Mja, ik vind alle albums eigenlijk heel goed!quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
Jij vond de vorige twee ook heel goed toch? Wel grappig ja, ik vind dat het sinds Black Sheep Boy weinig meer voorstelt.
Eigenlijk vind ik het de enige albums die ik goed vindquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:53 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Mja, ik vind alle albums eigenlijk heel goed!
Heb je toevallig het hele Amatorski album kunnen beluisteren? Of überhaupt iemand in dit topic?quote:Op maandag 23 mei 2011 15:41 schreef tim. het volgende:
[..]
Die zag ik vorige week in Vrije Geluiden, klonk inderdaad goed. Vrije Geluiden is misschien wel het enige programma op de Nederlandse tv waar ruimte voor indiemuziek is, en dan vooral dit soort muziek, denk ik.
Veel geluisterd, fijne plaat idd.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:33 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Heb je toevallig het hele Amatorski album kunnen beluisteren? Of überhaupt iemand in dit topic?Voor alle Sigur Ros liefhebbers echt een must!
Ken zijn vorige niet (las in een recensie dat het veel bombastischer was dan deze) maar dit album vind ik iig onder de noemer "folk" te scharen, maar wel met een voller geluid. Zoals de laatste Bon Iver, of daar doet het me toch aan denken iig.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:07 schreef pfaf het volgende:
Waarom voor Bon Iver liefhebbers? Is het zo'n koersverandering ten opzicht van z'n vorige?
Ja dan zal de gemiddelde Nederlander begrijpen waar je het over hebt.quote:
Nerd rock?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ja dan zal de gemiddelde Nederlander begrijpen waar je het over hebt.Ik wil het kunnen uitleggen aan mensen voor wie indie de gemiddelde 3fm band is.
Nog best aardig wat. Merendeel was wel man.65-35% zou ik gokken.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nerd rock?
Dat zou het gebrek aan dansende mensen verklarenhoeveel % was vrouwelijk?
Nee maar m'n vrienden zijn wel geïnteresseerd in wat ik doe. En een band als Bright Eyes of the Walkmen uitleggen aan ze gaat nog wel. Maar bij dit soort muziek of laatst bij Animal Collective heb ik meer moeite. Of hebben jullie daar nooit last van?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:28 schreef Felagund het volgende:
Ik denk dat de gemiddelde Nederlander überhaupt niet is geïnteresseerd in Math Rock.
Ohja zeker...Ik ging laatst PJ Harvey uit proberen te leggen. Dat vond ik al lastigquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:31 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Nog best aardig wat. Merendeel was wel man.65-35% zou ik gokken.
[..]
Nee maar m'n vrienden zijn wel geïnteresseerd in wat ik doe. En een band als Bright Eyes of the Walkmen uitleggen aan ze gaat nog wel. Maar bij dit soort muziek of laatst bij Animal Collective heb ik meer moeite. Of hebben jullie daar nooit last van?
The Antlers - Burst Apartquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:52 schreef Norrage het volgende:
Mensen mensen, ik heb al een maand geen nieuw album meer bemachtigd. Wat zijn de tips van de laatste maand?
Ja die had ik al, en die staat ook hoog bij mijquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
The Antlers - Burst Apart![]()
Echt één van de beste platen van het jaar tot nu toe, misshien wel de beste.
Wild Beasts is ook erg goed.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja die had ik al, en die staat ook hoog bij mij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |