Ik zie de link ook niet, haha!quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik zie de link niet... de trein heet bam?
Apenheulquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat ga je daar doen?? Iets leuks?
Jawelquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat dacht ik al
LeukGezellig
Op bezoek bij je familie
Ook in apeldoorn?quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jawel
En dan vanavond naar bevrijdingsfestival
quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik zie de link niet... de trein heet bam?
Krystlquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope, gewoon Almere... Ben & Dean en Krystl
wie nog meer niet dan?quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:14 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben gelukkig niet de enige die niet weet wie Krystl is
quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Collega's en mensjes van de KSCEn heb nog even wat nichtjes gemaild
welk drankje?quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah, er is zelfs een drankje naar me vernoemd in GTST!
sorryquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Krystl niet kennen.Ik vind de line up in Zwolle niet zo goed. Al had ik Dazzled Kid wel graag eens gezien.
Die ken ik welquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:53 schreef borisz het volgende:
S Club 7 op 3FM![]()
.
Ik kan het nog meezingen ook.
Als die mensen bij jou aankomen zijn ze echt helemaal doorgebroken. Goede graadmeter.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
sorryIk wete het nog steeds niet,
maar is ze dan superbekend ofzo? Heeft ze heel veel hits op der naam staan?quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als die mensen bij jou aankomen zijn ze echt helemaal doorgebroken. Goede graadmeter.
ooooooooooooooooooooow dan is het echt niet zo raar dat ik haar niet ken tochquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, ze is nog niet zo lang bezig. Maar Golden Days kon je echt niet omheen. Ook niet als je aan het winkelen was.
nee dat is waarquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2011 14:19:27 ]
Oliehoorn sausquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk het wel, paar bananenstukjes erbij. Yummm!
ja ik vind hem echt lekker!quote:
Haha, Remlof is er ookquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, je weet dat dat toch niet aan ons tipt.
Mijn toestemming heb je.
kids colors ?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Nog wat nieuwe kledingalleen maar felle kleuren
quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee.. ik heb zelfs een anti kinderen shirt gekocht... haha
KALLYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYquote:
Hey jijquote:
Wel weet niet hoever je op de hoogte bent, maar vanmorgen weer naar huisarts geweest en vanmiddag via noodbehandeling in Lörrach is ze opgenomen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Hey jij
Ik las van je vrouw, al uitslagen?
nou trusten danquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoi![]()
Maar ga al weer slapen, morgen werkenBen ik niet gewend op een vrijdag
O bahquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:52 schreef crv het volgende:
[..]
Wel weet niet hoever je op de hoogte bent, maar vanmorgen weer naar huisarts geweest en vanmiddag via noodbehandeling in Lörrach is ze opgenomen.
Ze heeft al een vaatonderzoek in der hoofd gehad en dat is OK
In der bloed zit een waarde die r op kan duiden dat ze in het verleden een borelia infectie opgelopen kan hebben (bijv tekenbeet)
Morgen krijgt ze nog een MRI van der hoofd en wellicht ook nog een lumbaalpunctie (ruggeprik)
dank je, ik word het een beetje zat allemaal. zou wel eens rust willen hebbenquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:53 schreef Kally het volgende:
[..]
O bah
Sterkte voor jullie beiden
Miran lieffie slaap lekker dikke
Ja dat snap ik, het is wel even genoeg geweest allemaalquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:54 schreef crv het volgende:
[..]
dank je, ik word het een beetje zat allemaal. zou wel eens rust willen hebben
kun je wel zeggen ja. Kan gewoon bijna nergens anders meer aan denken. het gaat zo je leven beheersen. der is gewoon geen dag meer dat ik even kan lachen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, het is wel even genoeg geweest allemaal
O pfffff, daar zit je dan ook echt op te wachten, sommige mensenquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:57 schreef crv het volgende:
[..]
kun je wel zeggen ja. Kan gewoon bijna nergens anders meer aan denken. het gaat zo je leven beheersen. der is gewoon geen dag meer dat ik even kan lachen.
Vervolgens begint ook mijn zwager ineens betweterig te worden. Had ie moeten zijn toen het met zijn vader telkens slecht ging
jaquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:59 schreef Kally het volgende:
[..]
O pfffff, daar zit je dan ook echt op te wachten, sommige mensen
Maar goed, ik ga zo slapen, half 6 wekkertjequote:
Ja zijn gangetjequote:Op donderdag 5 mei 2011 23:00 schreef crv het volgende:
hoe is tie met jouw en je kids Kal. Allles nog onder controle ?
ja welterusten Kal, leuk je weer even gesproken te hebbenquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar goed, ik ga zo slapen, half 6 wekkertje
Truste voor straks en rustig aan crv
Ja hoor alles prima, en ja mijn club even steunen daar ze vanavond kampioen kunnen wordenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Een binnenkomst met een RKC logo.
Met mij gaat het wel okee.Met jou dan?
O vergeten, ga ik zo meteen doenquote:[b]Op vrijdag 6 mei 2011 11:49 schreef Patje1987 het volgende:[/b
Ik heb jullie al te lang niet meer gesproken
Hoe gaat het hier dan?
Siep wil jij nog het recept van die kip doorsturen
Ja, hij kan het hebben dat scheeltquote:
Nou check maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2011 13:57:35 ]
Nah ze stuurt foto's uit het H&M topic, het is te ergquote:
quote:
Hey Patjequote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:49 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb jullie al te lang niet meer gesproken
Hoe gaat het hier dan?
Siep wil jij nog het recept van die kip doorsturen
Ik vind het opvallend dat hij zich zo open op een forum showt, is wel lef hebben.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje engIk zou hem niet tegen willen komen
Bennyquote:
Ja zeker wel lef. En in dat H&M topic doet iedereen ook normaal tegen hem.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind het opvallend dat hij zich zo open op een forum showt, is wel lef hebben.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JahaaaaaaaaaaaaAlles ligt al klaar
De Oystercards, de treintickets, de vliegtickets
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou check maaraaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh niet die vent weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Yup... het smaakte naar behangplakselquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dat spul op die foto moest je drinken???
Lutje beebquote:
Hij is echt een positieve kracht in het naai- en breitopic in CRE.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh niet die vent weer
Voor die MRI?quote:
jullie kennen hem allemaalquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh niet die vent weer
Ik in mijn pm boxquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jullie kennen hem allemaal
Ik zag hem pas voor het eerst in H&M
Ja dat is meuk spul iddquote:
27 meiquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:01 schreef Kally het volgende:
Ik heb heul veel meets dezer dagen
13 mei Londen
25 mei XFA
25 juni BBQ
27 Meiquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:01 schreef Kally het volgende:
Ik heb heul veel meets dezer dagen
13 mei Londen
25 mei XFA
25 juni BBQ
Nee, nou ja kan ik beginnen met behangtrekken hierquote:
We kunnen natuurlijk ook richting Patriquequote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, nou ja kan ik beginnen met behangtrekken hier
Nee, ik ga echt aan de kamers van de jongens beginnenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk ook richting Patrique![]()
Gaan we hem lastigvallen?
Ik was klein nam een slok behangspul.. niets bijzondersquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaaaa!! Dit klinkt als een goed verhaal namelijk.
Ow ja dat moet ook gebeurenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, ik ga echt aan de kamers van de jongens beginnen
Behangen, verven, nieuw bed, anders indelenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ja dat moet ook gebeurenBehangen?
Ik ga dit weekend mijn PC kamer verven als het goed isEn dan maandag denk ik naar Ikea voor de boekenkast en buro
jij zocht toch zo klapbed? Weet je wat ook een idee is.... zo'n hoogslaper, dan zit eronder een buro enzo, en kastruimtequote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Behangen, verven, nieuw bed, anders indelen
Ja maar daar durft dat kreng niet op te slapenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jij zocht toch zo klapbed? Weet je wat ook een idee is.... zo'n hoogslaper, dan zit eronder een buro enzo, en kastruimteOok gezien bij de Ikea
Yupquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb je het fimpje van Aafke gezien
Ow dat is wel jammer, want het is de ideale oplossingquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar daar durft dat kreng niet op te slapen
Wil je nog naar de finale?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup
Ik heb ook al de uitzending terug gekeken
niet met Aafke op de fotoquote:
Is dat zo?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:13 schreef Kally het volgende:
En zo'n hoogslaper neemt alsnog een hoop ruimte in beslag
Ik ben blij dat ik thuis benquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet met Aafke op de foto
[..]
Is dat zo?
Gedver ik ben het echt niet gewend om op vrijdag te werken
Nog 2 uur en 3 kwartier
Ik heb ook een kleine kamer en had daarom eerst een hoogslaper, maar daardoor leek het juist voller en rommeliger dan nu met een gewoon bed (met schuiven zodat je heel veel onder je bed kwijt kuntquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:13 schreef Kally het volgende:
En zo'n hoogslaper neemt alsnog een hoop ruimte in beslag
Dat snap ik.... lekker weer buiten ookquote:
Ja ik wil zo'n bed dat je omhoog kunt klappen in een kast, zodat er lekker veel vloerruimte overblijft om te spelenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb ook een kleine kamer en had daarom eerst een hoogslaper, maar daardoor leek het juist voller en rommeliger dan nu met een gewoon bed (met schuiven zodat je heel veel onder je bed kwijt kunt).
Mijn rose staat al koudquote:
quote:
Das wel de ideale oplossing.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik wil zo'n bed dat je omhoog kunt klappen in een kast, zodat er lekker veel vloerruimte overblijft om te spelen
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Das wel de ideale oplossing.Hoe weet jij datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[Jambers] Overdag is zij een lief meisje van vijftien, maar 's nachts verandert zij... [/Jambers]quote:
dat nummer ken ik wel... maar Krystl nietquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
[Jambers] Overdag is zij een lief meisje van vijftien, maar 's nacht verandert zij... [/Jambers]oooooowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
[Jambers] Overdag is zij een lief meisje van vijftien, maar 's nacht verandert zij... [/Jambers]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Ohw ja, maar dat is ook wel te begrijpenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat nummer ken ik wel... maar Krystl niet
Die zou toch sowieso komen?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Krystl vervangt toch maar mooi Laura Jansen bij de Borsato concerten.
P@rty H@rdquote:
Die sangriaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:28 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga ook maar een wijntje halen denk ik
Of die lekkere rose van vorige week
Marco = Patrique.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:24 schreef charmed_angel het volgende:
Nu je het over marco borsato hebt
Op twitter heeft marco een foto met een zonnebril op z'n kop. Maar Patrique ook.
Dus ik haal die 2 steeds door elkaar
Hoi Marcoquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nog 20 minuten pauze, verveel meen dan nog 2 uurtjes werken
The rootsriders?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:32 schreef iBenny het volgende:
Wat trouwens ook tof was gister... The rootsriders zongen 3 little birds, maar het plein zong helemaal mee
Je zit in de stoel terwijl je zingt. Nooit eerder vertoond!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
jij snapt 't knul.. Daarom doe ik dus ook mee aan the voice
dan zit er maar 1 ding op..... wildplassenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Collega is aan het poepen, het duurt gewoon te lang! En ik moet nog plassen
Of een lege frisfles pakken en deze vullen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan zit er maar 1 ding op..... wildplassen
ze zullen denken' kiek m goaannnnquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je zit in de stoel terwijl je zingt. Nooit eerder vertoond!
Zo'n Bob Marley coverbandje, met zo'n Lennyfiguurquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
The rootsriders?
* charmed_angel gaat weer googlen
ja gelijk de Spa Appel fles, kan hij hem weer verkopen ookquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Of een lege frisfles pakken en deze vullen.
Ja ik had het al gevondenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zo'n Bob Marley coverbandje, met zo'n Lennyfiguur
als ik dat maar weet *evil*quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan weten we niet welke fles je moet pakken
Vies mokkel dat je er bentquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Sorry melig
Normaal is het al weekend voor mij
quote:
Ow dat ben ikquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Nog 3 week, dan ga ik Caro Emerald live zien!
Oh, wacht, over 3 week, dan zie ik m'n Tal-sletjes weer
En wij de grootste TAL slet everquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Nog 3 week, dan ga ik Caro Emerald live zien!
Oh, wacht, over 3 week, dan zie ik m'n Tal-sletjes weer
jaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:44 schreef Kally het volgende:
[..]
En wij de grootste TAL slet ever
Mij ga je teveel zien dat weekend whehehehe
Ja wat Patrique slaapt bij jou tochquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:44 schreef Kally het volgende:
[..]
En wij de grootste TAL slet ever
Mij ga je teveel zien dat weekend whehehehe
Werk zequote:
Ja en zaterdag blijft hij ookquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja wat Patrique slaapt bij jou toch
Ik heb er zin inOok al is XFA stom dit jaar
Jammer dat we geen wijn mee kunnen nemen in het publiek
Welke Musical??quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Werk ze
[..]
Ja en zaterdag blijft hij ook
Gaan we shoppen en lekker eten en zondag naar de musical waar hij me al een jaar mee naar toe zou nemen
Ik denk We will rock youquote:
Die lijkt me wat minderquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk We will rock you
Maar goed ik ga ff lezen, ik zie jullie vanaaf
Ow vanavond even luisterenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:31 schreef iBenny het volgende:
Ik was ff FOK!Idols aan het regelen...
FOK!Idols: Wie wordt de winnaar?!
Dat is Japans toch?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:04 schreef borisz het volgende:
Volgende week gaat Shabu Shabu Haarlem open
Maandag tafel reserveren voor de eerste week. Slechts 15e in de eerste week
.
das een lekker sushi restaurant jaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is Japans toch?
Nog een half uurtje en dan weekend
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is Japans toch?
Nog een half uurtje en dan weekend
back op een kameel?quote:
Mooi zo.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeey
De oliehoorn saus is heeeeeeeeeeerlijk
Hoe was je vakantie
Er waren wel super veel lekkere Turken, verbaasde me echt.quote:
jij bent de naam 'Hoer van Babylon' niet meer waardigquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Er waren wel super veel lekkere Turken, verbaasde me echt.Maar wel meegevraagd naar een obscure club enzo maar dat deed ik maar niet.
Verstandig, voor je in een grot wordt teruggevondenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Er waren wel super veel lekkere Turken, verbaasde me echt.Maar wel meegevraagd naar een obscure club enzo maar dat deed ik maar niet.
Ja toch.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Verstandig, voor je in een grot wordt teruggevonden
Weet ik.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
jij bent de naam 'Hoer van Babylon' niet meer waardig
Die neemt Patrique wel overquote:
Special price for you!!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Eet je brood met een gebakken eitjequote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jaaa.. pff.. heb d'r geen zin anDacht, lekker makkelijk, hoef 'k de deur niet meer uit...
Ik hoorde dat er een filmpje van Barbie is in een club in Den Haag, waar ze zo dronken was dat toen ze haar jas afgaf aan de garderobe ze zich omdraaide, op haar hurken ging zitten en daar ging zitten pissenquote:
Nee.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er een filmpje van Barbie is in een club in Den Haag, waar ze zo dronken was dat toen ze haar jas afgaf aan de garderobe ze zich omdraaide, op haar hurken ging zitten en daar ging zitten pissen![]()
OH MAI KOOOOTTTTTquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er een filmpje van Barbie is in een club in Den Haag, waar ze zo dronken was dat toen ze haar jas afgaf aan de garderobe ze zich omdraaide, op haar hurken ging zitten en daar ging zitten pissen![]()
Ik dacht ook omg het zal je dochter zijnquote:
O ja die gingen naar Londen he?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Neej, mijn ouders ff afleveren voor het vliegtuig
quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Sputtert ook echt alle kanten op vrees ik.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Sputtert ook echt alle kanten op vrees ik.
Ja, ze hadden haar nooit uit zo'n doorzichtig doosje moeten halen. Niet normaal.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar echt, hoe ver laat je jezelf gaan, dit is toch te erg gewoon
Godverquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, ze hadden haar nooit uit zo'n doorzichtig doosje moeten halen. Niet normaal.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Omg..
ik luister mama-appelsapjes
ik hoor de echte teksten niet meer ;')
Kan gebeuren.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
oeps... weer precies dezelfde fout als de vorige keer
Dalijk ga je nog de Margriet lezen en naar de Huishoudbeurs!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:45 schreef Kally het volgende:
Ik ging ineens huishoudelijk doen, help wat gebeurt er met me.
Noesssssssssssssquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dalijk ga je nog de Margriet lezen en naar de Huishoudbeurs!
Ik heb gisteren nog op een I-Pad spelletjes gedaanquote:
Ik wil ook een iPadquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog op een I-Pad spelletjes gedaan
Ik nu ookquote:
Zie live, ik stap vast over die richting uitquote:
Okquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo met iPhone, maar een mac of iPad is wel leuk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |