Nja, ik vind het leuk als Djokovic zijn ongeslagen reeks voortzet.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:14 schreef rooneyelst het volgende:
Wie hoopt er hier allemaal dat Ferrer hem pakt? IKKE WEL!!
Dat dus, ik hoop dat hij een goede tegenstander voor Nadal op gravel kan worden, want het is allemaal maar magertjes op het moment.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nja, ik vind het leuk als Djokovic zijn ongeslagen reeks voortzet.
Het is een weliswaar een Argentijn, maar Delpo staat toch veel liever deuken te rossen in hardcourtbanen?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:22 schreef Salamando het volgende:
Ik hoop nog steeds op de wederopstanding van Delpo op gravel.
Liever waarschijnlijk wel. Maar op RG09 heeft hij laten zien zeer goed uit de voeten te kunnen op het gravel.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Het is een weliswaar een Argentijn, maar Delpo staat toch veel liever deuken te rossen in hardcourtbanen?
O, en die bal missen, dat doet een teamgenootje van mij dus ook continue. Maar dan met opzetIs hilarisch dubbelen met de competitie kan ik je vertellen
Precies, halve finale 5 setter toch?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:27 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Liever waarschijnlijk wel. Maar op RG09 heeft hij laten zien zeer goed uit de voeten te kunnen op het gravel.
Hij moet gewoon W/O geven tegen Rafaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:46 schreef TheGeneral het volgende:
31 overwinningen zullen het dus worden. Zeer netjes.
Oh, ik doelde eigenlijk op Federer...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nadal-Federer de middagwedstrijd?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:51 schreef Federer-fan het volgende:
OOP voor morgen:
- 16.00 uur: Nadal-Federer
- Niet voor 19.00 uur: Bellucci-Djokovic
(Op atpworldtour.com zag ik hem nog niet staan maar dit stond net op Sport1.)
Nou, inderdaad, wat een held zeg. Lijkt me tof als hij heel 2011 ongeslagen blijft.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |