Jij dacht aan een massief metalen ketting? Een bikini van 10 kilo, gaat niet glijden hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:10 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb voor mijn vriendin twee bikini's besteld bij Pandawill.
Oa deze: http://174.36.29.154/pink(...)n-halter_p42289.html
Nou na ongeveer 2 weken had ik ze binnen en helaas was het een flinke teleurstelling.
Ten eerste zijn de bikinis van superslechte kwaliteit. Stof is zeer goedkoop, geen padding, en die metallica chains zijn van goedkoop plastic.
En ten tweede zijn ze veel te klein. Er is één maat te selecteren, medium. Maar wat wij kregen waren echt kindermaten.
Verkopen op Marktplaats kan je ook niet want voor kinderbikini's zijn deze wat te 'sexy'.
We kunnen er dus helemaal niets mee. Wat is nu het beste wat je kan doen. PayPal klacht indienen? retouren naar Pandawill? Weggooien en je verlies nemen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar in china kun je die bestellenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:45 schreef Iemand91 het volgende:
Infrarood was toch niet zo geweldig op een rc helikopter? Anders is dit voor sommigen misschien niet zo gek.
En wanneer komen de Chinezen (of de marktwerking) eens met een betaalbaar alternatief voor dit:
Dat lijkt me zo ontzetten gaaf!
Niet, dit is een Seabob, met een prijskaartje van pak 'm beet ¤10.000-13.000.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:14 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Waar in china kun je die bestellen(zijn echt vet!
Als de waarde ervan niet al te hoog is, dan refunden ze je of ze sturen een nieuwe opquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:31 schreef leetzors het volgende:
Ben beetje aan het oriënteren bij die webshops kom er alleen niet goed achter wat je kunt doen als producten naar de klote zijn als je ze krijgt...
Vanmiddag toch maar ns paypal fixen. Wel geinige dingen bieden ze aan.
Begin gewoon in bijvoorbeeld de 1 dollar dingen van Buyincoins of de 2 dollar dingen bij dealextreme.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:31 schreef leetzors het volgende:
Ben beetje aan het oriënteren bij die webshops kom er alleen niet goed achter wat je kunt doen als producten naar de klote zijn als je ze krijgt...
Vanmiddag toch maar ns paypal fixen. Wel geinige dingen bieden ze aan.
en groter, en groter, en groter uiteindelijk een diy huisquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:32 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Begin gewoon in bijvoorbeeld de 1 dollar dingen van Buyincoins of de 2 dollar dingen bij dealextreme.
Als het goed gaat ga je vanzelf grotere dingen bestellen
Thanks, ja er staan genoeg zooi maar ook leuke dingen bij.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:32 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Begin gewoon in bijvoorbeeld de 1 dollar dingen van Buyincoins of de 2 dollar dingen bij dealextreme.
Als het goed gaat ga je vanzelf grotere dingen bestellen
(valse) kleding, wapens en geheugen wordt afgeradenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:49 schreef H0D3NPYL het volgende:
op welke site kan je beetje grote maat sneakers kopen?
Aan die laatste moet je me even vaker herinneren............quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:04 schreef Syphixx het volgende:
[..]
(valse) kleding, wapens en geheugen wordt afgeraden
die bovenste hebben ze niet opgestuurd maar dezequote:Op woensdag 27 april 2011 08:24 schreef marcel-o het volgende:
Gister ook weer t een en ander besteld op DX
Siliconen Ipod classic hoesje
Pincetjes
Schroevendraaiersetje
de-soldeerlint
testhaakjes
staat nu al op packiging![]()
Bij elkaar was t bijna 15 dollar(10 euro)
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:14 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Aan die laatste moet je me even vaker herinneren............
Plus, als ze niet willen luisteren of na afloop niet nog een keer willen, kan je ze altijd slaan met je riem. Laat een mooie indruk achter en iedereen denkt dat ze mishandeld zijn door de politie.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:36 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Handig zo'n politie riem om illegale Bulgaarse prostituees mee op te pikken in je auto. Schrikken zich een hoedje als ze in je kruis graaien, gratis afwerken anders mee naar het bureau
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:10 schreef UncleSam het volgende:
En ten tweede zijn ze veel te klein. Er is één maat te selecteren, medium. Maar wat wij kregen waren echt kindermaten.
Verkopen op Marktplaats kan je ook niet want voor kinderbikini's zijn deze wat te 'sexy'.
Bij de gadgetstore op Schiphol hebben ze zo'n wannabe-achtig-budget-ding dat erop lijkt, voor uiteraard een fractie van de prijs. Maar ja, zal dan ook een indrukwekkende 2 km/uur gaan gok ik.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:24 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Niet, dit is een Seabob, met een prijskaartje van pak 'm beet ¤10.000-13.000.
Op een van die limited coupons?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:59 schreef g0dz0r het volgende:
Hmmmm, net nog een setje Alpha's besteld, deze geef ik aan een goede vriendin, maar krijg twee ordernummers.Gelukkig maar 1 keer besteld en betaald maar ondertussen staan er wel 2 orders met Alpha's op processing en de M2 ook nog steeds.
![]()
Wat is de beste manier om hierover te communiceren met MP4Nation?
Druk op search zonder iets in te typen: http://chinaprices.us/quote:
Yup, hij deed het gek genoeg nog en het setje wat ik nu heb liggen wilde ik aan een vriendin geven maar eigenlijk ben ik toch nog steeds benieuwd voor die paar euri.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:11 schreef shiznuts het volgende:
Op een van die limited coupons?
En dat dubbelop heb ik ook gehad, mwoa, gewoon niks mee doen, ze handelen er vanzelf wel eentje af.
Wat is een fractie? En gadgetstore? Waar zit die?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:11 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Bij de gadgetstore op Schiphol hebben ze zo'n wannabe-achtig-budget-ding dat erop lijkt, voor uiteraard een fractie van de prijs. Maar ja, zal dan ook een indrukwekkende 2 km/uur gaan gok ik.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:51 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Wat is een fractie? En gadgetstore? Waar zit die?
Want ik ben ze geloof ik ook wel 'ns tegengekomen voor een paar honderd euro, en die waren opzich niet slecht.
Ik heb alleen zo'n gevoel dat je zwembroek/short constant gaat afzakken met zo'n ding![]()
...
waarschijnlijk van die bitjes die naar 1 keer gebrtuik kapot zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:00 schreef UncleSam het volgende:
Net voor 1 dollar deze set gekocht, er komen alleen wel nog $3.65 aan shipping bij.
[ afbeelding ]
http://www.ahappydeal.com/products/product_32607.htm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |