Dat soort figuren willen ze juist ook niet, omdat mensen die helemaal een opleiding voor teamleider volgen, vaak willen blijven plakken (en vaak ook de capaciteiten helemaal niet hebben). Dan zit je over 30 jaar met allemaal overjarige teamleiders. Bij ons doen alle teamleiders hbo of universiteit (ook ikzelf).quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:35 schreef bigbass het volgende:
[..]
Als ze zoveel mensen hebben die er willen werken dat ze die keuze kunnen maken kan ik het me wel voorstellen, alleen heb je dan weinig mensen die er 'echt' zullen willen werken, mensen die door willen groeien als teamleider en daarbij misschien een opleiding in die richting volgen zijn toch meestal mbo.
(dwz, dat is bij ons bij 3 v.d. 4 jonge teamleiders zo)
Jep heb er al 1,5jaar vulervaring, ik ben aangenomen trouwens.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:07 schreef einschtein het volgende:
[..]
Waar je niet naar moet vragen? Euh, de schoenmaat?
Nee, geen idee. Zolang je maar geen domme vragen gaat stellen. Ik neem aan dat je al weet wat FiFo en spiegelen is?
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:41 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Jep heb er al 1,5jaar vulervaring, ik ben aangenomen trouwens.
Volgens mij hoef je geen reden op te geven, je moet nog wel (maximaal) 4 weken blijven werken.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:00 schreef Hippe_Student het volgende:
Als ik morgen een ontslag briefje inlever, wat moet ik er dan allemaal opzetten etc? Dat ik ontslag neem zoiezo maar ook de rede enzo?
"Krijg toch ongezien de tyfus met je strontwinkel."quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:00 schreef Hippe_Student het volgende:
Als ik morgen een ontslag briefje inlever, wat moet ik er dan allemaal opzetten etc? Dat ik ontslag neem zoiezo maar ook de rede enzo?
Wat zou ik dat graag willen opschrijven zegquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:31 schreef einschtein het volgende:
"Krijg toch ongezien de tyfus met je strontwinkel."
Omdat jij dan degene bent die de vakenn00bs onrechtvaardig mag behandelenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:10 schreef Zuivelkoe het volgende:
Mijn ASM vroeg of ik mijn carriere bij AH wilde vervolgen. Waarom zou je later bij een bedrijf gaan werken waar je als vakkenn00b niet altijd even rechtvaardig bent behandeld?
Het is inderdaad niet netjes, maar je krijgt je uren wel gewoon uitbetaald, zei het een maandje later. Ik denk niet dat je er veel aan kan doen en daarbij, wat zou je er aan willen doen? Blijkbaar is de deadline voorbij.quote:
mijn winkel binnenkortquote:Op zondag 19 juni 2011 09:41 schreef AHTLVA het volgende:
Wie heeft hier al Google Mail in zn winkel?
Bovenstaande is waar. Het is niet mogelijk om midden in een periode iemands contract te verlagen of te verhogen. Dat kan alleen per ingang van een nieuwe periode.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:20 schreef stranger89 het volgende:
en dat zij niet zomaar midden in een periode het contract kunnen verlagen. Er viel niets aan te veranderen.
Nee. 8 december is de uiterste datum volgens mij.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:43 schreef verwarmingsbank het volgende:
Als ik een week voor kerst aan de slag ga bij de AH als vakkenvuller, krijg ik dan ook een kerstpakket?
quote:Op zondag 19 juni 2011 14:43 schreef verwarmingsbank het volgende:
Als ik een week voor kerst aan de slag ga bij de AH als vakkenvuller, krijg ik dan ook een kerstpakket?
lolquote:Op zondag 19 juni 2011 14:43 schreef verwarmingsbank het volgende:
door een soortgelijke situatie is van de week een caissičre in mijn winkel ontslagen omdat zij niet wist dat zij moest werkenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:57 schreef bigbass het volgende:
Pfoe, kwam er vanmiddag achter dat ik een dagje bij was gepland (ik had een weekje niet op het rooster gekeken en dat wordt blijkbaar niet meer overlegd) en door heen en weer gejongleer tussen mijn filiaal en een filiaal in de buurt met een tekort op de verkoopafdeling werk ik deze week 6 dagen (variërend van 3 tot 8 uur per dag, in totaal 31 uur)
Schorsen op basis van vulnorm (die niet bestaat) is niet mogelijk wat staat er officieel in je schorsingsbrief?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:07 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
door een soortgelijke situatie is van de week een caissičre in mijn winkel ontslagen omdat zij niet wist dat zij moest werken
diezelfde ASM heeft mij gisteren geschorst omdat hij 100 colli AGF per uur vullen te weinig vindt.
wantoestanden zijn het!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |