wat is er mis met een priktol????quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:11 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
ik kreeg een denkbeeldig vriendje!
Tja daar kijken we tegenwoordig niet meer van op.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat roep ik idd ook al een tijdje, maar dan zou ze 14 zijn geweest...
tja, als het riet om de vijver groeit, kan de paling erin!!quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Tja daar kijken we tegenwoordig niet meer van op.
die had ik nog niet gehoordquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:12 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
tja, als het riet om de vijver groeit, kan de paling erin!!
Ik heb hier geen woorden voor. Oh wacht.....fakking niet normaal.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:10 schreef Lavenderr het volgende:
En gaat nu even sushi eten met mams ..jemig
Gewoon stemmers kopen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:11 schreef Reksie1981 het volgende:
Wie gaat er zondag mee naar Rotterdam?
uitdelen in de stad. Wie loopt er mee? Geef ook je maat t-shirt even op via info@dianagabriels.nl
1 hour ago Favorite Retweet Reply
»
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
het plan is als volgt: Ik laat T-shirts drukken (welke afbeelding zal ik gebruken?, stuur dit naar info@dianagabriels.nl) we gaan folders
1 hour ago Favorite Retweet Reply
»
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
Beste fans van Joanna, Ik heb zojuist met Jasper van Endemol (cameraman) a.s. zondag om 13.00 uur afgesproken op het Ernest Groosmanplein 2
Zo jong al zo luxe.. zullen wel frisse kicks zijn dan die hij nodig heeft tegen de tijd dat-ie volwassen is.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En gaat nu even sushi eten met mams ..jemig
Je mag hem hebben. Het liefst morgenavond al.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:10 schreef missmistreated het volgende:
Wat een verschrikkelijke aanstelster die JO hier...............pfffff
DOE MIJ MAAR KARIM !!
Zijn moeder zit is sst dus dan moet hij nog een paar dagen wachten om sushi te eten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo jong al zo luxe.. zullen wel frisse kicks zijn dan die hij nodig heeft tegen de tijd dat-ie volwassen is.![]()
En ja da's wat al te generaliserend misschien, maar je verpest kinderen gewoon als je ze op die manier boven hun leeftijdsgenootjes stelt.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:15 schreef Reksie1981 het volgende:
allemaal naar info@dianagabriels.nl mailen dat je een t-shirt met Buddah wil in maat S, M, L, of XL (zelf even verzinnen met hoeveel mensen je komt) maar minimaal 2 ;0
Inderdaad.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:14 schreef delfse het volgende:
Wel goed dat ze Mo laten zien zo als ze is achterbaks.
Dus dat. Zie het resulaat, Djoon. Totaal wereldvreemd en narcitsch gedrocht.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:13 schreef Gert het volgende:
Zo jong al zo luxe.. zullen wel frisse kicks zijn dan die hij nodig heeft tegen de tijd dat-ie volwassen is.![]()
En ja da's wat al te generaliserend misschien, maar je verpest kinderen gewoon als je ze op die manier boven hun leeftijdsgenootjes stelt.
Wat zal Maikie nu denken ik moet vluchten voor die gek morgen naar huis komt. Hij heeft geen leven meer als ze weer in Nederland is.quote:
Denk toch wel dat als MamaJo het T shirt geeft dat ze zegt: da's dan tien euroquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:15 schreef Reksie1981 het volgende:
allemaal naar info@dianagabriels.nl mailen dat je een t-shirt met Buddah wil in maat S, M, L, of XL (zelf even verzinnen met hoeveel mensen je komt) maar minimaal 2 ;0
Dat klopt. Ze gaat hem stalken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:16 schreef delfse het volgende:
[..]
Wat zal Maikie nu denken ik moet vluchten voor die gek morgen naar huis komt. Hij heeft geen leven meer als ze weer in Nederland is.
Ja en dan een keer wassen is het een kindermaatjequote:Op woensdag 4 mei 2011 20:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Denk toch wel dat als MamaJo het T shirt geeft dat ze zegt: da's dan tien euro
Duh, alsof hij de enige zou zijn die een mobiele telefoon van zijn ouders krijgt...quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Een grote klont wasabi is veel leukerquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Duh, alsof hij de enige zou zijn die een mobiele telefoon van zijn ouders krijgt...
quote:
denk ik wel jaquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:20 schreef Ecila111 het volgende:
Denk dat Jo Osama en Obama door elkaar haalt.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:20 schreef Ecila111 het volgende:
waarbij ze niet de enige isquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:20 schreef Ecila111 het volgende:
Dat filmpje bestaat al jaren...quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:20 schreef Blue Thunder het volgende:
van yolanthe waar?
welk filmpje is dat dan?
ooooh die...quote:
ook golddig hoerquote:
Ze dacht ook dat Koning Willem Alex niet waar was omdat hij eerst nog wat tijd nodig heeft om een gezinnetje te stichten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:20 schreef Ecila111 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |