abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96428371
DX heeft new arrivals, deze, deze, en deze zien er best geinig uit. Zijn natuurlijk een stuk duurder dan die van pas, maar ze zien er ook een stuk beter uit. Al worden bij deze prijzen Nederlandse alternatieven geen gek idee.
Maar deze en deze :') ...
  vrijdag 6 mei 2011 @ 12:27:34 #102
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_96428445
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 10:10 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb voor mijn vriendin twee bikini's besteld bij Pandawill.
Oa deze: http://174.36.29.154/pink(...)n-halter_p42289.html

Nou na ongeveer 2 weken had ik ze binnen en helaas was het een flinke teleurstelling.

Ten eerste zijn de bikinis van superslechte kwaliteit. Stof is zeer goedkoop, geen padding, en die metallica chains zijn van goedkoop plastic.
En ten tweede zijn ze veel te klein. Er is één maat te selecteren, medium. Maar wat wij kregen waren echt kindermaten.
Verkopen op Marktplaats kan je ook niet want voor kinderbikini's zijn deze wat te 'sexy'.

We kunnen er dus helemaal niets mee. Wat is nu het beste wat je kan doen. PayPal klacht indienen? retouren naar Pandawill? Weggooien en je verlies nemen?
Jij dacht aan een massief metalen ketting? Een bikini van 10 kilo, gaat niet glijden hoor _O-

Dat de maat te klein is had je kunnen weten, een XL hier is een XXXXL in China. Het zijn gewoon hele kleine wezentjes en kleding kopen uit China levert altijd problemen op.

Voor $7 kan je ook niets anders verwachten dan troep maar ik zou altijd even klagen. Dan letten ze de volgende keer misschien (ik betwijfel het) beter op.

Wat betreft de angry bird shirts.... Het opsturen duurde nogal lang en ik kwam erachter dat deep red dus niet de rode kleur van het plaatje was. Ik had niet eens door dat je de kleur kon selecteren. Vervolgens cancel ik de bestelling maar sturen ze die shit dezelfde dag nog op :') Ik betwijfel of XXL gaat passen :N

De bel ging net, militaire hoedjes uit Amerika *O* Lekker snel, weekje.
pi_96429334
Net m'n ProAlpha's binnen :D
Ze klinken prima, zeker gezien de prijs!
De kabels zijn superstevig, zo ben ik ze nog nooit tegengekomen.
Maarja, nog wel die cable noise. Aanzienlijk minder, dat wel, maar het is er nog wel :(
Zie spoiler voor foto's.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_96431763
Infrarood was toch niet zo geweldig op een rc helikopter? Anders is dit voor sommigen misschien niet zo gek.

En wanneer komen de Chinezen (of de marktwerking) eens met een betaalbaar alternatief voor dit:
Dat lijkt me zo ontzetten gaaf! _O_
  vrijdag 6 mei 2011 @ 14:14:16 #105
327191 RobertNL
For your gear.
pi_96433049
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 13:45 schreef Iemand91 het volgende:
Infrarood was toch niet zo geweldig op een rc helikopter? Anders is dit voor sommigen misschien niet zo gek.

En wanneer komen de Chinezen (of de marktwerking) eens met een betaalbaar alternatief voor dit:
Dat lijkt me zo ontzetten gaaf! _O_
Waar in china kun je die bestellen :P (zijn echt vet!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_96433492
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 14:14 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Waar in china kun je die bestellen :P (zijn echt vet!
Niet, dit is een Seabob, met een prijskaartje van pak 'm beet ¤10.000-13.000. :{
pi_96433757
Ben beetje aan het oriënteren bij die webshops kom er alleen niet goed achter wat je kunt doen als producten naar de klote zijn als je ze krijgt...
Vanmiddag toch maar ns paypal fixen. Wel geinige dingen bieden ze aan. :P
Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
Het is best vies eigenlijk :@ Maar als je het snel doorslikt heb je er weinig last van :D
pi_96436279
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 14:31 schreef leetzors het volgende:
Ben beetje aan het oriënteren bij die webshops kom er alleen niet goed achter wat je kunt doen als producten naar de klote zijn als je ze krijgt...
Als de waarde ervan niet al te hoog is, dan refunden ze je of ze sturen een nieuwe op
  vrijdag 6 mei 2011 @ 15:32:35 #109
327191 RobertNL
For your gear.
pi_96436417
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 14:31 schreef leetzors het volgende:
Begin gewoon in bijvoorbeeld de 1 dollar dingen van Buyincoins of de 2 dollar dingen bij dealextreme.

Als het goed gaat ga je vanzelf grotere dingen bestellen :P
pi_96436607
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:32 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Begin gewoon in bijvoorbeeld de 1 dollar dingen van Buyincoins of de 2 dollar dingen bij dealextreme.

en groter, en groter, en groter uiteindelijk een diy huis
pi_96436777
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:32 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Thanks, ja er staan genoeg zooi maar ook leuke dingen bij. :)
Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
Het is best vies eigenlijk :@ Maar als je het snel doorslikt heb je er weinig last van :D
pi_96439705
op welke site kan je beetje grote maat sneakers kopen?
Moeten zij weten
pi_96440395
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 16:49 schreef H0D3NPYL het volgende:
op welke site kan je beetje grote maat sneakers kopen?
(valse) kleding, wapens en geheugen wordt afgeraden
pi_96440813
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 17:04 schreef Syphixx het volgende:

[..]

(valse) kleding, wapens en geheugen wordt afgeraden
Aan die laatste moet je me even vaker herinneren............
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  vrijdag 6 mei 2011 @ 17:58:43 #115
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_96442332
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 08:24 schreef marcel-o het volgende:
Gister ook weer t een en ander besteld op DX

Siliconen Ipod classic hoesje
Pincetjes
Schroevendraaiersetje
de-soldeerlint
testhaakjes

staat nu al op packiging ^O^

Bij elkaar was t bijna 15 dollar(10 euro) :P
die bovenste hebben ze niet opgestuurd maar deze :')
simpele cijfer verwisseling _O-
jammer dat t niet wat duurders is :D
maar weer n ticket aanmaken.

overigens wel mega snel binnen ^O^
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_96442351
Hmmmm, net nog een setje Alpha's besteld, deze geef ik aan een goede vriendin, maar krijg twee ordernummers. :{ Gelukkig maar 1 keer besteld en betaald maar ondertussen staan er wel 2 orders met Alpha's op processing en de M2 ook nog steeds. :X
Wat is de beste manier om hierover te communiceren met MP4Nation? :?
pi_96442459
quote:
16s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 17:14 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

Aan die laatste moet je me even vaker herinneren............
:')
Moeten zij weten
  vrijdag 6 mei 2011 @ 18:05:15 #118
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_96442559
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 21:36 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Handig zo'n politie riem om illegale Bulgaarse prostituees mee op te pikken in je auto. Schrikken zich een hoedje als ze in je kruis graaien, gratis afwerken anders mee naar het bureau :Y)
Plus, als ze niet willen luisteren of na afloop niet nog een keer willen, kan je ze altijd slaan met je riem. Laat een mooie indruk achter en iedereen denkt dat ze mishandeld zijn door de politie.

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 10:10 schreef UncleSam het volgende:
En ten tweede zijn ze veel te klein. Er is één maat te selecteren, medium. Maar wat wij kregen waren echt kindermaten.
Verkopen op Marktplaats kan je ook niet want voor kinderbikini's zijn deze wat te 'sexy'.

"Nuh, kan best. Is wel kruisloos, toch?"
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  vrijdag 6 mei 2011 @ 18:05:44 #119
319210 feesbeeest
Rastafari
pi_96442575
Geen 1cent deals?
Jah Rastafari Pride
Haile Selassie (23 juli 1892 – 27 augustus 1975)
Jah Bless! 400Years, 400Years.
http://www.theconsoleplace.co.uk/
  vrijdag 6 mei 2011 @ 18:11:16 #120
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96442724
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 14:24 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Niet, dit is een Seabob, met een prijskaartje van pak 'm beet ¤10.000-13.000. :{
Bij de gadgetstore op Schiphol hebben ze zo'n wannabe-achtig-budget-ding dat erop lijkt, voor uiteraard een fractie van de prijs. Maar ja, zal dan ook een indrukwekkende 2 km/uur gaan gok ik. ;(
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 17:59 schreef g0dz0r het volgende:
Hmmmm, net nog een setje Alpha's besteld, deze geef ik aan een goede vriendin, maar krijg twee ordernummers. :{ Gelukkig maar 1 keer besteld en betaald maar ondertussen staan er wel 2 orders met Alpha's op processing en de M2 ook nog steeds. :X
Wat is de beste manier om hierover te communiceren met MP4Nation? :?
Op een van die limited coupons?
En dat dubbelop heb ik ook gehad, mwoa, gewoon niks mee doen, ze handelen er vanzelf wel eentje af. :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 18:05 schreef feesbeeest het volgende:
Geen 1cent deals?
Druk op search zonder iets in te typen: http://chinaprices.us/
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_96442861
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 18:11 schreef shiznuts het volgende:
Op een van die limited coupons?
En dat dubbelop heb ik ook gehad, mwoa, gewoon niks mee doen, ze handelen er vanzelf wel eentje af. :)
Yup, hij deed het gek genoeg nog en het setje wat ik nu heb liggen wilde ik aan een vriendin geven maar eigenlijk ben ik toch nog steeds benieuwd voor die paar euri. :P
Ze zullen er vast eentje weggooien maar ze mogen de M2 nou weleens opsturen. :X
Hoe ga ik dat voor elkaar krijgen? :')
pi_96444014
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 18:11 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Bij de gadgetstore op Schiphol hebben ze zo'n wannabe-achtig-budget-ding dat erop lijkt, voor uiteraard een fractie van de prijs. Maar ja, zal dan ook een indrukwekkende 2 km/uur gaan gok ik. ;(

Wat is een fractie? En gadgetstore? Waar zit die?
Want ik ben ze geloof ik ook wel 'ns tegengekomen voor een paar honderd euro, en die waren opzich niet slecht.

Ik heb alleen zo'n gevoel dat je zwembroek/short constant gaat afzakken met zo'n ding :{ :') ...
pi_96444321
Net voor 1 dollar deze set gekocht, er komen alleen wel nog $3.65 aan shipping bij.

http://www.ahappydeal.com/products/product_32607.htm
  vrijdag 6 mei 2011 @ 19:02:53 #124
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96444409
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 18:51 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Wat is een fractie? En gadgetstore? Waar zit die?
Want ik ben ze geloof ik ook wel 'ns tegengekomen voor een paar honderd euro, en die waren opzich niet slecht.

Ik heb alleen zo'n gevoel dat je zwembroek/short constant gaat afzakken met zo'n ding :{ :') ...

Zulke dingen. Zullen niet duurder geweest zijn dan 300 euro.
-edit- Ebaylinkjes van 'sea scooters': http://cgi.ebay.com/Sea-D(...)&hash=item4aa6ad85fd , http://cgi.ebay.com/Innov(...)&hash=item256303f79a
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 6 mei 2011 @ 19:13:51 #125
327191 RobertNL
For your gear.
pi_96444976
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 19:00 schreef UncleSam het volgende:
Net voor 1 dollar deze set gekocht, er komen alleen wel nog $3.65 aan shipping bij.

[ afbeelding ]

http://www.ahappydeal.com/products/product_32607.htm
waarschijnlijk van die bitjes die naar 1 keer gebrtuik kapot zijn :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')