Maar als hij ze erg laat neemt, dan staat hij 4 meter achter de baseline. Elke bal die niet op de baseline van Nadal beland zal makkelijk in de open hoek aan de andere kant geplaatst kunnen worden.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:08 schreef San_Andreas het volgende:
misschien dat hij die ballen op zijn backhand dan juist beter heel laat kan nemen. Met een enkelhandige backhand kan je erg veel spin genereren, lijkt mij dus een mogelijkheid om tegengas te geven.
true, maar Nadal toch ook?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:10 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Maar als hij ze erg laat neemt, dan staat hij 4 meter achter de baseline.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:15 schreef Federer-fan het volgende:
Op tennis.com zijn ze er snel bij. Nu al een aankondiging van Nadal-Federer.
Nee, vlak erna. Maar meestal duurt het wel even voordat dat erop staat.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:17 schreef San_Andreas het volgende:
[..]Het zou gek zijn als ze de aankondiging hadden voordat de partij fed - sod afgelopen was.
tijd van de postkoets is voorbij he, alles gaat digitaal tegenwoordig.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, vlak erna. Maar meestal duurt het wel even voordat dat erop staat.
Soms duurt het meer dan een uur; nu stond het er al na een paar minuten op.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:19 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
tijd van de postkoets is voorbij he, alles gaat digitaal tegenwoordig.
meestal zo met postkoetsen, snel maar ook weer niet zo snel.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Soms duurt het meer dan een uur; nu stond het er al na een paar minuten op.
Graag weer ontopic. 1-0* Ferrer.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:22 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
meestal zo met postkoetsen, snel maar ook weer niet zo snel.
Het is ook vaak gewoon preventie volgens mij, maar ik heb ook het idee dat ze vinden dat het stoer staat.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:26 schreef San_Andreas het volgende:
blessure-tape in lichaamskleur bij Djokovic. Zie ik graag, al die sporters die lopen te pimpen met hun blessure vind ik maar niks.
GLijden op gravel lijkt me stiekem makkelijker dan glijden op hardcourt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:27 schreef San_Andreas het volgende:
Djokovic kan niet alleen glijden op hardcourt maar ook op gravel, baas is het toch
stom, niet aan gedacht, bedanktquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:33 schreef Salamando het volgende:
[..]
GLijden op gravel lijkt me stiekem makkelijker dan glijden op hardcourt.
Ik denk ik zeg het even.quote:
Inderdaad. Hij had ook gewoon bij Adidas moeten blijven. Die outfits waar hij nu constant in rondloopt zijn echt schijtlelijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:37 schreef San_Andreas het volgende:
wat een budget Adidas schoenen heeft djokovic aan zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |