Valse kleding en wapens daar kan ik me iets bij voorstellen, Alleen....wat is er mis met geheugen? Ik denk er aan om een leuk uitziende usb flash drive ergens te bestellen?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:04 schreef Syphixx het volgende:
[..]
(valse) kleding, wapens en geheugen wordt afgeraden
Vaak is de kwaliteit niet echt super (aka gegevens verlies)quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:36 schreef Morri het volgende:
[..]
Valse kleding en wapens daar kan ik me iets bij voorstellen, Alleen....wat is er mis met geheugen? Ik denk er aan om een leuk uitziende usb flash drive ergens te bestellen?
Ah ok. Ik vroeg me al wat er mee was.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:40 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Vaak is de kwaliteit niet echt super (aka gegevens verlies)
en als je eentje koopt van 8gig, niet verbaast zijn als er werklijk maar 512 mb erop staat ( of iets in die aard ).quote:
Hoorde er vorige week wat over op het nieuws dat het er aan zat te komen. Dus nog maar even wat geld naar mijn paypal gegooid. Lijkt nu wel een goede keuzequote:
Maar het hoeft niet, heb hier ook al een micro sd kaartje wat intensief gebruik al meer dan een jaar overleefd. En die komt ook uit Chinaquote:
Ik denk dat ik gewoon voor die paar Euro een gokje ga wagen met een 4 Gb. Het is eigenlijk alleen maar bedoeld om heel af en toe redelijk kleine bestanden over te zetten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:06 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Maar het hoeft niet, heb hier ook al een micro sd kaartje wat intensief gebruik al meer dan een jaar overleefd. En die komt ook uit China
Voorspellen ze een verdere daling?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:05 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hoorde er vorige week wat over op het nieuws dat het er aan zat te komen. Dus nog maar even wat geld naar mijn paypal gegooid. Lijkt nu wel een goede keuze
Geen idee, ik hoorde dat de dollar ging dalenquote:
Wat maakt dat nou uit, je krijgt ze toch uitbetaald in USD?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:22 schreef RobertNL het volgende:
Als de dollar nog wat zakt dan laat ik BIC mijn coins uitbetalen.![]()
Die inderdaad (onder andere). Maar nog steeds best prijzig voor wat je er voor krijgt...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:02 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zulke dingen. Zullen niet duurder geweest zijn dan 300 euro.
-edit- Ebaylinkjes van 'sea scooters': http://cgi.ebay.com/Sea-D(...)&hash=item4aa6ad85fd , http://cgi.ebay.com/Innov(...)&hash=item256303f79a
ik heb begin van de week een spel bij zavvi besteld, dat is onderdeel van thehut, maar ik heb het nog niet binnenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:03 schreef Syphixx het volgende:
iemand bekend met thehut.com ? geen chinees maar gevestigd in U.K. maar toch wel kijkje waard
zoals de games etc zijn pak goedkoper dan hier![]()
en zullen pakje sneller toekomen ook
vriend zei dat hij samen emt zijn broer rond de 20 games daar gekocht heeft en nog nooit probs had.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:11 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ik heb begin van de week een spel bij zavvi besteld, dat is onderdeel van thehut, maar ik heb het nog niet binnen
Ja, maar nu is het omzetten naar euro's voordeligerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:45 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit, je krijgt ze toch uitbetaald in USD?
ja, maar soms duurt het wel 10 werkdagen voordat je het in huis hebt. verzenden duurt langer dan bv een amazon.co.uk.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:03 schreef Syphixx het volgende:
iemand bekend met thehut.com ? geen chinees maar gevestigd in U.K. maar toch wel kijkje waard
zoals de games etc zijn pak goedkoper dan hier![]()
en zullen pakje sneller toekomen ook
Ja, maar dat heeft toch weinig invloed op het moment van uitbetalen? Immers de koers wordt pas bepaalt bij het omwisselen in PayPal zelf.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:17 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja, maar nu is het omzetten naar euro's voordeligerHeb net nieuw tegoed op paypal staan dus meer ben ik daar niet nodig
![]()
Edit: bedenk me nu dat ik het inderdaad beter kan laten staan, en er dan straks een keer wat van kan kopen.
dan hoop ik dat ie er morgen isquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:14 schreef Syphixx het volgende:
[..]
vriend zei dat hij samen emt zijn broer rond de 20 games daar gekocht heeft en nog nooit probs had.
meestal was het rond de 5 werkdagen zei hij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |