Dan is de foto lang geleden genomen.quote:
Dat is de vriendin van ts.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Wel leuk sletje volgens mij, dat kind met die zwarte balk op haar hoofd
Nee, maar die chick links komt me écht bekend voor van FOK!quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:45 schreef SeasideClubbers het volgende:
Ja want elke chick die je tegenkomt doet je denken aan een Fok!ster.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Wel leuk sletje volgens mij, dat kind met die zwarte balk op haar hoofd
Het lelijkste is weggeshoptquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Godverdomme, half gezicht achter een balk, paar keer blur more, en alsnog.
Je had het ook gewoon eruit kunnen knippen met paint.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Godverdomme, half gezicht achter een balk, paar keer blur more, en alsnog.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Aan de linkerkant. Ik zou zweren dat ik haar gezicht vaker op FOK! ben tegengekomen. Als je dit leest: keek je hatend naar m'n chick of keek je totaal ergens anders naar?
Volgens mij post deze FOK!ster o.a. in PUB dacht ik.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:51 schreef x3ro het volgende:
[..]
Is dat niet de ene attention whore? Frede-nogwat?
Dan hou je zo'n een plaatje ter grootte van een usericon overquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:51 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Je had het ook gewoon eruit kunnen knippen met paint.
Wanneer dWc ook maar een beetje de looks van mij heeft, is dat best logisch.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:56 schreef Heavenisrighthere het volgende:
Ze kijkt trouwens een beetje jaloers...
Hmhmm, je hebt nog zo'n andere.. Heb ik 'n tijdje als UI gehad omdat ze zo irritant wasquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:57 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wanneer dWc ook maar een beetje de looks van mij heeft, is dat best logisch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:00 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Ik heb zoals elke normale fokker een foboSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
JAAAA DIE JAquote:
Dat is WD, lijkt er niet eens opquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:01 schreef x3ro het volgende:
Deze muts:
[ afbeelding ]
Die is dat volgens mij wat je zoekt
[..]
Ik heb zoals elke normale fokker een fobo
Pics? Volgens mij ziet die er anders uit toch? Ze postte volgens mij vooral in PUB en KLB. Waarschijnlijk kennen BraveBart en kompanen haarquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Pics? Volgens mij ziet die er anders uit toch? Ze postte volgens mij vooral in PUB en KLB. Waarschijnlijk kennen BraveBart en kompanen haar. Haar hoofd kom me zó bekend voor hè, gewoon irritant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:04 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ehm is dat niet die ene uit pub?
Terrorizing cookie?
Nee, die gaat nu onder PPP verder, maar dat is dr niet.quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:05 schreef 9611Niels het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.thnx ff fappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PPP? Pics? Of ik match verkeerde gezichten bij verkeerde usernames, of het is d'r wel manquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:06 schreef x3ro het volgende:
[..]
Nee, die gaat nu onder PPP verder, maar dat is dr niet.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:05 schreef 9611Niels het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou mysterie opgelost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
Lol. Dat is wolvendagen man.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:01 schreef x3ro het volgende:
Deze muts:
[ afbeelding ]
Die is dat volgens mij wat je zoekt
[..]
Ik heb zoals elke normale fokker een fobo
quote:
Zij was de laatste keer dat ik een foto van haar zag roodharig. Het is ook geen T_C/TripleP.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is Pencile toch? Da's haar niet. Ik blijf bij Terrorizing Cookie ofzo?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |