Ze hebben wel laatst een nieuw terras aangelegdquote:
Maar deze TT is beter.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:46 schreef Anthraxx het volgende:
[R&P SC Pro] Portal 2 boven vriendinnen en sex
Dat is wel HEEL simpel!quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Was alles maar zo simpel als een Apple.
Stuur een pakketje met een leuk cadeauquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:07 schreef Bengeltje het volgende:
Zucht, komende zondag moederdag.Ik ga echt niet even naar Limburg. Maar een kaartje is ook wel erg onpersoonlijk denk ik. Wat een gedoe..
Mijn ouders zijn er nietquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:07 schreef Bengeltje het volgende:
Zucht, komende zondag moederdag.Ik ga echt niet even naar Limburg. Maar een kaartje is ook wel erg onpersoonlijk denk ik. Wat een gedoe..
Zou kunnen, alleen heeft ze alles wel al, of al eens gehad.quote:
Nouja, ik hier zij daar is ook wel ongeveer als " er niet zijn".quote:
Bij mij is het "in de camper ergens waar het mooi weer is" dus geen idee waar zij zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zou kunnen, alleen heeft ze alles wel al, of al eens gehad.Ben niet origineel meer.
[..]
Nouja, ik hier zij daar is ook wel ongeveer als " er niet zijn".
Tsja, het gaat om het gebaarquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zou kunnen, alleen heeft ze alles wel al, of al eens gehad.Ben niet origineel meer.
[..]
Nouja, ik hier zij daar is ook wel ongeveer als " er niet zijn".
Idd. een smsje dan maar.quote:
Geef je haar mama een bloemetje.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:10 schreef PeuRac het volgende:
Bij mij is het "in de camper ergens waar het mooi weer is" dus geen idee waar zij zijn.
Ook niet waar ik ben trouwenszal wel naar haar ouders gaan.
Nah, ik ga niet mee naar haar ouders, die fase hebben we (nog) niet (bereikt)quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Idd. een smsje dan maar.Gaat 2 secondes later de telefoon. " Waarom bel je niet".
[..]
Geef je haar mama een bloemetje.
Is het eigenlijk een fokster?quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:14 schreef PeuRac het volgende:
Nah, ik ga niet mee naar haar ouders, die fase hebben we (nog) niet (bereikt)
Nope, opgepikt uit de kroegquote:
Ah, het gaat daar weer over, ik was al bezorgd dat we daar over uitgepraat waren.quote:
Mijn schuld, is voor mij nog nieuws. Zo weer over.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:17 schreef Q. het volgende:
Ah, het gaat daar weer over, ik was al bezorgd dat we daar over uitgepraat waren.
Het is dit of sex. Maar aangezien dat laatste toch nog altijd fictie is, moeten we het wel over het eerste hebben.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Ah, het gaat daar weer over, ik was al bezorgd dat we daar over uitgepraat waren.
We kunnen toch overquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is dit of sex. Maar aangezien dat laatste toch nog altijd fictie is, moeten we het wel over het eerste hebben.
Ik wil eerst een nieuw lijf of een second opinion of..gewoon geen pijn meer. Tot dan geen polonaise....quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:18 schreef Anthraxx het volgende:
Het is dit of sex. Maar aangezien dat laatste toch nog altijd fictie is, moeten we het wel over het eerste hebben.
Fout? Ja, zo begon het ookquote:
Mijn bijnaam voor haar de eerste weken, maar die bleef een beetje hangen.quote:[..]
Welke vrouw met beetje zelfvertrouwen noemt zich ook zoenmevrouw.
Blijkbaar is dat as far as she goes.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Welke vrouw met beetje zelfvertrouwen noemt zich ook zoenmevrouw.
Vind je me nu niet zielig?quote:
De vraag is, was het een MacBook Pro, een iMac of een iPad 2?quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sneeuwitje kreeg van de boze heks/stiefmoeder een apple en viel flauw.Logisch.
Daarom zit er ook een hap in het Apple'tje.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:22 schreef Bengeltje het volgende:
Sneeuwitje kreeg van de boze heks/stiefmoeder een apple en viel flauw.Logisch.
MacBook Pro.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:23 schreef Q. het volgende:
De vraag is, was het een MacBook Pro, een iMac of een iPad 2?
Zo zie je maar, het heeft allemaal met elkaar te maken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:23 schreef Techno het volgende:
Daarom zit er ook een hap in het Apple'tje.
[ afbeelding ]
http://instagr.am/p/DxyOc/quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:23 schreef Techno het volgende:
Daarom zit er ook een hap in het Apple'tje.
[ afbeelding ]
It's a conspiracy! Zouden die lui in TRU dan toch gelijk hebben?quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:25 schreef Bengeltje het volgende:
Zo zie je maar, het heeft allemaal met elkaar te maken.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Instagram, die app heb ik ook op m'n iPhone.
En de mensen die roepen dat ze het niet willen, kunnen het gewoon niet betalen natuurlijk.quote:
Uiteraard. Dat zijn gewoon arme sloebers.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:35 schreef Lolaatje het volgende:
En de mensen die roepen dat ze het niet willen, kunnen het gewoon niet betalen natuurlijk.
Present.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Uiteraard. Dat zijn gewoon arme sloebers.
Ik ga nog liever gewoon dood.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Je wil er gewoon eentje cadeau krijgen hé?
Ja, maar Apple kennende moet je daar nog een jaartje op wachten en mag je er dan ook nog eens extra veel voor betalen omdat wit.quote:
Vaag verhaal is datquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:59 schreef Q. het volgende:
[..]
De vader van deze:
http://en.wikipedia.org/wiki/Son_of_Sam
Die foto is in Doetinchem gemaakt?quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:48 schreef Anthraxx het volgende:
"Bewoners achterstandswijken voelen zich beter"
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik mijn Kever maar te koop ga zetten, voordat ik de buurt verder devalueer.
Wat heb je met hem gedaan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:07 schreef Lolaatje het volgende:
Hij moet nog steeds weg, maar ik wil hem niet missen.
Ik!quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:31 schreef MissMSX het volgende:
Ik las de kop en dacht dat het over kanswijken ging
http://www.nu.nl/binnenla(...)-weer-code-rood.html
En dat is toch een wezenlijk verschil. Daarmee zegt hij in feite dat hij niet verder wil kijken naar de oorzaak (en de mogelijke aanpak daarvan).quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:12 schreef Bengeltje het volgende:
Graag.
Nouja maakt ook niet uit. Hij wil me wel naar een revalidatiearts sturen, maar niet naar een neuroloog wat ik graag wil.
Hoezo is dat opvallend?quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Opvallend: als je van je oude 'textiel' af wil kan je overal terecht als het nog 'draagbaar' is maar je kapotte kleding wordt blijkbaar niks mee gedaan en moet in de vuilnisbak?
Hoezo? Dat prop ik ook gewoon in die kledingzakken van het leger des heils.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Opvallend: als je van je oude 'textiel' af wil kan je overal terecht als het nog 'draagbaar' is maar je kapotte kleding wordt blijkbaar niks mee gedaan en moet in de vuilnisbak?
Nou, kleding met een doorgesleten plek/brandgat/whatever kan toch ook gerecycled worden? Dat iemand er niet meer mee gaat lopen snap ik.quote:
Ja, ik heb er ook nooit zoveel onderscheid in gemaakt. Afgetrapte schoenen gaan wel altijd de huiscontainer in, dat wel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Hoezo? Dat prop ik ook gewoon in die kledingzakken van het leger des heils.
Hoe dan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, kleding met een doorgesleten plek/brandgat/whatever kan toch ook gerecycled worden? Dat iemand er niet meer mee gaat lopen snap ik.
Zitten hopen katoenvezels in en in bijvoorbeeld een spijkerbroek vaak ook nog een redelijke hoeveelheid metalen.quote:
Die kleding uit kledingcontainers wordt gewoon zo weer gedragen he, niet uit elkaar gehaald...quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zitten hopen katoenvezels in en in bijvoorbeeld een spijkerbroek vaak ook nog een redelijke hoeveelheid metalen.
Als ze er helemaal niks mee zouden doen zou het me toch enigszins verbazen.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Die kleding uit kledingcontainers wordt gewoon zo weer gedragen he, niet uit elkaar gehaald...
quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, kleding met een doorgesleten plek/brandgat/whatever kan toch ook gerecycled worden? Dat iemand er niet meer mee gaat lopen snap ik.
Blijkbaar moet je toch geloven dat er niets mee wordt gedaan. Hoewel metaal nog wel wordt gefilterd uit restafval nog.quote:
Ik doe al jaren niet aan moederdag.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:02 schreef Tegan het volgende:
Jaa, mijn moeder krijgt denk ik ook niets met moederdag hoor. Misschien ga ik koken ofzo ipv haar. Alleen op haar verjaardag.
Dat moet maar eens veranderen danquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Blijkbaar moet je toch geloven dat er niets mee wordt gedaan. Hoewel metaal nog wel wordt gefilterd uit restafval nog.
Denk dat ik haar een plantenbon (bestaan die?quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:02 schreef Tegan het volgende:
Jaa, mijn moeder krijgt denk ik ook niets met moederdag hoor. Misschien ga ik koken ofzo ipv haar. Alleen op haar verjaardag.
Dat heb ik in ere hersteld op mijn vaders 50ste verjaardag. Hij stond toch wel even raar te kijken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:07 schreef Tegan het volgende:
Mijn moeder is in december jarig, en vaderdag deden we sowieso nooit aan. Of alleen heel vroeger, toen een tekening al genoeg was
.
Mooie (lees: goedkope) tijden waren dat.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:07 schreef Tegan het volgende:
Of alleen heel vroeger, toen een tekening al genoeg was.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat heb ik in ere hersteld op mijn vaders 50ste verjaardag. Hij stond toch wel even raar te kijken.
Ik ken 'tquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Toch best knap, hoe ontiegelijk veel zóói je in een relatief kleine ruimte kan verzamelen als je niet regelmatig dingen weg pleurt
Die lijken ruimen pas echt op denk ik.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Volgens mij kan ik sowieso de helft van mijn kledingkast weg mieteren. En dat zijn dan alleen nog maar de kleren
Ik heb net sushi op voor het eerstquote:
Bel gewoon de huisartsenpost voor de zekerheidquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:26 schreef rhubarbje het volgende:
oke mega stomme vraag...
Ik moest een stuk van mijn teennagel er af laten trekken bij de dokter vandaag onder verdoving
ik heb nog nooit een verdoving gehad of zo op deze manier
Anyway ik voel dus nog steeds niksEn het is nu al bijna 6 uur geleden terwijl de dokter zei dat het na een uurtje of 2/3 wel pijn zou gaan doen
heb wel 2 paracetamol op.. Maar die hele voet is nog verdoofd geloof ik..
Kan dat kwaad? Ik bedoel moet ik me zorgen maken?
oh dan weet ik waar jij geweest bent voor sushiquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb net sushi op voor het eerst. Was apart, wel lekker, maar niet geweldig ofzo. Keer iets anders. Heb wel vrijwel alleen de vegetarische of gebakken dingen genomen, en maar een paar met rauwe vis op
.
En de reden waarom ik je quotte, ik heb daarna een ijsje op bij Intermezzo![]()
. Witte chocolade en toffees ijs. Eerste keer ooit dat ik geen spijt had van een van de twee smaken
.
Ja dat is misschien wel een ideequote:Op woensdag 4 mei 2011 21:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Bel gewoon de huisartsenpost voor de zekerheid.
Doe nou maar, gewoon alleen bellen. Vinden ze echt niet raar ofzo. Als je langs zou gaan niet eens denk ik.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja dat is misschien wel een idee
maar dan voel ik me zo'n wausje
Ik wacht wel tot morgen vroeg anders of zo...
Als het dan nog zo is klopt er vast iets niet haha
oh ik dacht bij koi?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:28 schreef Tegan het volgende:
Welke denk je dan?
We hadden gereserveerd bij een restaurant, maar toen stonden we niet op de lijst. Dus toen zijn we een stuk verderop gegaan...
Koi hadden we gereserveerd, maar dat ging dus niet door. Toen zijn we verderop in de straat tegenover de Mac geweest. Ik denk dat jij die bedoeltquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ik dacht bij koi?
maar dan ben je bij het plein geweest?
Ben laatst bij een bij de haven geweest... die was best wel tof ook
3 frieking spuiten! (quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Doe nou maar, gewoon alleen bellen. Vinden ze echt niet raar ofzo. Als je langs zou gaan niet eens denk ik.
Hadden ze je hele voet verdoofd of alleen je teen? En met zalf of een spuit?
he wat slecht van koiquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Koi hadden we gereserveerd, maar dat ging dus niet door. Toen zijn we verderop in de straat tegenover de Mac geweest. Ik denk dat jij die bedoelt.
Nee ik zit dus als een wausje met mijn voet omhoogquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:31 schreef Tegan het volgende:
Toen je zei dat je wist waar ik was dacht ik even dat je me had gespot.
Mja, was erg stom ja.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
he wat slecht van koi
daar is het altijd wel kei kei druk
Ja daar ben ik ook wel eens geweest.. maar die vond ik het minst lekker
maar ik beoordeel ze vooral op hun loempias dus dat wil niks zeggen
Ik vind eerst koi, dan die aan de haven en dan pas die ene
Wel super vreemd eigenlijk... eerst hadden we geen sushi en binnen 2 jaar of zo hebben we er nu wel 5 of 6 denk ik
nee die is ook echt pas een maand of 3 openquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja, was erg stom ja.
Bij die andere plek was een serveerster die leek op Alexis Bledel.
De loempia's vielen idd wel tegen, maar het meeste wat ik verder had besteld was wel lekker.
Bij de Polly zat een hele groep lekkere jonge kerels in pak. Boh, als ik ergens niet erg vind om naar te kijken... Ze keken ons ook helemaal na
.
Die bij de haven ken ik niet denk ik?
oooh die met kers vind ik juist heeeerlijkquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:38 schreef Tegan het volgende:
Ik houd trouwens ook van joghurtijs, maar had spijt van de joghurt met kersenijs die ik ooit had gekozen bij Intermezzo, dus toen durfde ik niet meer. Heb ook nog een lepeltje Oreo ijs geproefd, was gewoon vanille met stukjes chocoladekoek, niets spectaculairs.
Ah ok, wilde je ook gaan maar zat het al vol vanavond?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee die is ook echt pas een maand of 3 open
en koi zat die avond vol dus vandaar haha
Ik vind het systeem wel relaxed van die rondes en zo
ik eet namelijk veel minder en langzamer dan vriendje... en samen mogen we dan 10 dingen dus dan neem ik er 2 of 3 en hij de rest met vis en dan zijn we tegelijk klaar haha (of nou ja iets meer tegelijkMeestal is ie nog sneller
maar in een gewoon restaurant zit hij de helft van de tijd te staren omdat ie al klaar is haha)
Don't know, ik kom daar nooitquote:en jong bij polly? daar komen toch alleen oude zakken?![]()
Oreo was het ijs van de week ofzoquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oooh die met kers vind ik juist heeeerlijk
en oreo?!?!?!?!
fuck zeg! ik moet ijs nu!
oh nee dat was al een aantal weken geledenquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ah ok, wilde je ook gaan maar zat het al vol vanavond?
[..]
Don't know, ik kom daar nooit. Oudere lekkere mannen in pak waren ook wel ok geweest hoor
.
Ik bedoelde dat we op een avond naar koi wilde en die zat toen volquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:44 schreef Tegan het volgende:
Haha ok, dan snap ik je niet, maar dat maakt niet uit.
Ik had ooit verdoving in mijn kaak, en toen vond ik het als kind wel grappig dat ik niets voelde van nagels in mijn tandvlees, totdat de verdoving ineens was uitgewerkt, auw.
Wees blij dat je er geen nietjes in geniet hadquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:44 schreef Tegan het volgende:
Haha ok, dan snap ik je niet, maar dat maakt niet uit.
Ik had ooit verdoving in mijn kaak, en toen vond ik het als kind wel grappig dat ik niets voelde van nagels in mijn tandvlees, totdat de verdoving ineens was uitgewerkt, auw.
Koi is briljant idd! Alleen zou de tent zelf wel wat sfeervoller kunnen zijn. Maar goed, kniesoor die daar op letquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee die is ook echt pas een maand of 3 open
en koi zat die avond vol dus vandaar haha
Ik vind het systeem wel relaxed van die rondes en zo
ik eet namelijk veel minder en langzamer dan vriendje... en samen mogen we dan 10 dingen dus dan neem ik er 2 of 3 en hij de rest met vis en dan zijn we tegelijk klaar haha (of nou ja iets meer tegelijkMeestal is ie nog sneller
maar in een gewoon restaurant zit hij de helft van de tijd te staren omdat ie al klaar is haha)
Ik kom er bijna nooit hoor!quote:en jong bij polly? daar komen toch alleen oude zakken?![]()
Nou ik voel nog steeds niks eigenlijkquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:17 schreef CherryLips het volgende:
Rhu, voor de nare ingreep ook. Ik moet er zelf niet aan denken
heb laatst wel zo hard m'n teen gestoten dat m'n halve teennagel eraf lag, van m'n kleine teen dus dat zag er sowieso niet uit.
Ja je gaat niet naar koi voor de romantiekquote:Op donderdag 5 mei 2011 06:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Koi is briljant idd! Alleen zou de tent zelf wel wat sfeervoller kunnen zijn. Maar goed, kniesoor die daar op let
[..]
Ik kom er bijna nooit hoor!
quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:24 schreef rhubarbje het volgende:
oh trouwens dit wil ik nog even delen:
Mijn mama belde mij om te vragen of het kon zijn dat ze email die ze mijn nichtje gestuurd had niet aangekomen was
mijn nichtje is namelijk naar belgie verhuist en mama bedacht zich dat ze dan vast een ander email adres moest omdat deze niet meer werkt omdat deze van nederland is
vreemd hequote:Op donderdag 5 mei 2011 10:31 schreef Tegan het volgende:
Mensen die ik ken gaan morgen trouwen. Ik ken ze niet genoeg om uitgenodigd te worden ofzo. Maar, het zijn wel de eersten van mijn leeftijd die gaat trouwen.
Ik heb allemaal trouwend en zwanger volk op m'n Facebook. Maar ik ben ook al wat ouder dan julliequote:Op donderdag 5 mei 2011 10:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vreemd he
mijn vrienden zijn er ook allemaal mee bezig
en met zwanger worden en zo
bah
Sorryquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb allemaal trouwend en zwanger volk op m'n Facebook. Maar ik ben ook al wat ouder dan jullie
Dat baby maken is vaak het probleem niet, maar het willen van een kind welquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:49 schreef rhubarbje het volgende:
Ik krijg ook bijna het idee dat ik langzaam ga
Maar dat is eigenlijk helemaal niet...
Volgens mij gaan die andere gewoon snel met al dat trouwen en baby maken
Ik moet ook gewoon werken hoor, is een gewone werkdag. Behalve voor ambtenaren natuurlijk, lui tuig dat het is!quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet ook gewoon werken hoor, is een gewone werkdag. Behalve voor ambtenaren natuurlijk, lui tuig dat het is!
Koop een tweede kan je jezelf bellenquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben echt aan het aftakelen, afgelopen 2 weken zeker 6 keer mijn telefoon kwijt geweest
Dat is idd de tactiek die ik gebruik om 'm terug te vindenquote:
Alles verwijderen waar hij achter of onder kan liggenquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is idd de tactiek die ik gebruik om 'm terug te vinden.
Het maffe is dat ik eigenlijk een paar vaste plekken voor dat ding heb waar ik hem neerleg zodra ik thuis kom. Maar de laatste tijd krijg ik het steeds voor elkaar om hem ergens achter of onder te leggen
*interieur buiten kiepert.*quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alles verwijderen waar hij achter of onder kan liggen
Die van mij durf ik niet meer op stil te zetten nu...quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:53 schreef rhubarbje het volgende:
die van mij staat altijd op stil
En ik ben hem ook vaak kwijt,... maar dat maakt niet uit want hij komt altijd vanzelf wel weer eens boven water
ga vanavond!!quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die van mij durf ik niet meer op stil te zetten nu...![]()
Help me er binnenkort aan herinneren dat ik nog een keer bij de Koi ga eten Rhu!Ik takel zo snel af dat ik dat anders ook vergeet
*kuch, reutel*quote:
Kan niequote:
waarom niet?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
*kuch, reutel*
[..]
Kan nie![]()
Maar ik roep al maanden tegen m'n zus dat we daar eens met zijn tweetjes moeten gaan eten
In Den Bosch. En dan met zestien man op zaterdagavond zonder reservering een restaurant zoeken!quote:
Same, geef ook erg weinig om vis maar ze hebben er ook nog zoveel andere liflafjes dat je zelfs zonder ook maar vis aan te raken al heerlijk kan eten. Alles in kleine porties zodat je goed veel verschillende dingen kan doenquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:26 schreef rhubarbje het volgende:
ze hebben ook niet sushi dingen hoor
ik kan er gewoon eten en ik lust geen sushi
In de Koi? Voor!quote:
blegh nee alleen als het in tilburg isquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:32 schreef JDude het volgende:
[..]
In Den Bosch. En dan met zestien man op zaterdagavond zonder reservering een restaurant zoeken!
mooie tijdenquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:32 schreef JDude het volgende:
[..]
In Den Bosch. En dan met zestien man op zaterdagavond zonder reservering een restaurant zoeken!
doet me denken aan LEEN in Utrechtquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Same, geef ook erg weinig om vis maar ze hebben er ook nog zoveel andere liflafjes dat je zelfs zonder ook maar vis aan te raken al heerlijk kan eten. Alles in kleine porties zodat je goed veel verschillende dingen kan doenEn het is "all you can eat".
[..]
In de Koi? Voor!
oh dat ziet er lekker uit!quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
doet me denken aan LEEN in Utrecht
ah super cool!quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:47 schreef Tegan het volgende:
Hi. Ik heb een fiets gekocht. En misschien een flatje
![]()
. Moet eerst aanslag 2009 terugvinden, anders willen ze me niet.
ah super cool!quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:02 schreef Tegan het volgende:
Dat tweede. En het is echt een steal. Het is echt enorm groot en heel goedkoop, en als bonus heb ik ook nog recht op huurtoeslag...
Maar ik mag niet te enthausiast zijn totdat ik volgende week weet of het doorgaat.
Maar de badkamer is even groot als ik nu heb, en mijn slaapkamer daar is groter dan de kamer die ik nu heb. En dan heb ik nog een grote inbouwkast voor rommel, en een open keuken/woonkamer, waar ook gewoon echt ruimte is, en drie ramen! Enige jammere is het balkon is inimini, maar ik heb dit hele jaar ook maar drie keer buiten gezeten, dus opzich.
een flatje gekochtquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:47 schreef Tegan het volgende:
Hi. Ik heb een fiets gekocht. En misschien een flatje
![]()
. Moet eerst aanslag 2009 terugvinden, anders willen ze me niet.
gefeliciteerdquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:42 schreef rhubarbje het volgende:
nou ik vind het wel leuk hoor
voor haar dan bedoel ik haha
ik weet dat ze het heeeeel graag wil, trouwen en gezinnetje stichten en al die dingen
het past bij haar om jong te trouwen
Plus, nu heb ik straks een reden om een veel te dure jurk te kopen
Allemaal de schuld van die vent van haar.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:47 schreef rhubarbje het volgende:
ik ben wel echt een beetje van slag haha
ik zag het zo enorm niet aan komen!
Zij zelf denk ik ook niet
wat het natuurlijk nog wel wat leuker maakt
quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van die vent van haar.
Wel een leuke kerel?
oh ik vind deze leuker dan my little pony! (hoewel die ook heeel tof zijn)quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde deze kopen voor m'n achternichtje maar de toko's zelf hebben ze niet en het is te laat om e bestellen
[ afbeelding ]
En ik vraag me af of ze dat wel leuk vindt. Of ik moet iets van my little pony doen maar ik weet niet wat ze al heeft
ja lekker knutselen enzo, en d'r dan een of ander vetplantje bij geven. ze heeft al zo verschrikkelijk veel speelgoed...quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ik vind deze leuker dan my little pony! (hoewel die ook heeel tof zijn)
maar dit is iets meer half educatief of zo
Je bedoelt: waarom ben ik nog niet verloofd?quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:28 schreef rhubarbje het volgende:
Omg mijn zusje is verloofd!
Zit ik hier net te zeuren over mensen van mijn leeftijd verloofd mijn 2 jaar jongere zusje zich!
Omg!
Ik ben een beetje van slag haha
En vriendje blijft echt mega koel
sukkel
die gozer zweet peentjesquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je bedoelt: waarom ben ik nog niet verloofd?
nou nee ik bedoel waarom ben ik niet eerstquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je bedoelt: waarom ben ik nog niet verloofd?
maar dan moet je arme zusje wachtenquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou nee ik bedoel waarom ben ik niet eerst
verloofd hoef ik niet perse te zijn, wel eerst
Welnee, Rhu zegt zelf dat hij mega-koel blijft.quote:
Komt goed. Alleen als je ze niet online gooitquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
gefeliciteerdik ben ook wel benieuwd naar pics tzt
quote:
Woningbouw.quote:
ja en dat zal ze vast niet doenquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
maar dan moet je arme zusje wachten
Ja kijk, en dat soort neurotische obsessies heeft je vriendje niet, daarom kan die er niet warm of koud van worden hè.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou nee ik bedoel waarom ben ik niet eerst
verloofd hoef ik niet perse te zijn, wel eerst
whoa dat zijn de beste!quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Komt goed. Alleen als je ze niet online gooit.
[..]
![]()
.
[..]
Woningbouw.
Ik gooi ze niet onlinequote:Op donderdag 5 mei 2011 18:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Komt goed. Alleen als je ze niet online gooit.
[..]
![]()
.
[..]
Woningbouw.
Ja en daarom is het een sukkelquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja kijk, en dat soort neurotische obsessies heeft je vriendje niet, daarom kan die er niet warm of koud van worden hè.
Je zou eigenlijk een verzekering moeten afsluiten bij zo'n dure bruiloft. Als ze er vandoor gaat, moet ze alles ophoesten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Welnee, Rhu zegt zelf dat hij mega-koel blijft.
Overigens moet je als man opletten met vrouwen die héél graag willen trouwen. Dat zijn vaak moeilijke exemplaren![]()
Vriend van me spaarde kosten noch moeite voor zijn bruiloft (die voor hem niet eens had gehoeven, mevrouw moest zo nodig) en een half jaar na de bruiloft begon ze een affaire met iemand die 2 keer zo oud was als zij
Wat een heldquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja en daarom is het een sukkel
Ik besefte het pas een half uur later dat ik niet eerst zou zijn nu
En hij: ja dit zag ik al aan komen dus he
en toen ging ie boodschappen doen
I know. Mijn zus is deze week verhuisd naar haar koopwoning, en toen moest ze wel ff slikken toen ik zei hoeveel huur ik moest betalen iedere maandquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whoa dat zijn de beste!
ze komen dingen fixen, geen gestoorde huisbazen en goedkoop met recht op veel toeslagen op vanalles en nog wat!
Hoe lang stond je ingeschreven?quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
I know. Mijn zus is deze week verhuisd naar haar koopwoning, en toen moest ze wel ff slikken toen ik zei hoeveel huur ik moest betalen iedere maand.
En, ze had in eerste instantie bijna het dubbele gegokt qua kale huur.
Verstandig, kan hij jou en alle vrouwelijke stofjes die nu door je lijf razen en jou gek laten doen eventjes tot rust laten komen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja en daarom is het een sukkel
Ik besefte het pas een half uur later dat ik niet eerst zou zijn nu
En hij: ja dit zag ik al aan komen dus he
en toen ging ie boodschappen doen
Hier werkt het andersquote:
Ja nou ik wil me wel comitten door met hem te trouwen maar hij niet hequote:Op donderdag 5 mei 2011 18:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Verstandig, kan hij jou en alle vrouwelijke stofjes die nu door je lijf razen en jou gek laten doen eventjes tot rust laten komen.
Ik heb het al wel vaker gezegd: ik mag die gast wel. Slimme kerel. Die moet je vast houden Rhu!
vaag dorpquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hier werkt het anders.
Maar ik was al wel meer dan een jaar aan het reageren.
Ze kijken van alle mensen wie er het meest recht op heeft leeftijdwise. Daarom was t ook zo'n schok, want ik ben heel jong en oudere mensen in mijn categorie gaan voor (t/m 26 oid).
Wat een apart systeemquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hier werkt het anders.
Maar ik was al wel meer dan een jaar aan het reageren.
Ze kijken van alle mensen wie er het meest recht op heeft leeftijdwise. Daarom was t ook zo'n schok, want ik ben heel jong en oudere mensen in mijn categorie gaan voor (t/m 26 oid).
Nou ja, zijn vriendin/vrouw was echt de allerlaatste waar ik het van verwacht had dat die ooit vreemd zou gaan. Zo'n typisch degelijk CDA-vrouwtje met oer-degelijke normen en waarden. Tenminste, zo deed ze dus altijdquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk een verzekering moeten afsluiten bij zo'n dure bruiloft. Als ze er vandoor gaat, moet ze alles ophoesten.
Nou, woningbouw is niet altijd tof hoor. Als ik hoor wat er allemaal aan het appartement waarin ik nu zit is gesleuteld (en hoe de andere appartementen eruitzienquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vaag dorp
Maar wel super cool!
Per wanneer mag je er in? En moet er nog veel gebeuren? zal wel niet met woningbouw
Hij wil nóg niet, hij laat je nog even een jaartje of 5 spartelen gok ik. Zoals CL al zei: wat een held!quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja nou ik wil me wel comitten door met hem te trouwen maar hij niet he![]()
Hier kijken ze naar inschrijfduur. Dus na 10 jaar maak je kansquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:12 schreef Tegan het volgende:
Je moet gewoon iedere maand kijken welke woningen je aan voldoet, en dan reageren, en dan gaan ze het rijtje af denk ik.
Hypocriete heks, noemen ze zoiets.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, zijn vriendin/vrouw was echt de allerlaatste waar ik het van verwacht had dat die ooit vreemd zou gaan. Zo'n typisch degelijk CDA-vrouwtje met oer-degelijke normen en waarden. Tenminste, zo deed ze dus altijd
In Tilburg ook, daar sta ik nu 2,5 jaar ingeschreven oid.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier kijken ze naar inschrijfduur. Dus na 10 jaar maak je kans
Ja kijk, dat is wel mooi van de woningbouwquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:13 schreef Tegan het volgende:
Het enige waar ik echt mee zat was de afzuigkap, en toen zeiden ze bij de woningbouw dat ze die al in de planning was om te vervangen.
Kans op een verkrotte flat in een pauperbuurtquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier kijken ze naar inschrijfduur. Dus na 10 jaar maak je kans
Nee, helemaal niet. En ondertussen zitten studenten in zelfstandige units van 30m2quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kans op een verkrotte flat in een pauperbuurt![]()
Toch is er geen woningnood in NL heb ik me laatst nog laten vertellen
Ze zou actrice moeten worden!quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hypocriete heks, noemen ze zoiets.
Zelfs daar was ik te oud voor geweestquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze zou actrice moeten worden!![]()
Al is er niet veel vraag naar oer-lelijke heksen van een jaar of 27 volgens mij in die business
Volgens mij doen die het juist!quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, zijn vriendin/vrouw was echt de allerlaatste waar ik het van verwacht had dat die ooit vreemd zou gaan. Zo'n typisch degelijk CDA-vrouwtje met oer-degelijke normen en waarden. Tenminste, zo deed ze dus altijd
quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij wil nóg niet, hij laat je nog even een jaartje of 5 spartelen gok ik. Zoals CL al zei: wat een held!
misschien willen de oudere mensen iets waar ze langer kunnen blijven en babys in kwijt kunnen en had je daarom meer kans?quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:14 schreef Tegan het volgende:
Dit is wel echt een eenpersoonswoning, of max. tweepersoons, misschien ook dat niemand in mijn leeftijd daar wil wonen. Die willen allemaal naar de big city.
Uiteraardquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:17 schreef Tegan het volgende:
Als het klaar is, kom je dan bij mij eten rhutje.
Denk dat dat ook meespeelt idd. Maar komende vijf jaar blijf ik toch single dusjaquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
misschien willen de oudere mensen iets waar ze langer kunnen blijven en babys in kwijt kunnen en had je daarom meer kans?
Er gaat wel een bus, dan kom ik je wel halen bij de bushaltequote:Op donderdag 5 mei 2011 18:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Uiteraard
Gaat er een bus naar dat dorp trouwens?of moet je gewoon aan de zandweg gaan liften
deal!quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Er gaat wel een bus, dan kom ik je wel halen bij de bushalte.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
misschien willen de oudere mensen iets waar ze langer kunnen blijven en babys in kwijt kunnen en had je daarom meer kans?
T geeft geen house warming voor de SC ben ik bangquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:28 schreef KomtTijd... het volgende:
O jahoor als T een housewarming heeft gaan we allemaal wel.
ik durf het niet eens voor te stellen, te bang voor de afwijzingenquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:28 schreef KomtTijd... het volgende:
O jahoor als T een housewarming heeft gaan we allemaal wel.
Dat.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
T geeft geen house warming voor de SC ben ik bang
ik post toch niks sigwaardigs, dus da's geen motivatie om een housewarming te organiserenquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mensen die geen housewarmings geven voor hun SC wil ik niet in mijn sig
Resistente salmonellaquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:58 schreef Kuukske het volgende:
Volgens mij is de kipburger niet goed gevallen. Misselijk.
True.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:01 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik post toch niks sigwaardigs, dus da's geen motivatie om een housewarming te organiseren
Dankquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Resistente salmonella
RIP Kuuks, je was ok![]()
On a more serious note:en beterschap.
Nope, alleen al omdat ze bang was mij daar tegen te komen, heeft ze zelfs geen kaartje voor Portishead gekocht.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
T geeft geen house warming voor de SC ben ik bang
Ik mocht niet met jou mee van jou hoorquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, alleen al omdat ze bang was mij daar tegen te komen, heeft ze zelfs geen kaartje voor Portishead gekocht.
Je moederquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:12 schreef Tegan het volgende:
Mijn huidige huurder moet trouwens een verklaring invullen, dat ik zeg maar, geen betalingsachterstanden heb enzo. Maar, ik heb geen huidige huurder, hoe kan dat.
Je moeder en jij maken een contractje voor een symbolische euro en dan vult je moeder dat formuliertje van je nieuwe verhuurder inquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Bedoel je dat mijn moeder het moet invullen of mijn moeders verhuurder.
Was je altijd maar zo gehoorzaam als ik iets tegen je zeg.quote:
Maar, die euro betaal ik dan niet, dus dat is niet handig voor mijn betalingsreputatie danquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je moeder en jij maken een contractje voor een symbolische euro en dan vult je moeder dat formuliertje van je nieuwe verhuurder in
Wat heb je me nog meer opgedragen dan (waar ik niet naar luisterde)?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was je altijd maar zo gehoorzaam als ik iets tegen je zeg.
Ja, tuurlijk betaal je die welquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar, die euro betaal ik dan niet, dus dat is niet handig voor mijn betalingsreputatie dan.
[..]
Wat heb je me nog meer opgedragen dan (waar ik niet naar luisterde)?
Je huidige huurder? Verhuurder bedoel je denk ik... Betekent dit dat het doorgaat?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:12 schreef Tegan het volgende:
Mijn huidige huurder moet trouwens een verklaring invullen, dat ik zeg maar, geen betalingsachterstanden heb enzo. Maar, ik heb geen huidige huurder, hoe kan dat.
Mijn huidige verhuurder bedoelde ik iddquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je huidige huurder? Verhuurder bedoel je denk ik... Betekent dit dat het doorgaat?
En, als je zegt dat dat niet van toepassing is, dan kunnen ze daar toch vrij weinig aan doen?
Dance Partyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |