Zie jij Federer op de GS'en winnen van Nadal en Djokovic?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:52 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Federer heeft gewoon nog goede kansen, zeker op een snellere/laag stuitende ondergrond. Wimbledon, Cincinatti, US Open, Basel, Paris, WTF etc.
Als het topic vol is gewoon op 'open nieuw deel' klikken. Wordt automatisch het topicnummer verhoogd en de OP meegenomen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, 'tuurlijk. Kun je me zeggen hoe ik dat moet doen?
Oké, waar staat die knop/optie? En krijg je dan vanzelf de mogelijkheid om wat tekst toe te voegen aan de titel?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:54 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Als het topic vol is gewoon op 'open nieuw deel' klikken. Wordt automatisch het topicnummer verhoogd en de OP meegenomen.
Mogelijk. Op gras Djokovic verslaan en/of op hardcourt Nadal is zeker mogelijk. Meer ook, als ie een week ze allemaal staat te raken. Twee GS geleden had ie nog gewoon matchpoint tegen Djokovic.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zie jij Federer op de GS'en winnen van Nadal en Djokovic?
Normaal nooit nee. Ik denk dat hij er normaliter van de 1000 gewoon 999 maakt. Maar nu al 2 mis meen ik?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:59 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Federer die smashes mist. Dat komt niet veel voor.
Ja twee, net als eerder dit jaar tegen Djokovic op een cruciaal punt (BP tegen)....quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:00 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Normaal nooit nee. Ik denk dat hij er normaliter van de 1000 gewoon 999 maakt. Maar nu al 2 mis meen ik?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, waar staat die knop/optie? En krijg je dan vanzelf de mogelijkheid om wat tekst toe te voegen aan de titel?
Perfect, dank je wel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:04 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ja, je kan de TT aanpassen.
Christiano Donaldo, van FC Duckstad?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:13 schreef rooneyelst het volgende:
Dit ligt niet aan Federer maar gewoon een lopez die alles raakt wat hij wil raken. Zelfs die homo op de tribune is onder de indruk..
hij kwekt wel evenveel jaquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Christiano Donaldo, van FC Duckstad?
Finale tegen Del Pony op US open later dat jaar?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:53 schreef Ambrosius het volgende:
Federer met een potje van al bijna 3 uur, dat is ook geleden van de Wimbledon-finale tegen Roddick ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |