abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96486469
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:39 schreef shiznuts het volgende:
*lap tekst
Weet je hoelang die coupon nog geldig is?
Want ik wil die van 60¤ wel, maar ik heb liever eerst mn loon binnen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:43 schreef shiznuts het volgende:
*lap tekst #2
Had ik maar plenty geld :P
Maar ik heb ook wel interesse in een klein warenonderzoekje, dus laat even weten welke jij neemt, dan kan ik kijken of ik andere kan nemen :)
  zaterdag 7 mei 2011 @ 22:06:51 #177
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_96486916
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:54 schreef Ballsofsteel het volgende:

[..]

Weet je hoelang die coupon nog geldig is?
Want ik wil die van 60¤ wel, maar ik heb liever eerst mn loon binnen.

[..]

Had ik maar plenty geld :P
Maar ik heb ook wel interesse in een klein warenonderzoekje, dus laat even weten welke jij neemt, dan kan ik kijken of ik andere kan nemen :)
Is goei. Ga jij voor die N3i's, dan ga ik voor de TDII's. Of... meh :P Lastig, lastig. Er staat specifiek 'highend' bij die N3i's en als ze beter blijken dan die TDII's en ik ze dan alsnog wil bestellen is dat weer 8 euro verzendkosten, die ik me gespaard had kunnen blijven door ze allebei te nemen.

Hum. Is natuurlijk een idee. Neem ik gewoon de opzetstukjes van m'n andere oortjes en test ik ze. Je kunt ze verder toch altijd nog netjes doorverkopen of cadeau doen. Op die manier is het eigenlijk wel te verantwoorden.

-edit- It has been done. :@
quote:
Ihre bestellten Artikel:
----------------------------------------------------
1 * Nature N3i Highend Headset à 59,95 Eur 1 * Xears Turbo Devices TD II BLK à 42,00 Eur
----------------------------------------------------
Versandkosten: 8,00 Eur.
Maar dan in totaal 58,- natuurlijk.

[ Bericht 7% gewijzigd door shiz op 07-05-2011 22:14:49 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_96487174
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 22:06 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Is goei. Ga jij voor die N3i's, dan ga ik voor de TDII's. Of... meh :P Lastig, lastig. Er staat specifiek 'highend' bij die N3i's en als ze beter blijken dan die TDII's en ik ze dan alsnog wil bestellen is dat weer 8 euro verzendkosten, die ik me gespaard had kunnen blijven door ze allebei te nemen.

Hum. Is natuurlijk een idee. Neem ik gewoon de opzetstukjes van m'n andere oortjes en test ik ze. Je kunt ze verder toch altijd nog netjes doorverkopen of cadeau doen. Op die manier is het eigenlijk wel te verantwoorden. [ afbeelding ]
Ja ik wil die N3i's wel nemen, als je me een weekje geeft bestel ik ze ^O^
En tja... als ik jou was, met plenty geld, zou ik ze gewoon allebei nemen, voor 25¤ kan je die niet laten liggen he O-)
  zaterdag 7 mei 2011 @ 22:15:32 #179
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_96487188
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 22:15 schreef Ballsofsteel het volgende:

[..]

Ja ik wil die N3i's wel nemen, als je me een weekje geeft bestel ik ze ^O^
En tja... als ik jou was, met plenty geld, zou ik ze gewoon allebei nemen, voor 25¤ kan je die niet laten liggen he O-)
Zie edit. :P _O-
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_96487356
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 22:15 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Zie edit. :P _O-
lol, i see :|W
Ik zal ergens van de week de N3i's bestellen, ben benieuwd ^O^
Is even kijken of er mensen zijn met interesse voor mijn ProAlpha's :7

EDIT: Kut, ik zie net dat we een hele pagina vol hebben geluld :|W
Sorry iedereen O~)
Voor de tl;dr mensen, we hadden het over oordopjes, Shiz koopt 2 paar, en ik ga 1 paar kopen.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 22:31:49 #181
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_96487796
Ja er zijn zoo veel oordoppen te koop.. Ben zelf dus heel lang op zoek geweest.. Én ben voor de sunrise sw-xcape gegaan.., klinken fantastisch echt kippenvel. Heb ook nog voor een vriend een Brainwavz m2 onderweg.. 18 euro waren ze laatst. Zal eens vergelijken als ik ze binnen heb.

Als ik geld had dan zou ik nog die bovenstaande aanbiedingen van 25 ook proberen.. maarja. Geld is op :)
pi_96488115
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 22:31 schreef ErkendFokker het volgende:
Als ik geld had dan zou ik nog die bovenstaande aanbiedingen van 25 ook proberen.. maarja. Geld is op :)
Zelfde hier, maar over een week heb ik dat probleem opgelost *O*
  zaterdag 7 mei 2011 @ 22:40:57 #183
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_96488129
Wat, het was hartstikke informatief en handig voor iedereen buiten onszelf meteen, toch?

Om er toch nog ff op in te gaan: info's over de Brainwavz Beta vind je hier (geüpgrade Alpha's, met nieuwe tip-assortiment).

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 22:31 schreef ErkendFokker het volgende:
Ja er zijn zoo veel oordoppen te koop.. Ben zelf dus heel lang op zoek geweest.. Én ben voor de sunrise sw-xcape gegaan.., klinken fantastisch echt kippenvel. Heb ook nog voor een vriend een Brainwavz m2 onderweg.. 18 euro waren ze laatst. Zal eens vergelijken als ik ze binnen heb.

Oh dus dat was jij. Vroeg me al af wie dat was. De eerst hoogst geëindigde onder de $100,- grens zijn die Sunrises. Ben benieuwd naar een vergelijking inderdaad. :)
pi_96488457
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 22:40 schreef shiznuts het volgende:
Wat, het was hartstikke informatief en handig voor iedereen buiten onszelf meteen, toch? [ afbeelding ]
Lol
quote:
Om er toch nog ff op in te gaan: info's over de Brainwavz Beta vind je hier (geüpgrade Alpha's, met nieuwe tip-assortiment).

[..]

Oh dus dat was jij. Vroeg me al af wie dat was. De eerst hoogst geëindigde onder de $100,- grens zijn die Sunrises. Ben benieuwd naar een vergelijking inderdaad. :)
Godverdomme, door jullie ga ik al m'n geld uitgeven
En dit is ook kut

[ Bericht 2% gewijzigd door Ballsofsteel op 07-05-2011 22:57:16 ]
  zaterdag 7 mei 2011 @ 22:55:31 #185
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_96488770
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 22:48 schreef Ballsofsteel het volgende:

[..]

Lol [ afbeelding ]

[..]

Godverdomme, door jullie ga ik al m'n geld uitgeven [ afbeelding ]
Ja. :( Door ErkendFokker (en Head-fi) heb ik nu nog meer geld uitgegeven. Via die site waarop ik dus informatie vond over de Brainwavz Beta (officiële fabrikantsite) vond ik dus ook een link naar een reseller. De Brainwavz in die shop zijn niet voor internationale verkoop, maar de Sunrises en anderen wel. Ze wijzen dan naar hun eBay-store. $ 79,- , net iets meer dan 55 euro, voor de Sunrise Sw-Xcape Ver 2. Die moest ik dan maar hebben, voor de Dollar nog verder daalt, dus heb op de 'nu kopen'-knop gedrukt. ;(
pi_96489039
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 22:55 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ja. :( Door ErkendFokker (en Head-fi) heb ik nu nog meer geld uitgegeven. Via die site waarop ik dus informatie vond over de Brainwavz Beta (officiële fabrikantsite) vond ik dus ook een link naar een reseller. De Brainwavz in die shop zijn niet voor internationale verkoop, maar de Sunrises en anderen wel. Ze wijzen dan naar hun eBay-store. $ 79,- , net iets meer dan 55 euro, voor de Sunrise Sw-Xcape Ver 2. Die moest ik dan maar hebben, voor de Dollar nog verder daalt, dus heb op de 'nu kopen'-knop gedrukt. ;(
Jup, die reseller had ik ook gevonden :)
Jij bent niet echt moeilijk met geld uitgeven he :') Op hoeveel zit je nu voor vanavond?
pi_96489593
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 23:13 schreef Iemand91 het volgende:
hehe (8>
[ afbeelding ]
Tering, je kan het opwinden :')
  zaterdag 7 mei 2011 @ 23:19:17 #189
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_96489641
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 23:13 schreef Iemand91 het volgende:
hehe (8>
[ afbeelding ]
Wat een geniaal ding :D
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  zaterdag 7 mei 2011 @ 23:43:46 #190
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_96490588
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 23:02 schreef Ballsofsteel het volgende:

[..]

Jup, die reseller had ik ook gevonden :)
Jij bent niet echt moeilijk met geld uitgeven he :') Op hoeveel zit je nu voor vanavond?
:@ :X Op de site van de reseller staat alleen dat de behuizing en connector geüpgrade is. Echter op head-fi hebben ze het over het geluid dat niet op de V1 lijkt (not for the better, maar for the worse). Ook dat er een Impressive Edition (IE) is die wel op de V1 lijkt en iets meer bass pompt (lijkt me eerder mijn ding dan) en mogelijk de beste nieuwe sub $100 is. Die reseller zei 22 maart op z'n facebookpagina dat de IE's een week later zouden komen, dus heb gevraagd om m'n order V2 te cancellen en dan die IE's te sturen. Soms ben ik iets te impulsief aan het kopen. Wie had dat ook alweer? Die kocht pas iets na er letterlijk een nachtje over geslapen te hebben. Wel goed advies.
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 23:18 schreef Ballsofsteel het volgende:

[..]

Tering, je kan het opwinden :')
Ja, dan gaan de wenkbrauwen heel eng op en neer. _O- Ik zag 'em voorbijkomen laatst.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 23:52:03 #191
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_96490916
Een berg vage oordoppen waarvan 1 het beste klinkt en de rest kan de vuilnisbak in. Al met al heb je honderden euro's uitgegeven waarvoor je ultimate ears had kunnen halen ofzo :')
  zondag 8 mei 2011 @ 00:01:03 #192
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_96491242
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 23:52 schreef monkeybrain het volgende:
Een berg vage oordoppen waarvan 1 het beste klinkt en de rest kan de vuilnisbak in. Al met al heb je honderden euro's uitgegeven waarvoor je ultimate ears had kunnen halen ofzo :')
Oeh, die zijn mooi. Hebben. :9~
pi_96491259
Paypal reageert niet op m'n mailtjes en m'n account is nog steeds 'geblokkeerd'. Nu kan ik geen spullen bestellen :'(
  zondag 8 mei 2011 @ 00:06:45 #194
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_96491493
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 00:01 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Oeh, die zijn mooi. Hebben. :9~
Sinds geld geen probleem is... de op maat gemaakte versie van 1000 euro :Y
  zondag 8 mei 2011 @ 00:19:53 #195
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_96492036
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 00:06 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Sinds geld geen probleem is... de op maat gemaakte versie van 1000 euro :Y
Ja, of deze: http://www.1964ears.com :P Maar eh, het gaat voornamelijk dat het individuele item z'n geld waard is. En zo'n zoektocht naar de goedkoopste dopjes met beste kwaliteit is ook nog 'entertaining'. Het is anders als meteen maar een Hasseblad camera of een RED cam kopen terwijl de meerwaarde voor jou er helemaal niet is. Als je je er niet professioneel mee bezig houdt, blijf dan lekker consument zijn.

Btw, je hoeft dingen niet weg te gooien. Cadeau doen of verkopen is altijd nog een optie. Al ben ik te lui om dingen in de verkoop te gooien. Dan moet je een advertentie met plaatjes en tekst gaan maken, weet je wat een moeite. Zo heb ik ook veel te veel afstandbestuurbare troep omdat ik benieuwd ben naar de verschillende ervaring ermee en wat het beste bij me past. Van al dat geld had ik ook meteen een goeie kunnen kopen, maar de weg ernaartoe was veel te leuk, leer je veel, krijg je een goede insight en heb je een betere waardering voor dingen.
pi_96492297
Haha, om nog maar even door te gaan op de oordopjes.
Bij iBood vandaag een duo-set Sony in-ears ;)
  zondag 8 mei 2011 @ 11:59:59 #197
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_96500088
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 00:19 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ja, of deze: http://www.1964ears.com :P Maar eh, het gaat voornamelijk dat het individuele item z'n geld waard is. En zo'n zoektocht naar de goedkoopste dopjes met beste kwaliteit is ook nog 'entertaining'. Het is anders als meteen maar een Hasseblad camera of een RED cam kopen terwijl de meerwaarde voor jou er helemaal niet is. Als je je er niet professioneel mee bezig houdt, blijf dan lekker consument zijn.

Btw, je hoeft dingen niet weg te gooien. Cadeau doen of verkopen is altijd nog een optie. Al ben ik te lui om dingen in de verkoop te gooien. Dan moet je een advertentie met plaatjes en tekst gaan maken, weet je wat een moeite. Zo heb ik ook veel te veel afstandbestuurbare troep omdat ik benieuwd ben naar de verschillende ervaring ermee en wat het beste bij me past. Van al dat geld had ik ook meteen een goeie kunnen kopen, maar de weg ernaartoe was veel te leuk, leer je veel, krijg je een goede insight en heb je een betere waardering voor dingen.
Blah! Bovenbaas spelen maar vervolgens heeft hij geen echte flappen in zijn zak zitten :N

[ Bericht 0% gewijzigd door monkeybrain op 08-05-2011 13:14:40 ]
pi_96503949
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 00:01 schreef dirkjo het volgende:
Paypal reageert niet op m'n mailtjes en m'n account is nog steeds 'geblokkeerd'. Nu kan ik geen spullen bestellen :'(
:'( :'( daar zou ik ook erg ziek van zijn......ik leef met je mee :)
pi_96505432
quote:
Beste (...),

Bedankt dat u contact heeft opgenomen met PayPal in verband met uw vraag
over het negatieve saldo op uw PayPal-rekening.

Ik heb uw PayPal-rekening bekeken en zie dat er inderdaad een negatief
saldo van -EUR 8,86 is. Dit is gebeurd nadat u het bedrag wat van uw
rekening was afgeschreven, terug had gekregen in Februari 2011. Omdat
het bedrag in Dollars was afgeschreven, hebben wij de koerswisseling
naar Euro's toe moeten passen. Hierdoor is er een
koerswisselingsverschil ontstaan van EUR 8,86.

U hoeft dit echter niet zelf aan te vullen, dit zullen wij voor u doen
omdat u niets kunt doen aan de koerswisseling.
Het negatieve saldo zal binnen enkele werkdagen opgelost zijn en uw
rekening zal dan weer op nul gezet worden.

Onze excuses voor het ongemak in deze.

Mocht u verdere hulp nodig hebben, laat het dan alstublieft weten.

Met vriendelijke groet,
Ines
PayPal
O+ Kan ik eindelijk weer spulletjes bestellen :)
pi_96505522
Nou er is een reactie over die beta's
quote:
but - im afraid not made now, the shop has a bug in it and keeps bringing out older stock -AFAIK there is no more production on the betas and has not been for a while - the M1 and M2 are superior to the betas - so, in short - ignore the betas
gaat 'm dan toch niet worden denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')