zeker weten, dat is nu echt de kunst van het loslaten van je ex, op een forum met andere mannen flirten, je ziet niets, je ruikt niets, dus kan niet echt fout gaan !quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:03 schreef FireFox1 het volgende:
En weer verder...
[..]
Inderdaad. Al die leuke dames hier
jij eerst!quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:15 schreef Pinguino81 het volgende:
he missconfessions plaats jij ook anders ff je foto als avatar
maak een fotoboek aan, net als ikquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:25 schreef missconfessions het volgende:
[..]
jij eerst!
heb dit een tijdje terug ook gedaan in een depri bui en ik werd meteen voor gek verklaard, of ik een fotootje uit een tijdschrift had geplaatst van een mooie dame, werd me lachend gevraagd. Yep, ga zeker een foto uit een tijdschrift plaatsen, dus niet. Maar nu durf ik dus niet meer.
Door met missconfessions te datenquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:40 schreef Pinguino81 het volgende:
maar ff ontopic hoe laat ik mijn ex los?
hallo, praat effe voor jezelf, pinguin heeft mij lang geleden al uitgenodigd, remember ?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Door met missconfessions te datenZe heeft je al min of meer uitgenodigd
Oh ja.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:13 schreef missconfessions het volgende:
[..]
hallo, praat effe voor jezelf, pinguin heeft mij lang geleden al uitgenodigd, remember ?
je moet effe door de zure appel bijten, ik heb gewoon zoveel mogelijk gekeken, gevolgd op twitter en toen alle puzzelstukjes in elkaar gezet. Toen ik er eindelijk achter was dat het een ijskoude kikker is, toen was ik er klaar mee. Doet nog steeds pijn, zeker als ik zie dat hij alweer leuke dingen doet en met andere meiden aan het rommelen is, maar tegelijkertijd ook weer back in reality, je kan het niet afdwingen. Sterkte !quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:44 schreef WitteHamster het volgende:
Ik zit weer in een dipmomentje, mijn ex is foutgeweest maar negeert me daarna compleet wat mij achterlaat met vragen. Ben zo stom geweest berichtjes te sturen. Morgen feesten en hopelijk kan ik me gedachten bij het feest houden. Wat is nu het slimste om te doen.. back to verwerken en haar laten stikken me dunkt, maar hoe doe ik dit zonder steeds te wachten op bericht?:(
Ik betwijfel het.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:28 schreef FireFox1 het volgende:
Ben jij écht diegene in je Fotoboek missconfessions?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:28 schreef FireFox1 het volgende:
Ben jij écht diegene in je Fotoboek missconfessions?
Het kan toch?quote:
Waar is dan een foto van jezelf?quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:31 schreef missconfessions het volgende:
nee, da's halle berry, kom op mensen, natuurlijk ben ik dat niet, I wish !
True. OT vanaf nu.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:39 schreef Cactus1 het volgende:
Hou eens op dit topic te verneuken met dat geflirt. Ga lekker PM'en ofzo. Ik snap dat het afleid, maar het is irritant om te lezen voor anderen en niet het doel van dit topic.
helemaal mee eens, back to reality !quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:39 schreef Cactus1 het volgende:
Hou eens op dit topic te verneuken met dat geflirt. Ga lekker PM'en ofzo. Ik snap dat het afleid, maar het is irritant om te lezen voor anderen en niet het doel van dit topic.
Volgens mij heeft het ook veel te maken met het niet kunnen/willen accepteren dat die ander jou niet meer wil. Als iedereen hier een lijstje zou maken van de punten wat je echt specifiek mist aan je ex en wat je absoluut niet mist, denk ik dat als je er zonder gevoel naar kijkt het zo klaar als een klontje is waarom je juist niet terug zou moeten willen gaan naar je ex.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:29 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Volgens mij kan je je ex pas loslaten als je diegene niet meer terugwilt. Wat dus het moeilijkste is.
Wil niet negatief overkomen, maar ik las vandaag toevallig dat bij 66% van de mensen met liefdesverdriet het na één jaar nog niet over is.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het ook veel te maken met het niet kunnen/willen accepteren dat die ander jou niet meer wil. Als iedereen hier een lijstje zou maken van de punten wat je echt specifiek mist aan je ex en wat je absoluut niet mist, denk ik dat als je er zonder gevoel naar kijkt het zo klaar als een klontje is waarom je juist niet terug zou moeten willen gaan naar je ex.
Dus speelt je mind dan spelletjes met je gevoel? Zouden jullie echt weer 100% happy kunnen zijn na al deze weken/maanden/jaren van kutvoelen en terug kunnen gaan in de relatie zonder rancuneuze gevoelens? Of zonder de extreme onzekerheid/achterdocht dat hij/zij je zo weer aan de kant zet?
ja, het is inderdaad het niet kunnen accepteren van afwijzing, je wil en zal leuk gevonden worden door die ander. Het streelt natuurlijk je ego als die ander je opeens zou terug willen, maar ik zou inderdaad na alle pijn en verdriet niet meer terug gaan naar iemand die me heeft afgewezen. Dan maar liever alleen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het ook veel te maken met het niet kunnen/willen accepteren dat die ander jou niet meer wil. Als iedereen hier een lijstje zou maken van de punten wat je echt specifiek mist aan je ex en wat je absoluut niet mist, denk ik dat als je er zonder gevoel naar kijkt het zo klaar als een klontje is waarom je juist niet terug zou moeten willen gaan naar je ex.
Dus speelt je mind dan spelletjes met je gevoel? Zouden jullie echt weer 100% happy kunnen zijn na al deze weken/maanden/jaren van kutvoelen en terug kunnen gaan in de relatie zonder rancuneuze gevoelens? Of zonder de extreme onzekerheid/achterdocht dat hij/zij je zo weer aan de kant zet?
stond er ook bij of het uitmaakt of je een lange of korte relatie hebt gehad ?quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wil niet negatief overkomen, maar ik las vandaag toevallig dat bij 66% van de mensen met liefdesverdriet het na één jaar nog niet over is.
Mijn relatie was steeds uit-aan. Dus telt dat als lang of kort?quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:55 schreef missconfessions het volgende:
[..]
stond er ook bij of het uitmaakt of je een lange of korte relatie hebt gehad ?
Dat heb ik al eens meegemaakt en ik was toch serieus niet van plan om nog een keer daar een heel jaar aan te verspillen. Ik bedoel er verandert niks, het kut voelen en missen levert je gewoon niks op. Maar goed, hoe kun je het proces versnellen? Ik denk toch dat verliefd worden de snelste en beste oplossing is, maar goed dat kun je ook niet afdwingen en is ook eigenlijk het laatste waar ik op dit moment voor open sta.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:54 schreef FireFox1 het volgende:
Wil niet negatief overkomen, maar ik las vandaag toevallig dat bij 66% van de mensen met liefdesverdriet het na één jaar nog niet over is.
met opnieuw verliefd worden moet je ook oppassen, vaak is het een surrogaat, volgens mij kan je je pas weer echt geven als je je ex helemaal verwerkt hebt! Wat mij erg heeft geholpen is lezen over hoe je brein werkt als je liefdesverdriet hebt, wat gebeurd er dan echt in je lijf en hersenen. Toen ik de achtergrond begreep, kon ik mijn verdriet veel beter plaatsen. Doet niet minder pijn, maar je kunt wel trucjes toe passen om het proces te versnellen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat heb ik al eens meegemaakt en ik was toch serieus niet van plan om nog een keer daar een heel jaar aan te verspillen. Ik bedoel er verandert niks, het kut voelen en missen levert je gewoon niks op. Maar goed, hoe kun je het proces versnellen? Ik denk toch dat verliefd worden de snelste en beste oplossing is, maar goed dat kun je ook niet afdwingen en is ook eigenlijk het laatste waar ik op dit moment voor open sta.
Hmm, het zou me vooral erg achterdochtig maken als mijn ex mij nu opeens wel terug zou willen. Waarom nu dan wel opeens? Ben ik nu wel leuk genoeg? Is er nu opeens wel een toekomst samen mogelijk? Zijn andere vrouwen nu opeens niet meer interessant? Heeft hij nu wel opeens interesse in mij en de dingen die mij bezighouden? Zou hij nu opeens wel rekening kunnen houden met mijn gevoel?quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:54 schreef missconfessions het volgende:
ja, het is inderdaad het niet kunnen accepteren van afwijzing, je wil en zal leuk gevonden worden door die ander. Het streelt natuurlijk je ego als die ander je opeens zou terug willen, maar ik zou inderdaad na alle pijn en verdriet niet meer terug gaan naar iemand die me heeft afgewezen. Dan maar liever alleen.
Wel interessant natuurlijk, maar je moet er niet teveel mee bezig zijn, anders krijg je dalijk het idee dat liefde (en niet alleen het liefdesgevoel) een ophoping is van stoffen in je hersentjes die ervoor zorgen dat je iemand leuk vindt en er verder niks speciaal aan is.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:00 schreef missconfessions het volgende:
[..]
met opnieuw verliefd worden moet je ook oppassen, vaak is het een surrogaat, volgens mij kan je je pas weer echt geven als je je ex helemaal verwerkt hebt! Wat mij erg heeft geholpen is lezen over hoe je brein werkt als je liefdesverdriet hebt, wat gebeurd er dan echt in je lijf en hersenen. Toen ik de achtergrond begreep, kon ik mijn verdriet veel beter plaatsen. Doet niet minder pijn, maar je kunt wel trucjes toe passen om het proces te versnellen.
En waar heb je dit gelezen? Ben er wel benieuwd naar al kan ik me zo voorstellen dat het net is als afkicken van drugs of nicotine?quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:00 schreef missconfessions het volgende:
[..]
met opnieuw verliefd worden moet je ook oppassen, vaak is het een surrogaat, volgens mij kan je je pas weer echt geven als je je ex helemaal verwerkt hebt! Wat mij erg heeft geholpen is lezen over hoe je brein werkt als je liefdesverdriet hebt, wat gebeurd er dan echt in je lijf en hersenen. Toen ik de achtergrond begreep, kon ik mijn verdriet veel beter plaatsen. Doet niet minder pijn, maar je kunt wel trucjes toe passen om het proces te versnellen.
Toch denk ik dat veel dingen ook niet zo super speciaal zijn aan iemand. Ik denk dat het gevoel wat je krijgt bij iemand ervoor zorgt dat jij dingen als speciaal gaat bestempelen, alhoewel ik weet het eigenlijk ook niet. Mijn ex had ook hele specifieke dingen die anderen mensen niet hebben en dat zijn ook de dingen die ik dan ook echt specifiek aan hem mis.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:03 schreef trekeennummertje het volgende:
Wel interessant natuurlijk, maar je moet er niet teveel mee bezig zijn, anders krijg je dalijk het idee dat liefde (en niet alleen het liefdesgevoel) een ophoping is van stoffen in je hersentjes die ervoor zorgen dat je iemand leuk vindt en er verder niks speciaal aan is.
Ik las het in de Questquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:02 schreef Riddler86 het volgende:
Heb je daar ook een bepaalde website voor ofzo? Lijkt me ook wel interessant om te lezen.
Dat je teveel nadenktquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:07 schreef TrsK het volgende:
Met Koninginnedag heb ik een meisje leren kennen waarmee ik gisteren gedate heb. Het zusje van m'n huisgenoot. Had het niet verwacht, had haar wel eens eerder ontmoet maar toen leek ze me mijn type niet. Ook zei ik die middag nog dat ik eindelijk blij was single te zijn en er helemaal overheen was tegen mijn huisgenoot. Maar zo gaan die dingen I guess, zit in een klein hoekje
Morgen zie ik haar weer eventjes, daarna even rustig aan doen en voor mijzelf bedenken of het niet te vroeg is. Niet omdat ik nog met mijn ex zit maar omdat ik twijfel of ik er voor moet gaan of dat ik het er even van moet nemen zo single. Bovendien is ze een heel stuk jonger dan ik, al komt ze zo niet over. Ik vind haar wel echt leuk en we hebben een ontzettende klik..
Wat denken jullie?
Je gevoel voor iemand kan hem/haar natuurlijk ook meer de hemel in prijzen dan dat ze eigenlijk waard zijn. Noemen ze toch de roze bril? Maar goed, wat ik wel even met de rest wil delen, waar ik zelf achter gekomen ben toen mijn ex het met mij uitmaakte:quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Toch denk ik dat veel dingen ook niet zo super speciaal zijn aan iemand. Ik denk dat het gevoel wat je krijgt bij iemand ervoor zorgt dat jij dingen als speciaal gaat bestempelen, alhoewel ik weet het eigenlijk ook niet. Mijn ex had ook hele specifieke dingen die anderen mensen niet hebben en dat zijn ook de dingen die ik dan ook echt specifiek aan hem mis.
LOL! Lekker nuchterquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat je teveel nadenktDoe gewoon waar je zin in hebt en je merkt het snel genoeg als je er nog niet klaar voor bent of geen behoefte aan hebt. Je hebt 1x met haar gedate, je hoeft niet gelijk met haar te trouwen
http://mens-en-gezondheid(...)an-het-afkicken.htmlquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:02 schreef Riddler86 het volgende:
Heb je daar ook een bepaalde website voor ofzo? Lijkt me ook wel interessant om te lezen.
http://mens-en-gezondheid(...)an-het-afkicken.htmlquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En waar heb je dit gelezen? Ben er wel benieuwd naar al kan ik me zo voorstellen dat het net is als afkicken van drugs of nicotine?
leeftijd doet er niet zoveel toe, ben ik zelf achter gekomen, de klik is veel belangrijker, als je met iemand op één lijn zit, en je hebt lol met elkaar, dan kan het toch alleen maar leuker worden! Gewoon van genieten en niet teveel over nadenken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:07 schreef TrsK het volgende:
Met Koninginnedag heb ik een meisje leren kennen waarmee ik gisteren gedate heb. Het zusje van m'n huisgenoot. Had het niet verwacht, had haar wel eens eerder ontmoet maar toen leek ze me mijn type niet. Ook zei ik die middag nog dat ik eindelijk blij was single te zijn en er helemaal overheen was tegen mijn huisgenoot. Maar zo gaan die dingen I guess, zit in een klein hoekje
Morgen zie ik haar weer eventjes, daarna even rustig aan doen en voor mijzelf bedenken of het niet te vroeg is. Niet omdat ik nog met mijn ex zit maar omdat ik twijfel of ik er voor moet gaan of dat ik het er even van moet nemen zo single. Bovendien is ze een heel stuk jonger dan ik, al komt ze zo niet over. Ik vind haar wel echt leuk en we hebben een ontzettende klik..
Wat denken jullie?
Wat moet ik me voorstellen bij een sterke persoonlijkheid?quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:18 schreef mirann88 het volgende:
Vraagje voor al de mannen hier aanwezig: Zijn jullie bang voor vrouwen met een sterke persoonlijkheid?
Vraag me al n tijdje af of dat misschien mijn 'probleem' is..
Nee, integendeel. Ik vind het juist fijn als een vrouw een eigen mening heeft. Ik denk niet dat je jezelf hier de schuld om moet geven. Immers, jij heb geprobeerd er voor hem te zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:18 schreef mirann88 het volgende:
Vraagje voor al de mannen hier aanwezig: Zijn jullie bang voor vrouwen met een sterke persoonlijkheid?
Vraag me al n tijdje af of dat misschien mijn 'probleem' is..
Hier en op pagina 7 beweerde je (meerdere keren) wat anders en dat was dezelfde foto.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:31 schreef missconfessions het volgende:
nee, da's halle berry, kom op mensen, natuurlijk ben ik dat niet, I wish !
hee goofy, was je er ook weer, vergeet effe lekker die foto en laten we het inderdaad bij het onderwerp houden, goed ?quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:32 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Hier beweerde je (meerdere keren) wat anders en dat was dezelfde foto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |