Dus ik moet je als eens oort sneeuwwitje heks gaan lokken met een appel?quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Apple doet anders positieve dingen met mijn beide piemelhelften hoor.
...misschien wordt huppel wel gebanned als we een foto posten. Het lijkt me de moeite waard.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:19 schreef Ang3l het volgende:
Banwaardige foto's? Dan moet ze d'r met blote tetters of open waffle opstaan, toch?
Ik pasquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Banwaardige foto's? Dan moet ze d'r met blote tetters of open waffle opstaan, toch?
Niet eens.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neem gewoon iets met Android. Die overhypte te dure meuk van Apple is het niet waard. Ik mis zelfs mijn Windows Mobile 6.1 Sony Ericsson.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:20 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn iPhone is stukAlweer veel te lang. Ik wil de 4, maar met veranderingen in de internetbundels, denk ik dat ik pas en voor een simpeler toestel ga...
Is het al veranderd of niet?! Ze mogen niet halverwege de voorwaarden verslechteren voor jou. Dat is een reden om het contract te kunnen ontbinden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:20 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn iPhone is stukAlweer veel te lang. Ik wil de 4, maar met veranderingen in de internetbundels, denk ik dat ik pas en voor een simpeler toestel ga...
quote:
Zit ik met hetzelfde probleem als met een iPhone. Ik wil niet overal internetaccess, want daar maak ik dan gebruik van en ga ik dus voor betalen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:21 schreef Kreator het volgende:
Neem gewoon iets met Android. Die overhypte te dure meuk van Apple is het niet waard. Ik mis zelfs mijn Windows Mobile 6.1 Sony Ericsson.
Is het posten van andermans foto op fok banwaardig dan?quote:
I know. Het is, voor zover ik weet, nog niet veranderd. Maar als ik mijn contract verleng (volgend jaar gelukkig pas) ben ik wel aan de beurt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
Is het al veranderd of niet?! Ze mogen niet halverwege de voorwaarden verslechteren voor jou. Dat is een reden om het contract te kunnen ontbinden.
Welkom in 2011. Voor 10 euro pm onbeperkt. Als je dat neit wil kun je net zo goed bij de mediamarkt een Nokia voor 19,99 halen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zit ik met hetzelfde probleem als met een iPhone. Ik wil niet overal internetaccess, want daar maak ik dan gebruik van en ga ik dus voor betalen.
Op Q Music liepen ze gister ook al te zeiken met die hashtagsquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is het posten van andermans foto op fok banwaardig dan?
En als dat nu gewoon foto's zijn waar meerdere mensen opstaan (want meet)?
Moet iedereen op die foto toestemming geven? Schending van portretrecht?
Ikweetniehoedazithoor.... #durftevragen
quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kun jij alsjeblieft weer in je hol kruipen?
Waarom ?quote:
Als je op een meet bent, en op de foto gaat, dan vraag je erom.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:22 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat ze zelf vindt dat ze er niet echt charmant op staat, en dat degene die de foto post daarom gebanned zou moeten worden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O eat it!quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op Q Music liepen ze gister ook al te zeiken met die hashtags
Helaas is diegene die het beweerde vertrokken, dus we zullen het nooit(TM) weten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij was dat ook altijd de regel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je op een meet bent, en op de foto gaat, dan vraag je erom.
10 euro per maand onbeperkt? Onder welke steen heb jij gelegen? Dat gaat eruit hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:23 schreef Kreator het volgende:
Welkom in 2011. Voor 10 euro pm onbeperkt. Als je dat neit wil kun je net zo goed bij de mediamarkt een Nokia voor 19,99 halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |