quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:29 schreef Norrage het volgende:
[..]
En dan Federer...dat wordt ook een 6-1 6-0 ofzo
Delpo maakt die hele draw goed, maar goed...uiteraard geblesseerd...was met Nalby ook altijd...die angstgegners (of spelers die het goed doen tegen rafa) zijn altijd geblesseerd en nadal mag altijd met een walkover door
Uhm, drie van zijn verliezen in de afgelopen 12 maanden zijn tegen Spanjaarden. Lopez, GGL en Ferrer.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die hebben het inderdaad zwaarder dan Nadal ja en dat is bepaald niet de eerste keer.
Overigens vraag ik me wel serieus af of Nadal zoveel moeite zou hebben gehad met Lopez. Nadal heeft de laatste tijd volgens mij weinig moeite met zijn Spaanse vrienden.
Nja, ik bedoelde dit jaar maar vooral op gravel en in het bijzonder tegen Ferrer, toch ook een redelijk goede gravelspeler. En van Lopez won hij nog met 6-3 6-3 in Miami. Toen hij van Ferrer verloor was hij geblsseerd. Ik denk sowieso dat de andere Spaanse spelers wel een beetje bang voor hem zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:58 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Uhm, drie van zijn verliezen in de afgelopen 12 maanden zijn tegen Spanjaarden. Lopez, GGL en Ferrer.
Natuurlijk wint Nadal vaker van Lopez dan omgekeerd, Nadal is de betere speler. Hoe vaak verliest Federer van een Spanjaard die geen Nadal heet? Heel af en toe? Goh, Nadal ook.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nja, ik bedoelde dit jaar maar vooral op gravel en in het bijzonder tegen Ferrer, toch ook een redelijk goede gravelspeler. En van Lopez won hij nog met 6-3 6-3 in Miami. Toen hij van Ferrer verloor was hij geblsseerd. Ik denk sowieso dat de andere Spaanse spelers wel een beetje bang voor hem zijn.
PS. Monte Carlo was 6-4 7-5 of zo, een van Nadals moeilijkere wedstrijden dit seizoen.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:03 schreef kevin_ het volgende:
Thuiskomen en denken dat je op tijd bent voor Del Potro - Nadal als je de 0-0 stand ziet, maar niet verder kijkt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:23 schreef Nalbandian het volgende:
Snoepppie van een bal!
Dat zijn geen nederlagen, dat is gewoon niet je best doen op dat moment!
Ehh….quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:23 schreef Nalbandian het volgende:
Snoepppie van een bal!
Dat zijn geen nederlagen, dat is gewoon niet je best doen op dat moment!
Inderdaad. Er zit echt iks bij als je hem zo ziet lopen. Het is zo'n slome duikelaar om te zien, met dat haar ook.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:44 schreef Norrage het volgende:
Murray is zo goed maar heeft zon misselijke attitude ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |