vind het zelf ook jammer, maar je mag niet over nepkleding praten, en dit zijn replica shirtsquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:50 schreef Scarface150993 het volgende:
http://www.supplysoccer.com is deze site vertrouwbaar ??
al die shirts zijn wel erg goed nagemaakt dus het gaat hier om pure namaakquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:56 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
vind het zelf ook jammer, maar je mag niet over nepkleding praten, en dit zijn replica shirts
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:36 schreef H0D3NPYL het volgende:
Weet iemand een goede site waar je freeshipping telefoons kan kopen, via creditcard?
dat gedoe met paypal dat het een week duurt voordat mn geld erop staat..
volgens kassa was juist paypal onveiligquote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:38 schreef shiznuts het volgende:
[..]Is anders wel een line-of-defense. Trouwens, ik heb m'n creditcard gekoppeld aan m'n Paypal, waarom doe je dat niet? Je wilt niet je creditcardgegevens verstrekken aan onkoosjere webshops lijkt me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gisteren zijn mijn spulletjes verzonden
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
De E5 is natuurlijk erg portable en voldoet denk ik als enige aan < $25quote:To kick off the L8 arrival we are offer a 10% discount on the Fiio E7 and L8 bundle, just use the below coupon to get the discount (@ MP4Nation) :
df0e4077cd
Mailtje idd gezien (en Alpha's besteldquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:14 schreef shiznuts het volgende:
FYI:
[..]
De E5 is natuurlijk erg portable en voldoet denk ik als enige aan < $25
$ 24,50 was 'ie daarmee ja.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:01 schreef Ballsofsteel het volgende:
Hey Shiz, jij had toch de M2's met die 25 dollar coupon gekocht?
[ afbeelding ]
voor die prijs hoef je het iig niet te laten, ik ga het ns uitproberenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:50 schreef Scarface150993 het volgende:
http://www.supplysoccer.com is deze site vertrouwbaar ??
Ja, dat dacht ik al.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:20 schreef shiznuts het volgende:
[..]
$ 24,50 was 'ie daarmee ja. [ afbeelding ]
Moek nog altijd krijgen, though.
Heb ff een topic aangemaakt op het forum daar om te vragen naar die 'Beta's'.
Oh, hij's wel verzonden al hoor (19/4). Alleen de Alpha's die ik reeds ontvangen heb kon ik wel tracken. Dat tracknummer die ze bij de M2 gegeven hebben doet het echter niet (langer dan 'een paar dagen').quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:40 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al.
Ik had ook een van die codes gebruikt, en na een maand stond ie nog op pending.
Dus toen heb ik een ticket aangemaakt, daar gebeurde niks.
Daarna nog een aangemaakt en toen hebben ze hem netjes verzonden.
Ik heb ze nu na anderhalve maand eindelijk binnen.
p.s. 't gaat om de ProAlpha's voor 10$
bedankt, zal die zeke rin het oog houden want ik denk dat ik liever dieze beta's wil dqn alpha'squote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:20 schreef shiznuts het volgende:
[..]
$ 24,50 was 'ie daarmee ja. [ afbeelding ]
Moek nog altijd krijgen, though.
Heb ff een topic aangemaakt op het forum daar om te vragen naar die 'Beta's'.
Ik zie nu pas welke je bedoelde in je vorige postquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:45 schreef shiznuts het volgende:
*ughm, check ook tinydeal voor shirtjes ughm*
[..]
Oh, hij's wel verzonden al hoor. Alleen de Alpha's die ik reeds ontvangen heb kon ik wel tracken. Dat tracknummer die ze bij de M2 gegeven hebben doet het echter niet (langer dan 'een paar dagen').Maar goed. Gewoon geduldig wachten, heeft geen echte haast verder, duurt het verdacht lang trek ik wel ff aan de bel.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:02 schreef Ballsofsteel het volgende:
Trouwens, het gaat hier altijd over Brainwavz, maar hoe zit het met die Soundmagics?
Vooral deze zien er erg netjes uit, metalen behuizing en een microfoon.
[ afbeelding ]
Probeer ze en laat het ons weten.quote:"MP-21 [has] a sound which is unbeatable for [the] current price." - TechEnclave
Check ook het topic op Head-fi van jokerl m.b.t. in-ears: http://www.head-fi.org/fo(...)d-04-28#post_6492059 en portable headphones: http://www.head-fi.org/fo(...)d-05-06#post_5828504quote:"If you are looking for good-all around earphones on a budget, the PL21s are very strong contenders." - User Review at Head-fi
"[SoundMAGIC] have successfully produced another budget champ which in my opinion is capable of outdoing any other IEM in this price range." - Techenclave
"Bass extends very deep, does rumbling sub-bass better than any IEM of its class while retaining very good control." - In Ear Matters
Eerst is even m'n salaris binnenkrijgenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:13 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[..]
Probeer ze en laat het ons weten.Ook positieve credit voor de PL21, zo te zien:
hmmm... dat Xears.com ziet er leuk uit.quote:[..]
Check ook het topic op Head-fi van jokerl m.b.t. in-ears: http://www.head-fi.org/fo(...)d-04-28#post_6492059 en portable headphones: http://www.head-fi.org/fo(...)d-05-06#post_5828504
Iemand die http://xears.com/de/ de moeite vond verder? Zal eens kijken of die Spanjaarden nog meer dingen hebben op hun forum.
Ja, maar welke dan? Die Nature N3i Highend (59,95¤) met controller/mic of de TD II (42,00¤)? Die Xears Resonance Bicolor zien er ook wel mooi uit. Volgens die Spanjaarden zijn de TD's in de klasse M2/M3 en met die coupon (KLANGFUZZIS) heb je nu elk item in de shop daar voor 25 euro.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:19 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Eerst is even m'n salaris binnenkrijgen
[..]
hmmm... dat Xears.com ziet er leuk uit.
Wie gaat er eerst![]()
Elk item in de shop is 25¤?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:24 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, maar welke dan? Die Nature N3i Highend (59,95¤) met controller/mic of de TD II (42,00¤)? Die Xears Resonance Bicolor zien er ook wel mooi uit. Volgens die Spanjaarden zijn de TD's in de klasse M2/M3 en met die coupon (KLANGFUZZIS) heb je nu elk item in de shop daar voor 25 euro.
En als je d'r het geld voor heb kun je ze natuurlijk allebei doen, maar dat is aan jouquote:Zal ik ze anders maar beiden doen dan? Waarschijnlijk zijn deze wel snel binnen (liggen in Duitsland), kan ik ze reviewen en meten aan de Alpha's, Beats Solo, Creatives en straks de M2.
Jup, met die coupon, al geprobeerd in het bestelsysteem, klopt.quote:
Nee, ik heb een HTC Desire Z waarmee die ik voornamelijk gebruik i.c.m. muziek luisteren onderweg. Maar er staat '3,5mm gerader vergoldeter Klinkenstecker passend für Iphone mit 3,5mm Buchse, Pc, Laptop, MP3 Player usw', dus zou je denken dat het verder geen probleem is. Dat het zou werken als microfoon en controller zou fijn zijn, maar niet echt het voornaamste. Gaat mij er eigenlijk meer om dat het geluid ongeëvenaard is voor die prijs, het prettig draagt en er netjes uitziet. Verpakking en accessoires, ja, boeien. Trouwens in dat ene Head-fi-topic van die ljokerl zijn de beste IEM's onder de $40,- MEEelectronics, misschien ook aardig om in de gaten te houden. De hoogst geëindigde onder de 100 euro is Sunrise SW-Xscape, was iemand hier geloof ik een groot fan van.quote:Dan ga ik ook even wat halen daar![]()
En heb je een iPod/iPhone? Anders heb je denk ik niet zoveel aan die controller/mic.
Geld heb ik plenty, ik wil het alleen wijselijk besteden wat het een beetje tot een dilemma maakt. Ik wil de beste oordopjes voor de beste prijs, maar wat 'de beste oordopjes' zijn verschilt nog al per persoon. Dus eigenlijk moet je alles zelf aan een test onderwerpen en ben ik daar eigenlijk ook wel bereid toe. Aan de andere kant, dan geef je 58 euro uit voor twee koptelefoontjes, waarvan tevoren vaststaat dat je er maar eentje gaat gebruiken, of in het ergste geval, helemaal niet, omdat de M2 misschien beter is. Daar gaat je 'wijselijk besteden'.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:31 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Elk item in de shop is 25¤?
Dan ga ik ook even wat halen daar![]()
En heb je een iPod/iPhone? Anders heb je denk ik niet zoveel aan die controller/mic.
[..]
En als je d'r het geld voor heb kun je ze natuurlijk allebei doen, maar dat is aan jou![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |