The Dublinersquote:
Ja weet ik veul.quote:
Mehhh, niet Theoquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:16 schreef Zokunen het volgende:
[ afbeelding ]
Google images vind deze als je op kaklaars zoekt
Oh!quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja weet ik veul.Ik heb veel tijd vertoeft in t hattrick topic he! Daar komen bijna all1 maar echte mannen voor en die vragen dat niet aan elkaar.
Hoi, neuken?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh!
Kom je iemand van het andere geslacht tegen zeg je: Hoi, neuken?![]()
Laten we het niet doen!quote:
Jij probeert te verbergen dat je neukalarm weer eens afging?quote:
Keep on dreaming!quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:19 schreef Royco1 het volgende:
Las in de vluchtigheid dat Theo een kakkerlak was.
Hoopte stiekem dat hij naar Feyenoord kwam
quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:19 schreef Royco1 het volgende:
Nee. Ditmaal niet, ik zie Myraela ook nergens.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laten we het niet doen!
[..]
Jij probeert te verbergen dat je neukalarm weer eens afging?
Als hij weggaat wil hij hogerop hèquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:19 schreef Royco1 het volgende:
Gewoon vragen als je een mokkeltje tegen komt op de fiets. Kan ze ook niet bitch slappen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:20 schreef Zokunen het volgende:
En toen wende je zo aan die groet, ben je in de stad, zie je een mokkeltje: "Hoi neuken"
*pats!*
[ afbeelding ]
Het beste is inmiddels wel vanaf dus doe maar nietquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:19 schreef Royco1 het volgende:
Die komt (hihi) vast nog wel zoquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:21 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nee. Ditmaal niet, ik zie Myraela ook nergens.
Dat dus!quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:21 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Als hij weggaat wil hij hogerop hè![]()
Feyenoord heeft toendertijd op het punt gestaan hem te nemen.quote:
Hij is bereid om naar Vitesse te gaan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:21 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Als hij weggaat wil hij hogerop hè![]()
Ach zulke sterke staaltjes heeft elke club.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft toendertijd op het punt gestaan hem te nemen.
Maar durfde het toch niet aan, toen hebben we zijn kleine broertje Hofs gekocht.
Was weer een sterk staaltje inkoop
Vitesse wordt dan ook in 1 van de komende 2 seizoenen kampioen. Twente niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij is bereid om naar Vitesse te gaan.
Als het aanbod goed genoeg is
Moeten ze wel een andere trainer aantrekkenquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vitesse wordt dan ook in 1 van de komende 2 seizoenen kampioen. Twente niet.
Die fout maken zoveel mensenquote:
Was toen ook logisch omdat Hofs gewoon beter was op dat moment.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft toendertijd op het punt gestaan hem te nemen.
Maar durfde het toch niet aan, toen hebben we zijn kleine broertje Hofs gekocht.
Was weer een sterk staaltje inkoop
Dat zeker ja!quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moeten ze wel een andere trainer aantrekken
Tenzij buitenland.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Was toen ook logisch omdat Hofs gewoon beter was op dat moment.
denk sowieso dat hij niet zou hebben waargemaakt want verder dan 100 km van Arnhem trekt ie niet die Theo
U voldoet geheel aan het verwachtingspatroon meneerquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja en ik weet dat het fout is maar toch doe ik het elke keer zo.
Tenzij Schalkequote:
Niet zozeer beter, maar geen 1 club durfde het aan met Theo.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Was toen ook logisch omdat Hofs gewoon beter was op dat moment.
denk sowieso dat hij niet zou hebben waargemaakt want verder dan 100 km van Arnhem trekt ie niet die Theo
quote:
Oeh, je zei meneer tegen mequote:Op woensdag 4 mei 2011 18:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
U voldoet geheel aan het verwachtingspatroon meneer
Vannacht was het hier met recht nachtbaggerquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:27 schreef TwyLight het volgende:
[ONZ RADIO] is toch stiekem eigenlijk nachtbagger, maar dan ook overdag?
Oh ik dacht dat ie alleen voor een echte top club naar t buitenland ging?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tenzij Schalke
Die jongen heeft heimwee en kan niet te ver bij Arnhem vandaan wonen.
Alle gekheid op een stokje!quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vannacht was het hier met recht nachtbagger
Een bezopen Knetter en een bezopen Karzai die op elkaars account gingen posten
quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ie alleen voor een echte top club naar t buitenland ging?
Hofs was toen (bij Vitesse) een meer bepalendere speler dan Theo. Theo is nog steeds een probleemgeval in Twente toch? Kerel kapot gereden met drank op en maand later van de kampioenskar afflikkeren met een stuk in de kraagquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet zozeer beter, maar geen 1 club durfde het aan met Theo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |