Ze hebben wel laatst een nieuw terras aangelegdquote:
Maar deze TT is beter.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:46 schreef Anthraxx het volgende:
[R&P SC Pro] Portal 2 boven vriendinnen en sex
Dat is wel HEEL simpel!quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Was alles maar zo simpel als een Apple.
Stuur een pakketje met een leuk cadeauquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:07 schreef Bengeltje het volgende:
Zucht, komende zondag moederdag.Ik ga echt niet even naar Limburg. Maar een kaartje is ook wel erg onpersoonlijk denk ik. Wat een gedoe..
Mijn ouders zijn er nietquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:07 schreef Bengeltje het volgende:
Zucht, komende zondag moederdag.Ik ga echt niet even naar Limburg. Maar een kaartje is ook wel erg onpersoonlijk denk ik. Wat een gedoe..
Zou kunnen, alleen heeft ze alles wel al, of al eens gehad.quote:
Nouja, ik hier zij daar is ook wel ongeveer als " er niet zijn".quote:
Bij mij is het "in de camper ergens waar het mooi weer is" dus geen idee waar zij zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zou kunnen, alleen heeft ze alles wel al, of al eens gehad.Ben niet origineel meer.
[..]
Nouja, ik hier zij daar is ook wel ongeveer als " er niet zijn".
Tsja, het gaat om het gebaarquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zou kunnen, alleen heeft ze alles wel al, of al eens gehad.Ben niet origineel meer.
[..]
Nouja, ik hier zij daar is ook wel ongeveer als " er niet zijn".
Idd. een smsje dan maar.quote:
Geef je haar mama een bloemetje.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:10 schreef PeuRac het volgende:
Bij mij is het "in de camper ergens waar het mooi weer is" dus geen idee waar zij zijn.
Ook niet waar ik ben trouwenszal wel naar haar ouders gaan.
Nah, ik ga niet mee naar haar ouders, die fase hebben we (nog) niet (bereikt)quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Idd. een smsje dan maar.Gaat 2 secondes later de telefoon. " Waarom bel je niet".
[..]
Geef je haar mama een bloemetje.
Is het eigenlijk een fokster?quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:14 schreef PeuRac het volgende:
Nah, ik ga niet mee naar haar ouders, die fase hebben we (nog) niet (bereikt)
Nope, opgepikt uit de kroegquote:
Ah, het gaat daar weer over, ik was al bezorgd dat we daar over uitgepraat waren.quote:
Mijn schuld, is voor mij nog nieuws. Zo weer over.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:17 schreef Q. het volgende:
Ah, het gaat daar weer over, ik was al bezorgd dat we daar over uitgepraat waren.
Het is dit of sex. Maar aangezien dat laatste toch nog altijd fictie is, moeten we het wel over het eerste hebben.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Ah, het gaat daar weer over, ik was al bezorgd dat we daar over uitgepraat waren.
We kunnen toch overquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is dit of sex. Maar aangezien dat laatste toch nog altijd fictie is, moeten we het wel over het eerste hebben.
Ik wil eerst een nieuw lijf of een second opinion of..gewoon geen pijn meer. Tot dan geen polonaise....quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:18 schreef Anthraxx het volgende:
Het is dit of sex. Maar aangezien dat laatste toch nog altijd fictie is, moeten we het wel over het eerste hebben.
Fout? Ja, zo begon het ookquote:
Mijn bijnaam voor haar de eerste weken, maar die bleef een beetje hangen.quote:[..]
Welke vrouw met beetje zelfvertrouwen noemt zich ook zoenmevrouw.
Blijkbaar is dat as far as she goes.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Welke vrouw met beetje zelfvertrouwen noemt zich ook zoenmevrouw.
Vind je me nu niet zielig?quote:
De vraag is, was het een MacBook Pro, een iMac of een iPad 2?quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sneeuwitje kreeg van de boze heks/stiefmoeder een apple en viel flauw.Logisch.
Daarom zit er ook een hap in het Apple'tje.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:22 schreef Bengeltje het volgende:
Sneeuwitje kreeg van de boze heks/stiefmoeder een apple en viel flauw.Logisch.
MacBook Pro.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:23 schreef Q. het volgende:
De vraag is, was het een MacBook Pro, een iMac of een iPad 2?
Zo zie je maar, het heeft allemaal met elkaar te maken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:23 schreef Techno het volgende:
Daarom zit er ook een hap in het Apple'tje.
[ afbeelding ]
http://instagr.am/p/DxyOc/quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:23 schreef Techno het volgende:
Daarom zit er ook een hap in het Apple'tje.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |