abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 mei 2011 @ 01:48:09 #201
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_96494934
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:38 schreef LXIV het volgende:
Interessanter is de vraag wat er nu gaat gebeuren. Gaan de banken binnen 2-3 jaar toch weer hogere hypotheken verstrekken?
Nee echt niet, veuls te link
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 8 mei 2011 @ 02:03:21 #202
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_96495226
quote:
Zoals ik al eens hier geschreven heb woont een vriend van mij dus in Poort en het is daar echt heel erg, heel erg erg! :')

En dat trein-station komt er ook maar steeds niet :')
  zondag 8 mei 2011 @ 09:20:35 #203
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_96497503
quote:
10s.gif Op zondag 8 mei 2011 02:03 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Zoals ik al eens hier geschreven heb woont een vriend van mij dus in Poort en het is daar echt heel erg, heel erg erg! :')

En dat trein-station komt er ook maar steeds niet :')
Mooi he, nieuwbouw? Heb je een mooi nieuw huis, waar je de komende 2 jaar het gevecht aan mag gaan met de aannemer over alle kinderziektes, door de blubber naar je oprit mag lopen en boodschappen mag doen in de wijk verderop omdat het winkelcentrum pas gebouwd wordt als de hele wijk af is. (En dat gaat nog wel even duren met de huidige snelheid van verkopen ;) )
De komende 5-10 jaar hoef je geen ontsluiting van het OV te verwachten, want dat station was de NS het al niet mee eens en de busmaatschappij wil daar pas gaan rijden als er genoeg mensen zijn om het rendabel te maken.
En als er dan genoeg mensen zijn, blijkt het te stikken van de kansjongeren en weigert de busmaatschappij er uberhaupt nog te komen.

Lang leve nieuwbouw *O*
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
  zondag 8 mei 2011 @ 09:39:46 #204
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_96497710
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 09:20 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Mooi he, nieuwbouw? Heb je een mooi nieuw huis, waar je de komende 2 jaar het gevecht aan mag gaan met de aannemer over alle kinderziektes, door de blubber naar je oprit mag lopen en boodschappen mag doen in de wijk verderop omdat het winkelcentrum pas gebouwd wordt als de hele wijk af is. (En dat gaat nog wel even duren met de huidige snelheid van verkopen ;) )
De komende 5-10 jaar hoef je geen ontsluiting van het OV te verwachten, want dat station was de NS het al niet mee eens en de busmaatschappij wil daar pas gaan rijden als er genoeg mensen zijn om het rendabel te maken.
En als er dan genoeg mensen zijn, blijkt het te stikken van de kansjongeren en weigert de busmaatschappij er uberhaupt nog te komen.

Lang leve nieuwbouw *O*
Ik dacht even dat het een post van xenobinol was ;(
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 8 mei 2011 @ 09:55:08 #205
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_96497872
quote:
7s.gif Op zondag 8 mei 2011 09:39 schreef eleusis het volgende:

[..]

Ik dacht even dat het een post van xenobinol was ;(
Waarom? Ik heb het nergens over "makeleugenaartjes", "bankmaffia", "leentokkies" of andere kinderachtige termen die zo kenmerkend zijn voor Xeno's stijl van posten. :')
  zondag 8 mei 2011 @ 10:07:27 #206
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_96498023
quote:

[..]

Lang leve nieuwbouw *O*
Ik heb zelf twee keer een nieuwbouwwoning gekocht maar ik vond het wel grappig, alle buren zijn nieuw en willen er allemaal iets goeds van maken, samen schutting plaatsen met schuttingbier en schuttingtaal, dat soort dingen.
Bestrating neer (laten) leggen
Beplanting kopen / krijgen en planten
Nieuwe wijk / omgeving ontdekken op de fiets
Genieten van de grote luxe badkamer met vloerverwarming
De buurtbarbeque en dan na afloop de belofte om het voortaan ieder jaar te doen, wat nooooit meer gebeurd
Nee, heb er alleen goede herinneringen aan, een nieuwe start voor je relatie.

[ Bericht 0% gewijzigd door michaelmoore op 08-05-2011 10:15:44 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_96500688
Nieuwbouw = Gipsbokken afgewerkt met kansloos hout, uit de grond getrokken in een blokkendoos wijk.

Dat projectontwikkelaars geen hond meer kunnen vinden om in hun bagger te gaan wonen, vind ik niet zo vreemd. Liever een degelijk jaren 80 huis van bakstenen in een gezellige buurt.
  zondag 8 mei 2011 @ 12:28:29 #208
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_96500930
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 10:07 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Ik heb zelf twee keer een nieuwbouwwoning gekocht maar ik vond het wel grappig, alle buren zijn nieuw en willen er allemaal iets goeds van maken, samen schutting plaatsen met schuttingbier en schuttingtaal, dat soort dingen.
Bestrating neer (laten) leggen
Beplanting kopen / krijgen en planten
Nieuwe wijk / omgeving ontdekken op de fiets
Genieten van de grote luxe badkamer met vloerverwarming
De buurtbarbeque en dan na afloop de belofte om het voortaan ieder jaar te doen, wat nooooit meer gebeurd
Nee, heb er alleen goede herinneringen aan, een nieuwe start voor je relatie.
Mensen met sociale vaardigheden hebben daar geen nieuwbouwwijk voor nodig hoor. Eind deze maand gaan we met de buren lekker BBQ-en, waarbij het hoofddoel niet het eten is, maar bespreken wat we samen gaan doen met de schutting en de voortuinen gaan doen.
Aangezien ik net klaar ben met sleuven uitbeitelen in mijn woonkamer voor nieuwe electra heb ik aangeboden de BBQ te regelen. Kan me zo voorstellen dat ze het gedreun nu wel zat zijn. :P
  zondag 8 mei 2011 @ 15:32:45 #209
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_96506557
quote:

[..]

Lang leve nieuwbouw *O*
Nergen last van.

Het winkel centrum en alle bijbehorende faciliteiten zijn aanwezig en alles voldoet aan de hoge eisen van 2011.

Van kinderziektes heeft mijn nieuwbouw hut amper last en het is altijd weer een lachtertje als de jaarlijkse energie nota weer verschijnt.

Daarnaast zijn hier amper huurwoning met bijbehorend gespuis.

Nieuwbouw w/ *O*
  zondag 8 mei 2011 @ 15:35:23 #210
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_96506625
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 12:21 schreef PierreBetfair het volgende:
Nieuwbouw = Gipsbokken afgewerkt met kansloos hout, uit de grond getrokken in een blokkendoos wijk.

Dat projectontwikkelaars geen hond meer kunnen vinden om in hun bagger te gaan wonen, vind ik niet zo vreemd. Liever een degelijk jaren 80 huis van bakstenen in een gezellige buurt.
Nieuwbouwwijken van na 2000 zijn zeer gevarieerd gebouwt. Ik zou voor geen goud gevonden willen wonen in een jaren 70/80 bloemkool wijk waar 20.000 dezelfde huizen staan. Troosteloze afgeleefde bende. Gehorige tunnelbouw en slecht geisoleerd.

Bij ons in de wijk van je alle type huizen van appartement tot vrijstaande woning met 600m2 grond en zijn er talloze verschillende architecturen. Geen eenheidsworst O+

De kalsteen blokken waar je op doelt is juist geniaal. Zelfs een rijwoning is eigenlijk een "vrijstaande" woning met een eigen muur en eigen fundering.

Het is welliswaar dat deze vrijstaande woning 10 cm bij de buren vandaan staat en dat de buitenmuren aanelkaar verbonden zijn maar voor de geluidsisolatie is het geweldig. Dit in tegenstelling tot de ouderwetse tunnelbouw.

[ Bericht 7% gewijzigd door Revolution-NL op 08-05-2011 15:40:25 ]
  Moderator zondag 8 mei 2011 @ 15:37:26 #211
236264 crew  capricia
pi_96506681
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 15:32 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Nergen last van.

Het winkel centrum en alle bijbehorende faciliteiten zijn aanwezig en alles voldoet aan de hoge eisen van 2011.

Van kinderziektes heeft mijn nieuwbouw hut amper last en het is altijd weer een lachtertje als de jaarlijkse energie nota weer verschijnt.

Daarnaast zijn hier amper huurwoning met bijbehorend gespuis.

Nieuwbouw w/ *O*
Wij zijn ook erg blij dat er hier in de nieuwbouw weinig huurwoningen gebouwd zijn! Was voor mij echt een pluspunt.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 8 mei 2011 @ 15:38:53 #212
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_96506714
quote:
. Liever een degelijk jaren 80 huis van bakstenen in een gezellige buurt.
Jaren 80 woningen hebben ook binnemuren van GIBO blokken hoor
  zondag 8 mei 2011 @ 15:43:02 #213
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_96506803
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2011 15:37 schreef capricia het volgende:

[..]

Wij zijn ook erg blij dat er hier in de nieuwbouw weinig huurwoningen gebouwd zijn! Was voor mij echt een pluspunt.
Als je bij ons naar het winkelcentrum gaat en vervolgens 3km naar een winkelcentrum gaat in een jaren 80 wijk dan zie je pas het verschil in bevolkingssamenstelling.

Waar je in onze nieuwbouwwijk voornnamelijk nette twee verdieners ziet zie je in de jaren 80 wijk veel meer verpaupering in de vorm van allochtonen en tokkies en ander asociaal volk.
  Moderator zondag 8 mei 2011 @ 15:47:40 #214
236264 crew  capricia
pi_96506911
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 15:43 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Als je bij ons naar het winkelcentrum gaat en vervolgens 3km naar een winkelcentrum gaat in een jaren 80 wijk dan zie je pas het verschil in bevolkingssamenstelling.

Waar je in onze nieuwbouwwijk voornnamelijk nette twee verdieners ziet zie je in de jaren 80 wijk veel meer verpaupering in de vorm van allochtonen en tokkies en ander asociaal volk.
Huurders zijn vaak een verbitterd soort volkje. Kijk maar naar dit topic ;)
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_96507232
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 15:47 schreef capricia het volgende:

[..]

Gelukkig worden huurders steeds vrolijker van al het slechte nieuws over de koopwoningmarkt :D
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  zondag 8 mei 2011 @ 16:04:25 #216
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_96507375
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 15:47 schreef capricia het volgende:

[..]

nou dat ze teveel loonheffing betalen, die door de aftreklurkers in de economie wordt gestort, is niet zo geweldig.
Dat zouden die huurders liever zelf doen, die economie stimuleren zeg maar
pi_96507834
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 16:04 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

nou dat ze teveel loonheffing betalen, die door de aftreklurkers in de economie wordt gestort, is niet zo geweldig.
Dat zouden die huurders liever zelf doen, die economie stimuleren zeg maar
Dan moet je zorgen dat je daar ook recht op krijgt door te kopen.
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
  zondag 8 mei 2011 @ 16:28:35 #218
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_96507946
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 15:59 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Gelukkig worden huurders steeds vrolijker van al het slechte nieuws over de koopwoningmarkt :D
Nee, alleen de echte stumperts die vrolijk worden van andermans ongeluk zijn dat. Da's hetzelfde soort dat alle "Help! Mijn blabla" shows op SBS6 kijken, dat files veroorzaakt als aan de andere kant van de snelweg een ongeluk is gebeurd en dat als eerste ter plaatse is bij een ramp en dan alleen maar staat te wijzen naar de mensen die aan het helpen zijn.
Vaak dezelfde groep die te beroerd was om wat van hun leven te maken en daar het liefst anderen de schuld van geven. Hoi Xeno! :')
pi_96508029
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 16:28 schreef Whuzz het volgende:
Hoi Xeno! :')
Even fixen, je hebt per abuis verkeerde tags gebruikt:

Hoi Xeno!
pi_96508742
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 15:59 schreef xenobinol het volgende:

Als je humeur op moet klaren vanwege andermans ongeluk, dan heb je pas echt een slecht leven...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  zondag 8 mei 2011 @ 17:11:31 #221
259770 iamcj
Niets is onmogelijk
pi_96509194
quote:

Wat een onzin.

Je kunt alleen binnenwanden zetten van gips, blokkendozen wijken werden ook gebouwd in de jaren 80.

Huizen uit de jaren 80 zijn zo lek als een mandje, slecht geïsoleerd en binnenkort aan groot onderhoud toe. Ga jij maar gezellig doen met alle mensen die daar al 30 jaar wonen en waarvan de kinderen het huis uit zijn.

Geef mij maar nieuwbouw, prefab beton, luchtdicht, goed geïsoleerd, nieuwe bedrading, nieuwe leidingen, nieuwe buren 70% jonge stellen, nieuwe winkels, geen verpaupering, rotondes en ga zo maar door.
Wie bang is voor morgen, kan niet genieten van vandaag.
Religie is als taal, een basisbehoefte voor een maatschappij, iedereen spreekt zijn eigen dialect en even verder op begrijp je niet meer wat de ander zegt.
  zondag 8 mei 2011 @ 17:25:56 #222
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_96509681
Doe mij maar lekker een goed gerenoveerde woning van voor 1940. Hebben de beste locaties, meeste grond en goede voorzieningen (OV, winkels, restaurants, dichtbij historisch centrum).
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  zondag 8 mei 2011 @ 17:40:33 #223
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_96510153
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 16:24 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Dan moet je zorgen dat je daar ook recht op krijgt door te kopen.
nee hoor, ik ga geen andermans geld opstrijken, trouwens dat zal toch niet lang meer duren
pi_96510593
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 17:40 schreef michaelmoore het volgende:
nee hoor, ik ga geen andermans geld opstrijken, trouwens dat zal toch niet lang meer duren
Zou je dan niet eens stoppen met klagen?
pi_96512452
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 17:25 schreef Bayswater het volgende:
Doe mij maar lekker een goed gerenoveerde woning van voor 1940. Hebben de beste locaties, meeste grond en goede voorzieningen (OV, winkels, restaurants, dichtbij historisch centrum).
Zelfs een goed gerenoveerde woning die vooroorlogs is, zal veel hogere energielasten hebben dan een nieuwe.

Daar word je in de nabije toekomst niet vrolijk van.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')