Duuuuuuddeee..quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik kan wel iets hard maken. Als ik aan Whiskers denk.
Van Whiskers word ik niet echt opgewonden, eigenlijk helemaal niet. PHP wind me meer op.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
India ?? Wat is daar nu weer gebeurd??quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:00 schreef Mutant01 het volgende:
@ foto's van India via de FP.
De tering, daar gaat mijn honger.
Een fotoreportage van een aantal Chinezen...wel een aantal jaar oud, maar echt disgusting.quote:
Ik haat fotoreportages, ze vertekenen vaak de waarheid.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een fotoreportage van een aantal Chinezen...wel een aantal jaar oud, maar echt disgusting.
Er valt weinig te vertekenen in dit geval.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:04 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik haat fotoreportages, ze vertekenen vaak de waarheid.
Heb je een linkje?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er valt weinig te vertekenen in dit geval.
Nogal.quote:
Oké beetje vreemde toestanden daar.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb je gewaarschuwd.
http://www.chinasmack.com(...)tizen-reactions.html
Je blijft een vreemde jongen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
Alsof het in China veel beter isquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb je gewaarschuwd.
http://www.chinasmack.com(...)tizen-reactions.html
Rivaliteit tussen opkomende supermachten, altijd grappigquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:21 schreef dotCommunism het volgende:
Ja, het is een beetje de blinde die de lamme uitlacht.
het negeren van wie of wat? Je spreekt in raadsels.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:30 schreef Bluesdude het volgende:
jongens, tijd voor een tussenevaluatie...
... het negeren loopt wel lekker toch... tot nu toe..
Ik ben tegen de doodstraf, maar die Osama-dude verdiende echt niet beter.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:29 schreef dotCommunism het volgende:
Hmm, blijkbaar was Bin Laden niet eens gewapend, en is hij gewoon doodgeschoten zonder reden, zoals ook toegegeven door het Witte Huis. Goed bezig weer.
meestal christelijk dus.. voor 95%quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar niet veel erger dan wel in de jaren '70 en '80 gebeurde toen er van de groepen 'straatterroristen' die nu voor problemen zorgen eigenlijk nog geen sprake was.
Toen waren er bijvoorbeeld veel problemen met Molukkers, zowel Islamitisch als Christelijk.
Daarnaast was het een oorlogs-situatie.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben tegen de doodstraf, maar die Osama-dude verdiende echt niet beter.
Precies.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarnaast was het een oorlogs-situatie.
Klein verschilletje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |