Ik ga morgen meteen bestellen. Raar die constructie dat je maar 2 kaarten p.p. kan bestellen. Dat heb ik nog nooit eerder meegemaakt bij een concert in Paradiso.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:35 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Duur! Maar dit zou ik voor geen goud willen missen!
Er zijn maar 2 bands waar ik zonder na te denken meer dan 30 euro aan wil uitgeven en dat zijn wilco en mmjquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:35 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Duur! Maar dit zou ik voor geen goud willen missen!
Na meerdere keren bevalt hij me weer heel goed! Allemaal wat toegankelijker dan hun vroegere werk, maar er zit toch zoveel in. Toppertjequote:Op woensdag 27 juli 2011 11:33 schreef Norrage het volgende:
De nieuwe Portugal. The Man is ook weer in mijn bezit. Weer een goed album als je het mij vraagt!
Ja! Smith Westerns en CSS met namequote:Op maandag 8 augustus 2011 23:43 schreef MCH het volgende:
Nog Noorderlingen (of mensen van elders) die een bezoekje gaan brengen aan het muziekprogramma van Noorderzon? Ze weten altijd flink wat leuke namen te boeken met altijd wel een paar ertussen die ook op Lowlands spelen. Beetje jammer alleen van het Het Dok (gratis podium). Als band speel je dan met een vijver voor je neus en aan de zijkant zitten de mensen. Anyway dit jaar gratis te bewonderen: Kakkmaddafakka, Young The Giant, Frank Turner, Moss, White Denim, CSS, Fitz & The Tantrums en voor een klein prijsje (+- tien euro): Washed Out, Smith Westerns, Cloud Control, I Am Oak, Dry The River en nog veel meer. Ik probeer zoveel mogelijk avonden te gaan, hopelijk zit het weer mee.
State Radioquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:25 schreef Moody22 het volgende:
State radio kent iemand die?!
goede indierock richting de regering met ook tintje regea er in!
http://www.last.fm/music/State+Radio
Indie genoeg voor mij, fantastisch laatste album inderdaad!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:15 schreef Hamsik het volgende:
Ik weet niet of het echt indie is, maar Fink is echt hemels!
Soms heeft het nog weleens zin dat je zomaar even een topic open klikt. Even gezocht op Youtube, maar klinkt erg goed.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:15 schreef Hamsik het volgende:
Ik weet niet of het echt indie is, maar Fink is echt hemels!
Klopt Dispatch vind ik ook tof inderdaad zelfde band zelfde regio!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
State Radio
Vooral Us Against The Crown is geweldig, met ook het meeste reggae invloed van al hun albumsDispatch is ook heel leuk (zelfde zanger) maar dat is iets minder reggae en wat experimenteler
Ik ken er niet veel van, maar de nummers die ik ken zijnquote:
Meet The Eels-Essential Eels Vol 1 1996-2006quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:59 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ken er niet veel van, maar de nummers die ik ken zijn. Little Bird is ontzettend mooi en de tekst van A Line in The Dirt vind ik werkelijk fenomenaal.
Maar jij bent er dus bekender mee? Zo ja, welk album zou een goede zijn om mee te beginnen?
Daar staan inderdaad mooie nummers op maar Eels is niet een persoon he. Het is de band achter Mr. Equote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:33 schreef Felagund het volgende:
Ik vind The beautiful freak zijn beste album. Novacaine for the soul.
Waardeloze nick heb jequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:01 schreef Moody22 het volgende:
[..]
Daar staan inderdaad mooie nummers op maar Eels is niet een persoon he. Het is de band achter Mr. E
hahah:P jij was blijkbaar eerder dan ik !quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:16 schreef Moody het volgende:
[..]
Waardeloze nick heb je
Even een eerbetoon aan een artiest die *wel* te vroeg is overleden:
Naar mijn mening het mooiste nummer van de jaren '90.
Elliot smiths cover van Thirteen - Big Star is mooi! Ik zie Big Star als een van Indie rock pioniers hoewel in de jaren 70 indie nog niet echt bestond maar als het bestond waren zijn de grondleggers.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:16 schreef Moody het volgende:
[..]
Waardeloze nick heb je
Even een eerbetoon aan een artiest die *wel* te vroeg is overleden:
Naar mijn mening het mooiste nummer van de jaren '90.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |