Lionel Febbiquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:30 schreef febster het volgende:
Ooh god, ik ga vandaag mee doen aan een voetbaltoernooi.
De techniek van Berry van Aerle en de conditie van Maradonnaquote:
conditie van nu?quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De techniek van Berry van Aerle en de conditie van Maradonna
Die is net zo goed/slecht als toen.quote:
ben je ook bevrijd vanmorgen?quote:
i hereby declare myselluf to be an ambtenaar!quote:
ik wist dat ik geen vak had moeten lerenquote:
inderdaad, we hebben iets fout gedaan!quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik wist dat ik geen vak had moeten leren
Mijvakansie, het is de hele week al rustig.quote:
komt dat jij en mops de enige waren die gingen werken!quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
komt dat jij en mops de enige waren die gingen werken!
en jij dusquote:
iemand moet de economie draaiende houden.quote:
Ik heb een tekening gemaakt, vroeger vond ze dat ook leukquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:14 schreef FUFR het volgende:
Frau: wat krijg ik met M-dag?
ik: [truth speak mode on] nix, je bent mijn moeder niet[truth speak mode off]
Frau:
ik:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb een tekening gemaakt, vroeger vond ze dat ook leuk
Met een fles afwasmiddel erbijquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb een tekening gemaakt, vroeger vond ze dat ook leuk
wat een verwend kreng is jouw moederquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:36 schreef ArTiC het volgende:
Tegenwoordig kijken ze je al raar aan als je niet met een LED tv aan komt zetten
Heul niet, ze krijgt heul veul liefde van me en daar is ze kei blij meequote:Op donderdag 5 mei 2011 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat een verwend kreng is jouw moeder
look on the bright side, je hebt weer smaak! En je drinkt weer!quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:43 schreef -moppie- het volgende:
Hoegaarden citron is ranzig althans de smaaksensatie die het in mijn mond teweeg brengt
Have fun met je tv dan.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:36 schreef Inu het volgende:
Ik heb een geenzindag... echt nergens zin in, behalve in een lekker warm bad (wat we niet hebben), tv en chocola (die op is)...
Een geenzindag hebben is soms ook best okquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Have fun met je tv dan.
Concentreer je op wat je wel hebt ipv op wat je niet hebt
niet als je en eendagsvlieg bentquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:50 schreef Inu het volgende:
[..]
Een geenzindag hebben is soms ook best ok
Gelukkig ben ik dat nietquote:
straks wil ie nooit meer iets andersquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:53 schreef Inu het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik dat niet
Heb vandaag een paar blousen gekocht voor J., voor aankomende bruiloft en helaas begrafenis, maar is toch wel leuk om hem een keer in iets anders te zien dan een shirt
Het is ook nooit goedquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:01 schreef Inu het volgende:
[..]
Betwijfel hetmaar ik vind het prima, zolang ik ze niet hoef te strijken
dan kan ie gewoon een shirt dragenquote:
Ja, tuurlijk!quote:
en komen de ondertitels ook overeen met wat ze zeggen?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:14 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk!Liefst natuurlijk geen kleren, maar that goes without saying
Ben iets aan het kijken waar ze een Engelse voice-over hebben vervangen door een Nederlandse, maar vergeten de ondertitels eruit te halen... en toch ga je ze automatisch lezen
Meestal wel ja, ietsjes anders soms... Je praat natuurlijk sneller dan mensen lezen, dus ondertitels zijn wat korterquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en komen de ondertitels ook overeen met wat ze zeggen?
duh, ik heb geen smaak, ik proef wel iets maar niet wat overeen moet komen met hetgeen ik in mijn mond stop. Dit was een probeersel, woensdag wijn geprobeerd en dat ik ook te ranzig voor woorden. Drinken zit er dus gewoon lekker niet in. Niet erg want ik heb het totaal nog niet gemist!quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
look on the bright side, je hebt weer smaak! En je drinkt weer!
wisten we toch alquote:
je geheugen komt terugquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:22 schreef -moppie- het volgende:
[..]
sjonge jong, vond ik jou net aardig krijgen we dit!
je haat mequote:
daarom juist, als je me wel zou kennen had je die vooroordelen nietquote:
maar ik heb geen vooroordelen!quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
daarom juist, als je me wel zou kennen had je die vooroordelen niet
Toen je nog geen deuk in je hoofd had welquote:
ssst.... laat het nou zoquote:
Waarom? ik zit er niet meequote:
Vrouw en dochter?quote:
nee niet helemaal. de ene noemt me papa, de ander niet.quote:
je vrouw noemt je normaal ook papa?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee niet helemaal. de ene noemt me papa, de ander niet.
kijk, jij snapt het.quote:
daddy daddy cool, daddy daddy coolquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:57 schreef FUFR het volgende:
nee, die andere mag mij wel daddy noemen, maar daar moet ze dan heel voorzichtig mee zijn.
ze zit onder je bureau... spannend hoor terwijl Sam naast je zit te kleuren......quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
kijk, jij snapt het.
Mex doet eh... wit ik veul en Sam zit te kleuren
nee hoor, ze zit op dr stoel, wees gerust. ik ben een heule nette baasquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:59 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ze zit onder je bureau... spannend hoor terwijl Sam naast je zit te kleuren......
je kan niet zittend (stof)zuigen!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee hoor, ze zit op dr stoel, wees gerust. ik ben een heule nette baas
in je ogen?quote:
Ojajoh?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:18 schreef FUFR het volgende:
Mex gaat nu ook een tekening voor dr moeder maken
jah!quote:
werken voor je geld zul jequote:
dat bedoel ik juist flappiequote:
Je bedoeld het bestandssysteem?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:47 schreef FUFR het volgende:
eh rob, bij welke config kon je ook alweer grote bestanden op schijf wegschrijven?
dus groterder dan 2 GB?
dus een usb met NTFS is ok voor 4 GB... dank..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je bedoeld het bestandssysteem?
2GB kan al op FAT32
Bij FAT32 is 4GB het maximum, dan heb je NTFS nodig om grote bestanden op te slaan.
yepquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:57 schreef FUFR het volgende:
[..]
dus een usb met NTFS is ok voor 4 GB... dank..
ik teken als een kleuter uit groep 2quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:00 schreef FUFR het volgende:
voor een architectuur-studente...tekent ze toch ongeveer hetzelfde als Sam
Toch had ik ooit de illusie om CAD tekenaar te wordenquote:
Niet alles gaat op de computer he..je moet ook met potlood tekenen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dat kan toch best? CAD maakt de rondjes voor je enzo.
Ik moet maar eens leren AutoCAD'en. En Rhino 3D leren gebruiken.Wij leren nu met Autodesk Revit werken (3D programma) maar dat is echt vreselijk. En er is mara één docent die een beetje weet hoe het werkt.
ja, dat had ik ook moeten doenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
Werktuigbouwkunde, daar dacht ik ook ooit over na. Tot ik bij de open dag maar eens ging vragen wat het eigenlijk inhield.
nee snap ik, ze zijn ook ntfs, maar ik twijfelde..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:03 schreef ArTiC het volgende:
Het is trouwens niet zo dat je bij aanschaf perse een NTFS schijf moet zoeken, je kan je FAT32 stick gewoon als NTFS formatteren
zeg nou maar nix.. ;')quote:
scan die tekening straks ff in en post hem hierquote:
Ik had eerst een 4 voor mechanica en voor de herkansing een 7.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja, dat had ik ook moeten doen
Nee, het was wel tof maar een paar dingen (Mechanica) kreeg ik gewoon niet onder de knie. Heb er wel leren lassen
Had ik ooit maar een 4 gehaald, dan had ik er nog in geloofdquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik had eerst een 4 voor mechanica en voor de herkansing een 7.Mechanica 2 ben ik gister mee begonnen.
Mex was in afwachting van der trainert, dus mocht ze even, betaald, een moederdag tekening maken.Sam deed hetzelfde.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:20 schreef Stormqueen het volgende:
Wat levert dat op?
Beetje tekenen? Misschien is het wat voor J.
Kan ie een keer betaald tekenen.
je oudste jat fietsen en gebruikt drugs...oh wacht..dat heeft ze van jouquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
Mex was in afwachting van der trainert, dus mocht ze even, betaald, een moederdag tekening maken.Sam deed hetzelfde.
ik had gewoon even 2 dochters
niet! dat zijn slechte Zutphense invloedingsquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je oudste jat fietsen en gebruikt drugs...oh wacht..dat heeft ze van jou
stomme koeienquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:43 schreef FUFR het volgende:
[..]
niet! dat zijn slechte Zutphense invloedings
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:43 schreef FUFR het volgende:
[..]
niet! dat zijn slechte Zutphense invloedings
doe dat dan nietquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:55 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Sjonge jonge, deze wilde ik heul niet kwooten
Klinkt echt heerlijk! Ik ga dan toch maar voor een salade!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:47 schreef bleiblei het volgende:
Wij hebben shoarmabroodjes a la BB gegeten.
Dat zijn shoarmabroodjes zonder shoarma. Rete gezond.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
Mex was in afwachting van der trainert, dus mocht ze even, betaald, een moederdag tekening maken.Sam deed hetzelfde.
ik had gewoon even 2 dochters
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trainert? Waar krijgt ze training in dan?
Da ken okquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:49 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Klinkt echt heerlijk! Ik ga dan toch maar voor een salade!
1kilo?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:08 schreef febster het volgende:
Shoarmabroodjes a la Febster: (voor 2 personen)
1 kilo shoarma
8 broodjes
2 bakjes a 250 gram verse knoflooksaus van de AH
Broodje opensnijden, beetje shoarma, veel saus, beetje shoarma, veel saus en smullen maar.
Ik had biefstuk met champignons, gebakken aardappeltjes met pesto erover.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:46 schreef -moppie- het volgende:
Wat eet jij vandaag artic? Ik weet het niet, heb vanochtend schnitzels uit de vriezer gehaald maar heb eigenlijk niet echt zin om te koken!
quote:
Die boffen met het weer! Veel plezier!quote:
Dan wel een halve of een kwart. Een hele lijkt me een beetje een overdosis voor zo'n klein hondje.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:00 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ach tis een beetje lastig! Zal ik um een hooikoortspil van mij geven!?
Ik wacht wel even af, lijkt me beterquote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dan wel een halve of een kwart. Een hele lijkt me een beetje een overdosis voor zo'n klein hondje.
Ja, was wel goed weer! Het was in een tent, dus ff de ceremonie uitpuffen en toen lekker het strand opquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
Die boffen met het weer! Veel plezier!
Jupquote:
Een man draagt nooit slippers, nooit. Al is het 45 graden.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:30 schreef Inu het volgende:
[..]
JupJ. had gewoon een nette spijkerbroek aan en een blouse met erg grove ruit (rood wit blauw
) en dan lekker op slippers... Hij was (tot de baas van mn baas kwam) de enige man op slippers, maar het was zo loeiwarm, dichte schoenen is dan echt hel...
Er is een verschil tussen mannen en jongetjes iddquote:Op zondag 8 mei 2011 12:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mannen die geen slippers dragen omdat het 'gay' is.
Doe dan op zaterdag boodschappen.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:29 schreef Inu het volgende:
Pff, echt elke zondag irriteer ik me weer aan het feit dat de dichtbijzijnde supermarkt die open is in Rotterdam isAls zelfs in Nuenen de supermarkt open is, dan moet dat hier toch ook wel kunnen?... Volgens mij zit de SGP hier in de gemeenteraad ofzo...
Dan doe je het vrijdag....quote:Op zondag 8 mei 2011 15:48 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, doen we normaal ook, maar soms hebben we geen tijd...
tof hundjequote:
Hij heeft van die poseermomenten. Alleen dan kijkt hij altijd zo bescheten...quote:
Lievvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvquote:Op maandag 9 mei 2011 10:35 schreef Blueman het volgende:
Dit is de huidige status van onze pup.
Zaterdag grotendeels van de dag gespeeld met een 1 jaar oude jack russell die geen rem heeft.
Gisteren grotendeels van de dag bij mijn schoonouders gezeten en die hebben 2 Friese stabijen die hem continu in de gaten houden ipv spelen...
Dus vandaag is het denk ik slaapdag...
[ afbeelding ]
Echt? Bij ons was het zo'n pippetje in de nek.. heeft hij volgens mij niet eens gemerkt.. had het veelste druk met het koekje...quote:Op maandag 9 mei 2011 10:34 schreef Inu het volgende:
Oh, die puppy
Dot is al een paar dagen boos op me, omdat ik de anti-vlooiendruppels heb gegeven... beest weigert gewoon bij me in de buurt te komen
Ja, maar uit zo'n pipetje komt vloeistof en dat wil je niet op je hebben als kat, dus heeft ze ook continue geprobeert het weg te wassen en als ze dan een beetje had bereikt was het toch wel erg smerigquote:Op maandag 9 mei 2011 10:41 schreef Blueman het volgende:
[..]
Echt? Bij ons was het zo'n pippetje in de nek.. heeft hij volgens mij niet eens gemerkt.. had het veelste druk met het koekje...
Succes... ik heb ook ooit besloten een extra taalcursus te gaan doen tijdens mn studie, maar ervaring bleek dat ik al genoeg werk had aan mn studiequote:Op maandag 9 mei 2011 10:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ga Duits leren heb ik besloten. Alsin, het goed leren. Dat ik ook daadwerkelijk een gesprek kan voeren.
Red een kat dat dan tot in de nek?quote:Op maandag 9 mei 2011 10:47 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar uit zo'n pipetje komt vloeistof en dat wil je niet op je hebben als kat, dus heeft ze ook continue geprobeert het weg te wassen en als ze dan een beetje had bereikt was het toch wel erg smerig
dank voor de tip Mex, maar maak me wakker als florian zich weer john starlight noemt ipv ZN,want ik hou meer van de starlight style.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
Fufje, Zombie Nation komt op Lowlands.
oder ein bisschen uben oder deutsche tv kanaluh beobachten...quote:Op maandag 9 mei 2011 10:47 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar uit zo'n pipetje komt vloeistof en dat wil je niet op je hebben als kat, dus heeft ze ook continue geprobeert het weg te wassen en als ze dan een beetje had bereikt was het toch wel erg smerig
[..]
Succes... ik heb ook ooit besloten een extra taalcursus te gaan doen tijdens mn studie, maar ervaring bleek dat ik al genoeg werk had aan mn studieKun je niet een semester in Berlijn gaan studeren?
Hahaha ja dat wil ik fucking graag, maar het is best moeilijk binnenkomen daar. Zeker als je niet heel goed Duits kan. Dus daarom wil ik mijn Duits ook verbeteren, zodat ik daar sneller aan werk kom en zodat ik daar sneller kan studeren.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:47 schreef Inu het volgende:
Succes... ik heb ook ooit besloten een extra taalcursus te gaan doen tijdens mn studie, maar ervaring bleek dat ik al genoeg werk had aan mn studieKun je niet een semester in Berlijn gaan studeren?
Nee, maar ze probeert het welquote:Op maandag 9 mei 2011 10:48 schreef Blueman het volgende:
[..]
Red een kat dat dan tot in de nek?
Mmm maar zit wel wat in..
Vanavond naar The Crookes in Rotown!![]()
Het was niet echt een tip. Het was meer een 'nu moet jij zeggen oeh wat leuk voor je mexiej'.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:51 schreef FUFR het volgende:
[..]
dank voor de tip Mex, maar maak me wakker als florian zich weer john starlight noemt ipv ZN,want ik hou meer van de starlight style.
ik geef voorbeelds:
Zauberstab Der Liebe
en
Blood Angels (draai ik in iedere live technoset, terwijl ik zelf los ga op de dansvloer
ga heen en luister die vibes! (ZET M HARD!)
Misschien kun je werk zoeken in een hotel in Duitsland voor in de zomermaanden ofzoiets? Ken wel wat mensen die in Berlijn hebben gestudeerd en die spraken ook niet allemaal erg goed Duits toen ze erheen gingen... Waren wel alpha studies thoughquote:Op maandag 9 mei 2011 10:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hahaha ja dat wil ik fucking graag, maar het is best moeilijk binnenkomen daar. Zeker als je niet heel goed Duits kan. Dus daarom wil ik mijn Duits ook verbeteren, zodat ik daar sneller aan werk kom en zodat ik daar sneller kan studeren.
Mijn moeder ziet het alleen niet zo zitten.Zit er ook over te denken om van de zomervakantie 1,5 maand naar Berlijn te gaan, maar dat is ook praktisch onmogelijk. Plus heb net nieuw werk dus da's ook zo lullig dan.
Maar ik wil zo graag naar Berlijn hè, je hebt geen idee.
Dus da's wel goede motivatie.
wat leuk voor je mexiquote:Op maandag 9 mei 2011 10:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het was niet echt een tip. Het was meer een 'nu moet jij zeggen oeh wat leuk voor je mexiej'.
Wel lekker nummer ja, hoop dat m'n huisgenoten al wakker waren.
Oja daar kan ik wel naar kijken idd! Goed plannnn.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:54 schreef Inu het volgende:
[..]
Misschien kun je werk zoeken in een hotel in Duitsland voor in de zomermaanden ofzoiets?
En mijn moeder ziet nooit iets zitten waarbij ik niet in Nederland ben
Een homopolitieagent!quote:Op maandag 9 mei 2011 10:58 schreef FUFR het volgende:
oh joy, ik moet een vrijgezellenavond regelen..
Wat voor stripper zou ie willen ..
Zoals de eerste comment zegtquote:
wah, misschien moet ik dat es doen ja.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Een homopolitieagent!
En dan wil ik er foto's van.
het gaat er meer om dat ie het niet verwacht en zeker niet van mij.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:10 schreef -moppie- het volgende:
ik vind dat zo'n achterhaald gebeuren, een stripper inhuren op een vrijgezellenfeest!
een echte? das lef hebben..quote:Op maandag 9 mei 2011 11:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil een rodeostier op mijn vrijgezellenparty.
Waarom na je bachelor? Het is dan toch onderdeel van je bachelor?... Ik zou wel eerst je verplichte vakken (of iig zoveel mogelijk) afmaken, want dat is wel een fijn ideequote:Op maandag 9 mei 2011 10:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oja daar kan ik wel naar kijken idd! Goed plannnn.
Nou die van mij wel, maar die heeft zoiets van 'wacht tot na je bachelor'. Maar na mijn bachelor wil ik sowieso al een jaar stage gaan lopen in Berlijn of juist een Aziatisch land (China ofzo). En ik wil nuuuuuuuu want ik denk dat ik nu gewoon heel veel kan leren. Straks ook natuurlijk, maar kweetniet. Heb het gevoel dat dit jaar het jaar ervoor is zegmaar. En als het niet lukt kan het altijd nog natuurlijk. Maar zeker met die taalcursus, kan ik beter nu aan beginnen denk ik zo.
Ik ga eens kijken naar semesters in Berlijn studeren en hoe dat zit met mijn opleiding. Want het kan als een minor gelden.Alleen weet ik niet hoe dat allemaal zit.
Bezoekje studieadviseur maar eens denk ik.
Zo'n fietstocht als in De Helaasheid der Dingen?quote:Op maandag 9 mei 2011 11:21 schreef -moppie- het volgende:
ik zou gewoon een fietstocht van 50 km doen, is ie ook niet van jou gewend!
Huh??quote:Op maandag 9 mei 2011 11:22 schreef Inu het volgende:
[..]
Zo'n fietstocht als in De Helaasheid der Dingen?
Ja klopt. Ik weet het ook allemaal niet. Ga eerst maar naar de studieadviseur want vind daar studeren eigenlijk wel een heel goed plan hehe. Zit dan alleen met mijn kamer hier, weet niet of mijn ouders het zo leuk vinden door te betalen als ik daar drie maanden (of langer) zit.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:16 schreef Inu het volgende:
[..]
Waarom na je bachelor? Het is dan toch onderdeel van je bachelor?... Ik zou wel eerst je verplichte vakken (of iig zoveel mogelijk) afmaken, want dat is wel een fijn ideeEn niet plannen je scriptie daar te schrijven, behalve als je veel zelfdiscipline hebt
quote:Op maandag 9 mei 2011 11:21 schreef -moppie- het volgende:
ik zou gewoon een fietstocht van 50 km doen, is ie ook niet van jou gewend!
Zie editquote:
Daar heb je onderhuurders voor hequote:Op maandag 9 mei 2011 11:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik weet het ook allemaal niet. Ga eerst maar naar de studieadviseur want vind daar studeren eigenlijk wel een heel goed plan hehe. Zit dan alleen met mijn kamer hier, weet niet of mijn ouders het zo leuk vinden door te betalen als ik daar drie maanden (of langer) zit.
Probleem is alleen dat we ook projecten hebben en die duren gewoon een halfjaar. En daar moet je begeleiding bij hebben. Dus ik weet niet hoe dat zit (maar dat ga ik dus ook maar even vragen).
Da's ook wel een goede.
Jaaa klopt wel, maar voor 3 maanden zie ik dat niet zo snel gebeuren.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:27 schreef Inu het volgende:
[..]
Daar heb je onderhuurders voor heEn je krijgt sowieso ook een Erasmus beurs, dus je zou daarvan ook eventueel je kamer kunnen betalen...
je moet niet zoveel snuivenquote:Op maandag 9 mei 2011 11:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jongensss ik heb voor de tweede keer in twee dagen een bloedneus. Uit het niets.
dat geloven we natuurlijk niet, je krijgt niet voor niets bloedneuzen!quote:Op maandag 9 mei 2011 11:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wou nog zeggen 'en ik heb niets gesnoven'.
Kan wel eens door de droge lucht komen...quote:Op maandag 9 mei 2011 11:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jongensss ik heb voor de tweede keer in twee dagen een bloedneus. Uit het niets.
het regent hierquote:Op maandag 9 mei 2011 11:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Kan wel eens door de droge lucht komen...
Gewoon op Kamernet zetten, zijn echt genoeg mensen die reageren meestal... En anders kan het International Office (of hoe dat daar ook heet) altijd helpen, die zoeken meestal ook vaak genoeg kamers voor buitenlandse studenten...quote:Op maandag 9 mei 2011 11:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jaaa klopt wel, maar voor 3 maanden zie ik dat niet zo snel gebeuren.
Oh dat wist ik niet eens.
Het mag wel meerdere keren, maar dan krijg je hem alleen toegewezen als alle eerste aanvragen klaar zijn volgens mij...quote:Op maandag 9 mei 2011 11:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh wel jammer, je mag maar één keer zo'n Erasmusbeurs fixen.
Oeh jij geeft goede tips, dankjewel!quote:Op maandag 9 mei 2011 11:41 schreef Inu het volgende:
[..]
Het mag wel meerdere keren, maar dan krijg je hem alleen toegewezen als alle eerste aanvragen klaar zijn volgens mij...
En je hebt ook nog een heleboel andere, particuliere, fondsen die studenten steunen; http://www.beursopener.nl/content/index.asp. Vriendin van me heeft via zo'n beurs haar collegegeld voor London School of Economics gekregen
eh, ik krijg ook regelmatig een bloedneus en snuif al meer dan 10 jaar niet meer.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:32 schreef -moppie- het volgende:
[..]
dat geloven we natuurlijk niet, je krijgt niet voor niets bloedneuzen!
en na al je verhalen over dat soort dingen hierop Fok hoef je niet te ontkennen hoor
foei, plagiaatquote:
dan ga je nu pas echt leven!quote:Op maandag 9 mei 2011 12:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben voor het eerst in mijn leven in een Underworldbui.
Ooh ja, jij was er vorig jaar ookquote:
Ook lekkerquote:Op maandag 9 mei 2011 18:27 schreef Inu het volgende:
Oeh, klinkt lekker! Behalve de witlof danik denk dat ik voor verse gevulde pasta ga met spinazie en creme fraiche
ik vind het knap mex. ik kom van 15 per dag niet eens rondquote:Op maandag 9 mei 2011 19:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb weer eten voor de komende 10 jaar.
Oké voor de komende 1,5 week. Voor maar 15 euro.
Ik ben ook wel trots, heb zelfs biologisch vleesch gehaald (isch duurder). En veel meer vlees dan ik normaal eet ohyeahhhhh. Voorraadje in de vriezer is weer blij.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik vind het knap mex. ik kom van 15 per dag niet eens rond
geknuffeld vlees wat alsnog gedood is voor consumptie.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ben ook wel trots, heb zelfs biologisch vleesch gehaald (isch duurder). En veel meer vlees dan ik normaal eet ohyeahhhhh. Voorraadje in de vriezer is weer blij.
Voelt ie toch niks van.quote:
misschien als ze het van te voren zegt.quote:
"I whip my hair back and forth!"quote:
Heeft ie van Fritsquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:01 schreef FUFR het volgende:
Moggel..
net vol verbazing staan kijken hoe iemand zn achterpoot omhoog tilt tegen een bosje....en dan gaat staan schijten.
De volgende keer maak ik er een pic van
quote:
het ziet er niet uit!quote:
Doet onze hond ookquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:01 schreef FUFR het volgende:
Moggel..
net vol verbazing staan kijken hoe iemand zn achterpoot omhoog tilt tegen een bosje....en dan gaat staan schijten.
De volgende keer maak ik er een pic van
Hij duwt zijn kont toch in de bosjes... dat is omdat niemand het dan kan zien.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:18 schreef FUFR het volgende:
[..]
[..]
het ziet er niet uit!
hoe moet ik mijn coolness bewaren als mijn hond zo vreemd gedrag vertoond
eh..neequote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:27 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hij duwt zijn kont toch in de bosjes... dat is omdat niemand het dan kan zien.
hoe heeft ie dat voor elkaar?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:43 schreef -moppie- het volgende:
Dat doet Frits dan wel weer, goed opgevoed.
Bink heeft een beschadigd oog, moet nu 4-6 keer per dag druppel in. Das ook een leuke uitdaging.
Hij's schattig hè?quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hij's schattig hè?
Mijn moeder vond de tekening trouwens heel mooi, ze gaat hem in de keuken ophangen.
Terecht, je had er veel werk inzitten.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
was ook een hele mooie tekening
Sams mama was ook blij met de mijne
jahquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Terecht, je had er veel werk inzitten.
Moet je in het donker, stiekum doen!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:52 schreef FUFR het volgende:
uiteraard was moederdag een emotionele dag en had ik graag mijn moeder geknuffeld.
Echter wordt het ongeoorloofd opgraven van moeders bestraft met een gevangenisstraf van enkele jaren
/morbide
mmm..niet aan gedacht.quote:
nee, maar misschien moeten je bloedvatjes een keer dichtgeschroeid worden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
ehhhh alweer een bloedneus, ga ik dood?
Liever FLWM dan Lady Gaga!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik luister Fleetwood Mac.En moet over drie kwartier alweer de bus hahaha kutje ik heb nog niets gedaan. Had net zo goed kunnen uitslapen.
dat mag niet van vodagfone..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:25 schreef ArTiC het volgende:
Leve je telefoon als wifi access point kunnen gebruiken....vodafail...
Dan moeten ze hun vaste adsl verbindingen maar up houdenquote:
Sorrieee, tis niet altijd techno wat hier de klok slaatquote:
vandaar dat ik ook met liefde en plezier momenteel een cd van 10cc in de auto heb.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:42 schreef febster het volgende:
[..]
Sorrieee, tis niet altijd techno wat hier de klok slaat.
Kun je niets aan doen, is je leeftijdquote:
die is anders wel lekkerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
Vind het wel chille meezingmuziek.
Ik ga trouwens naar een concert van Rihanna in november. Zien de meeste mensen me ook niet voor aan.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:52 schreef ArTiC het volgende:
Lady gaga...wel het meest sneue stukje popproductie van de afgelopen 30 jaar...
De marketing...dat is het enige wat er goed aan is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |