Ja, vind het alleen jammer dat alleen Jo en Mo weer wat te horen krijgen, jankerds.quote:
Dat vind ik niet eens erg om naar te kijken, dat vind ik oprecht.quote:
Dat zag er inderdaad nogal triest uit.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:34 schreef Gert het volgende:
Wat een genante leader was dat hè!![]()
De bewoners en de dodenherdenking.. dat wordt huiveren!
Ze vonden nog een trukendoos om mee te scoren.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:34 schreef Gert het volgende:
Oprecht? Het is een uitgekookte tante hoor..quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat vind ik niet eens erg om naar te kijken, dat vind ik oprecht.Als Jo en Mo aan het janken zijn erger ik me er gewoon dood aan.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:35 schreef Blue Thunder het volgende:
Wordt de dodenherdenking live gestreamed vanuit portugal?
oh, en welkom to the Jo-Show!
Ah, maar goed ook, anders zou ik echt van slag raken.quote:
Kromme-tenen-werk wordt dat.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:34 schreef Gert het volgende:
Ja kruip jij naar maar weer terug in de kont van Jo.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oprecht? Het is een uitgekookte tante hoor..
En bart de streams maar de schuld geven van het floppen van de show, alsof iemand er een touw aan vast kan knopen door alleen de daily's te volgen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:37 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ah, maar goed ook, anders zou ik echt van slag raken.
Ik verwacht Peter Sellers elke keer om de hoek komenquote:
Dat wordt zodanig dat als de geallieerde militairen die nog in leven zijn spontaan zullen denken: "hebben we het echt dáárvoor gedaan?"quote:
Zei ze dat?quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:38 schreef Deisyy het volgende:
Als Mo verdriet heeft laat ze haar doos vol groeien
bouvier, yoghurt...quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:39 schreef Gert het volgende:
Die blik van Sharon, over die ongeschoren smegaflots.
Maar tegen de tijd dat ze Maik weer ziet "goot ze er wel een waxje overheen".quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |