wat. de.fuck manquote:
Dit dusquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:06 schreef Aethereal het volgende:
Charizard, Dragonite & Mewtwo garandeerde een overwinning voor mij.
Trouwens de oudere Pokémon zijn echt veel baziger dan die nieuwe.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wat. de.fuck man
Waar haal je ook altijd die passende plaatjes vandaan? heb je een database ofzo?
Haha ook nog onthoudenquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:07 schreef wise het volgende:
[..]
dat soort zooi onthoud ik altijd. Makkelijk weer terug te vinden
agreedquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Trieste bedoening hier trouwens, discussieren over pokemon
quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:09 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik ben meer een Blastoise fan
[ afbeelding ]
Mewtwo is veel sterker. Ik had er vroeger een kaart van maar die heb ik geruild.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:12 schreef blup het volgende:
Ik dacht altijd dat dit de opperbaas was
[ afbeelding ]
Hier een lotgenoot.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:16 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Mewtwo is veel sterker. Ik had er vroeger een kaart van maar die heb ik geruild.![]()
![]()
Had ik maar beter geweten toen.
Laat die zieke fapmap van je eens dicht.quote:
Als ik voor Golem ging, ving ik meestal meteen Graveler. Geodude was vervelend om te trainen. Cubone/Marowak nooit in m'n team gehad, hoewel Marowak wel een bazenpokemon is.quote:
Ja, Alakazam met Psychic was echt sterk. Maar vond het nooit zo leuk om Kadabra te trainen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:19 schreef dreams.psd het volgende:
Alakazam met Psychosis is de sterkste pokemon in de game, so, sorry charizard, 1 hit kills.
leef jij ook nog?quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:21 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ja, Alakazam met Psychic was echt sterk. Maar vond het nooit zo leuk om Kadabra te trainen.
Ja, heb je nog wat te melden over pokemon Geel/Blauw/Rood of de serie totdat het gay werd?quote:
Zie vorige pagina, maar de pokemon die toch wel het allerbazigst was:quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:23 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ja, heb je nog wat te melden over pokemon Geel/Blauw/Rood of de serie totdat het gay werd?
vond 'm nooit vervelend, maar zeer zeker niet de grootste baas der bazenquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:24 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Zie vorige pagina, maar de pokemon die toch wel het allerbazigst was:
[ afbeelding ]
hij is je vriendjequote:Op woensdag 4 mei 2011 16:29 schreef linpunt het volgende:
wehehe, Gary heeft een ban guys.
post en berichten kan u via mij aan hem doorgeven.
Lijkt mij niet de bedoeling dat jij een soort doorgeefluik wordt voor hem?quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:29 schreef linpunt het volgende:
god nee.quote:
alsof ik echt wat zou doorgeven. Als ik zeg dat ik je huisdieren ga voeren als je op vakantie bent dan kan je terugkomen met lege schoenendozen..quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:29 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Lijkt mij niet de bedoeling dat jij een soort doorgeefluik wordt voor hem?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:29 schreef linpunt het volgende:
Je hebt hem dus nooit gevonden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:31 schreef Fluitconcert het volgende:
[..]
Pinsir was echt niet vet. Fucking lang zoeken in de safari zone altijd.
wel tevreden met de paint?quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:31 schreef Fluitconcert het volgende:
[..]
Pinsir was echt niet vet. Fucking lang zoeken in de safari zone altijd.
pfewquote:
Raar antwoordquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:31 schreef linpunt het volgende:
[..]
god nee.
[..]
alsof ik echt wat zou doorgeven. Als ik zeg dat ik je huisdieren ga voeren als je op vakantie bent dan kan je terugkomen met lege schoenendozen..
alsof jij die tekendquote:
uh ja. vorig jaar uit zo'n Pokemon-Painttopic. Stonden nog op m'n pc.quote:
oh, let dan maar niet op mijquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:40 schreef ThaTim het volgende:
[..]
uh ja. vorig jaar uit zo'n Pokemon-Painttopic. Stonden nog op m'n pc.
had er toen best moeite voor gedaanquote:
Jij begrijpt hetquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:59 schreef Raqualad het volgende:
Charizard is inderdaad de grootste Poké-baas!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |