Ja, zag ik nou goed dat Ferrer geen punt heeft verloren op eigen service?quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, zag ik nou goed dat Ferrer geen punt heeft verloren op eigen service?
Alsof ie wel moeite gehad had met Gimeno-Traver.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:00 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Nou, Nadal tegen Llodra dus, in Spanje, op gravel.
De zware loting gaat voort.
Ik denk dat Nadal in twee sets wint.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:00 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Nou, Nadal tegen Llodra dus, in Spanje, op gravel.
De zware loting gaat voort.
Ik heb nog niks gehoord, maar vermoedelijk wordt het net als tegen Del Potro toch een walkover, dus het maakt niet uit.quote:
Meld je ziek.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:38 schreef Norrage het volgende:
Vooral Ferrer - Djoko erg interessant, maar ik kan hem niet zien
Wat een prutser is het toch.quote:
Ja, ik ook. Zou leuk zijn als hij de nieuwe Kuerten werd.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:46 schreef Norrage het volgende:
Bellucci, dat is een speler die ik toch echt eens een doorbraak gun
Van Coria was zo ontzettend zonde...hij was zo ontzettend goed. Zag er ook veel indrukwekkender uit dan rafa wat mij betreft...die kut finalequote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Zou leuk zijn als hij de nieuwe Kuerten werd.
Jammer dat we dat nooit (hebben) mogen meemaken: Nadal-Muster en Nadal-Kuerten. Als ze allemaal op hun best zijn en dan in een RG-finale.
Vond het destijds trouwens jammer dat Coria de RG-finale verloor van Gaudio en dat hij daarna de koning van de dubbele fout werd.
Serieus, indrukwekkender dan Nadal? In welk(e) opzicht(en) dan? Ja, dat was een drama. Twee matchpoiints had hij toch? En dan dat irritante gelach van die Gaudio de hele tijd, van wie we ook weinig meer hebben mogen vernemen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
Van Coria was zo ontzettend zonde...hij was zo ontzettend goed. Zag er ook veel indrukwekkender uit dan rafa wat mij betreft...die kut finale
Qua tennis en talent is het inderdaad jammer dat Coria nooit RG gewonnen heeft, maar qua karakter heeft de juiste gewonnen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Serieus, indrukwekkender dan Nadal? In welk(e) opzicht(en) dan? Ja, dat was een drama. Twee matchpoiints had hij toch? En dan dat irritante gelach van die Gaudio de hele tijd, van wie we ook weinig meer hebben mogen vernemen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |