Jezus, en dan was ik de reldamequote:Op woensdag 4 mei 2011 10:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Helaas verteld ze die ook. Inclusief nasty details vaak.
Nee niet alles!!quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Huppel: Voor al uw informatie verspreidingen
Nou nou nou heus nietquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Helaas verteld ze die ook. Inclusief nasty details vaak.
Er valt geen touw aan vast te knopen, echt niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee niet alles!!
Maar die chick vind ik toch al uhm ja.
En je had haar gezicht moeten zien toen ik wist wie haar date was en haar vertelde hoe hij eerst op FOK! heette.
Om eerlijk te zijn was ik er van overtuigd dat RZ hem niet omhoog kreeg omdat zij
Ohja. Dit.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee niet alles!!
En je had haar gezicht moeten zien toen ik wist wie haar date was en haar vertelde hoe hij eerst op FOK! heette.
Om eerlijk te zijn was ik er van overtuigd dat RZ hem niet omhoog kreeg omdat zij
In principe zal het me jeuken maar wat bij mij de boel triggerde was dat posten van die foto. En ja, die staat op Facebook, maar toch, ik vind het wel heel kansloos.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Goed, knap, gestructureerd, autistisch, freaky, obsessed, toch niet zo zeker ... je kan het vanalles noemen!
Ik heb de hele discussie niet gevolgd.
Dat posten van de foto heb ik ook niet meegekregen, maar netjes is anders. Alhoewel... als het een openbare foto is.... het is en blijft internet. Dus ligt er aan waar ze die foto vandaan hadden en hoe ze hem hebben verkregen.
Roddelen over bedpraktijken is een beetje pisnichterig. Als ej dat doet over BN-ers of zo... da's gossip. Als je dat doet over mensen die in dit topic zitten achter z'n rug om: beetje triestig en lullig. Letterlik.
Aan de andere kant: er hier na al die tijd op terugkomen getuigd niet van het weg zijn van onzekerheid waar je het over hebt. Dan zou het je koud laten en je jezelf de moeite besparen.
Ik ben Zwitserland!!
met of zonder bank erin?quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat weet ik zelf nog niet eensvertel! Waar is het!!!
[..]
Tofbinnenkort maar eens kijken (met wat meubeltjes ed erin).
Dat is misschien maar beter ook.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er valt geen touw aan vast te knopen, echt niet.
Zeg.... wanneer ga jij nou eens prittstift gebvruiken ipv lipgloss?quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hallo wil iemand mij inhuren om te rellen ?
5 FOK!kudo's per punchline !
Na het posten van een foto moest ik wel. Maar wees gerust, ik kruip straks weer in mijn tombe.quote:
Ik gebruik geen lipgloss manquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg.... wanneer ga jij nou eens prittstift gebvruiken ipv lipgloss?
jij bent zelf ook niet vies van nasty details! Vooral niet tijdens het etenquote:
Als het je zou jeuken... en het puur om het posten van de foto ging, had dan de tekst beperkt tot: WIllen jullie niet zomaar de foto posten?quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
In principe zal het me jeuken maar wat bij mij de boel triggerde was dat posten van die foto. En ja, die staat op Facebook, maar toch, ik vind het wel heel kansloos.
Als mensen dan oprecht iets willen weten, pm dan gewoon en ga niet speculeren of af op roddels. En er zijn echt maar een paar mensen die dat gewoon gedaan hebben.
Niet over andere mensen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij bent zelf ook niet vies van nasty details! Vooral niet tijdens het eten
Goed zo, geen consessies doenquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
met of zonder bank erin?
Blijft wel de driezits overigens, gaat de trap op getild worden
De plotselinge terugkeer van een aantal mensen uit ONZ hier deden me even kijken in je posthistorie. Werd me meteen heel duidelijk dat jij wel van het roddelen bentquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee niet alles!!
RZ had een seksdate, paar dagen erna spreek ik die griet, ze woont hier in de buurt. Ik vraag hoe haar seksdate was, zij verteld dat er geen seks was want probs met steigeren.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er valt geen touw aan vast te knopen, echt niet.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
met of zonder bank erin?
Blijft wel de driezits overigens, gaat de trap op getild worden
Als je jeuk heb, mot je krabbelen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als het je zou jeuken... en het puur om het posten van de foto ging, had dan de tekst beperkt tot: WIllen jullie niet zomaar de foto posten?
Be real. Het jeukt je wel. Anders deed je dit nu niet.
Het jeukt je MINDER dna sommige mensen zullen willen/denken/hopen en het zal je vast minder jeuken dan dat het je vroeger zou doen. Maar het jeukt je, dat is duidelijk aan alles.
En misschien is de jeuk wel terecht.
Niet met naam en toenaam nee.quote:
Oh en vergeet de walging niet op die meetquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohja. Dit.En die meeting. En wij telkens. Whehehe. Ik moet lachen.
Het gaat nog steeds nergens over.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
RZ had een seksdate, paar dagen erna spreek ik die griet, ze woont hier in de buurt. Ik vraag hoe haar seksdate was, zij verteld dat er geen seks was want probs met steigeren.
Toen vroeg ik wie het was en of het een fokker was. Ze zei dat het kentekenplaat was, die kende ik niet. Ze vertelde een aantal dingen dat het eigenlijk alleen maar over RZ kon gaan. Dus ik RZ zn FB erbij gepakt en aan haar gevraagd of dat haar date was. Haar gezicht werd gewoon wit van schrik.
Ik mag haar niet zo uhm aardig zeg maar. Ik dacht dat RZ zn erectiestoornis eigenlijk gewoon kwam omdat hij hem bij haar niet omhoog kreeg, dat leek me wel zo logisch.
Al iets duidelijker? Ik ben pas net wakker joh
Check de PI. Ik vind het leukquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Na het posten van een foto moest ik wel. Maar wees gerust, ik kruip straks weer in mijn tombe.
Gelukkig ben jij wel heilig he babsquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De plotselinge terugkeer van een aantal mensen uit ONZ hier deden me even kijken in je posthistorie. Werd me meteen heel duidelijk dat jij wel van het roddelen bent
Singles kennende nog de hele dag.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:06 schreef HeatWave het volgende:
Gaat dit achterbakse gelul nog lang door denken jullie?
Zeer waarschijnlijk wel. Misschien niet hier, dat scheelt dan wel weerquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:06 schreef HeatWave het volgende:
Gaat dit achterbakse gelul nog lang door denken jullie?
Moet ik meer Scarlett posten, blijf je dan nog even?quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
![]()
Door jullie krijg ik plots weer verdraaide veel zin om te werken
Het jeukt wel maar niet uit onzekerheid. Het jeukt omdat ik gewoon doorgegaan ben met mijn leven. Bewust een ander account genomen omdat ik onder dit account nooit meer serieus genomen zou worden. Maar blijkbaar mist men hier een pispaaltje.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als het je zou jeuken... en het puur om het posten van de foto ging, had dan de tekst beperkt tot: WIllen jullie niet zomaar de foto posten?
Be real. Het jeukt je wel. Anders deed je dit nu niet.
Het jeukt je MINDER dna sommige mensen zullen willen/denken/hopen en het zal je vast minder jeuken dan dat het je vroeger zou doen. Maar het jeukt je, dat is duidelijk aan alles.
En misschien is de jeuk wel terecht.
Peu is ons pispaaltje alquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het jeukt wel maar niet uit onzekerheid. Het jeukt omdat ik gewoon doorgegaan ben met mijn leven. Bewust een ander account genomen omdat ik onder dit account nooit meer serieus genomen zou worden. Maar blijkbaar mist men hier een pispaaltje.
Per keer dat je post heb je 5 min. uitstel gekregenquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet ik meer Scarlett posten, blijf je dan nog even?
Dat inderdaadquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De plotselinge terugkeer van een aantal mensen uit ONZ hier deden me even kijken in je posthistorie. Werd me meteen heel duidelijk dat jij wel van het roddelen bent
Ik had het over andere opmerkingen daarquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij wel heilig he babs![]()
Maar ik heb tegen Myr gezegd dat ze hierheen moest komen ja. So fucking what? Die date van RZ is er 1 uit het radio topic dus.
Die taak draag ik met ere.quote:
Wat fijn dat je het nog even zo expliciet uitlegt, Chantal. Baantje bij de Telegraaf niks voor jou?quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
RZ had een seksdate, paar dagen erna spreek ik die griet, ze woont hier in de buurt. Ik vraag hoe haar seksdate was, zij verteld dat er geen seks was want probs met steigeren.
Toen vroeg ik wie het was en of het een fokker was. Ze zei dat het kentekenplaat was, die kende ik niet. Ze vertelde een aantal dingen dat het eigenlijk alleen maar over RZ kon gaan. Dus ik RZ zn FB erbij gepakt en aan haar gevraagd of dat haar date was. Haar gezicht werd gewoon wit van schrik.
Ik mag haar niet zo uhm aardig zeg maar. Ik dacht dat RZ zn erectiestoornis eigenlijk gewoon kwam omdat hij hem bij haar niet omhoog kreeg, dat leek me wel zo logisch.
Al iets duidelijker? Ik ben pas net wakker joh
quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Per keer dat je post heb je 5 min. uitstel gekregen
Ik vind het een beetje compensatiegedrag, jezelf beter voordoen dan de ander om je eigen onzekerheden te verbergenquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk wel. Misschien niet hier, dat scheelt dan wel weer
Waarom werd jij dan nooit serieus genomen en was jij het pispaaltje ?quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het jeukt wel maar niet uit onzekerheid. Het jeukt omdat ik gewoon doorgegaan ben met mijn leven. Bewust een ander account genomen omdat ik onder dit account nooit meer serieus genomen zou worden. Maar blijkbaar mist men hier een pispaaltje.
quote:
Ik ben al weer weg hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja wie weetquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat fijn dat je het nog even zo expliciet uitlegt, Chantal. Baantje bij de Telegraaf niks voor jou?
Dan wordt het tijd dat je je onderlip kennis laat maken met je bovenlip en je je mond eens houdt!!!quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |