Maar als hij ze erg laat neemt, dan staat hij 4 meter achter de baseline. Elke bal die niet op de baseline van Nadal beland zal makkelijk in de open hoek aan de andere kant geplaatst kunnen worden.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:08 schreef San_Andreas het volgende:
misschien dat hij die ballen op zijn backhand dan juist beter heel laat kan nemen. Met een enkelhandige backhand kan je erg veel spin genereren, lijkt mij dus een mogelijkheid om tegengas te geven.
true, maar Nadal toch ook?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:10 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Maar als hij ze erg laat neemt, dan staat hij 4 meter achter de baseline.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:15 schreef Federer-fan het volgende:
Op tennis.com zijn ze er snel bij. Nu al een aankondiging van Nadal-Federer.
Nee, vlak erna. Maar meestal duurt het wel even voordat dat erop staat.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:17 schreef San_Andreas het volgende:
[..]Het zou gek zijn als ze de aankondiging hadden voordat de partij fed - sod afgelopen was.
tijd van de postkoets is voorbij he, alles gaat digitaal tegenwoordig.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, vlak erna. Maar meestal duurt het wel even voordat dat erop staat.
Soms duurt het meer dan een uur; nu stond het er al na een paar minuten op.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:19 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
tijd van de postkoets is voorbij he, alles gaat digitaal tegenwoordig.
meestal zo met postkoetsen, snel maar ook weer niet zo snel.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Soms duurt het meer dan een uur; nu stond het er al na een paar minuten op.
Graag weer ontopic. 1-0* Ferrer.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:22 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
meestal zo met postkoetsen, snel maar ook weer niet zo snel.
Het is ook vaak gewoon preventie volgens mij, maar ik heb ook het idee dat ze vinden dat het stoer staat.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:26 schreef San_Andreas het volgende:
blessure-tape in lichaamskleur bij Djokovic. Zie ik graag, al die sporters die lopen te pimpen met hun blessure vind ik maar niks.
GLijden op gravel lijkt me stiekem makkelijker dan glijden op hardcourt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:27 schreef San_Andreas het volgende:
Djokovic kan niet alleen glijden op hardcourt maar ook op gravel, baas is het toch
stom, niet aan gedacht, bedanktquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:33 schreef Salamando het volgende:
[..]
GLijden op gravel lijkt me stiekem makkelijker dan glijden op hardcourt.
Ik denk ik zeg het even.quote:
Inderdaad. Hij had ook gewoon bij Adidas moeten blijven. Die outfits waar hij nu constant in rondloopt zijn echt schijtlelijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:37 schreef San_Andreas het volgende:
wat een budget Adidas schoenen heeft djokovic aan zeg
volgens mij sloeg hij onder de bal door, laatste keer dat ik dat zag was in de heren dubbel 8.quote:
Hij sloeg inderdaad onder de bal door, maar de bal was 1 meter hoog. Hoe kreeg hij het voor elkaarquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:45 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
volgens mij sloeg hij onder de bal door, laatste keer dat ik dat zag was in de heren dubbel 8.
Hij is 1.59 ofzo. Dan lukt dat wel.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:47 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij sloeg inderdaad onder de bal door, maar de bal was 1 meter hoog. Hoe kreeg hij het voor elkaar.
Ik kijk aandachtig naar de wedstrijd manquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:27 schreef Salamando het volgende:
Ferrer lijkt mentaal en fysiek in het voordeel nu.
Het is een goede partij boys, waarom is het zo stil hier.
Dode netbal voor Ferrer zodat hij op setpoint komt.
Nja, ik vind het leuk als Djokovic zijn ongeslagen reeks voortzet.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:14 schreef rooneyelst het volgende:
Wie hoopt er hier allemaal dat Ferrer hem pakt? IKKE WEL!!
Dat dus, ik hoop dat hij een goede tegenstander voor Nadal op gravel kan worden, want het is allemaal maar magertjes op het moment.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nja, ik vind het leuk als Djokovic zijn ongeslagen reeks voortzet.
Het is een weliswaar een Argentijn, maar Delpo staat toch veel liever deuken te rossen in hardcourtbanen?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:22 schreef Salamando het volgende:
Ik hoop nog steeds op de wederopstanding van Delpo op gravel.
Liever waarschijnlijk wel. Maar op RG09 heeft hij laten zien zeer goed uit de voeten te kunnen op het gravel.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Het is een weliswaar een Argentijn, maar Delpo staat toch veel liever deuken te rossen in hardcourtbanen?
O, en die bal missen, dat doet een teamgenootje van mij dus ook continue. Maar dan met opzetIs hilarisch dubbelen met de competitie kan ik je vertellen
Precies, halve finale 5 setter toch?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:27 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Liever waarschijnlijk wel. Maar op RG09 heeft hij laten zien zeer goed uit de voeten te kunnen op het gravel.
Hij moet gewoon W/O geven tegen Rafaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:46 schreef TheGeneral het volgende:
31 overwinningen zullen het dus worden. Zeer netjes.
Oh, ik doelde eigenlijk op Federer...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nadal-Federer de middagwedstrijd?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:51 schreef Federer-fan het volgende:
OOP voor morgen:
- 16.00 uur: Nadal-Federer
- Niet voor 19.00 uur: Bellucci-Djokovic
(Op atpworldtour.com zag ik hem nog niet staan maar dit stond net op Sport1.)
Nou, inderdaad, wat een held zeg. Lijkt me tof als hij heel 2011 ongeslagen blijft.quote:
Maximaal inderdaad.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:59 schreef Norrage het volgende:
Hoeveel games haalt Fed tegen Rafa? Ik denk 6
Ja, ben benieuwd. Vond de obswervatie op tennis.com wel aardig, dat de druk weliswaar op Federer ligt om er niet kansloos van af te gaan, maar dat de - grotere - druk bij Nadal ligt om te winnen. Federer heeft in feite niks te verliezen en veel te winnen.quote:
quote:
Voor Nadal?quote:
Ik moest lachen.quote:
Dat is mooi, ik kan jou opmerkingen ook vaak wel waarderen.quote:
Gefeliciteerd, je bent de enige. Nja, de anderen waarderen ze ook wel, maar die waarderen ze negatief.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:22 schreef Salamando het volgende:
[..]
Dat is mooi, ik kan jou opmerkingen ook vaak wel waarderen.
Je vergeet de smiley.quote:
Bedankt, aangepast.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |