Lionel Febbiquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:30 schreef febster het volgende:
Ooh god, ik ga vandaag mee doen aan een voetbaltoernooi.
De techniek van Berry van Aerle en de conditie van Maradonnaquote:
conditie van nu?quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De techniek van Berry van Aerle en de conditie van Maradonna
Die is net zo goed/slecht als toen.quote:
ben je ook bevrijd vanmorgen?quote:
i hereby declare myselluf to be an ambtenaar!quote:
ik wist dat ik geen vak had moeten lerenquote:
inderdaad, we hebben iets fout gedaan!quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik wist dat ik geen vak had moeten leren
Mijvakansie, het is de hele week al rustig.quote:
komt dat jij en mops de enige waren die gingen werken!quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
komt dat jij en mops de enige waren die gingen werken!
en jij dusquote:
iemand moet de economie draaiende houden.quote:
Ik heb een tekening gemaakt, vroeger vond ze dat ook leukquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:14 schreef FUFR het volgende:
Frau: wat krijg ik met M-dag?
ik: [truth speak mode on] nix, je bent mijn moeder niet[truth speak mode off]
Frau:
ik:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb een tekening gemaakt, vroeger vond ze dat ook leuk
Met een fles afwasmiddel erbijquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb een tekening gemaakt, vroeger vond ze dat ook leuk
wat een verwend kreng is jouw moederquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:36 schreef ArTiC het volgende:
Tegenwoordig kijken ze je al raar aan als je niet met een LED tv aan komt zetten
Heul niet, ze krijgt heul veul liefde van me en daar is ze kei blij meequote:Op donderdag 5 mei 2011 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat een verwend kreng is jouw moeder
look on the bright side, je hebt weer smaak! En je drinkt weer!quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:43 schreef -moppie- het volgende:
Hoegaarden citron is ranzig althans de smaaksensatie die het in mijn mond teweeg brengt
Have fun met je tv dan.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:36 schreef Inu het volgende:
Ik heb een geenzindag... echt nergens zin in, behalve in een lekker warm bad (wat we niet hebben), tv en chocola (die op is)...
Een geenzindag hebben is soms ook best okquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Have fun met je tv dan.
Concentreer je op wat je wel hebt ipv op wat je niet hebt
niet als je en eendagsvlieg bentquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:50 schreef Inu het volgende:
[..]
Een geenzindag hebben is soms ook best ok
Gelukkig ben ik dat nietquote:
straks wil ie nooit meer iets andersquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:53 schreef Inu het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik dat niet
Heb vandaag een paar blousen gekocht voor J., voor aankomende bruiloft en helaas begrafenis, maar is toch wel leuk om hem een keer in iets anders te zien dan een shirt
Het is ook nooit goedquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:01 schreef Inu het volgende:
[..]
Betwijfel hetmaar ik vind het prima, zolang ik ze niet hoef te strijken
dan kan ie gewoon een shirt dragenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |