abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98491083
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 23:22 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Schorsen op basis van vulnorm (die niet bestaat) is niet mogelijk wat staat er officieel in je schorsingsbrief?
Er staat dat ik weiger taken uit te voeren die bij mijn functie horen. Hij wilt dat ik sneller werk om ook andere extra taken te kunnen doen.

Ik heb het al bij de signaallijn aangegeven en ik moet nog op gesprek met mijn SM.

Die ASM wie besloten heeft mij te schorsen is relatief nieuw en volgens mij nogal in de war. Ik heb de volste vertrouwen in mijn positie, maar er is altijd wel onenigheid geweest tussen mijn leiding en ik over de taken die ik krijg opgelegd en de tijd die ik daarvoor krijg. Een beetje jammer vind ik het.
Nosce te ipsum.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 23:54:44 #277
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_98491484
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 23:47 schreef AlexanderC het volgende:

[..]

Er staat dat ik weiger taken uit te voeren die bij mijn functie horen. Hij wilt dat ik sneller werk om ook andere extra taken te kunnen doen.
Je weigert het niet, je hebt er geen tijd voor vanwege de andere taken die je moet doen.

Als jij of je ouders een normale rechtsbijstandverzekering hebben gaat dat nog een leuk grapje worden als je met die reden ontslagen wordt.

Dat geldt ook voor de cassiere hierboven die kennelijk op staande voet is ontslagen vanwege een roosterwijziging die niet aan haar gecommuniceerd is.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_98492061
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 23:54 schreef NJ het volgende:

[..]

Je weigert het niet, je hebt er geen tijd voor vanwege de andere taken die je moet doen.
Dat is precies mijn punt.

quote:
Als jij of je ouders een normale rechtsbijstandverzekering hebben gaat dat nog een leuk grapje worden als je met die reden ontslagen wordt.
Rechtsbijstand heb ik (nog) niet. Ik verwacht eigenlijk ook wel dat ik tot een overeenkomst zal komen met mijn SM.

quote:
Dat geldt ook voor de cassiere hierboven die kennelijk op staande voet is ontslagen vanwege een roosterwijziging die niet aan haar gecommuniceerd is.
Helaas is zij dan iemand wie niet voor haarzelf opstaat omdat zij weinig werkervaring heeft en niet op de hoogte is van wat haar rechten zijn. Ze liep stage.

[ Bericht 0% gewijzigd door AlexanderC op 22-06-2011 02:22:22 (grammatica- en spelfouten :')) ]
Nosce te ipsum.
  Vis een optie? woensdag 22 juni 2011 @ 01:40:05 #279
70532 loveli
N
pi_98495560
Vakbond, kost voor jonge parttimers geen drol en gratis rechtsbijstandsverzekering.
crap in = crap out
pi_98501679
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 23:47 schreef AlexanderC het volgende:

[..]

Ik heb het al bij de signaallijn aangegeven en ik moet nog op gesprek met mijn SM.

Die ASM wie besloten heeft mij te schorsen is relatief nieuw en volgens mij nogal in de war. Ik heb de volste vertrouwen in mijn positie, maar er is altijd wel onenigheid geweest tussen mijn leiding en ik over de taken die ik krijg opgelegd en de tijd die ik daarvoor krijg. Een beetje jammer vind ik het.
Tussen weigeren ze te doen en er geen tijd voor te hebben zit toch een wezelijk verschil. Ik vind een vulnorm van 100 redelijk, afhankelijk van het aandeel gekoeld fruit. (in mijn vorige winkel kwam daar rustig 250 colli van binnen, dat lag er naturlijk binnen een uur in ;)).

Ik zou die ASM van je bijna kunnen zijn met "hij is pas nieuw". Helaas ben ik niet het type dat met schorsingen smijt :) Ik ben wel benieuwd naar het gesprek met je SM.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_98514613
Zitten er hier ook van die vulploegleiders die medewerkers naaien omdat anders de supermarktmanager gaat klagen dat onder jouw leiding de loonkosten te hoog zijn? :')

Ik hoorde dat er bij ons aan de avondploeg gevraagd werd of iedereen nog even kon doorwerken. Het kwam er uiteindelijk op neer dat iedereen net voor het half uur extra werk was verstreken werd weggestuurd, zodat die extra tijd niet uitbetaald hoefde te worden.

Echt wtf.
pi_98515130
quote:

[..]
Planning? AH Plaza? Dat is allemaal communicatie, hoor. Je kan niet verwachten dat iedereen persoonlijk gebeld wordt met zijn werktijden.

Maar trouwens... Google Mail op Plaza, dat is gaaf! Ik ben vooral heel trots op mijn @ahold-mailadres :P
  woensdag 22 juni 2011 @ 17:13:09 #283
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_98515358
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 17:06 schreef TjilpTjilp het volgende:

[..]

Planning? AH Plaza? Dat is allemaal communicatie, hoor. Je kan niet verwachten dat iedereen persoonlijk gebeld wordt met zijn werktijden.

Maar trouwens... Google Mail op Plaza, dat is gaaf! Ik ben vooral heel trots op mijn @ahold-mailadres :P
Hij heeft het over een wijziging in het rooster.
pi_98515395
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juni 2011 17:13 schreef NJ het volgende:

[..]

Hij heeft het over een wijziging in het rooster.
Dat schrijft 'ie toch nergens? Of kijk ik nou met m'n neus?
  woensdag 22 juni 2011 @ 17:16:42 #285
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_98515490
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 20:57 schreef bigbass het volgende:
Pfoe, kwam er vanmiddag achter dat ik een dagje bij was gepland (ik had een weekje niet op het rooster gekeken en dat wordt blijkbaar niet meer overlegd) en door heen en weer gejongleer tussen mijn filiaal en een filiaal in de buurt met een tekort op de verkoopafdeling werk ik deze week 6 dagen (variërend van 3 tot 8 uur per dag, in totaal 31 uur)
Dat klinkt als een roosterwijziging. Sowieso omdat het rooster er over het algemeen niet een week van tevoren hangt.
pi_98515940
Zijn er nog dingen die je moet doen als je bij de AH begint met werken in de vulploeg.
Is het verstandig om bij te houden hoe lang je gewerkt hebt, of kan je er van uitgaan dat je loon gewoon eerlijk wordt uitgekeerd?
pi_98515983
quote:
12s.gif Op woensdag 22 juni 2011 17:29 schreef verwarmingsbank het volgende:
Zijn er nog dingen die je moet doen als je bij de AH begint met werken in de vulploeg.
Is het verstandig om bij te houden hoe lang je gewerkt hebt, of kan je er van uitgaan dat je loon gewoon eerlijk wordt uitgekeerd?
Misschien niet als je bij onze AH komt werken :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2011 17:30:48 ]
pi_98517060
En volgens mij werkt AH plaza niet eens... Bij mij staan de tijden nergens :{ Alleen maar minnetjes. :? En dat elke keer weer.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2011 18:02:12 ]
pi_98517575
quote:
17s.gif Op woensdag 22 juni 2011 18:01 schreef Etsu het volgende:
En volgens mij werkt AH plaza niet eens... Bij mij staan de tijden nergens :{ Alleen maar minnetjes. :? En dat elke keer weer.
Dan doet je manager iets niet goed, hij moet de planningen wekelijks accorderen...
pi_98517625
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juni 2011 17:16 schreef NJ het volgende:

[..]

Dat klinkt als een roosterwijziging. Sowieso omdat het rooster er over het algemeen niet een week van tevoren hangt.
Oh, ik zie nu dat mijn post een beetje onduidelijk is, het dagje dat ik er bij ben gepland is nog niet geweest, maar is komende vrijdag. Aangezien het dagen zijn die ik extra werk was even communiceren vanuit mijn ASM wel fijn geweest, maar het is geen ramp.
pi_98518164
quote:
12s.gif Op woensdag 22 juni 2011 17:29 schreef verwarmingsbank het volgende:
Het is wel handig om een eigen administratie bij te houden van jouw gewerkte uren voor het geval een keer de uitbetaalde uren (sterk) afwijken van wat je daadwerkelijk gewerkt hebt.

Ik raad het aan. Maar er zijn zat mensen die het niet doen.
Nosce te ipsum.
pi_98520600
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 18:29 schreef AlexanderC het volgende:

[..]

Het is wel handig om een eigen administratie bij te houden van jouw gewerkte uren voor het geval een keer de uitbetaalde uren (sterk) afwijken van wat je daadwerkelijk gewerkt hebt.

Ik raad het aan. Maar er zijn zat mensen die het niet doen.
Het hangt er ook vanaf hoe regelmatig je werkt, als je gewoon standaard een x aantal uur per week werkt hoef je weinig bij te houden, als het wisselt zou ik het wel doen en gewoon elke maand even natellen.
pi_98555156
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 18:15 schreef TjilpTjilp het volgende:

[..]

Dan doet je manager iets niet goed, hij moet de planningen wekelijks accorderen...
Ik krijg m'n salaris wel gewoon..
pi_98556497
wil ik me activeren door op ''haal hier je gebruikersnaam en wachtwoord op'' te klikken en dan staat dat er geneens bij bij het inlogscherm?
kan iemand helpen?
pi_98559001
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 15:25 schreef 104465 het volgende:
wil ik me activeren door op ''haal hier je gebruikersnaam en wachtwoord op'' te klikken en dan staat dat er geneens bij bij het inlogscherm?
kan iemand helpen?
?_?
pi_98613436
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 11:25 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Tussen weigeren ze te doen en er geen tijd voor te hebben zit toch een wezelijk verschil. Ik vind een vulnorm van 100 redelijk, afhankelijk van het aandeel gekoeld fruit. (in mijn vorige winkel kwam daar rustig 250 colli van binnen, dat lag er naturlijk binnen een uur in ;)).

Ik zou die ASM van je bijna kunnen zijn met "hij is pas nieuw". Helaas ben ik niet het type dat met schorsingen smijt :) Ik ben wel benieuwd naar het gesprek met je SM.
Vandaag een gesprek gehad met mijn SM en ASM.

De schorsing bleek bij nader onderzoek onterecht. "Ik had het te snel en vanuit emotie gedaan" zei de ASM over mijn schorsing.

De schorsing is opgeheven.

Maar daarmee is probleem nog niet helemaal opgelost, ik moet morgen nog op gesprek met mijn teamleiders om met hun tot een overeenkomst te komen.

[ Bericht 2% gewijzigd door AlexanderC op 24-06-2011 21:52:42 ]
Nosce te ipsum.
pi_98635412
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 16:55 schreef AlexanderC het volgende:

[..]

Vandaag een gesprek gehad met mijn SM en ASM.

De schorsing bleek bij nader onderzoek onterecht. "Ik had het te snel en vanuit emotie gedaan" zei de ASM over mijn schorsing.

De schorsing is opgeheven.

Maar daarmee is probleem nog niet helemaal opgelost, ik moet morgen nog op gesprek met mijn teamleiders om met hun tot een overeenkomst te komen.
Wat betekend dat de niet uit betaalde uren vanwege schorsing alsnog dienen te worden uitbetaald!
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_98635820
ja gebeurt ook wel

Ik ben nu alleen wel moe van die AH met al die wantoestanden. Snel mijn BBL afmaken en weg ben ik.

[ Bericht 75% gewijzigd door AlexanderC op 25-06-2011 01:48:57 ]
Nosce te ipsum.
pi_98636474
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 15:25 schreef 104465 het volgende:
kan iemand helpen?
hier heb ik ok last van kreeg van de week zon papierfolder mee om eens te kijken kan niet eens me gegevens ophalen werk dan wel in dc maar valt ok onder ah
pi_98644309
Wat een bazige winkel is de AHXL Helmond toch.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')