Ja, Alakazam met Psychic was echt sterk. Maar vond het nooit zo leuk om Kadabra te trainen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:19 schreef dreams.psd het volgende:
Alakazam met Psychosis is de sterkste pokemon in de game, so, sorry charizard, 1 hit kills.
leef jij ook nog?quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:21 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ja, Alakazam met Psychic was echt sterk. Maar vond het nooit zo leuk om Kadabra te trainen.
Ja, heb je nog wat te melden over pokemon Geel/Blauw/Rood of de serie totdat het gay werd?quote:
Zie vorige pagina, maar de pokemon die toch wel het allerbazigst was:quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:23 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ja, heb je nog wat te melden over pokemon Geel/Blauw/Rood of de serie totdat het gay werd?
vond 'm nooit vervelend, maar zeer zeker niet de grootste baas der bazenquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:24 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Zie vorige pagina, maar de pokemon die toch wel het allerbazigst was:
[ afbeelding ]
hij is je vriendjequote:Op woensdag 4 mei 2011 16:29 schreef linpunt het volgende:
wehehe, Gary heeft een ban guys.
post en berichten kan u via mij aan hem doorgeven.
Lijkt mij niet de bedoeling dat jij een soort doorgeefluik wordt voor hem?quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:29 schreef linpunt het volgende:
god nee.quote:
alsof ik echt wat zou doorgeven. Als ik zeg dat ik je huisdieren ga voeren als je op vakantie bent dan kan je terugkomen met lege schoenendozen..quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:29 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Lijkt mij niet de bedoeling dat jij een soort doorgeefluik wordt voor hem?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:29 schreef linpunt het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |