Lief he van mij!quote:
ja sorry... ik ben pas op 18:00 thuis!quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:17 schreef Huppelmuts het volgende:
IK HEB VANMIDDAG EEN DJ NODIG!!
DRAAK MOET NAMELIJK EEN UURTJE UIT IVM ONDERHOUD!!
Heb ook niks aan jou hequote:Op woensdag 4 mei 2011 14:18 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
ja sorry... ik ben pas op 18:00 thuis!
quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:19 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
nee heb je ook niet... en op het werk heb ik geen muziek!
Hoi jijquote:
Dit is idd niksquote:
Die heeft heule grote tieten ... ja die heeft een uhm... f cupje!quote:
Huidig verzoekje aangevraagd door:quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heeft heule grote tieten ... ja die heeft een uhm... f cupje!
Dat zingt ie hoor!quote:
Hardstyle!!quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:29 schreef Zokunen het volgende:
Wat zal ik om 3 uur gaan draaien? Weet niet echt waar ik zin in heb.
quote:
Ok dan ga ik traktor ff klaarzettenquote:
leuke muziek!quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:29 schreef Zokunen het volgende:
Wat zal ik om 3 uur gaan draaien? Weet niet echt waar ik zin in heb.
Dat ie jou nog niet het raam uit heeft gegooid!!quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:31 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
leuke muziek!
zo dat mijn collega niet de speakers uit het raam gooit..
Oh daar wil ik wel tekst voor insprekenquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:32 schreef Rensjebree het volgende:
Wanneer zou koelkast een kaklaarssong maken?
Nou stoelkast lurkt vast wel mee!quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh daar wil ik wel tekst voor inspreken
Ghehe ik heb het voor zekerheid ook even op zn msn gezetquote:
Dit.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is heul geen strandweer vandaag
Lekker uitwaaien!!quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is heul geen strandweer vandaag
Knuffelen in de regenquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:40 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Dit.
Op moment regent het hier ook
Blue Oyster Cult komt er zo aan hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Even geen zin in zoetsappige liedjes![]()
even muten dus
Dat kan dan wel weer fijn zijnquote:
Ja!!quote:
Wat zeg ik nou..quote:
Niet? Gast jij bent gek!quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Even geen zin in zoetsappige kutjes![]()
even muten dus
Ik heb geen dubbel Dquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat zeg ik nou..![]()
En deze moet in draakje, gewoon, voor Samzz Huppel en Knetter..
Knetter heeft heul geen Gooische Rquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat zeg ik nou..![]()
En deze moet in draakje, gewoon, voor Samzz Huppel en Knetter..
Wel die kak R dus?quote:
Maar wel weer dat andere, contrasteerd met Huppel.. Ofzo..quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:42 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Knetter heeft heul geen Gooische R![]()
Rotterdammerts hebben heul geen kak Rquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel die kak R dus?
[..]
Maar wel weer dat andere, contrasteerd met Huppel.. Ofzo..
Een paar maanden terug had ik om pics gevraagd!quote:
Jij bent heul geen Rotterdammert jijquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rotterdammerts hebben heul geen kak R
Klopt!!quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij bent heul geen Rotterdammert jij
Ik heb dat accent dus absoluut niet meegekregenquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt!!
Schapenkop![]()
Opgevoed door een rotterdammert dus helaas ook het accent meegekregen
Schapenkop? Kom je van texel dan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt!!
Schapenkop![]()
Opgevoed door een rotterdammert dus helaas ook het accent meegekregen
Dordrecht jonge!!quote:
Je kent mijquote:
quote:Schapenkoppen
De inwoners van bijna alle steden in Nederland hebben wel een scheldnaam. De Dordtenaren heten Schapenkoppen. De oorsprong van die naam is een aardig verhaal.
Tot 1866 bestond er een accijns op het geslacht' dat wil zeggen dat er belasting werd geheven op de import van vlees en voor de slacht bestemde dieren.
Belastingontduiken is niet alleen van deze tijd. Ook de twee Dordtenaren die in de Alblasserwaard een schaap hadden gekocht, voelden er weinig voor de stadskas te spekken. Maar goede raad was duur. Hoe konden de belastingambtenaren aan de Riedijkspoort om de tuin worden geleid? Het antwoord stond in de buurt van de Veerdam in Papendrecht: een aangeklede vogelverschrikker. Bijna was het plan gelukt. Het schaap werd met de kleren van de vogelverschrikker aangekleed als een mens, compleet met broek, jas en pet. Bij de Riedijkspoort namen de twee mannen het dier tussen hen in, en hielden het aan de voorpoten vast. In de avondschemering leek het net alsof er drie mannen de poort kwamen binnenwandelen. De middelste was weliswaar wat onvast ter been, maar dat was in die tijd niet ongebruikelijk.
Doorlopen
Natuurlijk hadden de 'drie' mannen niets aan te geven bij de poort en ze konden doorlopen. Maar net toen het plan bijna geslaagd leek, liet het schaap een langgerekt, klagelijk bèèèèèè horen. Er zat niets anders op dat de vermaledijde belasting te betalen. Maar sinds die tijd heten Dordtenaren Schapenkoppen.
Na de officiële opening van de nieuwe verkeersbrug over de Beneden-Merwede tussen Dordrecht en Papendrecht, op 23 september 1967 is, werd naast de afrit aan de Dordtse zijde een monument opgericht, ter herinnering aan het voorval. Het ontwerp van het metaalplastiek is van Cor van Gulik, in samenwerking met Piet Kraus. Het geld voor het beeld werd bijeengebracht door de Dordtse burgerij. Met enige goede wil zijn in het beeld twee mannen te herkennen die een aangekleed schaap met zich meevoeren.
Ja vind ik ookquote:
Ja maarquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:51 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ja maar ook nog iemand anders! Tonko!
Moet ik binnenkort heenquote:
De liefde is over omdat jij hakkuh aanvroegquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:56 schreef Rensjebree het volgende:
Wou koelkast doet niet eens wat met kaklaars
oh... he jammer!quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De liefde is over omdat jij hakkuh aanvroeg
hahaquote:
quote:
Ghehe.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm ik vind Purmerend echt verschrikkelijk!
Ik vind Amsterdam dus echt niksquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe.
Ik vind Amsterdam echt heerlijk![]()
Kom er alleen te weinig
Ik hoor uquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:05 schreef Zokunen het volgende:
Ging even Helemaal fout hier, geloof dat ik er nu inzit, maar niet de muziek die ik wou nog
Misschien even opnieuw intunenquote:
Nee Den Helder is het helemaal wil je bewerenquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:14 schreef Rensjebree het volgende:
Amsterdam is ook niks! te vaak gezien te vaak geweest!
Daar ligt het al vanaf vanmorgen 03:24quote:Zending opgehaald en in sorteerproces: Zwaag-De Corantijn
Mijn deurbel ging netquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Daar ligt het al vanaf vanmorgen 03:24!!!
Serieus, dat is 5 minuten van mijn huis af met de auto, breng dat klote pakketje eens langs KUT !!
Goed werk van de DJquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:20 schreef Zokunen het volgende:
Om ~15:30 een heel rare overgang, maar mn pc flipt em een beetje op het moment, dus het moet maar gewoon een korte stilte en dan wat rock, want dat wouden een aantal mensen graag
Mortal Kombat?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Daar ligt het al vanaf vanmorgen 03:24!!!
Serieus, dat is 5 minuten van mijn huis af met de auto, breng dat klote pakketje eens langs KUT !!
Oke:) Mijn MK ligt als het goed is op de deurmat als ik thuiskomquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee die is er morgen pas ben ik bang
Mijn JBL OnTime 200
Green Day - Basket Casequote:Op woensdag 4 mei 2011 15:52 schreef Zokunen het volgende:
Niet dat er veel activiteit is, maar zijn er nog verzoekjes?
Er kan er ook maar 1 zijn die daar blij om is hequote:
HIJO DE LA LUNA!quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:52 schreef Zokunen het volgende:
Niet dat er veel activiteit is, maar zijn er nog verzoekjes?
Ja!quote:
Ik had ook niet anders verwachtquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja!
Vind ik toch getuigen van respect!
quote:
Ik luister niet, schatquote:
Das rote pferdquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik luister niet, schatBus.
Welke is het?
Ga je zoem zoem zoemetje, ik ben een bijtje (ofzoiets) dan ook nog draaien?quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:06 schreef Zokunen het volgende:
das Rote pferd, ben nu een beetje aan het aanklooien
Eens kijken of ik die hebquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ga je zoem zoem zoemetje, ik ben een bijtje (ofzoiets) dan ook nog draaien?
Oh! Die is leuk!quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:06 schreef Zokunen het volgende:
das Rote pferd, ben nu een beetje aan het aanklooien
Iets geils !!quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:10 schreef Zokunen het volgende:
Zo even een mashupje, maar verzoek maar een end raak hoor
Oh ohquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:14 schreef Zokunen het volgende:
Heb er 1 voor je klaarstaan Hups, geen idee wat het is though
Laat me raden, op 't deuntje van Oh oh Den Haagquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:17 schreef Zokunen het volgende:
[16:16:12] <%Zokunen> [ONZIN RADIO] Nu hoor je: Robert Geilman - Oh Oh, Wat Geil
Heb hem net geluisterd maar volgens mij nietquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat me raden, op 't deuntje van Oh oh Den Haag
dus?quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:19 schreef Huppelmuts het volgende:
knetter en jofu, de chat doet het ook gewoon weer he
Dus?quote:
Ohquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb hem net geluisterd maar volgens mij niet
oh ok.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus?
Hij deed het een tijdje niet, jullie zaten er ook wel eens ik dacht ik zeg het even.
Sorry hoor.
Dat wel jaquote:
Uhuhquote:
Whahahaquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:23 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Nee echt!!
Zokunen!!
16:23:30] <%Zokunen> [ONZIN RADIO] Nu hoor je: De Stoute Pastoor - Er Was Een Geile Non (er luisteren nu 6 mensen)
De tekst is nog fouter dan je denkt samzzquote:
Postenquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De tekst is nog fouter dan je denkt samzz
Ik ga zoeken voor je!!quote:
Kan 'm niet luisteren, maar ik sla 'm op voor thuisquote:
Doen!quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan 'm niet luisteren, maar ik sla 'm op voor thuis
Corey Taylorquote:
De titel sloot goed aan daarom koos ik dezequote:
Delainquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Delain.. Zegt mij ook niets, klinkt goed wel
heb je ook iets van Devildriver of Coal Chamber Zook?
Klinkt echt lekker!!quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:45 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Delain![]()
Hollandse trots in de (goth)metal
Heb ze 2 jaar geleden op Lowlands gezien. Was echt wel een fijn optreden.quote:
Die is idd fijnquote:
Overkill is altijd goedquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:50 schreef Zokunen het volgende:
Zo iets van overkill, ik ben niet echt into metal, maar die vind ik zelf wel lekker.
Alles kan kapot hèquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zeg dat.. jammer dat ze al met die lange kale gaat..
Maar hij is groot en ik is klein, dat is niet eerlijk, oh nee!quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar hij is groot en ik is klein, dat is niet eerlijk, oh nee!
Ik moest lachenquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar hij is groot en ik is klein, dat is niet eerlijk, oh nee!
Ga zo doorquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Zien jullie dat, ik werk aan m'n zelfspot
Kans is groot dat dat je zelfvertrouwen ook helpt hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Zien jullie dat, ik werk aan m'n zelfspot
Ik hoop 't want dat is ook bijna nihilquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kans is groot dat dat je zelfvertrouwen ook helpt hoor
Als JIJ kan lachen om het feit dat je zelf klein bent straal je toch uit van: hey ik ben klein SO FUCKING WHAT!!quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik hoop 't want dat is ook bijna nihil
quote:
Ik werk er echt aan, maar als je dan weer een bash krijgt vanwege dat feit dan tja..quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als JIJ kan lachen om het feit dat je zelf klein bent straal je toch uit van: hey ik ben klein SO FUCKING WHAT!!
Dat gaat al de helft schelen joh !
Ik doe alleen niet zielig en krijg niet van elke chick een zoen..quote:
Hoe klein ben je dan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik werk er echt aan, maar als je dan weer een bash krijgt vanwege dat feit dan tja..
Oefenen op je backfire skillzzquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik werk er echt aan, maar als je dan weer een bash krijgt vanwege dat feit dan tja..
1.63quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:03 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Hoe klein ben je dan?
Weeman is toch ook dik baas!
Ach, ik kan ten misnte wel bij de vrouwtjes hun geheime plekjes vinden zonder moeitequote:
Hallon Lekkere Erwtenpellerquote:
Geen idee. Merk je zo welquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zouden de nummers nog in de wachtrij staan?
Dat valt best mee toch?quote:
HA ZIE JE NOU WEL HUPPEL!! GEEN DWERG!quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:05 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dat valt best mee toch?
Het is niet lang, maar ook zeker niet maatje dwerg.
Of ben je stiekem een schapenkop?quote:
Ik noem jou dan ook altijd David de KABOUTERquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
HA ZIE JE NOU WEL HUPPEL!! GEEN DWERG!
Maar ik heet helemaal geen Davidquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of ben je stiekem een schapenkop?
[..]
Ik noem jou dan ook altijd David de KABOUTER
Dit is leukerquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hadden ze zichzelf niet gewoon 666 kunnen noemen dan?![]()
Je kan je ook aanstellen ouwequote:Op woensdag 4 mei 2011 17:11 schreef Outpost76 het volgende:
Kom je binnen draaien er allemaal van die kleuter bliep muziekjes.......Meteen weer gemute!
Ik heb de hele nacht niet geslapen moest vandaag werken en irriteer me er normaal al aardig aan dus wat denk je dat ik nu doe?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je kan je ook aanstellen ouwe![]()
Zelfs IK luister!
Zonde man, geef het dan aan mijquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb de hele nacht niet geslapen moest vandaag werken en irriteer me er normaal al aardig aan dus wat denk je dat ik nu doe?
Gooide bijna mn pc uit t raam en mn boxen er achter aan...
Gooi je schoonmoeder uit het raam en de koelkast er achteraanquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb de hele nacht niet geslapen moest vandaag werken en irriteer me er normaal al aardig aan dus wat denk je dat ik nu doe?
Gooide bijna mn pc uit t raam en mn boxen er achter aan...
Je gaat Koelkast toch niet uit 't raam gooien, wie moet draakje dan onderhouden?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gooi je schoonmoeder uit het raam en de koelkast er achteraan
Mja en ik dan? Ik wist me trouwens te beheersen. Mijn lief computertjequote:Op woensdag 4 mei 2011 17:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zonde man, geef het dan aan mijOf aan Knetter, die heeft een faallaptop, die kan wel een goedwerkende pc gebruiken
Op dat nummer doelde ik idd.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gooi je schoonmoeder uit het raam en de koelkast er achteraan
Uploaden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Waarom kan ik geen nummers van KTB vinden.. Leuk Dubstep muziekje was dat..
Ik kan het niet downloaden aanschaffen.. maar ik weet ook waarom, omdat ze KATY B heet..quote:
Goed zoeken zal echt wel ergens te vinden zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kan het niet downloaden aanschaffen.. maar ik weet ook waarom, omdat ze KATY B heet..![]()
Mja jammer maar goed ik ben niet de enige hier.... (mute) Ze staan wel veul meer in de "random" playlist sinds de aanpassing.....quote:
True. Dat is dan wel weer kutquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja jammer maar goed ik ben niet de enige hier.... (mute) Ze staan wel veul meer in de "random" playlist sinds de aanpassing.....
Veel te veel imo. Als iemand ze graag hoort en veel aanvraagt ok maar waarom zoveel in de "random" playlist...quote:
Snap maar op hem persoonlijk ga ik niet mopperen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Blame Koelkast, die kan nummers klaarzetten
Werkse!quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar goed, ik ga jullie verlaten met de bliepjes, ik moet weer aan de slag, centjes verdienen
Succesquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar goed, ik ga jullie verlaten met de bliepjes, ik moet weer aan de slag, centjes verdienen
quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
Slim, ik wil de deur uit, ben nog nieteens helemaal aangekleed![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
Slim, ik wil de deur uit, ben nog nieteens helemaal aangekleed![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:48 schreef Stiffler1988 het volgende:
Waarom dit nummer, en niet gewoon het origineel![]()
Denk daarom.quote:Deze is voor mijn vriend Kapitein Kaklaars
Ja, .. nee, maar toch. Origineel is veel leukerquote:
Niet helemaal waar, ik wist dat hier gezeur over kwam.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja jammer maar goed ik ben niet de enige hier.... (mute) Ze staan wel veul meer in de "random" playlist sinds de aanpassing.....
Koelkast en ik zijn al de hele dag Kapitein Kaklaars aan het pesten vandaarquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:50 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ja, .. nee, maar toch. Origineel is veel leuker![]()
Was niet bedoeld om te zeuren tegen jou.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, ik wist dat hier gezeur over kwam.
Ik zet altijd 3 nummers klaar.
De site ziet dat alleen niet, die checkt alleen: verzoekje > verzoekjestekst, geen verzoekje (klaarzetten is ook geen verzoekje) > tekst "dit is geen verzoekje)
Dan is het te begrijpenquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Koelkast en ik zijn al de hele dag Kapitein Kaklaars aan het pesten vandaar
quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:56 schreef Huppelmuts het volgende:
LOL Ik wilde gaan vragen wie deze bagger had aangevraagd_!
quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:56 schreef Huppelmuts het volgende:
LOL Ik wilde gaan vragen wie deze bagger had aangevraagd_!
Ik vroeg aan puur op titel en artiestnaamquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
![]()
Al een beetje vergeetachtig aan het worden Hups?
En bevalt je nieuwe beste vriend?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vroeg aan puur op titel en artiestnaam
Toe maar, dat is een beste kansberekeningquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:00 schreef 129383 het volgende:
Als je kaklaars heet
heb je 245% kans op pesterijen
het is gewoon een feit
Dat ga ik vanavond ontdekkenquote:
quote:RT @RealWizKQuotes: ☑ Hitler (Done) ☑ Saddam Hussein (Done) ☑ Osama Bin Laden (Done) ☐ Justin Bieber (Today) ☐ Rebecca Black (friday).
Heb ik net gekochtquote:
Ik nietquote:
Commentaar of kritiek al dan niet positief bedoelt is hier standaard "gezeik" volgens sommige mensen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Was niet bedoeld om te zeuren tegen jou.Ken je niet eens dus waarom zou ik dan gaan zeuren. Thx voor de uitleg want dat wist ik niet. Het enige wat ik wilde melden dat ze van mij niet zo vaak gedraaid hoeven worden. Maar nogmaals ik ben hier niet all1.
Je dinnetje vind mijn muzieks keuze vaak ook niks dus ja. Maar ik heb t misschien al wel te vaak geroepen dus zal mn mond er voorlopig over houden.
ik heb al een tijdje niet meer gezeiktquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Commentaar of kritiek al dan niet positief bedoelt is hier standaard "gezeik" volgens sommige mensen.
Daar komen dus ook bepaalde bijnamen uit voort
Baas mono verzocht de muziekquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker met je toyboy spelenIk maak wel leuke radio voor iedereen
Als er vaak negatieve feedback gegeven is, zie je feedback snel als negatief.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Commentaar of kritiek al dan niet positief bedoelt is hier standaard "gezeik" volgens sommige mensen.
Daar komen dus ook bepaalde bijnamen uit voort
Ghehehequote:Op woensdag 4 mei 2011 18:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker met je toyboy spelenIk maak wel leuke radio voor iedereen
Dat blijft het zekerquote:
Nja, het is dan wel een heel andere manier van radio makenquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan kan ie toch niet voor leuke radio zorgen.
Mono kan alles!!quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan kan ie toch niet voor leuke radio zorgen.
Dat dan weer wel ja!quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:09 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Nja, het is dan wel een heel andere manier van radio maken
Live vanuit de slaapkamer van Huppel?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:09 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Nja, het is dan wel een heel andere manier van radio maken
Dan snap ik dat je m wil neuken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mono kan alles!!
Hij is den held, één koning
Wil ik niet, lijkt me engquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:11 schreef Huppelmuts het volgende:
WHISKEY IN THE JARRRRRRRRRRR
[..]
Wil ik niet, lijkt me eng
Beetje afwisselingquote:
Vraag t dan ook niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:11 schreef Huppelmuts het volgende:
WHISKEY IN THE JARRRRRRRRRRR
[..]
Wil ik niet, lijkt me eng
Dat is DE FOK! vraag man !!quote:
TETTEN!quote:
Ik vind t album met het symfonie orkest wel geniaalquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:12 schreef Stokstaart het volgende:
Garage inc cover-album. Kan me de kritieken nog goed herinneren toen deze uit kwam.
Mensen vonden het toen het slechtste Metallica album ooit.
Hadden ze maar geweten welke bagger daarna nog zou uitkomen
QFTquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |