Oh ja, nou. let the games beginquote:
kinderen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vrees van niet, wij zijn de enige deelnemers dan.
Ok, blijf jezelf maar voor d egek houden. Mij ook best hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het jeukt wel maar niet uit onzekerheid. Het jeukt omdat ik gewoon doorgegaan ben met mijn leven. Bewust een ander account genomen omdat ik onder dit account nooit meer serieus genomen zou worden. Maar blijkbaar mist men hier een pispaaltje.
DAT WIL IK OOK!quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb hem gister al aangeraakt
Kusjekroel Barbiequote:Op woensdag 4 mei 2011 11:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja he?En dan zijn er nog mensen die klagen over het te lage kusjekroel-gehalte
Ik vind het ook altijd zo fijn om mijn leuter op die magic mouse te gooien, of even een kwakje op de magic trackpad te leggen.. Dat voelt zo........... magischquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:13 schreef Q. het volgende:
[..]
DAT WIL IK OOK!
Ik ga zo in de pauze naar de Apple winkel en hem dan swaffelen.
Eh, ik ga wel naar de andere Apple winkel danquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:13 schreef Q. het volgende:
[..]
DAT WIL IK OOK!
Ik ga zo in de pauze naar de Apple winkel en hem dan swaffelen.
Magic kwakpad.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd zo fijn om mijn leuter op die magic mouse te gooien, of even een kwakje op de magic trackpad te leggen.. Dat voelt zo........... magisch
Kinderachtig.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eh, ik ga wel naar de andere Apple winkel dan
Ik heb vanochtend suiker bij m'n bitchflakes gehad... maar ik kan nog wel een flesje hatorade drinken hoor, als je wil?quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Maar was die bitch dan serieus zo lelijk dat je hem niet omhoog kreeg?
Jij denkt met je linker hersenhelft. Appels gaan op gevoel, dat is rechts.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:17 schreef Kreator het volgende:
Ik ben Apple-neutraal. Ik heb er 1, maar ik vind het niet fantastisch. Ook niet stom.
Hoi.
jaja, wrijf het er nog dieper inquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vrees van niet, wij zijn de enige deelnemers dan.
Lees maar eens terug. Gezelligheid te over.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:16 schreef Samzz het volgende:
Oh, RZ is back. Gezellig! Of is dat te voorbarig?
Ik lees nooit terugquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Lees maar eens terug. Gezelligheid te over.
Apple doet anders positieve dingen met mijn beide piemelhelften hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij denkt met je linker hersenhelft. Appels gaan op gevoel, dat is rechts.
Banwaardige foto's? Dan moet ze d'r met blote tetters of open waffle opstaan, toch?quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:17 schreef rival het volgende:
een banwaardige foto van huppel? waarom ken ik die niet?
Blauwe wafel?quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Banwaardige foto's? Dan moet ze d'r met blote tetters of open waffle opstaan, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |