abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 mei 2011 @ 19:52:17 #151
286575 Roces18
Chef de party
pi_96562005
quote:
13s.gif Op maandag 9 mei 2011 19:49 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Accepteer je afgang, kut newbie.
quote:
Ga je zo ook nog met je voetjes stampen? Wat gênant dit.
:') :') :') :') :')

Wie is er nou een noob. Ga gewoon fietsen ofzo. Je komt hier dit topic binnen walsen met een grote bek en je verwacht dat ik je met open armen ontvang ofzo. Ga huilen gefrustreerde nerd in je zolderkamer :W :W
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_96562229
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 19:15 schreef Roces18 het volgende:
Er staat nergens dat het cannabis is kneus. En tweede ik ging ook keihard offtopic so what? En ik ben niet eens met jou in discussie maar met anderen dus get lost
Maar met een beetje fatsoenlijk redeneren moet je al snel tot de conclusie kunnen komen dat het hoogstwaarschijnlijk niet om een andere substantie gaat.
celebrate your money
pi_96562482
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 19:52 schreef Roces18 het volgende:

[..]

[..]

:') :') :') :') :')

Wie is er nou een noob.
Jij.
quote:
Ga gewoon fietsen ofzo. Je komt hier dit topic binnen walsen met een grote bek en je verwacht dat ik je met open armen ontvang ofzo. Ga huilen gefrustreerde nerd in je zolderkamer :W :W
Ik verwacht helemaal niets van jou, domme druiloor dat je bent. Je hebt al ruimschoots geëtaleerd dat je een debiel bent, ik spring slechts op de stronthoop.
pi_96568902
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:37 schreef Roces18 het volgende:
Het topic gaat inderdaad over softdrugs ``hash-wiet; Maar daar ben ik niet over aan het praten, ik ben aan het praten over hard-drugs. Dus ga eerst eens lezen voordat je wat zegt.
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 13:35 schreef Roces18 het volgende:
Waar staat dat het wiet is? Er staat alleen softdrugs
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:30 schreef Roces18 het volgende:
Gozer ik refereer helemaal niet aan softdrugs. Ik weet niet waar je het over hebt, maar ga eerst lezen en daarna een jointje roken ipv andersom, want zo schiet het niet op.
Obvious troll...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')