The Dublinersquote:
Ja weet ik veul.quote:
Mehhh, niet Theoquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:16 schreef Zokunen het volgende:
[ afbeelding ]
Google images vind deze als je op kaklaars zoekt
Oh!quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja weet ik veul.Ik heb veel tijd vertoeft in t hattrick topic he! Daar komen bijna all1 maar echte mannen voor en die vragen dat niet aan elkaar.
Hoi, neuken?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh!
Kom je iemand van het andere geslacht tegen zeg je: Hoi, neuken?![]()
Laten we het niet doen!quote:
Jij probeert te verbergen dat je neukalarm weer eens afging?quote:
Keep on dreaming!quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:19 schreef Royco1 het volgende:
Las in de vluchtigheid dat Theo een kakkerlak was.
Hoopte stiekem dat hij naar Feyenoord kwam
quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:19 schreef Royco1 het volgende:
Nee. Ditmaal niet, ik zie Myraela ook nergens.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laten we het niet doen!
[..]
Jij probeert te verbergen dat je neukalarm weer eens afging?
Als hij weggaat wil hij hogerop hèquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:19 schreef Royco1 het volgende:
Gewoon vragen als je een mokkeltje tegen komt op de fiets. Kan ze ook niet bitch slappen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:20 schreef Zokunen het volgende:
En toen wende je zo aan die groet, ben je in de stad, zie je een mokkeltje: "Hoi neuken"
*pats!*
[ afbeelding ]
Het beste is inmiddels wel vanaf dus doe maar nietquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:19 schreef Royco1 het volgende:
Die komt (hihi) vast nog wel zoquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:21 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nee. Ditmaal niet, ik zie Myraela ook nergens.
Dat dus!quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:21 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Als hij weggaat wil hij hogerop hè![]()
Feyenoord heeft toendertijd op het punt gestaan hem te nemen.quote:
Hij is bereid om naar Vitesse te gaan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:21 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Als hij weggaat wil hij hogerop hè![]()
Ach zulke sterke staaltjes heeft elke club.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft toendertijd op het punt gestaan hem te nemen.
Maar durfde het toch niet aan, toen hebben we zijn kleine broertje Hofs gekocht.
Was weer een sterk staaltje inkoop
Vitesse wordt dan ook in 1 van de komende 2 seizoenen kampioen. Twente niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij is bereid om naar Vitesse te gaan.
Als het aanbod goed genoeg is
Moeten ze wel een andere trainer aantrekkenquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vitesse wordt dan ook in 1 van de komende 2 seizoenen kampioen. Twente niet.
Die fout maken zoveel mensenquote:
Was toen ook logisch omdat Hofs gewoon beter was op dat moment.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft toendertijd op het punt gestaan hem te nemen.
Maar durfde het toch niet aan, toen hebben we zijn kleine broertje Hofs gekocht.
Was weer een sterk staaltje inkoop
Dat zeker ja!quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moeten ze wel een andere trainer aantrekken
Tenzij buitenland.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Was toen ook logisch omdat Hofs gewoon beter was op dat moment.
denk sowieso dat hij niet zou hebben waargemaakt want verder dan 100 km van Arnhem trekt ie niet die Theo
U voldoet geheel aan het verwachtingspatroon meneerquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja en ik weet dat het fout is maar toch doe ik het elke keer zo.
Tenzij Schalkequote:
Niet zozeer beter, maar geen 1 club durfde het aan met Theo.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Was toen ook logisch omdat Hofs gewoon beter was op dat moment.
denk sowieso dat hij niet zou hebben waargemaakt want verder dan 100 km van Arnhem trekt ie niet die Theo
quote:
Oeh, je zei meneer tegen mequote:Op woensdag 4 mei 2011 18:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
U voldoet geheel aan het verwachtingspatroon meneer
Vannacht was het hier met recht nachtbaggerquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:27 schreef TwyLight het volgende:
[ONZ RADIO] is toch stiekem eigenlijk nachtbagger, maar dan ook overdag?
Oh ik dacht dat ie alleen voor een echte top club naar t buitenland ging?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tenzij Schalke
Die jongen heeft heimwee en kan niet te ver bij Arnhem vandaan wonen.
Alle gekheid op een stokje!quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vannacht was het hier met recht nachtbagger
Een bezopen Knetter en een bezopen Karzai die op elkaars account gingen posten
quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ie alleen voor een echte top club naar t buitenland ging?
Hofs was toen (bij Vitesse) een meer bepalendere speler dan Theo. Theo is nog steeds een probleemgeval in Twente toch? Kerel kapot gereden met drank op en maand later van de kampioenskar afflikkeren met een stuk in de kraagquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet zozeer beter, maar geen 1 club durfde het aan met Theo.
Was wel humor op die bus toen. Gewoon even van de bus af stappen midden op de snelweg om bier te gaan halen in een volg auto.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hofs was toen (bij Vitesse) een meer bepalendere speler dan Theo. Theo is nog steeds een probleemgeval in Twente toch? Kerel kapot gereden met drank op en maand later van de kampioenskar afflikkeren met een stuk in de kraag
Op zich wel maar als je net met een bezopen kop iemand de tering in gejakkerd heb vind ik het zeer ongepast.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Was wel humor op die bus toen. Gewoon even van de bus af stappen midden op de snelweg om bier te gaan halen in een volg auto.![]()
Hoi jijquote:
Schalke is in alles het grote broertje van Twente.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja kom op Shalke?Ok ze hebben t leuk gedaan dit seizoen in de cl maar thats it.
Hij is wel een soort anti-held daar. Kan er ook wel om lachen zijn beleving is geweldig.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:32 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Op zich wel maar als je net met een bezopen kop iemand de tering in gejakkerd heb vind ik het zeer ongepast.
Avondquote:
Ga in je Hunebed slapen onder een berenvelquote:
Heel NLquote:
1x in de halve finale maakt geen Europese top club. Qua bezoekersaantallen en salariëring ben ik t zonder meer met je eens maar als je t grote broertje bent van Twente ben, ben je dan een Europese top club?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Schalke is in alles het grote broertje van Twente.
Vooral in bezoekersaantallen en salariëring. Vanavond spelen ze trouwens halve finale tegen Man Utd. Nuff said
Ja idd!!quote:
Ik zag het net op het weerberichtnieuwsdingiequote:
Kan ik goffer alles (wat niet tegen de vorst kan) naar binnen gaan halen....quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zag het net op het weerberichtnieuwsdingie
Nee, maar daar ging het ook niet om.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
1x in de halve finale maakt geen Europese top club. Qua bezoekersaantallen en salariëring ben ik t zonder meer met je eens maar als je t grote broertje bent van Twente ben, ben je dan een Europese top club?
Dat begrijp ik wel maar de "discussie" begon met mijn opmerking :quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee, maar daar ging het ook niet om.
Voor het geld en de aanhang zullen de meeste gasten liever daar spelen. Dat zie je ook aan de spelers
En dat is Shalke niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ie alleen voor een echte top club naar t buitenland ging?
Wel als ze de hele nacht er mee blijft spelen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je weer niks aan je nieuwe speeltje he, die kan je niet warm houden
Spannend!!quote:
Jij wil ook dat hij een draakban krijgt hequote:
Die opmerking klopt dan ook niet. Als er interesse is van Schalke of een andere Bundesliga-club in de buurt gaat Theo daar gewoon spelen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel maar de "discussie" begon met mijn opmerking :
[..]
En dat is Shalke niet.
Ik dacht dat hij dat had gezegd eind vorig seizoen..quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die opmerking klopt dan ook niet. Als er interesse is van Schalke of een andere Bundesliga-club in de buurt gaat Theo daar gewoon spelen.
Wolfsburg zou ook nog kunnen. Maar niet te ver bij Arnhem vandaan.
Neequote:Op woensdag 4 mei 2011 18:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij dat had gezegd eind vorig seizoen..
Vraag eens waarom Estranged niet meer in Draakje staat terwijl ie wel goed was.quote:
Ik had het niet gezien?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vraag eens waarom Estranged niet meer in Draakje staat terwijl ie wel goed was.
Doe ik een keer niet meteen bitchen reageer je gewoon niet. Volgende keer maar weer direct bitchen dus
Geintje manquote:
quote:
Heb het nu gevraagd voor jequote:Op woensdag 4 mei 2011 18:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geintje man.
Nja ik vraag het zelf wel als ie terug is
Dat was vast geen cokequote:
Dank jequote:
Bedoel je Guns N' Roses - Estranged.mp3 ?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geintje man.
Nja ik vraag het zelf wel als ie terug is
Ik had die geüpload, stond dag daarna in Draakje en heeft er 3 dagen ingestaan maar is er sinds gisteren weer uit.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bedoel je Guns N' Roses - Estranged.mp3 ?
Wat bedoel je met goedgekeurd?
Meer info zodat ik het kan uitzoeken please
Vergeet je jingle niet te downloadenquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mijn nieuwe dockingstation is binnenstraks een foto hoor
Alleen staat er nog geen muziek op de iPhone, dus moet ik nu weer een playlist gaan fixen met relaxte wakkerword muziek
Ik heb je moeder geneukt EINZ EINZquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:55 schreef Outpost76 het volgende:
Volgens mij heeft Stokstaart geneukt vandaag. Hij doet zo lief.
Ja maar ook koelkast maakt wel eens fouten, hinderlijke tic die mensen hebben!quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik had die geüpload, stond dag daarna in Draakje en heeft er 3 dagen ingestaan maar is er sinds gisteren weer uit.
Dus oorspronkelijk was ie wel "goedgekeurd" na het uploaden anders was ie "uberhaupt niet in Draak gekomen toch?
Geniaal toch!quote:
Maakt ook verder niet uit hoor, vroeg het me alleen af.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar ook koelkast maakt wel eens fouten, hinderlijke tic die mensen hebben!
Het is uitgezocht en hij bleek toch niet te voldoen aan de "regels" voor uploaden. Heb je er misschien een radio-edit van?
Kook en eet sequote:Op woensdag 4 mei 2011 18:58 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar mensen, ik gaat eten maken
Tot straks
Top!quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maakt ook verder niet uit hoor, vroeg het me alleen af.
Zal wel ff zoeken naar een (kortere) radio-edit, dank je
Trouwens als neuken invloed had op je humor zal jij inmiddels wel in een aardige Tristan van der Vlis-mood zijnquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geloof me. Dat wil je helemaal niet!
[ afbeelding ]
Komt ie !quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:01 schreef Huppelmuts het volgende:
LIVESHOWTIJD!!
IK HERHAAL!!
LIVESHOWTIJD!!
quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:01 schreef Huppelmuts het volgende:
LIVESHOWTIJD!!
IK HERHAAL!!
LIVESHOWTIJD!!
Ik zei dat je zo lief was\bent. Niet grappigquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Trouwens als neuken invloed had op je humor zal jij inmiddels wel in een aardige Tristan van der Vlis-mood zijn
Ben jij nu?quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zei dat je zo lief was\bent. Niet grappig
Done, bijna vergetenquote:
Ahhhquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zei dat je zo lief was\bent. Niet grappig
MONO DRAAITquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Daarom draai ik hem ook![]()
Maar ik maak het zo goed
Mooi zo!!quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Daarom draai ik hem ook![]()
Maar ik maak het zo goed
Goed..... zeg ik eens wat aardigs is t ook niet goed...quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ahhh
Bewaar je liefde maar lekker voor iemand die daar wel op zit te wachten
Volgens mij doen ze dat wel ieder jaar!quote:
Aidsnegertquote:
Ok, dat is wel netjes jaquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze dat wel ieder jaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |