Ik kan me wel voorstellen dat ze geen erg in de dodenherdenking hebben, hier in NL hoor je er ook al dagen over in de media, maar dat is daar in Portugal toch even anders.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:15 schreef MartineLongchamp het volgende:
Ze zijn nu zo met zichzelf bezig dat ze de dodenherdenking vast finaal vergeten.
Nou ja de stem zal ze er wel aan herinneren. Voor sommige bewoners wordt dat een zware missie twee minuten stilte.
hahahaquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat is bewust! De stem gaat het percentage vermelden in de KvdW aan Mo. Dus dan denkt ze dat zoveel mensen op haar gestemd hebben. In het echie blijkt alleen Maik te stemmen maar die spelt haar naam telkens verkeerd!!
Ik kan me voorstellen dat je echt geen benul hebt van welke datum het is.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:15 schreef MartineLongchamp het volgende:
Ze zijn nu zo met zichzelf bezig dat ze de dodenherdenking vast finaal vergeten.
Nou ja de stem zal ze er wel aan herinneren. Voor sommige bewoners wordt dat een zware missie twee minuten stilte.
Dat wel maar het gaat niet lang duren . Als de brief af is is het toneelstukje klaar en gaan ze weer verder waar ze gebleven waren .quote:
Hij maakte zich al zwaar zorgen, hoe dit zou worden gebracht. Hij moet iets verzinnen om er goed vanaf te komen bij de kijkbuiskinderen. Hij knijpt hem nu. Maar recht is recht en krom is .... Hij gaat er niet voor krikkenquote:
Ze hebben het er gister nog over gehad, maar is ze denk ik vandaag even ontschoten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat ze geen erg in de dodenherdenking hebben, hier in NL hoor je er ook al dagen over in de media, maar dat is daar in Portugal toch even anders.
Klopt, bij alles wat ie doet denkt hij aan de kijkers.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:18 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Hij maakte zich al zwaar zorgen, hoe dit zou worden gebracht. Hij moet iets verzinnen om er goed vanaf te komen bij de kijkbuiskinderen. Hij knijpt hem nu. Maar recht is recht en krom is .... Hij gaat er niet voor krikken
Doe maar, dan ben jij ruim op tijdquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:18 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ze hebben het er gister nog over gehad, maar is ze denk ik vandaag even ontschoten.
Hoe dan ook. Ik log even uit.
Oh ok, maar het is nog geen 20:00 uur. Ik maak ook herrie nuquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:18 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ze hebben het er gister nog over gehad, maar is ze denk ik vandaag even ontschoten.
Hoe dan ook. Ik log even uit.
Ze hebben gisteren ballonnnen opgelaten ivm de vrijheid. Maar de site faalde door dit zo te noemen. Morgen vieren we de vrijheid, vanavond herdenken wij de doden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:17 schreef Deisyy het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat ze geen erg in de dodenherdenking hebben, hier in NL hoor je er ook al dagen over in de media, maar dat is daar in Portugal toch even anders.
Het is ook raar maar alles voor de kijkcijfers dus ook dit toneel stukje.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:18 schreef livvie het volgende:
Ik persoonlijk vind het raar van sst dat er 2 mensen die niet genomineerd staan, vanavond gebruik mogen maken van de love-room?
Terwijl de genomineerden eigenlijk in de aandacht moeten staan op de laatste avond, toch?
Altijd Jo en Flip, sorry ik heb het helemaal gehad met die 2, Ugh!
Het lijkt mij persoonlijk een stuk gezelliger zonder Jo & Flip...quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:18 schreef livvie het volgende:
Ik persoonlijk vind het raar van sst dat er 2 mensen die niet genomineerd staan, vanavond gebruik mogen maken van de love-room?
Terwijl de genomineerden eigenlijk in de aandacht moeten staan op de laatste avond, toch?
Jo heeft erom gevraagd hè.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:18 schreef livvie het volgende:
Zit die halve zool nou een brief te schrijven? Ze staat achter hem!!!quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zit die halve zool nou een brief te schrijven? Ze staat achter hem!!!
10000000% eensquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:20 schreef mangalie het volgende:
[..]
Het lijkt mij persoonlijk een stuk gezelliger zonder Jo & Flip...
O fuck, ik moet toch maar elke dag gaan kijkenquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze hebben gisteren ballonnnen opgelaten ivm de vrijheid. Maar de site faalde door dit zo te noemen. Morgen vieren we de vrijheid, vanavond herdenken wij de doden.
Ja, verschrikkelijk!quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist dus, thanks. Belachelijk van Jo dan.quote:
Dat vind ik nog het ergstequote:Op woensdag 4 mei 2011 19:21 schreef livvie het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist dus, thanks. Belachelijk van Jo dan.
Ook nog even de laatste dagen verzieken van de genomineerden,
Er is natuurlijk een heel dramati9sch tv-momentje van te maken als Jo de brief leestquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Skattie, ik kijk voor mijn doen heel weinig, als RLS addict.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:21 schreef Deisyy het volgende:
O fuck, ik moet toch maar elke dag gaan kijken![]()
Maar ik dan nog kan ik me voorstellen dat ze er geen erg in hebben.
Oja Mo gun ik het allerergste! Misschien een brief van Maik vanavond??quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:23 schreef delfse het volgende:
[..]
Meestal is het Mo die het verziekt voor de genomineerde maar nu die 2 toneel spelers.
Met houtskool ofzo.. Ik zou het niet vouwen iigquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is natuurlijk een heel dramati9sch tv-momentje van te maken als Jo de brief leest![]()
Flip zit nog net niet met het puntje van zijn tong uit zijn mond te schrijven.
Hij wil een mooier en beter moment uitkiezen om een romantische avond te hebben? Dus hij maakt het niet uit, hmm.quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:25 schreef mazaru het volgende:
Liefe Moow,
ik maak het uit. Ik wil niet meer met jou.
Jij bent heel gemeen tegen mijn.
Ik vind jou nou stom!
Haat
Flip
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |