abonnement Unibet Coolblue
pi_97506466
Meer als gedacht.
pi_97506602
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 23:09 schreef ABombali het volgende:

[..]

Wij krijgen die vanaf oktober pas, ik ben wel benieuwd hoe die eruit zien...heeft iemand een foto?
Oude situatie:


3-traps AGF meubels:


klik hier voor meer foto's: https://picasaweb.google.(...)WvgE&feat=directlink

[ Bericht 7% gewijzigd door AlexanderC op 30-05-2011 20:04:18 ]
Nosce te ipsum.
pi_97507687
Ik kan niet inloggen op ah plaza, weet mijn gebruikersnaam niet... Weet iemand waar die staat??
Daar zou ik wel vrolijk van worden
alvast bedankt
pi_97507843
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 19:28 schreef emdebee het volgende:
Ik kan niet inloggen op ah plaza, weet mijn gebruikersnaam niet... Weet iemand waar die staat??
Daar zou ik wel vrolijk van worden
alvast bedankt
als je op "wachtwoord vergeten" klikt, dan kan je jouw wachtwoord veranderen.

edit:
oh, je weet je gebruikersnaam niet. Gewoon even aan een van jouw leidinggevenden vragen :)

[ Bericht 7% gewijzigd door AlexanderC op 30-05-2011 19:46:41 ]
Nosce te ipsum.
pi_97508176
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 19:28 schreef emdebee het volgende:
Ik kan niet inloggen op ah plaza, weet mijn gebruikersnaam niet... Weet iemand waar die staat??
Daar zou ik wel vrolijk van worden
alvast bedankt
Je username is altijd pnl dan je voorletters (voornaam en achternaam) en dan een 3 cijferige code. Als je die code onthoudt ben je er dus eigenlijk.

Bijvoorbeeld als je klaas jansen heet kan het pnlkj123 zijn.

Heb je nu weinig aan, maar voor in het vervolg ;)
pi_97512794
180 euro _O_

2x meer dan vorige maand :')

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2011 21:10:06 ]
pi_97522785
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 19:03 schreef AlexanderC het volgende:

[..]

Oude situatie:
[ afbeelding ]

3-traps AGF meubels:
[ afbeelding ]

klik hier voor meer foto's: https://picasaweb.google.(...)WvgE&feat=directlink
Ik heb even je foto's bekeken. Ik vind de indeling van de kapplank niet zo mooi door de kratten, het idee van de kapplank is dat waar het kan je de producten uit de krat presenteerd, gaat er vaak ook meer op. Maar goed dat was een tip ;). Als ik goed tel hebben jullie dan 12 AGF-Tafels??

Groet
Ivo
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_97523947
Even nog een vraagje, ik heb namelijk het gevoel dat ik te weinig uur uitbetaald heb gekregen: wat moet je ook alweer bij een all-in salaris optellen om op het aantal gewerkte uren te komen? :{
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_97524235
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 00:13 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Even nog een vraagje, ik heb namelijk het gevoel dat ik te weinig uur uitbetaald heb gekregen: wat moet je ook alweer bij een all-in salaris optellen om op het aantal gewerkte uren te komen? :{
Het aantal gewerkte uren staat gewoon op je loonstrookje hoor.
pi_97530434
bij een all in loon krijg je geen vakantiegeld toch?
pi_97530640
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 09:38 schreef piepkuiken21 het volgende:
bij een all in loon krijg je geen vakantiegeld toch?
Niet meer los nee, het zit er dan al elke maand bij.
pi_97531028
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 19:03 schreef AlexanderC het volgende:

[..]

Oude situatie:
[ afbeelding ]

3-traps AGF meubels:
[ afbeelding ]

klik hier voor meer foto's: https://picasaweb.google.(...)WvgE&feat=directlink
Bedankt, ziet er op zich wel goed uit, oude situatie was de presentatie misschien net wat beter. Maar dit heeft ook weer zijn voordelen denk ik...
  dinsdag 31 mei 2011 @ 11:55:18 #163
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_97534154
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 00:13 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Even nog een vraagje, ik heb namelijk het gevoel dat ik te weinig uur uitbetaald heb gekregen: wat moet je ook alweer bij een all-in salaris optellen om op het aantal gewerkte uren te komen? :{
dit heb ik verstuurd vanaf het account van mijn vriend..
Maar bij het aantal gewerkte uren staat bij mij 29.. Ik heb ongeveer 100 uur gemaakt. Ik dacht altijd dat er 3 waardes waren die je bij elkaar op moet tellen om tot het werkelijk gewerkt aantal uren te komen. Ik weet alleen niet meer welke dat nou waren en van plaza word ik niet veel wijzer van.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_97541175
quote:
/nocompress/wps/myportal/ahplaza/!ut/p/c1/dY3BCsIwEES_xS_Y7ZKmyTFKzTaiwSRF6UV6ECnV1oPo71vpRQRnjm8eAw1MHdpnd2kf3Ti0VzhCI09eaI62pszzskQqErpalISYw-FjfC2QwwopGKnY5OS5mPleSretBKGyCpFSXEcVInpNP75KdnpwVeY2gjKr85njnxiEHY-3M9z7PvDLLN5dGMFC/dl2/d1/L0lDU0NTSUpKZ0EhIS9JTlJBQUlnb0FNek1xc0EhL1lCSkp3NDU0NTAtNUZ3ISEvN19PNDlIU0dVMjFHSkJEMDJOSzhTQjhBMUdQMS9zZXBpYjE5NzMwMDAx/00cn=pnlbd173,ou=ah,ou=eu,o=ahold_1/wps/PersonalData/ImageDownloadServlet/wps/PersonalData/ImageDownloadServlet
Altijd mooi om te zien dat plaza errors goed afvangt :')

EDIT: en vervolgens
quote:
web1_prd - This is the index.html for the first webserver instance for Plaza Prd.
for fucks sake, wat voor een idioot heeft dat systeem in elkaar gezet?

Jezus, als ik direct naar het loonstrookje probeer te gaan geeft ie ook nog steeds
quote:
Error 500:
Ik geef het op....
  dinsdag 31 mei 2011 @ 15:31:30 #165
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_97542464
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 11:55 schreef monsterd. het volgende:

[..]

dit heb ik verstuurd vanaf het account van mijn vriend..
Maar bij het aantal gewerkte uren staat bij mij 29.. Ik heb ongeveer 100 uur gemaakt. Ik dacht altijd dat er 3 waardes waren die je bij elkaar op moet tellen om tot het werkelijk gewerkt aantal uren te komen. Ik weet alleen niet meer welke dat nou waren en van plaza word ik niet veel wijzer van.
"Gewerkt". That's it.
BCD zijn Bijzondere CompensatieDagen voor feestdagen dat de AH dicht was, terwijl jij normaal op doe dag van de week altijd werkt.
Toeslaguren zijn gratis uren ivm werktijden
Volgens mij heb je als all-in medewerker verder niets. Dus gewoon kijken bij gewerkt.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_97542801
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:31 schreef NJ het volgende:

[..]

"Gewerkt". That's it.
BCD zijn Bijzondere CompensatieDagen voor feestdagen dat de AH dicht was, terwijl jij normaal op doe dag van de week altijd werkt.
Toeslaguren zijn gratis uren ivm werktijden
Volgens mij heb je als all-in medewerker verder niets. Dus gewoon kijken bij gewerkt.
Volgens mij vallen de uren buiten je contracturen onder het kopje TVT uren. Die moet je wel meetellen dus.
pi_97544110
Ik word zwaar verdrietig van mijn Albert Heijn.. Ik werk er pas net weer een maand, en wordt wekelijks op blokdagen ingepland, moet ik er weer achter aan gaan en zelf vervanging regelen omdat m'n baas het te druk heeft..
En m'n baas kan me mijn PNL niet geven.. 'Ja het programma werkt niet' .. dan vraag ik me af of iemand anders ook dit probleem heeft/kent?? Allemaal leuk een aardig.. Ik moet geduldig blijven want de manager werkt er nog maar een paar maanden, zonder assistent manager, maar het is wel vervelend. Ik moet zelf elke week m'n rooster weer corrigeren, en ik kan niet inloggen op plaza, geen bestellingen maken oid, en zelfs niet mijn eigen loonstrookjes bekijken! En maar af blijven wachten.. vind het echt een slechte zaak.
pi_97582468
dat was het einde, leuke bos bloemen gekregen en een doos celebrations! wellicht kom ik nog in oktober terug
  woensdag 1 juni 2011 @ 15:00:37 #169
343202 Hippe_Student
Verward en labiel.
pi_97582642
quote:
9s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:08 schreef PsychosomaticAddict het volgende:
Ik word zwaar verdrietig van mijn Albert Heijn..
Ik word depressief ;(
Straks weer werken.
Maar 2 uurtjes maar dat lijkt eeuwig te duren ;( ;(
pi_97582683
ik krijg zelfmoordneigingen van werken in de AH waarin ik nu werk :X
Nosce te ipsum.
  woensdag 1 juni 2011 @ 15:05:05 #171
343202 Hippe_Student
Verward en labiel.
pi_97582763
Ik ook.
Filiaal in omgeving den bosch ik.
Maar dan een van die dorpen ernaast.
pi_97583912
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 23:47 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Ik heb even je foto's bekeken. Ik vind de indeling van de kapplank niet zo mooi door de kratten, het idee van de kapplank is dat waar het kan je de producten uit de krat presenteerd, gaat er vaak ook meer op. Maar goed dat was een tip ;).
Ja goeie tip. Een paar weken terug had ik veel meer producten uit de fust op de bovenste trap staan. Er past dan inderdaad veel meer op, maar ik heb toch besloten om zoveel mogelijk de AH-worp aan te houden, maar ondertussen heb ik bijvoorbeeld de snoepgroenten weer uit de fust staan en daarvan de facings wat aangepast. De snoeptomaten lopen bij ons heel goed dus ik heb die wat breder gezet. Het staat ook mooier ja.

quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 23:47 schreef ikbenschipper het volgende:
Als ik goed tel hebben jullie dan 12 AGF-Tafels??
Klopt! :Y
10 tafels + 2 gekoelde verkooptafels om precies te zijn. Ik houd een worp van 9 tafels +3 gekoelde tafels aan en pas hier en daar de indeling aan. Zo heb ik aardbeien en kersen ongekoeld staan; kan wel met de hoge omzetsnelheid.

[ Bericht 0% gewijzigd door AlexanderC op 01-06-2011 15:56:04 ]
Nosce te ipsum.
  woensdag 1 juni 2011 @ 15:44:25 #173
343202 Hippe_Student
Verward en labiel.
pi_97584027
Bah.
Het is weer zover.
Wens me succes.
pi_97584784
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 15:44 schreef Hippe_Student het volgende:
Bah.
Het is weer zover.
Wens me succes.
Makkelijk hé om hier te klagen :')
pi_97609110
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 15:40 schreef AlexanderC het volgende:

[..]

Ja goeie tip. Een paar weken terug had ik veel meer producten uit de fust op de bovenste trap staan. Er past dan inderdaad veel meer op, maar ik heb toch besloten om zoveel mogelijk de AH-worp aan te houden, maar ondertussen heb ik bijvoorbeeld de snoepgroenten weer uit de fust staan en daarvan de facings wat aangepast. De snoeptomaten lopen bij ons heel goed dus ik heb die wat breder gezet. Het staat ook mooier ja.

[..]

Klopt! :Y
10 tafels + 2 gekoelde verkooptafels om precies te zijn. Ik houd een worp van 9 tafels +3 gekoelde tafels aan en pas hier en daar de indeling aan. Zo heb ik aardbeien en kersen ongekoeld staan; kan wel met de hoge omzetsnelheid.
Kan makkelijk ongekoeld staan ja. Ben heel blij dat druiven uithet meubel zijn gehaald, aangezien ik de keuze had gemaakt met onze groenteman om voor 13+3 te gaan i.p.v. 11+3 (we hadden vroeger 3 gekoeld fruit en 1 gekoelde groente) Druiven eruit maakt dat ook werkbaar ;-).

Uit krat is echt mooier, uitgezonderd de kiwi kan alles op de kapplank ook echt eruit. De snoepgroente trouwens op de ananas/kruidenstoep presenteren maakt het heel strak.

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 00:13 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Even nog een vraagje, ik heb namelijk het gevoel dat ik te weinig uur uitbetaald heb gekregen: wat moet je ook alweer bij een all-in salaris optellen om op het aantal gewerkte uren te komen? :{
Gewerkt + AFrekening TVT dan heb je je gewerkte uren.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')