Die rechtse, is dat niet die vreselijk populaire Oostblokker?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Aan de linkerkant. Ik zou zweren dat ik haar gezicht vaker op FOK! ben tegengekomen. Als je dit leest: keek je hatend naar m'n chick of keek je totaal ergens anders naar?
Volgens mij post deze FOK!ster o.a. in PUB dacht ik.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:05 schreef Redbullchick het volgende:
[..]
Die rechtse, is dat niet die vreselijk populaire Oostblokker?
Dat sowieso niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:22 schreef Brandblussert het volgende:
Is dat niet het meisje van de nieuwjaarsduik een aantal jaar terug?
gr
Waarom post je dit? Hoewel je er wel lekker uitzietquote:
nathalee holloway?quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:22 schreef Brandblussert het volgende:
Is dat niet het meisje van de nieuwjaarsduik een aantal jaar terug?
gr
Fotoboek van Userquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
ZE LIJKT OP BUNNYCOOKII (of hoe je dat ook schrijft! )
Vanavond ff aan haar vragen op msn of zij dat is
Nice, goed bezigquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
ZE LIJKT OP BUNNYCOOKII (of hoe je dat ook schrijft! )
Vanavond ff aan haar vragen op msn of zij dat is
Als zG. nu nog even een ballon maakt met jouw tekst er in, hoeven we niet verder meer te zoeken TS.quote:
Vrouwen, altijd weer jaloers op andere vrouwen !quote:
Mwah, desnoods van wat andere chicksquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Als ik het goed heb kreeg ik toch (naakt)pics van je chimi of wat ?
Als ik d'rmee wou showen stond m'n fotoboek wel vol pics en was ik ook wel in US te vindenquote:
Say whut?quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als zG. nu nog even een ballon maakt met jouw tekst er in, hoeven we niet verder meer te zoeken TS.
Geen idee wie het is gast, ik kom nooit in PUB.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Pics? Volgens mij ziet die er anders uit toch? Ze postte volgens mij vooral in PUB en KLB. Waarschijnlijk kennen BraveBart en kompanen haar. Haar hoofd kom me (virtueel) zķ bekend voor hč, gewoon irritant.
Gevraagd op msn, ze is het nietquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
So_Surreal_Baby en Lamborghini_LP640 moeten gewoon met het verlossende woord komen. Bunnycookii was de mogelijkheid die als laatst gepost werd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |