Nee, juist superstoerquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, maar hij faalde. Schattig he?
Op mijn scherm had klinkie 299 dus ik wachten tot er nog 1 iemand postte om die lapo te scoren maarnee hoor jij had hem opeens en het slotje werd gezetquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm serieus, we zouden meer vaderlandsliefde moeten hebben in Nederland, we hebben echt een super mooi volkslied eigenlijk.
Daar gaat het niet omquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:06 schreef HappyBob het volgende:
Waarom zo van het vaderlandsliefde? Iedereen op de wereld gelijk enzo toch?
Nee, de hond moest toen blaffenquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om
Wie heeft dat gedicht gehoord van dat meisje?
Ik zag iets op rtl5 met kruizen en dacht dat het nog pasen was mjahquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:08 schreef Flippiee het volgende:
Prachtige TT.
[..]
Nee, de hond moest toen blaffen
Ik hoorde van een paar kanten: Is dat niet iets voor jou Henkie?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:06 schreef HappyBob het volgende:
Waarom zo van het vaderlandsliefde? Iedereen op de wereld gelijk enzo toch?
quote:O Freunde, nicht diese Töne!
Sondern laßt uns angenehmere anstimmen
Und freudenvollere!1
Freude, schöner Götterfunken,
Tochter aus Elysium,
Wir betreten feuertrunken,
Himmliche, dein Heiligtum!
Deine Zauber binden wieder,
Was die Mode streng geteilt;
Alle Menschen werden Brüder,2
Wo dein sanfter Flügel weilt.
Wem der große Wurf gelungen,
Eines Freundes Freund zu sein,
Wer ein holdes Weib errungen,
Mische seinen Jubel ein!
Ja, wer auch nur eine Seele
Sein nennt auf dem Erdenrund!
Und wer's nie gekonnt, der stehle
Weinend sich aus diesem Bund.
Freude trinken alle Wesen
An den Brüsten der Natur:
Alle Guten, alle Bösen
Folgen ihrer Rosenspur.
Küsse gab sie uns, und Reben,
Einen Freund, geprüft im Tod;
Wollust ward dem Wurm gegeben,
Und der Cherub steht vor Gott!
Froh, wie seine Sonnen fliegen
Durch des Himmels prächt'gen Plan,
Laufet, Brüder, eure Bahn,
Freudig, wie ein Held zum Siegen.
Seid umschlungen, Millionen,
Diesen Kuß der ganzen Welt!
Brüder! Über'm Sternenzelt
Muß ein lieber Vater wohnen.
Ihr stürzt nieder, Millionen?
Ahnest du den Schöpfer, Welt?
Such' ihn über'm Sternenzelt!
Über Sternen muß er wohnen.
Door die vaderlandsliefde en al die onzin gaan mensen 'hun' volk beter vinden dan mensen in andere landen. Eén liefde!quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om
Een Europaquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Door die vaderlandsliefde en al die onzin gaan mensen 'hun' volk beter vinden dan mensen in andere landen. Eén liefde!
Hoe is't?quote:
Goeddddquote:
Ik zie hier niemand dat echt doen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:10 schreef Furdinand het volgende:
maar eventjes respect voor de doden toch heel belangrijk niet mee spotten
Welke?quote:
Welke foto?quote:
ik vind het serieus belangrijk hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik zie hier niemand dat echt doen.
Mij lijkt het dat iedereen hier volwassen genoeg is om de ernst én node van dodenherdenking in te zien.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik zie hier niemand dat echt doen.
Mij lijkt het dat iedereen hier volwassen genoeg is om de ernst én node van dodenherdenking in te zien.
ik wil zienquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Welke foto?
Mijn dropbox map die ik deel met andere FOK!kers wordt volgezet met foto's die ik liever niet had gezien
Ja ik ook. Met mijn gedachten ben ik dan altijd echt even bij de mensen die gevallen zijn voor de bevrijding van Nederland onder andere.quote:
Hopelijk krijg je nog een litteken van een Marokkaan. Achterlijke mafkees.quote:
Nee niet, nachtmerries, je krijgt het.quote:
Ben het weer met je eensquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja ik ook. Met mijn gedachten ben ik dan altijd echt even bij de mensen die gevallen zijn voor de bevrijding van Nederland onder andere.
ik heb alles al gezien wat er te zien valt op het internet ja echt alles alles dus ik krijg nergens meer nachtmerries vanquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee niet, nachtmerries, je krijgt het.
Waarom? Omdat ik iets bezit omdat ik het historisch interessant vind, wil niet zeggen dat dat per se mijn gedachtegoed weergeeft.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je nog een litteken van een Marokkaan. Achterlijke mafkees.
IK WIL HET ZIEN !!!!!!quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee niet, nachtmerries, je krijgt het.
[..]
Ben het weer met je eens
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ik iets bezit omdat ik het historisch interessant vind, wil niet zeggen dat dat per se mijn gedachtegoed weergeeft.
En waarom nou weer hopen dat een Marokkaan mij wat aandoet slaat natuurlijk nergens op.
Het is gewoon vreemd...quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ik iets bezit omdat ik het historisch interessant vind, wil niet zeggen dat dat per se mijn gedachtegoed weergeeft.
En waarom nou weer hopen dat een Marokkaan mij wat aandoet slaat natuurlijk nergens op.
Stoer zijn op je SS-meuk. Grote knul. Dat jij het zogenaamd interessant vindt slaat sowieso nergens op. Dan ga je er niet zo mee te koop lopen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. En te koop lopen? Ik plak het niet achter het raam hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Stoer zijn op je SS-meuk. Grote knul. Dat jij het zogenaamd interessant vindt slaat sowieso nergens op. Dan ga je er niet zo mee te koop lopen.
Nee, nog erger. Je gaat het stoer op internet laten zienquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. En te koop lopen? Ik plak het niet achter het raam hoor.
Als ik knetterkrankjorum en zeg en tietfoto's nog steeds interesse, ja?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:16 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ik heb alles al gezien wat er te zien valt op het internet ja echt alles alles dus ik krijg nergens meer nachtmerries van
Ik ben hier klaar mee. Jij bent het type dat altijd zelf gelijk wilt krijgen en nooit zich kan verplaatsen in een ander noch diens mening respecteert.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, nog erger. Je gaat het stoer op internet laten zien.
SS? Wat? Heb jij SS spullen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Stoer zijn op je SS-meuk. Grote knul. Dat jij het zogenaamd interessant vindt slaat sowieso nergens op. Dan ga je er niet zo mee te koop lopen.
Ja.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik knetterkrankjorum en zeg en tietfoto's nog steeds interesse, ja?
jaquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik knetterkrankjorum en zeg en tietfoto's nog steeds interesse, ja?
Ja, want pfoe. Het is wel heel normaal lekker foto's te gaan lopen maken voor andere van je SS-rommel. Want oh oh wat is het toch interessant. Wel eerst gaan huilen hoe belangrijk dodenherdenking is, maar vervolgens te koop lopen met een SS-poster. Nee echt, grote jongen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ben hier klaar mee. Jij bent het type dat altijd zelf gelijk wilt krijgen en nooit zich kan verplaatsen in een ander noch diens mening respecteert.
ja toch vrede op aard enzoquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Meh, niet boos doenIedereen zn eigen interesses inderdaad..
Zonder jou zouden we allemaal uit elkaar worden gedrevenquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Meh, niet boos doenIedereen zn eigen interesses inderdaad..
Iemand alleen laten wachten op een station is wel normaal?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, want pfoe. Het is wel heel normaal lekker foto's te gaan lopen maken voor andere van je SS-rommel. Want oh oh wat is het toch interessant. Wel eerst gaan huilen hoe belangrijk dodenherdenking is, maar vervolgens te koop lopen met een SS-poster. Nee echt, grote jongen.
Nee. Het enige wat ik heb komt uit de Sovjet-Unie.quote:
Wat een onzin. Dus als het iets van het nederlandse leger was geweest mocht dat wel? Fucking hypocrietquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, want pfoe. Het is wel heel normaal lekker foto's te gaan lopen maken voor andere van je SS-rommel. Want oh oh wat is het toch interessant. Wel eerst gaan huilen hoe belangrijk dodenherdenking is, maar vervolgens te koop lopen met een SS-poster. Nee echt, grote jongen.
Gewoon persoonlijk worden als je het niet kan winnen, grote jongen. Nu nog hele verhalen aanhoren en het klinkt nog enigszins realistisch.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Iemand alleen laten wachten op een station is wel normaal?
Beter dan die van Beatrix inderdaad. Maar dat is al gauw. No offence hoor, Bea. Ik vind uw hoeden alleen nooit zo mooi.quote:
Volgens mij moet jij maar eens terug naar de basisschool, misschien dat je dan weet wat de SS allemaal deed.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wat een onzin. Dus als het iets van het nederlandse leger was geweest mocht dat wel? Fucking hypocriet
maximaquote:
Ja, want te koop lopen met je SS-poster door foto's ervan te maken voor iemand anders heeft nog veel te maken met de Tweede Wereldoorlog.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:21 schreef Ragboer het volgende:
Wat is er nou weer fout aan om interesse te hebben in de Tweede Wereldoorlog?
Denk je dat ik godverdomme achterlijk ben?! Ik weet heus wel wat zij hebben gedaan. En je mag dat soort spullen best bewonderen als antiek en historisch.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij maar eens terug naar de basisschool, misschien dat je dan weet wat de SS allemaal deed.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:24 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Denk je dat ik godverdomme achterlijk ben?! Ik weet heus wel wat zij hebben gedaan. En je mag dat soort spullen best bewonderen als antiek en historisch.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, want te koop lopen met je SS-poster door foto's ervan te maken voor iemand anders heeft nog veel te maken met de Tweede Wereldoorlog.
Een ongelukkig toeval.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mja, ik vind het wel raar Beach dat je die foto vandaag maakt... Zo met dodenherdenking.
Joa inderdaadquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:24 schreef sharr het volgende:
Wat is dat toch met dat gezeik over de foto's van het lijk van Osama? (Ik typ altijd Obama) Waarom zou je ze niet vrij willen geven.
hij is een beetje verlegen denk ik.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:24 schreef sharr het volgende:
Wat is dat toch met dat gezeik over de foto's van het lijk van Osama? (Ik typ altijd Obama) Waarom zou je ze niet vrij willen geven.
Omdat die mafkezen in het oosten dan dreigen met aanslagen enzoquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:24 schreef sharr het volgende:
Hij is toch al dood.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Omdat die mafkezen in het oosten dan dreigen met aanslagen enzo
Dat is geen dreigementquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Niet alleen dat. Die foto's zijn ook vrij schokkend lijkt me. Hij is vlak boven zijn wenkbrauw dwars door zijn schedel geschoten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja echt?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja inderdaad het is nu op nederland 1quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:26 schreef sharr het volgende:
Ik begin sowieso te twijfelen of Osama zelf wel echt dood is, als ze die foto's niet vrijgeven
Snel, zet je alu-hoedje op.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:26 schreef sharr het volgende:
Ik begin sowieso te twijfelen of Osama zelf wel echt dood is, als ze die foto's niet vrijgeven
Dat zijn niet de echte.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar, gisteren op de arabische televisie zagen we wel foto's een foto van zn hoofd?
Klopt, ik kijk. Ik vind het echt een beetje vreemd.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ja inderdaad het is nu op nederland 1
Mensen gaan vragen stellen als er geen bewijs is.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:27 schreef sharr het volgende:
[..]
Klopt, ik kijk. Ik vind het echt een beetje vreemd.
Dat snap ik, maar denk je nu serieus dat de aanslagen verminderen? Het word alleen maar erger, die gekken willen wraakquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:27 schreef sharr het volgende:
[..]
Al Qaida is geen persoon, ik ben zo trots dat ik dat eindelijk kan vermelden.
Daarom. Ik vind het ook vreemd dat ze bang zijn om aanslagen uit te lokken door foto's, hij is toch al dood.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Mensen gaan vragen stellen als er geen bewijs is.
onbewust?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:29 schreef Zeroku het volgende:
Osama is echt wel neergeknald. Via Twitter is er iemand geweest die onbewust een soort liveverslag heeft gemaakt van het Amerikaans vliegtuig dat neer is gestort en dat er lijken uit het huis werden weggedragen, waaronder die van Osama.
Nee ja ik snapte dat dus tot vorige week niet. Dus ik was even trots dat ik dat kon melden nuquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar denk je nu serieus dat de aanslagen verminderen? Het word alleen maar erger, die gekken willen wraak
Onbewust ja. Goed gelezen.quote:
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:29 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee ja ik snapte dat dus tot vorige week niet. Dus ik was even trots dat ik dat kon melden nu. Nee, Osama was sowieso niet meer echt de big boss naar mijn idee, er zijn genoeg opvolgers.
Watquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:30 schreef Furdinand het volgende:
osama is zeker wel dood hoor hij is al sind het nieuws niet meer op msn gekomen.
Hij zag een vliegtuig neerstorten, maar zoals je heel misschien wel weet was het een geheime missie. Hij wist dus niet dat het een Amerikaans vliegtuig was. Ook wist hij niet dat Osama daar woonde. Onbewust, weetjewel.quote:
Ja.quote:
SPOILER: viesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij is niet echt te herkennen inderdaad, maar goed. deze foto is toch wel echt?
Twitter heeft altijd gelijk tochquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hij zag een vliegtuig neerstorten, maar zoals je heel misschien wel weet was het een geheime missie. Hij wist dus niet dat het een Amerikaans vliegtuig was. Ook wist hij niet dat Osama daar woonde. Onbewust, weetjewel.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:31 schreef sharr het volgende:
Die is nep.SPOILER: viesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij is niet echt te herkennen inderdaad, maar goed. deze foto is toch wel echt?Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Sorry Beach, je bent hartstikke tof enzo. Maar zo'n foto met dodenherdenking kan echt niet. Sowieso eigenlijk niet..quote:
Nee, Obama wil ze niet vrijgeven.SPOILER: viesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij is niet echt te herkennen inderdaad, maar goed. deze foto is toch wel echt?
Die klopt niet, in geen enkele opzichte met hoe Bin Laden eruitzag. Huidskleur niet, gezicht niet etc.
Hij is in de tijd daarna door alle persbureau's ter wereld gevraagd voor info, hij heeft foto's etc. Dus ja, dat is vrij betrouwbaar.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:31 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Twitter heeft altijd gelijk toch [ afbeelding ]
ja ik chatte altijd met hem. op msn houd hij werk en prive gescheiden weetje hij is best een toffe peer eigenlijk we deelde altijd leuke plaatjes van 4chan enzo goeie tijd wel.quote:
Tjah daar kan ik niet aan zien dat het bin laden isSPOILER: viesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij is niet echt te herkennen inderdaad, maar goed. deze foto is toch wel echt?![]()
Die foto is gewoon een photoshop van een oude foto van Osama en een dode Afghaan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee, Obama wil ze niet vrijgeven.
Die klopt niet, in geen enkele opzichte met hoe Bin Laden eruitzag. Huidskleur niet, gezicht niet etc.
Zeker.quote:
Dank je dat je netjes zo je mening geeftquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sorry Beach, je bent hartstikke tof enzo. Maar zo'n foto met dodenherdenking kan echt niet. Sowieso eigenlijk niet..
Dat detail wist ik niet, alleen dat het osama totaal niet wasquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die foto is gewoon een photoshop van een oude foto van Osama en een dode Afghaan.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:33 schreef JApieman het volgende:
[ afbeelding ]
KIJK IK HEB TENMINSTE BEWIJS.
Ik wil gewoon even meedoenquote:
Kan de twee originele foto's zo niet vinden, was er wel eentje van die allebei de foto's liet zien waar die van gemaakt is/wasquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat detail wist ik niet, alleen dat het osama totaal niet was
[ afbeelding ]
Mooi. Dan ben ik nu klaar ermee. Hopelijk jij ook.quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Dank je dat je netjes zo je mening geeft
Daarom vind ik de discussies die af en toe oplaaien erg fijn.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik wil gewoon even meedoenAl dat Jij bent lief..nee jij bent lief. We zijn allemaal lief. Liefde hier en daar..overal liefde wordt zo vermoeiend.
Ja je had ook dingen minder netjes kunnen verwoorden.quote:
BAAS!quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:33 schreef JApieman het volgende:
[ afbeelding ]
Liever altijd kusjekroel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daarom vind ik de discussies die af en toe oplaaien erg fijn.
Ok, ik zal het onthouden voor de volgende keer.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja je had ook dingen minder netjes kunnen verwoorden.
Wat?! Nee juist zo houden. Onze band bevalt juist goed.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ok, ik zal het onthouden voor de volgende keer.
En ik moet ze altijd weer missen of er totaal niet om gevenquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daarom vind ik de discussies die af en toe oplaaien erg fijn.
HIJ PLAATSTE EEN SS FOTO IN HET FOTOBOEK JA DAT KAN ECHT NIET MET DODENHERDENKING ECHT WALGELIJK BAH.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En ik moet ze altijd weer missen of er totaal niet om gevenMaar ik hoorde mensen smerige woorden tegen Bietsje zeggen..en zijn rug heb ik altijd
Dank je Boboquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En ik moet ze altijd weer missen of er totaal niet om gevenMaar ik hoorde mensen smerige woorden tegen Bietsje zeggen..en zijn rug heb ik altijd
onder je kastquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:36 schreef Flippiee het volgende:
Stel je een kamer voor met iemand die daar in slaapt en niet goed is in het netjes houden ervan.
Waar zou een collegeblok dan kunnen liggen?
Onder het kussen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:36 schreef Flippiee het volgende:
Stel je een kamer voor met iemand die daar in slaapt en niet goed is in het netjes houden ervan.
Bij de WC-rollen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:36 schreef Flippiee het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihihihi hij doet t goed
In mijn kamer..kom maar zoekenquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:36 schreef Flippiee het volgende:
Gewoon je timing verbeteren Bobje, dan loop je niet alles mis.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Pics van die foto..zonder foto kan ik natuurlijk niet oordelen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HIJ PLAATSTE EEN SS FOTO IN HET FOTOBOEK JA DAT KAN ECHT NIET MET DODENHERDENKING ECHT WALGELIJK BAH.
Ja die is er niet meer.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Pics van die foto..zonder foto kan ik natuurlijk niet oordelen.
Nee, daar staan al mijn schoenendozen (keurig, jawel!) opgestapeld.quote:
Heb er 4 liggen, grote kans.quote:
Die liggen in de badkamerquote:
Help je dan wel meequote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:41 schreef Ragboer het volgende:
Eigenlijk was Bin Laden een creatie van de Amerikanen zodat ze oorlog konden beginnen in Afghanistan. Eigenlijk zaten de Mara Salvatrucha achter 11 september.
barbara Streisand is Ossssssamaquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:41 schreef Ragboer het volgende:
Eigenlijk was Bin Laden een creatie van de Amerikanen zodat ze oorlog konden beginnen in Afghanistan. Eigenlijk zaten de Mara Salvatrucha achter 11 september.
Ik zou zelfs mijn leven geven voor mijn vrienden. Al gaat me dat voor mensen op het internet wel wat ver.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon je timing verbeteren Bobje, dan loop je niet alles mis.
En dat vind ik goed van je, want kijk vrienden hoor je te steunen in goede en slechte tijden
Je digitale leven danquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zou zelfs mijn leven geven voor mijn vrienden. Al gaat me dat voor mensen op het internet wel wat ver.
Dat doe ik alleen voor mijn zusjes, okee en mijn blonde vriendinnetjes.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zou zelfs mijn leven geven voor mijn vrienden. Al gaat me dat voor mensen op het internet wel wat ver.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kryptoniiiiite yeaaaheaaaaaquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:41 schreef Henkie94 het volgende:
If I go crazy then will you still call me Superman
If I'm alive and well, will you be there holding my hand
Kryptonitequote:Op woensdag 4 mei 2011 20:41 schreef Henkie94 het volgende:
If I go crazy then will you still call me Superman
If I'm alive and well, will you be there holding my hand
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen voor mijn zusjes, okee en mijn blonde vriendinnetjes.Ik sowieso voor 4 van m'n vrienden zonder twijfel..voor 1tje zou ik twijfelen..en voor m'n broer en moeder natuurlijk. Overige vrienden en familie moet ik teleurstellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:46 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Vanmiddag zat Appel onder het account van Inverted World.
Bietsjequote:
Hooi henkiequote:
Ah oke, hoezo?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:46 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Vanmiddag zat Appel onder het account van Inverted World.
Ik zou een WoW account aanmaken om deze vervolgens op te geven voor jou.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik zou zo mijn WoW account voor je opgeven.
Handsome Poetsquote:
Handsome Poetsquote:
Daten alles toch. :3quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Bietsje
[..]
Hooi henkie![]()
[..]
Ah oke, hoezo?
Ik vergat mijn ouders inderdaad.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik sowieso voor 4 van m'n vrienden zonder twijfel..voor 1tje zou ik twijfelen..en voor m'n broer en moeder natuurlijk. Overige vrienden en familie moet ik teleurstellen.
Handsome Poetsquote:
Hooiquote:
IK HEB JOU VANAVOND GEGETEN!quote:
Oh, dat wist ik nietquote:
Je vader niet?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik sowieso voor 4 van m'n vrienden zonder twijfel..voor 1tje zou ik twijfelen..en voor m'n broer en moeder natuurlijk. Overige vrienden en familie moet ik teleurstellen.
Is ook pas sinds een paar dagen geloof ik.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hooi![]()
[..]
IK HEB JOU VANAVOND GEGETEN!
[..]
Oh, dat wist ik niet
Dan lijken appel en ik qua post-gedrag op elkaar denk ik. Though ben ik het toch echt zelf!quote:
Oke, wel leukquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:49 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Is ook pas sinds een paar dagen geloof ik.
Ragboertjequote:
Grappig welquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:50 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dan lijken appel en ik qua post-gedrag op elkaar denk ik. Though ben ik het toch echt zelf!
Ok duidelijk!quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:50 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dan lijken appel en ik qua post-gedrag op elkaar denk ik. Though ben ik het toch echt zelf!
Alles gewoon, iets met mannen die het MOETEN kijken.quote:
FC Volendamquote:
Uhu.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oke, wel leuk
[..]
Ragboertje
[..]
Grappig wel
Dat krijg je als fokkers gaan datenquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ok duidelijk!Was het leuk? Wat hebben jullie gedaan? En waarom in godsnaam gaan jullie FOK!ken dan?
Electrics leren!quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:52 schreef Inverted_World het volgende:
Mensen met geweldige plannen voor vanavond?
Dat hoort niet op Dodenherdenking ja!quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:52 schreef Inverted_World het volgende:
quote:
Haha. Zij wilde per ce eventjes iets posten op fok, we hadden glazen wijn in de hand, mag die ene post dan niet?quote:
Daar heb je het antwoord. Fokkers zijn geen leuke personenquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Nou, ik ga echt niet FOK!ken als ik met een leuk persoon ben.
Respect voor Janquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ok duidelijk!Was het leuk? Wat hebben jullie gedaan? En waarom in godsnaam gaan jullie FOK!ken dan?
[..]
Alles gewoon, iets met mannen die het MOETEN kijken.![]()
Nee.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:52 schreef Inverted_World het volgende:
Vrijheid voor iedereen. Als jullie willen posten, mogen jullie postenquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:53 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Haha. Zij wilde per ce eventjes iets posten op fok, we hadden glazen wijn in de hand, mag die ene post dan niet?
Tofquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:51 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
MerelIk at hetzelfde als jij vandaag
Niet echt, wilde gaan sporten, maar te moe.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:52 schreef Inverted_World het volgende:
Dat zou ik dus niet gaan doen, mocht ik ooit met een fokker gaan datenquote:
Ik ben wel leuk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Daar heb je het antwoord. Fokkers zijn geen leuke personen [ afbeelding ]
En tóch plannen maken om te daten met Flipsje, schattig wel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
quote:
Inderdaad.quote:
Klopt.quote:
Als je elkaar via fok kent, wat ik nooit eerder heb meegemaakt is ondanks mijn voornemens een enkele keer het woord 'fok' in de mond nemen vrijwel onvermijdelijkquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd dat ik een leuk persoon ben. En tegen de tijd dat ik met Flips date, zit ik niet meer op fok.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En tóch plannen maken om te daten met Flipsje, schattig wel.
Horror?quote:
Het was wel echt..quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Wees blij dat het films zijn en niet echt.
Haha, maar dan ben je wel een FOK!ker geweest, dat blijft in je zitten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:56 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd dat ik een leuk persoon ben. En tegen de tijd dat ik met Flips date, zit ik niet meer op fok.
Horror kan ik beter tegen, maar dat ze Joden door hun hoofd schieten omdat ze slimmer zijn dan hen kan ik niet tegen.quote:
Dat inderdaadquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha, maar dan ben je wel een FOK!ker geweest, dat blijft in je zitten.
ik ook niet echt, maar om eens een keer te horen, is het wel geinigquote:
Zelfs dat vind ik niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:57 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ik ook niet echt, maar om eens een keer te horen, is het wel geinig
Ik kijk eigenlijk nooit oorlogsfilms, alleen documentaires.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:57 schreef sharr het volgende:
[..]
Horror kan ik beter tegen, maar dat ze Joden door hun hoofd schieten omdat ze slimmer zijn dan hen kan ik niet tegen.
Ik zou het gewoon heel ongemakkelijk maken en allemaal topics uitprinten voor gespreksvoerquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:55 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Als je elkaar via fok kent, wat ik nooit eerder heb meegemaakt is ondanks mijn voornemens een enkele keer het woord 'fok' in de mond nemen vrijwel onvermijdelijk![]()
Het enige wat ze zei was dat My active topics bij mijn favorieten stond o.i.d. En toen klikte ze en zei ze hallo toen ik naar het toilet was en nieuwe wijn pakken.
Ik bespeur enige vorm van jaloeziequote:Op woensdag 4 mei 2011 20:57 schreef Furdinand het volgende:
mensen die daten
ik ga weer bigbangtheory kijken...
Wat.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon heel ongemakkelijk maken en allemaal topics uitprinten voor gespreksvoer [ afbeelding ]
Ja ik ook wel, maar kan er nogsteeds slecht tegen. Heb ook een hele verzameling van Hitler's derde rijk gelezen, proeven op Joden en alles. De horror.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:57 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk nooit oorlogsfilms, alleen documentaires.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon heel ongemakkelijk maken en allemaal topics uitprinten voor gespreksvoer [ afbeelding ]
Mensen kunnen veranderen..daar geloof ik nog altijd in.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha, maar dan ben je wel een FOK!ker geweest, dat blijft in je zitten.
Geen leven ofzo?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:59 schreef sharr het volgende:
Ik roddel altijd over Fok!kers met Pizzalucht
Ook over mij?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:59 schreef sharr het volgende:
Ik roddel altijd over Fok!kers met Pizzalucht
Dan denk ik dat een date van erg korte duur isquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wel interessant.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:58 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja ik ook wel, maar kan er nogsteeds slecht tegen. Heb ook een hele verzameling van Hitler's derde rijk gelezen, proeven op Joden en alles. De horror.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |