongste was uit 1931. Ze hebben dus allemaal de oorlog meegemaakt, eigenlijk raar om je dat te realiseren.
Ow ja verrek... vreemd lijkt me dat welquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:23 schreef sharr het volgende:
Er hangen sowieso al twee weken door het hele bejaardenhuis Nederlandse vlaggetjes qua slingers, de radio staat op 100% NL en alles is oranje versiert.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Die zijn vandaag dus allemaal aan het feesten [ afbeelding ]
Gadverquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:26 schreef sharr het volgende:
[..]
Er hangen sowieso al twee weken door het hele bejaardenhuis Nederlandse vlaggetjes qua slingers, de radio staat op 100% NL en alles is oranje versiert.
Stelletje nationalisten
Als de bejaarden er maar plezier in hebben tochquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:26 schreef sharr het volgende:
[..]
Er hangen sowieso al twee weken door het hele bejaardenhuis Nederlandse vlaggetjes qua slingers, de radio staat op 100% NL en alles is oranje versiert.
Stelletje nationalisten
Nee hoorquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:19 schreef sharr het volgende:
Ik voel me negentigduizend kilo, ik denk dat ik aangekomen ben
Nee, iedereen is opgegeten door een reuzeschoenveter ben ik bangquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
GadverStop gif in het eten..we hebben toch niets meer aan die mensen en ze kosten alleen maar geld.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:29 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Nee, iedereen is opgegeten door een reuzeschoenveter ben ik bang
quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:28 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
steeds meer mensen toch
goedemorgen Bob![]()
Goedemorgenquote:
Pak ze tijgerquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
nog 5 minuutjes dan moet ik gaan fietsen
Werkse Sharrrrrquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:36 schreef sharr het volgende:
Ik ga werken! Veel plezier allus met wat jullie dan ook moge gaan doen vandaag
Ik ga ervoorquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Pak ze tijgerZorg dat ze uit je handen eten. Laat ze zien wie er de baas is [ afbeelding ]
Doei sharrquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:36 schreef sharr het volgende:
Ik ga werken! Veel plezier allus met wat jullie dan ook moge gaan doen vandaag
succes lieverrrrdquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
nog 5 minuutjes dan moet ik gaan fietsen
Jij bent er gelukkig nogquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
succes lieverrrrd
Werkse Sharrrr
Ah okequote:Op donderdag 5 mei 2011 10:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Boh Bobo en Draaltje zijn er ook nog hoor, ik ben er half, want ik ben aan het blokfluiten
Lukt het een beetje?quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Boh Bobo en Draaltje zijn er ook nog hoor, ik ben er half, want ik ben aan het blokfluiten
Gaat echt wel weer over hoor, had ik ookquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:57 schreef Ragboer het volgende:
Tering, mijn verstandkiezen doen pijn. Moet echt een afspraak bij de tandarts maken.
Dat is nou Amnesty... altijd moeilijk doen over de dood van een individu, maar niet horen over de slachtoffers gevallen zijn door zijn toedoenquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh zie Amnesty moeilijk doen uber de dood van Osama, echt walgelijk
Echt, wat hebben mensen tegenwoordig... Een beetje respect is gewoon ver te zoeken. Ik walg van dat soort mensenquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:02 schreef Ragboer het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?sn=binnenland![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, walgelijk. Ook over de dood van Saddam maakten ze zo'n heisa ervan. Echt dude, ga wat doen aan de onderdrukte volkeren etc.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:06 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Dat is nou Amnesty... altijd moeilijk doen over de dood van een individu, maar niet horen over de slachtoffers gevallen zijn door zijn toedoen
Doei Ragboerquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:24 schreef Ragboer het volgende:
Ewa matties, ik ga ff naar Nieuwegein. Ben er weer over 2 uur. Tallaz.
Nee, ik weet beter muziekquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sorry, hier een liedje om het goed te maken:
*zwijmelzwijmel alles oef zucht*
Sorry klinkquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jongennnn, vernieuw je pagina voor je zoiets post.. dit is tamelijk irritant.
quote:
Nou vooruit dan maar.quote:
Ja? Dat wist ik nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Mijn was liever, en wow dit is de eerste keer dat ik naar AC/DC luister
[..]
Nou vooruit dan maar.
Sorry ik haak af, mijn muziek is leukerrr.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ja? Dat wist ik niet
Wat blues dan:
Hey jij!quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:03 schreef Zeroku het volgende:
Tijd om eens een middag fatsoenlijk te gaan studeren.
Goed plan dat.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:03 schreef Zeroku het volgende:
Tijd om eens een middag fatsoenlijk te gaan studeren.
Wut?quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:08 schreef Zeroku het volgende:
Als verplichte arresten gelden:
HR 9 maart 1979, NJ 1979, 467 (Brabant/Van Uffelen)
HR 13 maart 1981, NJ 1981, 635, (Haviltex)
HR 18 juni 1982, NJ 1983, 723, (Plas/Valburg)
HR 30 mei 1986, NJ 1986, 688, (NS-arrest)
HR 8 juli 1987, NJ 1988, 232, (Van Hensbergen/Albers)
HR 14 november 1997, NJ 1998, 149, (Groen/Schoevers)
HR 26 juni 1998, NJ 1998, 767, (Van der Lely/Taxi Hofman)
HR 2 maart 2001, JAR 2001, 58 (Hotel New York)
HR 15 januari 2007, JAR 2007, 37 (AVM/Osinga)
HR 13 juli 2007, BA6231 (Stichting Thuiszorg Rotterdam-PGGM)
HR 14 september 2007, JAR 2007, 250 (Dirksz-Hyatt)
HR 1 februari 2008 JAR 2008,57 (Kooiker/Taxicentrale Nijverdal)!
Allemaal arresten á 25 pagina's die je moet lezen en waarvan je de rechtsregel moet kennen én toepassen. EN niet verwarren met de rest.quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Allemaal arresten á 25 pagina's die je moet lezen en waarvan je de rechtsregel moet kennen én toepassen. EN niet verwarren met de rest.
Doeiquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:10 schreef Zeroku het volgende:
Nu geïnventariseerd wat ik nog moet lezen. Om kwart over eens mee beginnen.
Het is nu kwart overrrrquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:10 schreef Zeroku het volgende:
Nu geïnventariseerd wat ik nog moet lezen. Om kwart over eens mee beginnen.
Nee, het is 13 overquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:46 schreef Breezerslet17 het volgende:
blokfluit is ook voor mensen met 20 jaar ervaring
hahahaha watttquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:46 schreef gianni61 het volgende:
ik heb nu nog nachtmerries van de blokfluitlessen van mn zus
ze kende maar 1 liedje, en dat ontzettend vals en dat oefende altijd 's ochtends op de wcquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___________!!!!!
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Klopt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:59 schreef gianni61 het volgende:
ik wilde controleren of jullie ook echt stil waren gisteravond om 8 uur, maar schijnbaar was fok gewoon 2min op slot
quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze kende maar 1 liedje, en dat ontzettend vals en dat oefende altijd 's ochtends op de wc
Clowntje heeft een Rode neusquote:
Netjes, hoe?quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:57 schreef Ragboer het volgende:
Sowieso die muziekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___________!!!!!
![]()
Idk, ik werd wakker en nu doet mn nek nogal pijn. Buig ik m voorover, voel ik niks. Buig ik m achterover, doet t teringpijn. Bewegen doet ook pijn.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]hahahaha
[..]
Clowntje heeft een Rode neus
[..]
Netjes, hoe?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:57 schreef Ragboer het volgende:
Jip en Janneke kinderchampagneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___________!!!!!
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
Conclusie: Je computert teveel.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:01 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Idk, ik werd wakker en nu doet mn nek nogal pijn. Buig ik m voorover, voel ik niks. Buig ik m achterover, doet t teringpijn. Bewegen doet ook pijn.
Eng welquote:Mystery Guest:
Een 30-40 jarige man, sterrenbeeld Weegschaal uit Noord-Holland heeft je profiel bezocht op 13:01
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Conclusie: Je computert teveel.
Ik heb net alle noten opgeschreven:quote:
Moet kunnen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb net alle noten opgeschreven:
dddd | def (zon raar S tekentje hier, denk rust?) | efg (nogkeer dat tekentje) | fga (tekentjeweer)|
dddd | def (tekentje weer) | agfe | d (2x teken) d |
eede | fa (tekentje) | eede | f (teken) f |
gg zo'n dubbele D d | ffdd | ee dubbele C c | d en een rust teken
Zo'n geile 39-jarige ras-Volendammer die op zoek is naar seks...quote:
Ik faal.quote:
Die vallen alleen op blondines met dikke buiken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:06 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Zo'n geile 39-jarige ras-Volendammer die op zoek is naar seks...
Daar komen ze alleen voor uit... Op internet kan alles stiekem.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die vallen alleen op blondines met dikke buiken.
Ik weet wat je bedoelt met een dubbele D en dubbele C, maar ik weet ff niet meer hoe t heet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik faal.![]()
[..]
bianca!quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik faal.![]()
[..]
Hier word ik niet wijzer vanquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb net alle noten opgeschreven:
dddd | def (zon raar S tekentje hier, denk rust?) | efg (nogkeer dat tekentje) | fga (tekentjeweer)|
dddd | def (tekentje weer) | agfe | d (2x teken) d |
eede | fa (tekentje) | eede | f (teken) f |
gg zo'n dubbele D d | ffdd | ee dubbele C c | d en een rust teken
quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:07 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Daar komen ze alleen voor uit... Op internet kan alles stiekem.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:07 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt met een dubbele D en dubbele C, maar ik weet ff niet meer hoe t heet.
Exactly!quote:
vrij duidelijk hoorquote:
Ja.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]Zo'n met dakje erop jeweet.
[..]
Exactly!![]()
![]()
[..]
vrij duidelijk hoor
Niet voor mijn inferieure breinquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]Zo'n met dakje erop jeweet.
[..]
Exactly!![]()
![]()
[..]
vrij duidelijk hoor
Doe uit en doe lekker je bril op, doe ik ookquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:13 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Voor mij iig wel.Teringlens blijft pijn doen.
quote:
Dat jaquote:
Brillen zijn kut.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doe uit en doe lekker je bril op, doe ik ook
[..]
[..]
Dat ja
Als ik een bril op heb krijg ik zo'n vaag gevoel in mn benen. Weet niet precies.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
yoyOyoOOoyooo
[..]
Valt mee, ik hou van mijn bril. Al vind ik mn lenzen wel toffer.
Hahaha, in het begin als ik mn lenzen uitdeed en mn bril op zette dan werd ik helemaal duizelig enzoquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:16 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Als ik een bril op heb krijg ik zo'n vaag gevoel in mn benen. Weet niet precies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Wut.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahaha, in het begin als ik mn lenzen uitdeed en mn bril op zette dan werd ik helemaal duizelig enzo
quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:19 schreef Zeroku het volgende:
vind ik niet leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben zwaar jaloers.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:20 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik heb geen bril, ik zie gewoon alles.Weet ik niet man, dat was eng wel ja.quote:![]()
quote:
Kan gebeuren.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
vind ik niet leuk
[..]
Ik ben zwaar jaloers.
[..]
Weet ik niet man, dat was eng wel ja.
Haha, ik heb -8 en -8.5quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:23 schreef Furdinand het volgende:
ik heb een afwijking van +0.50 en +0.25
Hij lijkt niet eensquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:23 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Kan gebeuren.
Cosje, maak ons eens niet jaloers.
Wat.
DAT IS NIET JE ENIGE AFWIJKING ROFLEINZZZNZZNZNNZ_!_!_!__!quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:23 schreef Furdinand het volgende:
ik heb een afwijking van +0.50 en +0.25
+ = erbij.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:25 schreef Furdinand het volgende:
wacht is + nou ver weg wazig zien of dichtbij?
Positief is dat je verziend bent (dus dichtbij is wazig). Negatief is andersom.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:25 schreef Furdinand het volgende:
wacht is + nou ver weg wazig zien of dichtbij?
klopt ik heb ook het syndroom van down. vind je dat grappig soms?quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:25 schreef K-Cash het volgende:
[..]
DAT IS NIET JE ENIGE AFWIJKING ROFLEINZZZNZZNZNNZ_!_!_!__!
jaquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:25 schreef Furdinand het volgende:
[..]
klopt ik heb ook het syndroom van down. vind je dat grappig soms?
Hij is fucking goed gelukt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik vind het serieus echt heel tof.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik vind het serieus echt heel tof.
Dit behandelden wij met kunstgeschiedenis, serieuze shit wel.quote:
Sorryquote:
Sorry.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zegtie met een [ afbeelding ] als PI hoor.
Kryptonite.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:32 schreef Furdinand het volgende:
wat zal ik op mijn gitaar gaan oefenen??
All that Remains - The Air that I Breathe.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:32 schreef Furdinand het volgende:
jonglerenquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:32 schreef Furdinand het volgende:
Wat.quote:
All That Remains.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
All that Remains - The Air that I Breathe.
iets te moeilijk ditquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
All that Remains - The Air that I Breathe.
Godsmack - Voodoo.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
kquote:
Seether - Fake It.quote:
Zo kwam ik wel het snelst te weten dat mijn vriendinnetje ging daten met de jongen waar ik haar van het weekend aan heb gekoppeldquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo kwam ik wel het snelst te weten dat mijn vriendinnetje ging daten met de jongen waar ik haar van het weekend aan heb gekoppeld
Fijn weer ja.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo kwam ik wel het snelst te weten dat mijn vriendinnetje ging daten met de jongen waar ik haar van het weekend aan heb gekoppeld
Ik hunt niet, al is mijn timing wel perfect.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
OH OH EN HENKI EN FLIPPI EN CASH HIER AL DIE HUNTERS OMGGGGG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |