Die ook inderdaad.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:03 schreef franklop het volgende:
[..]
Finale tegen Del Pony op US open later dat jaar?
Dit is natuurlijk een onzin opmerking. Lopez speelde gewoon een geweldige wedstrijd. Dit is een prima overwinning van Federer tegen een zeer sterke tegenstander (vandaag iig.)quote:
Daar zal Lopez nog wel een paar keer aan terugdenken.quote:
Het was gewoon als grap bedoeld.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:08 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk een onzin opmerking. Lopez speelde gewoon een geweldige wedstrijd. Dit is een prima overwinning van Federer tegen een zeer sterke tegenstander (vandaag iig.)
Vorig jaar die halve finale tegen monfils duurde ook wel een tijdje.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:03 schreef franklop het volgende:
[..]
Finale tegen Del Pony op US open later dat jaar?
1 van de beste wedstrijden ooit lijkt me wat overdrevenquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:06 schreef Ambrosius het volgende:
Mantingh noemt het één van de beste wedstrijden ooit, ik heb lang niet alles gezien, klopt dit?
MP Federer op eigen service.
En de halve tegen Djokovic ook wel denk ik zoquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
Vorig jaar die halve finale tegen monfils duurde ook wel een tijdje.
160 minuten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
Vorig jaar die halve finale tegen monfils duurde ook wel een tijdje.
224 minuten. De US open doel je neem ik aan op?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:10 schreef franklop het volgende:
[..]
En de halve tegen Djokovic ook wel denk ik zo
siquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:11 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
224 minuten. De US open doel je neem ik aan op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |