En gaat nu even sushi eten met mams ..jemigquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:08 schreef Reksie1981 het volgende:
Fucking mongool krijgt een Iphone op zn 10e?

quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:10 schreef missmistreated het volgende:
Wat een verschrikkelijke aanstelster die JO hier...............pfffff
DOE MIJ MAAR KARIM !!

Nee, die Afghaan gaat die iPhone afpakken in de speeltuin.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:09 schreef Pearlbitch het volgende:
En volgens mij heeft ie ook een blok Afghaan gekregen

met bontkraagquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, die Afghaan gaat die iPhone afpakken in de speeltuin.

Daar zijn tien jarige gek opquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En gaat nu even sushi eten met mams ..jemig

Uhuh! Ik las laatst over een moeder die haar achtjarige kind botox gaf. Ik zie haar er ook wel voor aan.quote:

ik kreeg een denkbeeldig vriendje!quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kreeg een stuk hout, moest ik zelf een poppenhuis van maken

dat roep ik idd ook al een tijdje, maar dan zou ze 14 zijn geweest...quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:10 schreef Albertino80 het volgende:
Ik denk serieus dat haar broertje stiekem haar kind is. Die ze heel jong kreeg. Toen besloot haar moeder het op te voeden als haar eigen kind (en dus het broertje van Jo)

Joan heeft de meeste woorden meegekregen, dit is wat er voor hem overbleef.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:09 schreef muzas het volgende:
Hij praat wel slecht voor een 10 jarige... :/

Nou en? Jo krijgt toch altijd wat ze wil? zat meisjes die een baby willen !quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat roep ik idd ook al een tijdje, maar dan zou ze 14 zijn geweest...

zag je zn bovenlip?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:11 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Uhuh! Ik las laatst over een moeder die haar achtjarige kind botox gaf. Ik zie haar er ook wel voor aan.

jah dus?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat roep ik idd ook al een tijdje, maar dan zou ze 14 zijn geweest...

quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:11 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
ik kreeg een denkbeeldig vriendje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |