Mother nature is a bitchquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stomme hormonale invloeden door het voorjaar.
Jij gaat L-E weer meeten?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:55 schreef Yuki het volgende:
Nu niet
Maar als ik zaterdag Peuter zie, misschien wel
Mag ik haar vastbinden ja?quote:
Kijk dat zijn leuke verhalenquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Opgelopen in WOII toen ze de Canadezen hielp ons te bevrijden. Of toen ze Osama eigenhandig neerknalde. Zo is ze.
Of gewoon toen ze over de teringzooi thuis struikelde en een naaldhak zich in haar knie poerde.
Vergeet je je gagball niet?quote:
Maar dan kan ik haar geen lieve woordjes horen fluisterenquote:
Damn you, woman!quote:
Dat kan ik me dan wel weer voorstellenquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:56 schreef L-E het volgende:
Ik krijg weer wat vrijheid terug nu hij ietsje ouder wordt. Dat is me echt zó veel waard, echt.
Wil dat niet nog een keer opgeven.
quote:
Kumbayaaaaquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar dan kan ik haar geen lieve woordjes horen fluisteren
For startersquote:
Mjah... Het klinkt dan een beetje als: mmmmm.... Mmmmmm... MMMMMMMMMMM!quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:57 schreef missbehavin het volgende:
Maar dan kan ik haar geen lieve woordjes horen fluisteren
Faalhaasquote:
Niet goed genoegquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mjah... Het klinkt dan een beetje als: mmmmm.... Mmmmmm... MMMMMMMMMMM!
Dan moet je haar harder slaan zodat ze beter haar best doet.quote:
quote:
Cultuurbarbarenquote:
Jawel, maar ik dacht dat je er wat mee bedoeldequote:
quote:
Nee, ik zong gewoon heel lief een liedjequote:Op woensdag 4 mei 2011 23:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jawel, maar ik dacht dat je er wat mee bedoelde
Ken uw klassiekers.quote:
Ik zie de link nietquote:
quote:
Mariska Veres... Je weet wel, Shocking Blue!quote:
Wat heeft dat met Anita te maken?quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mariska Veres... Je weet wel, Shocking Blue!
Oeh wauw, dat ken ik zelfsquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mariska Veres... Je weet wel, Shocking Blue!
OMG! echt een kind van zijn moeder!quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:05 schreef L-E het volgende:
Peuter ligt te slapen, roept ineens: 'WIE HEEFT ER AAN MIJN NIEUWE SCHOENEN GEZETEN' en slaapt weer verder. Kleurstoffen zijn nooit goed voor een kind, nooit.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:05 schreef L-E het volgende:
Peuter ligt te slapen, roept ineens: 'WIE HEEFT ER AAN MIJN NIEUWE SCHOENEN GEZETEN' en slaapt weer verder. Kleurstoffen zijn nooit goed voor een kind, nooit.
Ja duh, ik ook, maar:quote:
quote:
Hear hear!quote:
Neerlands trots!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |