Nou nee, en niet grappigquote:
Ja, je ziet haar echt genieten wanneer anderen problemen hebben.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:56 schreef snetje het volgende:
Mo net aan het fluisteren dat ze denkt dat heel Nederland niet ziet hoe gemeen Karim wel niet is en nu een dikke lol met Karim ... trouwens hoe meer troubles bij Jo en Flip des te meer plezier Mo heeft
Handig hè, als je het script kent. Niet Ziggo hoor maar Nep5. Ze zijn soms wat vroeg met de aankodigingen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:53 schreef delfse het volgende:
Ziggo had een vooruitziend blik daar stond de relatie gaat of is uit tussen Jo en Philip
Karim en gemeen? Mo heeft dat woord uitgevonden!quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:56 schreef snetje het volgende:
Mo net aan het fluisteren dat ze denkt dat heel Nederland niet ziet hoe gemeen Karim wel niet is en nu een dikke lol met Karim ... trouwens hoe meer troubles bij Jo en Flip des te meer plezier Mo heeft
Daar hebben wij geen last van iigquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:57 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ja, je ziet haar echt genieten wanneer anderen problemen hebben.
Mo is echt niet hoogbegaafd die is knettergek. Karim doet geen vlieg kwaad.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:56 schreef snetje het volgende:
LOLquote:
ja valt mij ook steeds vaker opquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:56 schreef snetje het volgende:
nee want dan ga je naast je schoenen lopenquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:59 schreef Lutte het volgende:
Kunnen ze Joanne niet omsmelten tot een stel Crocs ofzo?
Mo is gewoon een walgelijk mensquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:56 schreef snetje het volgende:
Ik keek en luisterde toch liever naar echte gesprekken van Gerard met met name Karim ipv van deze neppe slangenkuil.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:59 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
LOL
idd hier zitten allemaal mensen die anderen het beste op aarde gunnen
ow, mag ik ze dan af trappen????quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:59 schreef Lutte het volgende:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:59 schreef Lutte het volgende:
Dan vindt ik Philip maar een engerd om te zien. Die blauwe ogen wordt ik niet warm of koud van .quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:00 schreef beequeen het volgende:
Flip zit weer als een wezenloze voor zich uit te kijken. Geen zin om te cappen.
Of vriendquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:02 schreef Soury het volgende:
Hartjes onder de dekens. Ahh wah lief... Ik gun Flip een lieve vriendin
Moet ze tegen mij zeggen.....BAM!!!quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:02 schreef sjampoeh het volgende:
sharon moest op het matje komen net bij jo ? wat zei jij netttttttt![]()
ja flip wil dit gewoon niet in het huis, snap dat dan . maar laat het hem dan ook duidelijk zeggen
Ja natuurlijk. Om geld te verliezen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:01 schreef MartineLongchamp het volgende:
Flip wordt door de dames geanalyseerd: Hij is ergens bang voor.
'quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:03 schreef Urb het volgende:
Joanna kan FLip geen mes op de keel zetten, wat doet ze dan de afgelopen weken constant?![]()
448 stemmen voor Mo. Dat verdiend ze niet eens.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:04 schreef miss-pinguin het volgende:
Wie is jouw favoriet?
Sharon 39.7% 1278 stemmen
Monique 13.9% 448 stemmen
Karim 46.4% 1497 stemmen
bron sst hyves
lezen ze hun eigen polls niet??????????
Ze willen meer stemmen, that's all.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:04 schreef miss-pinguin het volgende:
Wie is jouw favoriet?
Karim 46.4% 1497 stemmen
bron sst hyves
Spam! Rot op.quote:
Mo is nog nodig voor de verhaallijn tussen JoJo en Fielipquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:03 schreef miss-pinguin het volgende:
Tussenstand
4 mei om 18.54
Een spannende strijd.
Karim en Sharon zijn al vaker genomineerd en door jullie steeds in het huis gehouden. Voor Monique is het de vuurdoop. Zal de Limburgse dame genoeg stemmen weten te winnen om in het huis te blijven? Op het moment gaat Sharon aan kop. Karim en Monique lijken in een bittere strijd verwikkeld. Een dag voor de uitslag is het een nek-aan-nek race, maar er kan nog van alles gebeuren. Stem op je favoriet en zorg ervoor dat hij of zij het huis niet hoeft te verlaten.
bron sst site
Of een winkelcentrumquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:06 schreef Deisyy het volgende:
Jo zou op dit soort momenten wel naar een lunchroom willen gaan
Op de Sst site stond het constant Karim 45%, Sharon 41%, Mo 14%.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:04 schreef miss-pinguin het volgende:
Wie is jouw favoriet?
Karim 46.4% 1497 stemmen
bron sst hyves
Nu wil ik die tieten ook wel even zien.quote:
je zal zien dat Mo er in blijftquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:03 schreef miss-pinguin het volgende:
Tussenstand
4 mei om 18.54
Een spannende strijd.
Karim en Sharon zijn al vaker genomineerd en door jullie steeds in het huis gehouden. Voor Monique is het de vuurdoop. Zal de Limburgse dame genoeg stemmen weten te winnen om in het huis te blijven? Op het moment gaat Sharon aan kop. Karim en Monique lijken in een bittere strijd verwikkeld. Een dag voor de uitslag is het een nek-aan-nek race, maar er kan nog van alles gebeuren. Stem op je favoriet en zorg ervoor dat hij of zij het huis niet hoeft te verlaten.
bron sst site
Flip piest rozenwater, Flip is een lulletje rozenwaterquote:
Het is ook een slappe lul die gozer. Hij staat gister onder de douche en had Jo en mo die hem zaten te bekijken maar het piepje bleef in ruste .quote:
Hij denkt er al heel lang zo over, zeg het dan gewoon tegen haar. Hij denkt te veel aan de stemmers.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
flip doet het goed die jo moet ook is aan de gevoelens van een ander denken
Dat is bewust! De stem gaat het percentage vermelden in de KvdW aan Mo. Dus dan denkt ze dat zoveel mensen op haar gestemd hebben. In het echie blijkt alleen Maik te stemmen maar die spelt haar naam telkens verkeerd!!quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:05 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
448 stemmen voor Mo. Dat verdiend ze niet eens.
En Jo wordt afgewezen door een lulletje rozewater hahahahahahhaquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:07 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Flip piest rozenwater, Flip is een lulletje rozenwater
Dat beoordeel ik liever zelf.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:08 schreef mangalie het volgende:
[..]
Daar had ook iemand een cap van..Echt van die neptieten uit de winkel
Maak je niet druk, zolang je maar niet belt of SMS't.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:07 schreef MartineLongchamp het volgende:
Op de Sst site stond het constant Karim 45%, Sharon 41%, Mo 14%.
Valt inderdaad niet helemaal te rijmen met de nek aan nek race tussen Mo en Karim.
Waar is Geer eigenlijk,...hahahahahahahaquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:10 schreef knagsje het volgende:
[..]
En Jo wordt afgewezen door een lulletje rozewater hahahahahahha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die is zijn miljoenen aan het besteden met Fenneke, hoezo????quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:10 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Waar is Geer eigenlijk,...hahahahahahaha
Maak me niet druk hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maak je niet druk, zolang je maar niet belt of SMS't.zonde van je geld.
Ze heeft wel gelijk het is bijna einde script.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:11 schreef Freule het volgende:
Zo vals is Sharon tegen over Jo doet ze lief en als Jo weg gaat naar de wc zegt ze snel ff ze gaan praten bahbah wat een vals mens is zij.
Ja,gelukkig doen jo en mo dat niet,hahahahhahahahahahahahaquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:11 schreef Freule het volgende:
Zo vals is Sharon tegen over Jo doet ze lief en als Jo weg gaat naar de wc zegt ze snel ff ze gaan praten bahbah wat een vals mens is zij.
Ach ja, ze hebben het format totaal verneukt en gaan er in de laatste paar dagen gewoon mee door.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:12 schreef MartineLongchamp het volgende:
Maak me niet druk hoor![]()
En bellen of sms-en zal ik nooit doen. Vind het wel grappig om steeds weer die tegenstrijdigheden te constateren.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:12 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Deze RLS hadden ze voor de doelgroep basisschoolkinderen moeten maken.
Briefjes schrijven, meisjes plagen, kusjes vragen. Afstoten en weer goedmaken.
Spelletjes doen. Ruzietjes maken, uitpraten.
Een soort snelcursus hoe het niet moet.
Wordt er doodmoe van
achter een kwartier weer een hoop knip en plakwerkquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:12 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Deze RLS hadden ze voor de doelgroep basisschoolkinderen moeten maken.
Briefjes schrijven, meisjes plagen, kusjes vragen. Afstoten en weer goedmaken.
Spelletjes doen. Ruzietjes maken, uitpraten.
Een soort snelcursus hoe het niet moet.
Wordt er doodmoe van
Das niet vals..Dat is een normale reactie in het kleutergedrag van die drie...Dat willen ze horen. Sharon past zich even aan op hun niveauquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:11 schreef Freule het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat ze geen erg in de dodenherdenking hebben, hier in NL hoor je er ook al dagen over in de media, maar dat is daar in Portugal toch even anders.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:15 schreef MartineLongchamp het volgende:
Ze zijn nu zo met zichzelf bezig dat ze de dodenherdenking vast finaal vergeten.
Nou ja de stem zal ze er wel aan herinneren. Voor sommige bewoners wordt dat een zware missie twee minuten stilte.
hahahaquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat is bewust! De stem gaat het percentage vermelden in de KvdW aan Mo. Dus dan denkt ze dat zoveel mensen op haar gestemd hebben. In het echie blijkt alleen Maik te stemmen maar die spelt haar naam telkens verkeerd!!
Ik kan me voorstellen dat je echt geen benul hebt van welke datum het is.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:15 schreef MartineLongchamp het volgende:
Ze zijn nu zo met zichzelf bezig dat ze de dodenherdenking vast finaal vergeten.
Nou ja de stem zal ze er wel aan herinneren. Voor sommige bewoners wordt dat een zware missie twee minuten stilte.
Dat wel maar het gaat niet lang duren . Als de brief af is is het toneelstukje klaar en gaan ze weer verder waar ze gebleven waren .quote:
Hij maakte zich al zwaar zorgen, hoe dit zou worden gebracht. Hij moet iets verzinnen om er goed vanaf te komen bij de kijkbuiskinderen. Hij knijpt hem nu. Maar recht is recht en krom is .... Hij gaat er niet voor krikkenquote:
Ze hebben het er gister nog over gehad, maar is ze denk ik vandaag even ontschoten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat ze geen erg in de dodenherdenking hebben, hier in NL hoor je er ook al dagen over in de media, maar dat is daar in Portugal toch even anders.
Klopt, bij alles wat ie doet denkt hij aan de kijkers.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:18 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Hij maakte zich al zwaar zorgen, hoe dit zou worden gebracht. Hij moet iets verzinnen om er goed vanaf te komen bij de kijkbuiskinderen. Hij knijpt hem nu. Maar recht is recht en krom is .... Hij gaat er niet voor krikken
Doe maar, dan ben jij ruim op tijdquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:18 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ze hebben het er gister nog over gehad, maar is ze denk ik vandaag even ontschoten.
Hoe dan ook. Ik log even uit.
Oh ok, maar het is nog geen 20:00 uur. Ik maak ook herrie nuquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:18 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ze hebben het er gister nog over gehad, maar is ze denk ik vandaag even ontschoten.
Hoe dan ook. Ik log even uit.
Ze hebben gisteren ballonnnen opgelaten ivm de vrijheid. Maar de site faalde door dit zo te noemen. Morgen vieren we de vrijheid, vanavond herdenken wij de doden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:17 schreef Deisyy het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat ze geen erg in de dodenherdenking hebben, hier in NL hoor je er ook al dagen over in de media, maar dat is daar in Portugal toch even anders.
Het is ook raar maar alles voor de kijkcijfers dus ook dit toneel stukje.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:18 schreef livvie het volgende:
Ik persoonlijk vind het raar van sst dat er 2 mensen die niet genomineerd staan, vanavond gebruik mogen maken van de love-room?
Terwijl de genomineerden eigenlijk in de aandacht moeten staan op de laatste avond, toch?
Altijd Jo en Flip, sorry ik heb het helemaal gehad met die 2, Ugh!
Het lijkt mij persoonlijk een stuk gezelliger zonder Jo & Flip...quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:18 schreef livvie het volgende:
Ik persoonlijk vind het raar van sst dat er 2 mensen die niet genomineerd staan, vanavond gebruik mogen maken van de love-room?
Terwijl de genomineerden eigenlijk in de aandacht moeten staan op de laatste avond, toch?
Jo heeft erom gevraagd hè.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:18 schreef livvie het volgende:
Zit die halve zool nou een brief te schrijven? Ze staat achter hem!!!quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zit die halve zool nou een brief te schrijven? Ze staat achter hem!!!
10000000% eensquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:20 schreef mangalie het volgende:
[..]
Het lijkt mij persoonlijk een stuk gezelliger zonder Jo & Flip...
O fuck, ik moet toch maar elke dag gaan kijkenquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze hebben gisteren ballonnnen opgelaten ivm de vrijheid. Maar de site faalde door dit zo te noemen. Morgen vieren we de vrijheid, vanavond herdenken wij de doden.
Ja, verschrikkelijk!quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist dus, thanks. Belachelijk van Jo dan.quote:
Dat vind ik nog het ergstequote:Op woensdag 4 mei 2011 19:21 schreef livvie het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist dus, thanks. Belachelijk van Jo dan.
Ook nog even de laatste dagen verzieken van de genomineerden,
Er is natuurlijk een heel dramati9sch tv-momentje van te maken als Jo de brief leestquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Skattie, ik kijk voor mijn doen heel weinig, als RLS addict.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:21 schreef Deisyy het volgende:
O fuck, ik moet toch maar elke dag gaan kijken![]()
Maar ik dan nog kan ik me voorstellen dat ze er geen erg in hebben.
Oja Mo gun ik het allerergste! Misschien een brief van Maik vanavond??quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:23 schreef delfse het volgende:
[..]
Meestal is het Mo die het verziekt voor de genomineerde maar nu die 2 toneel spelers.
Met houtskool ofzo.. Ik zou het niet vouwen iigquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is natuurlijk een heel dramati9sch tv-momentje van te maken als Jo de brief leest![]()
Flip zit nog net niet met het puntje van zijn tong uit zijn mond te schrijven.
Hij wil een mooier en beter moment uitkiezen om een romantische avond te hebben? Dus hij maakt het niet uit, hmm.quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:25 schreef mazaru het volgende:
Liefe Moow,
ik maak het uit. Ik wil niet meer met jou.
Jij bent heel gemeen tegen mijn.
Ik vind jou nou stom!
Haat
Flip
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |