die is zijn miljoenen aan het besteden met Fenneke, hoezo????quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:10 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Waar is Geer eigenlijk,...hahahahahahaha
Maak me niet druk hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maak je niet druk, zolang je maar niet belt of SMS't.zonde van je geld.
Ze heeft wel gelijk het is bijna einde script.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:11 schreef Freule het volgende:
Zo vals is Sharon tegen over Jo doet ze lief en als Jo weg gaat naar de wc zegt ze snel ff ze gaan praten bahbah wat een vals mens is zij.
Ja,gelukkig doen jo en mo dat niet,hahahahhahahahahahahahaquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:11 schreef Freule het volgende:
Zo vals is Sharon tegen over Jo doet ze lief en als Jo weg gaat naar de wc zegt ze snel ff ze gaan praten bahbah wat een vals mens is zij.
Ach ja, ze hebben het format totaal verneukt en gaan er in de laatste paar dagen gewoon mee door.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:12 schreef MartineLongchamp het volgende:
Maak me niet druk hoor![]()
En bellen of sms-en zal ik nooit doen. Vind het wel grappig om steeds weer die tegenstrijdigheden te constateren.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:12 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Deze RLS hadden ze voor de doelgroep basisschoolkinderen moeten maken.
Briefjes schrijven, meisjes plagen, kusjes vragen. Afstoten en weer goedmaken.
Spelletjes doen. Ruzietjes maken, uitpraten.
Een soort snelcursus hoe het niet moet.
Wordt er doodmoe van
achter een kwartier weer een hoop knip en plakwerkquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:12 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Deze RLS hadden ze voor de doelgroep basisschoolkinderen moeten maken.
Briefjes schrijven, meisjes plagen, kusjes vragen. Afstoten en weer goedmaken.
Spelletjes doen. Ruzietjes maken, uitpraten.
Een soort snelcursus hoe het niet moet.
Wordt er doodmoe van
Das niet vals..Dat is een normale reactie in het kleutergedrag van die drie...Dat willen ze horen. Sharon past zich even aan op hun niveauquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:11 schreef Freule het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |