Nee echt niet, veuls te linkquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:38 schreef LXIV het volgende:
Interessanter is de vraag wat er nu gaat gebeuren. Gaan de banken binnen 2-3 jaar toch weer hogere hypotheken verstrekken?
Zoals ik al eens hier geschreven heb woont een vriend van mij dus in Poort en het is daar echt heel erg, heel erg erg!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:50 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
http://www.ikbouwmijnhuisinalmere.nl/informatie/kavelkaart
[..]
Mooi he, nieuwbouw? Heb je een mooi nieuw huis, waar je de komende 2 jaar het gevecht aan mag gaan met de aannemer over alle kinderziektes, door de blubber naar je oprit mag lopen en boodschappen mag doen in de wijk verderop omdat het winkelcentrum pas gebouwd wordt als de hele wijk af is. (En dat gaat nog wel even duren met de huidige snelheid van verkopenquote:Op zondag 8 mei 2011 02:03 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zoals ik al eens hier geschreven heb woont een vriend van mij dus in Poort en het is daar echt heel erg, heel erg erg!
En dat trein-station komt er ook maar steeds niet
Ik dacht even dat het een post van xenobinol wasquote:Op zondag 8 mei 2011 09:20 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mooi he, nieuwbouw? Heb je een mooi nieuw huis, waar je de komende 2 jaar het gevecht aan mag gaan met de aannemer over alle kinderziektes, door de blubber naar je oprit mag lopen en boodschappen mag doen in de wijk verderop omdat het winkelcentrum pas gebouwd wordt als de hele wijk af is. (En dat gaat nog wel even duren met de huidige snelheid van verkopen)
De komende 5-10 jaar hoef je geen ontsluiting van het OV te verwachten, want dat station was de NS het al niet mee eens en de busmaatschappij wil daar pas gaan rijden als er genoeg mensen zijn om het rendabel te maken.
En als er dan genoeg mensen zijn, blijkt het te stikken van de kansjongeren en weigert de busmaatschappij er uberhaupt nog te komen.
Lang leve nieuwbouw
Waarom? Ik heb het nergens over "makeleugenaartjes", "bankmaffia", "leentokkies" of andere kinderachtige termen die zo kenmerkend zijn voor Xeno's stijl van posten.quote:Op zondag 8 mei 2011 09:39 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het een post van xenobinol was
Ik heb zelf twee keer een nieuwbouwwoning gekocht maar ik vond het wel grappig, alle buren zijn nieuw en willen er allemaal iets goeds van maken, samen schutting plaatsen met schuttingbier en schuttingtaal, dat soort dingen.quote:Op zondag 8 mei 2011 09:20 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mooi he, nieuwbouw? Heb je een mooi nieuw huis, waar je de komende 2 jaar het gevecht aan mag gaan met de aannemer over alle kinderziektes, door de blubber naar je oprit mag lopen en boodschappen mag doen in de wijk verderop omdat het winkelcentrum pas gebouwd wordt als de hele wijk af is. (En dat gaat nog wel even duren met de huidige snelheid van verkopen)
De komende 5-10 jaar hoef je geen ontsluiting van het OV te verwachten, want dat station was de NS het al niet mee eens en de busmaatschappij wil daar pas gaan rijden als er genoeg mensen zijn om het rendabel te maken.
En als er dan genoeg mensen zijn, blijkt het te stikken van de kansjongeren en weigert de busmaatschappij er uberhaupt nog te komen.
Lang leve nieuwbouw
Mensen met sociale vaardigheden hebben daar geen nieuwbouwwijk voor nodig hoor. Eind deze maand gaan we met de buren lekker BBQ-en, waarbij het hoofddoel niet het eten is, maar bespreken wat we samen gaan doen met de schutting en de voortuinen gaan doen.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:07 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ik heb zelf twee keer een nieuwbouwwoning gekocht maar ik vond het wel grappig, alle buren zijn nieuw en willen er allemaal iets goeds van maken, samen schutting plaatsen met schuttingbier en schuttingtaal, dat soort dingen.
Bestrating neer (laten) leggen
Beplanting kopen / krijgen en planten
Nieuwe wijk / omgeving ontdekken op de fiets
Genieten van de grote luxe badkamer met vloerverwarming
De buurtbarbeque en dan na afloop de belofte om het voortaan ieder jaar te doen, wat nooooit meer gebeurd
Nee, heb er alleen goede herinneringen aan, een nieuwe start voor je relatie.
Nergen last van.quote:Op zondag 8 mei 2011 09:20 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Lang leve nieuwbouw
Nieuwbouwwijken van na 2000 zijn zeer gevarieerd gebouwt. Ik zou voor geen goud gevonden willen wonen in een jaren 70/80 bloemkool wijk waar 20.000 dezelfde huizen staan. Troosteloze afgeleefde bende. Gehorige tunnelbouw en slecht geisoleerd.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:21 schreef PierreBetfair het volgende:
Nieuwbouw = Gipsbokken afgewerkt met kansloos hout, uit de grond getrokken in een blokkendoos wijk.
Dat projectontwikkelaars geen hond meer kunnen vinden om in hun bagger te gaan wonen, vind ik niet zo vreemd. Liever een degelijk jaren 80 huis van bakstenen in een gezellige buurt.
Wij zijn ook erg blij dat er hier in de nieuwbouw weinig huurwoningen gebouwd zijn! Was voor mij echt een pluspunt.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:32 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Nergen last van.
Het winkel centrum en alle bijbehorende faciliteiten zijn aanwezig en alles voldoet aan de hoge eisen van 2011.
Van kinderziektes heeft mijn nieuwbouw hut amper last en het is altijd weer een lachtertje als de jaarlijkse energie nota weer verschijnt.
Daarnaast zijn hier amper huurwoning met bijbehorend gespuis.
Nieuwbouw![]()
Jaren 80 woningen hebben ook binnemuren van GIBO blokken hoorquote:Op zondag 8 mei 2011 12:21 schreef PierreBetfair het volgende:
. Liever een degelijk jaren 80 huis van bakstenen in een gezellige buurt.
Als je bij ons naar het winkelcentrum gaat en vervolgens 3km naar een winkelcentrum gaat in een jaren 80 wijk dan zie je pas het verschil in bevolkingssamenstelling.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Wij zijn ook erg blij dat er hier in de nieuwbouw weinig huurwoningen gebouwd zijn! Was voor mij echt een pluspunt.
Huurders zijn vaak een verbitterd soort volkje. Kijk maar naar dit topicquote:Op zondag 8 mei 2011 15:43 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Als je bij ons naar het winkelcentrum gaat en vervolgens 3km naar een winkelcentrum gaat in een jaren 80 wijk dan zie je pas het verschil in bevolkingssamenstelling.
Waar je in onze nieuwbouwwijk voornnamelijk nette twee verdieners ziet zie je in de jaren 80 wijk veel meer verpaupering in de vorm van allochtonen en tokkies en ander asociaal volk.
Gelukkig worden huurders steeds vrolijker van al het slechte nieuws over de koopwoningmarktquote:Op zondag 8 mei 2011 15:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Huurders zijn vaak een verbitterd soort volkje. Kijk maar naar dit topic
nou dat ze teveel loonheffing betalen, die door de aftreklurkers in de economie wordt gestort, is niet zo geweldig.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Huurders zijn vaak een verbitterd soort volkje. Kijk maar naar dit topic
Dan moet je zorgen dat je daar ook recht op krijgt door te kopen.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:04 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nou dat ze teveel loonheffing betalen, die door de aftreklurkers in de economie wordt gestort, is niet zo geweldig.
Dat zouden die huurders liever zelf doen, die economie stimuleren zeg maar
Nee, alleen de echte stumperts die vrolijk worden van andermans ongeluk zijn dat. Da's hetzelfde soort dat alle "Help! Mijn blabla" shows op SBS6 kijken, dat files veroorzaakt als aan de andere kant van de snelweg een ongeluk is gebeurd en dat als eerste ter plaatse is bij een ramp en dan alleen maar staat te wijzen naar de mensen die aan het helpen zijn.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:59 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Gelukkig worden huurders steeds vrolijker van al het slechte nieuws over de koopwoningmarkt
Even fixen, je hebt per abuis verkeerde tags gebruikt:quote:
Als je humeur op moet klaren vanwege andermans ongeluk, dan heb je pas echt een slecht leven...quote:Op zondag 8 mei 2011 15:59 schreef xenobinol het volgende:
Gelukkig worden huurders steeds vrolijker van al het slechte nieuws over de koopwoningmarkt
Wat een onzin.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:21 schreef PierreBetfair het volgende:
Nieuwbouw = Gipsbokken afgewerkt met kansloos hout, uit de grond getrokken in een blokkendoos wijk.
Dat projectontwikkelaars geen hond meer kunnen vinden om in hun bagger te gaan wonen, vind ik niet zo vreemd. Liever een degelijk jaren 80 huis van bakstenen in een gezellige buurt.
nee hoor, ik ga geen andermans geld opstrijken, trouwens dat zal toch niet lang meer durenquote:Op zondag 8 mei 2011 16:24 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dan moet je zorgen dat je daar ook recht op krijgt door te kopen.
Zou je dan niet eens stoppen met klagen?quote:Op zondag 8 mei 2011 17:40 schreef michaelmoore het volgende:
nee hoor, ik ga geen andermans geld opstrijken, trouwens dat zal toch niet lang meer duren
Zelfs een goed gerenoveerde woning die vooroorlogs is, zal veel hogere energielasten hebben dan een nieuwe.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:25 schreef Bayswater het volgende:
Doe mij maar lekker een goed gerenoveerde woning van voor 1940. Hebben de beste locaties, meeste grond en goede voorzieningen (OV, winkels, restaurants, dichtbij historisch centrum).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |