haha niggerquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Thanks, maar jij herkent die ander ook niet zeker?
quote:
Ah zo. ik dacht dat je verwees naar mijn post eronderquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:50 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik heb die link naar melanie the miss gepost, dat is mijn idee
ik praat alleen over mezelfquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ah zo. ik dacht dat je verwees naar mijn post eronder.
Je post d'r nu wel al voor de helft, mensen kunnen haar zo herkenenquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
No shit, ik ga d'r toch niet open en bloot op FOK! posten, ik ben niet gek.
Als je d'r kent herken je d'r heel misschien, voor de rest is ze toch volledig anoniem zoquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je post d'r nu wel al voor de helft, mensen kunnen haar zo herkenen. Verkapte 'met je dushi pronk post'
.
Uhuquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als je d'r kent herken je d'r heel misschien, voor de rest is ze toch volledig anoniem zo? En serieus niet (c'mon why should I
), voor de context en volledigheid gewoon heb ik haar -op deze manier- erin gelaten
.
Uhu @ herkenbaarheid of 2e deel van m'n post? Ik ben gewoon oprecht benieuwd of m'n geheugen na alle genuttigde genotsmiddelen in de loop der tijd me niet in de steek laat, want ik zou zweren dat ik dat hoofd herken van hieroquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Uhu. Maakt niet uit ook. Ik ben al jaloers, hoor
.
Ik zal het maar toegeven, ik was het. Dan begrijp je ook meteen waarom ik zo staarde.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Uhu @ herkenbaarheid of 2e deel van m'n post? Ik ben gewoon oprecht benieuwd of m'n geheugen na alle genuttigde genotsmiddelen in de loop der tijd me niet in de steek laat, want ik zou zweren dat ik dat hoofd herken van hiero. De tweede vraag zou daarna zijn waar ze naar keek op dat moment
.
Zou wel sick zijn als het écht zo wasquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zal het maar toegeven, ik was het. Dan begrijp je ook meteen waarom ik zo staarde.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou wel sick zijn als het écht zo was.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |