Ik zie de link ook niet, haha!quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik zie de link niet... de trein heet bam?
Apenheulquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat ga je daar doen?? Iets leuks?
Jawelquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat dacht ik al
LeukGezellig
Op bezoek bij je familie
Ook in apeldoorn?quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jawel
En dan vanavond naar bevrijdingsfestival
quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik zie de link niet... de trein heet bam?
Krystlquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope, gewoon Almere... Ben & Dean en Krystl
wie nog meer niet dan?quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:14 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben gelukkig niet de enige die niet weet wie Krystl is
quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Collega's en mensjes van de KSCEn heb nog even wat nichtjes gemaild
welk drankje?quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah, er is zelfs een drankje naar me vernoemd in GTST!
sorryquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Krystl niet kennen.Ik vind de line up in Zwolle niet zo goed. Al had ik Dazzled Kid wel graag eens gezien.
Die ken ik welquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:53 schreef borisz het volgende:
S Club 7 op 3FM![]()
.
Ik kan het nog meezingen ook.
Als die mensen bij jou aankomen zijn ze echt helemaal doorgebroken. Goede graadmeter.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
sorryIk wete het nog steeds niet,
maar is ze dan superbekend ofzo? Heeft ze heel veel hits op der naam staan?quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als die mensen bij jou aankomen zijn ze echt helemaal doorgebroken. Goede graadmeter.
ooooooooooooooooooooow dan is het echt niet zo raar dat ik haar niet ken tochquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, ze is nog niet zo lang bezig. Maar Golden Days kon je echt niet omheen. Ook niet als je aan het winkelen was.
nee dat is waarquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2011 14:19:27 ]
Oliehoorn sausquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk het wel, paar bananenstukjes erbij. Yummm!
ja ik vind hem echt lekker!quote:
Haha, Remlof is er ookquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, je weet dat dat toch niet aan ons tipt.
Mijn toestemming heb je.
kids colors ?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Nog wat nieuwe kledingalleen maar felle kleuren
quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee.. ik heb zelfs een anti kinderen shirt gekocht... haha
KALLYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYquote:
Hey jijquote:
Wel weet niet hoever je op de hoogte bent, maar vanmorgen weer naar huisarts geweest en vanmiddag via noodbehandeling in Lörrach is ze opgenomen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Hey jij
Ik las van je vrouw, al uitslagen?
nou trusten danquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoi![]()
Maar ga al weer slapen, morgen werkenBen ik niet gewend op een vrijdag
O bahquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:52 schreef crv het volgende:
[..]
Wel weet niet hoever je op de hoogte bent, maar vanmorgen weer naar huisarts geweest en vanmiddag via noodbehandeling in Lörrach is ze opgenomen.
Ze heeft al een vaatonderzoek in der hoofd gehad en dat is OK
In der bloed zit een waarde die r op kan duiden dat ze in het verleden een borelia infectie opgelopen kan hebben (bijv tekenbeet)
Morgen krijgt ze nog een MRI van der hoofd en wellicht ook nog een lumbaalpunctie (ruggeprik)
dank je, ik word het een beetje zat allemaal. zou wel eens rust willen hebbenquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:53 schreef Kally het volgende:
[..]
O bah
Sterkte voor jullie beiden
Miran lieffie slaap lekker dikke
Ja dat snap ik, het is wel even genoeg geweest allemaalquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:54 schreef crv het volgende:
[..]
dank je, ik word het een beetje zat allemaal. zou wel eens rust willen hebben
kun je wel zeggen ja. Kan gewoon bijna nergens anders meer aan denken. het gaat zo je leven beheersen. der is gewoon geen dag meer dat ik even kan lachen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, het is wel even genoeg geweest allemaal
O pfffff, daar zit je dan ook echt op te wachten, sommige mensenquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:57 schreef crv het volgende:
[..]
kun je wel zeggen ja. Kan gewoon bijna nergens anders meer aan denken. het gaat zo je leven beheersen. der is gewoon geen dag meer dat ik even kan lachen.
Vervolgens begint ook mijn zwager ineens betweterig te worden. Had ie moeten zijn toen het met zijn vader telkens slecht ging
jaquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:59 schreef Kally het volgende:
[..]
O pfffff, daar zit je dan ook echt op te wachten, sommige mensen
Maar goed, ik ga zo slapen, half 6 wekkertjequote:
Ja zijn gangetjequote:Op donderdag 5 mei 2011 23:00 schreef crv het volgende:
hoe is tie met jouw en je kids Kal. Allles nog onder controle ?
ja welterusten Kal, leuk je weer even gesproken te hebbenquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar goed, ik ga zo slapen, half 6 wekkertje
Truste voor straks en rustig aan crv
Ja hoor alles prima, en ja mijn club even steunen daar ze vanavond kampioen kunnen wordenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Een binnenkomst met een RKC logo.
Met mij gaat het wel okee.Met jou dan?
O vergeten, ga ik zo meteen doenquote:[b]Op vrijdag 6 mei 2011 11:49 schreef Patje1987 het volgende:[/b
Ik heb jullie al te lang niet meer gesproken
Hoe gaat het hier dan?
Siep wil jij nog het recept van die kip doorsturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |