Ja, vind het alleen jammer dat alleen Jo en Mo weer wat te horen krijgen, jankerds.quote:
Dat vind ik niet eens erg om naar te kijken, dat vind ik oprecht.quote:
Dat zag er inderdaad nogal triest uit.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:34 schreef Gert het volgende:
Wat een genante leader was dat hè!![]()
De bewoners en de dodenherdenking.. dat wordt huiveren!
Ze vonden nog een trukendoos om mee te scoren.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:34 schreef Gert het volgende:
Oprecht? Het is een uitgekookte tante hoor..quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat vind ik niet eens erg om naar te kijken, dat vind ik oprecht.Als Jo en Mo aan het janken zijn erger ik me er gewoon dood aan.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:35 schreef Blue Thunder het volgende:
Wordt de dodenherdenking live gestreamed vanuit portugal?
oh, en welkom to the Jo-Show!
Ah, maar goed ook, anders zou ik echt van slag raken.quote:
Kromme-tenen-werk wordt dat.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:34 schreef Gert het volgende:
Ja kruip jij naar maar weer terug in de kont van Jo.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oprecht? Het is een uitgekookte tante hoor..
En bart de streams maar de schuld geven van het floppen van de show, alsof iemand er een touw aan vast kan knopen door alleen de daily's te volgen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:37 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ah, maar goed ook, anders zou ik echt van slag raken.
Ik verwacht Peter Sellers elke keer om de hoek komenquote:
Dat wordt zodanig dat als de geallieerde militairen die nog in leven zijn spontaan zullen denken: "hebben we het echt dáárvoor gedaan?"quote:
Zei ze dat?quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:38 schreef Deisyy het volgende:
Als Mo verdriet heeft laat ze haar doos vol groeien
bouvier, yoghurt...quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:39 schreef Gert het volgende:
Die blik van Sharon, over die ongeschoren smegaflots.
Maar tegen de tijd dat ze Maik weer ziet "goot ze er wel een waxje overheen".quote:
Ksst kssst, wegwezen dan, want er zal nog wel meer van dat soort info komenquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:41 schreef mootie het volgende:
Dit was gewoon allemaal info die ik echt niet nodig had.
Niet?quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:41 schreef mootie het volgende:
Dit was gewoon allemaal info die ik echt niet nodig had.
En hopelijk een lekkere wasbeurtquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar tegen de tijd dat ze Maik weer ziet "goot ze er wel een waxje overheen".
Hier ook.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:43 schreef Gert het volgende:
Twee minuten stilte met de bewoners.
A nee, dat is me echt te 2.0
Ik schakel om 8 uur twee minuten weg van mijn helden.
en hier ookquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:43 schreef Gert het volgende:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:43 schreef Gert het volgende:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:42 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
met een intiemdouche...
of een intiemhogedrukreiniger
Ik ook. Dodenherdenking is voor mij de Waalsdorpervlakte.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:43 schreef Gert het volgende:
hier ook... liever dat, dan de damquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Ik heb idd meer respect voor de Waalsdorpervlakte.
+1quote:
Wel het uitgelezen moment voor Jo om even een tv momentje te maken.quote:
Waldorpstraat????? Goede herinneringen he????quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ook. Dodenherdenking is voor mij de Waalsdorpervlakte.
Kan hier thuis de klokken horen luiden
Een béétje actrice weet er op elk gewenst moment wat traantjes uit te persen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Wel het uitgelezen moment voor Jo om even een tv momentje te maken.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:48 schreef shomila het volgende:
Ik zie ze er nog voor aan dat ze die dodenherdenking gister hebben opgenomen en dalijk uitzenden.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:45 schreef Gert het volgende:
[..]
En als ze er daarna nog een tijd een PC Eend in hangt dan komt het allemaal goed.
Daar hoorde je vroegah de klokkespellen ook wel luiden ja.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:47 schreef knagsje het volgende:
[..]
Waldorpstraat????? Goede herinneringen he????
Een waxine kaarsje schreeuwend naar Flip gooienquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Wel het uitgelezen moment voor Jo om even een tv momentje te maken.
Dat doen ze ook ze hebben vannacht ballonnen opgelaten met een kaartje eraan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:48 schreef shomila het volgende:
Ik zie ze er nog voor aan dat ze die dodenherdenking gister hebben opgenomen en dalijk uitzenden.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Een waxine kaarsje schreeuwend naar Flip gooien
He-he, eindelijk zijn ze ff stil... dat gebrabbel ook altijdquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:48 schreef sjampoeh het volgende:
Om 20:00 uur schakelen we live naar Portugal voor 2 minuten stilte. Ook op Twitter respecteren we de dodenherdenking en zijn we stil. #sstnl
3 minutes ago via TweetDeck
U bent ook taxi chauffeurquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar hoorde je vroegah de klokkespellen ook wel luiden ja.
Dat lijkt me heel bijzonder.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik ook. Dodenherdenking is voor mij de Waalsdorpervlakte.
Kan hier thuis de klokken horen luiden
Of een haagse Robbie Oudkerk hè.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |